autor: Damian Pawlikowski
Podsumowanie Gamescomu 2016 - nowe informacje o grach i inne ciekawe wydarzenia
Tegoroczny Gamescom zakończył się w niedzielę i choć ostatecznie nie przyniósł zbyt wielu informacji na temat niezapowiedzianych jeszcze gier, w trakcie targów dowiedzieliśmy się mnóstwo nowych rzeczy na temat innych projektów. Jakich? Zobaczcie sami.
Spis treści
- Podsumowanie Gamescomu 2016 - nowe informacje o grach i inne ciekawe wydarzenia
- Watch_Dogs 2
- Prey
- Titanfall 2
- Forza Horizon 3
- Styx: Shards of Darkness
- FIFA 17
- Dishonored II
- Gwint: Wiedźmińska gra karciana
- Vampyr
- Elex
Watch_Dogs 2
data premiery – 15 listopada 2016
Do drugiej odsłony wypuszczonego przed dwoma laty hakerskiego sandboksa Watch_Dogs można mieć dwojakie podejście. Z jednej strony większość osób zniesmaczonych ograniczeniami oraz pewną bezpłciowością rozgrywki w pierwowzorze (konkurującym wówczas z piątym epizodem Grand Theft Auto) z pewnością ucieszy się na wieść o licznych usprawnieniach i znacznym urozmaiceniu mechaniki zabawy. Z drugiej zaś nie do każdego przemówi ziomalski klimat młodocianych haktywistów, którym znacznie bliżej do gangu CJ-a z Groove Street niż ekipie Elliota z serialu Mr. Robot. Nie zmienia to oczywiście faktu, że Ubisoft ewidentnie odrobił pracę domową i skutecznie wyciągnął wnioski z krytyki nader ponurych perypetii Aidena Pearce’a w Chicago. Tutejsze San Francisco będzie dwukrotnie większe od poprzednio udostępnionego świata, praktycznie każdy elektroniczny element da się zhakować, do użytku bohatera oddane zostaną gadżety pokroju drona czy dwukołowego robocika – a sam Marcus Holloway będzie przemieszczać się po mieście, korzystając z parkourowych, niemalże asasyńskich akrobacji. Nie ma co szlochać z powodu braku tegorocznej odsłony Assassin's Creed, skoro na horyzoncie majaczy Watch_Dogs 2.
Zapowiedziano survivalowy SCUM twórców Serious Sama
data premiery – 2017
Bestsellerowy cykl powieści Igrzyska śmierci nie doczekał się być może żadnej wartej uwagi adaptacji w świecie interaktywnej rozrywki, choć wizja uczestniczenia w obserwowanych przez tysiące widzów potyczkach na śmierć i życie brzmi nader kusząco... przynajmniej w wersji wirtualnej. Zaspokoić nasz głód krwi postanowił duet deweloperski Gamepires oraz Croteam (Serious Sam), dłubiący aktualnie nad wieloosobową survivalową strzelanką / wirtualnym show o jakże uroczym tytule SCUM, w którym poza potyczkami gracze skupią się na właściwym zbalansowaniu masy ciała swoich bohaterów (bez odpowiedniej diety ani rusz), nauce sztuk walki i korzystaniu z rozmaitych typów broni czy praktykowaniu hakerskich sztuczek. Co więcej, najbardziej zaradni zawodnicy dostaną wsparcie od obserwujących ich sponsorów, wliczając w to opcję przywrócenia do życia. Zaintrygowani?