Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Recenzje najlepszych gier PC 86

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.

Recenzja gry The Dwarves – liche krasnoludzkie rzemiosło

Recenzja gry The Dwarves – liche krasnoludzkie rzemiosło

6.0 6 grudnia 2016

Bacznie obserwujemy studio King Art Games, odkąd Jakub Różalski wybrał je na twórców gry Iron Harvest. The Dwarves można uznać za sprawdzian przed egzaminem z gatunku RTS. Niestety wyszło średnio…

Recenzja gry The Dwarves – liche krasnoludzkie rzemiosło

Dead Reefs - recenzja gry

6.0 26 lipca 2007

Anglia, XVIII wiek. Na wysepce Dead Reefs, nie dzieje się wiele dobrego. Od lat zamieszkiwana była przez hordy piratów, zwabiających przepływające nieopodal statki w pułapkę, a następnie zabijających załogę i grabiących co popadnie...

Dead Reefs - recenzja gry

American Conquest: Odwet - recenzja gry

6.0 19 lipca 2004

Oficjalne, samodzielne, rozszerzenie strategii czasu rzeczywistego o nazwie American Conquest. Warstwa fabularna rzeczonego dodatku obejmuje okres od 1517 do 1804 roku i odnosi się do historycznego podboju różnych części Nowego Świata.

American Conquest: Odwet - recenzja gry

Bad Boys II - recenzja gry

6.0 8 kwietnia 2004

Bad Boys II to wirtualna adaptacja kinowego obrazu pod tym samym tytułem, z Willem Smithem i Martinem Lawrencem w rolach głównych. Podczas faktycznej rozgrywki, prowadzimy tutaj jednego z dwóch głównych bohaterów-policjantów z oddziału narkotykowego.

Bad Boys II - recenzja gry

Call to Power II - recenzja gry

6.0 16 stycznia 2001

Czy Call to Power 2 zasługuje na postawiony w tytule numerek? Czy może jest to jedynie nieco ulepszona i poszerzona część pierwsza i powinna być raczej oznaczona jako „Gold”? Autor niniejszej recenzji postara się odpowiedzieć na powyższe pytania.

Call to Power II - recenzja gry

Hammer & Sickle: Czerwony Sztorm - recenzja gry

6.0 22 lutego 2006

W tytułach z serii Silent Storm mieliśmy do czynienia z niezbyt wyszukaną fabułą. Akcja Hammer & Sickle rozgrywa się w 1949 roku, wcielamy się w postać rosyjskiego szpiega mającego przedostać się do okupowanych Niemiec – w tej kwestii jest ciekawie.

Hammer & Sickle: Czerwony Sztorm - recenzja gry

TMNT - Wojownicze Żółwie Ninja - recenzja gry

6.0 26 września 2007

TMNT to produkt grywalny i całkiem udany, jednak stanowi zabawę na góra dwie, trzy godziny. Wciąż powtarzany schemat, brak rozbudowanego systemu walk oraz niski poziom trudności powoduje, że gra bardzo szybko się nudzi.

TMNT - Wojownicze Żółwie Ninja - recenzja gry

Championship Manager 5 - recenzja gry

6.0 24 maja 2005

U podstaw koncepcji projektowania Championship Managera 5 legły godne pochwały założenia. Otóż miała to być gra łatwiejsza w odbiorze, a tym samym przyciągająca większą ilość graczy.

Championship Manager 5 - recenzja gry

Wanted: Weapons of Fate - recenzja gry

6.0 6 kwietnia 2009

Gonitwa z udziałem Ściganych dobiegła końca! Niemal rok po premierze filmu bazująca na nim gra zawitała na komputery osobiste. Czy to łakomy kąsek dla fanów strzelanin, czy może dodatkowy czas na deweloping gry został zmarnowany?

Wanted: Weapons of Fate - recenzja gry

Obscure: Learn about Fear - recenzja gry

6.0 9 czerwca 2005

Kenny, jeden z najbardziej cenionych sportowców szkoły, do której uczęszcza cała grupa, znika w niewyjaśnionych okolicznościach. Przyjaciele Kenny’ego postanawiają pozostać w szkole po zmroku, tak aby spróbować odnaleźć zaginionego kolegę. Klasyka.

Obscure: Learn about Fear - recenzja gry

The Sims: Wakacje - recenzja gry

6.0 24 kwietnia 2002

The Sims: Vacation to czwarty już dodatek (po The Sims: Livin Large, The Sims: House Party i The Sims: Hot Date) do słynnej symulacji ludzkiego życia The Sims. Pozwala graczom wyprawić całą swą wirtualną rodzinkę na wakacje.

The Sims: Wakacje - recenzja gry

The First Templar - recenzja gry

6.0 25 maja 2011

Bułgarzy w natarciu. Znane z wielu startegii studio Haemimont Games zabrało się za przygodową grę akcji z elementami RPG? Co z tego wyszło? Tego dowiecie się z naszej recenzji.

The First Templar - recenzja gry

Championship Manager 2008 - recenzja gry

6.0 18 grudnia 2007

Po pierwszych niepowodzeniach własnych koncepcji, Eidos postanowił naśladować pomysły z FM-a i czyni to także w najnowszej edycji. Sęk w tym, iż siłą FM-a jest nie tyle koncept, co zaawansowane skrypty.

Championship Manager 2008 - recenzja gry

Atrox - recenzja gry

6.0 6 sierpnia 2003

Atrox to strategia czasu rzeczywistego wzorowana na takim znanym RTS-ie jak Starcraft. Akcja przenosi nas do odległej przyszłości, kiedy to trwa wojna (Atrox War) pomiędzy trzema odmiennymi nacjami: Intelion, Createse oraz Hominian.

Atrox - recenzja gry
Recenzja gry LEGO Worlds – to nie jest nowy Minecraft

Recenzja gry LEGO Worlds – to nie jest nowy Minecraft

6.0 16 marca 2017

Klocki LEGO bawią już kilkadziesiąt lat. Od kilkunastu trafiają także do gier wideo i zazwyczaj wychodzą z tego całkiem udane produkcje. Jak więc do tego doszło, że LEGO Worlds zawiodło oczekiwania?

Recenzja gry LEGO Worlds – to nie jest nowy Minecraft
Recenzja gry Ashes of the Singularity - ogromne bitwy w cieniu mankamentów

Recenzja gry Ashes of the Singularity - ogromne bitwy w cieniu mankamentów

6.0 15 kwietnia 2016

Zgodnie z zapowiedzią Ashes of the Singularity przynosi wirtualne batalie na ogromną skalę. Czy to jednak wystarczy, żeby nowego RTS-a nazwać wyjątkowym?

Recenzja gry Ashes of the Singularity - ogromne bitwy w cieniu mankamentów
Recenzja gry Agents of Mayhem – ubogi sandbox

Recenzja gry Agents of Mayhem – ubogi sandbox

6.0 15 sierpnia 2017

Nowa gra twórców Saints Row stara się połączyć najlepsze cechy poprzednich dzieł studia z rozwiązaniami typowymi dla gier MMORPG. Niestety, okazało się to chybionym pomysłem.

Recenzja gry Agents of Mayhem – ubogi sandbox
Recenzja Warsaw - najlepsza gra o powstaniu warszawskim nie jest dobra

Recenzja Warsaw - najlepsza gra o powstaniu warszawskim nie jest dobra

6.0 8 października 2019

Warsaw nie jest wierną kopią znacznie bardziej udanego Darkest Dungeon. Niestety, te elementy, które deweloperzy z Pixelated Milk dodali od siebie, irytują zdecydowanie częściej, niż dają jakąkolwiek frajdę.

Recenzja Warsaw - najlepsza gra o powstaniu warszawskim nie jest dobra
Tyrania króla Waszyngtona: Hańba, recenzja DLC do Assassin’s Creed III

Tyrania króla Waszyngtona: Hańba, recenzja DLC do Assassin’s Creed III

6.0 23 lutego 2013

Tyrania króla Waszyngtona to składające się z trzech epizodów DLC do Assassin’s Creed III, w którym trafiamy do Ameryki rządzonej przez bezwzględnego monarchę. Sprawdźmy, jak prezentuje się pierwsza część trylogii – Hańba.

Tyrania króla Waszyngtona: Hańba, recenzja DLC do Assassin’s Creed III

O.R.B. - recenzja gry

6.0 13 lutego 2003

O.R.B. to strategia czasu rzeczywistego opowiadająca o desperackiej walce między mieszkańcami dwóch planet. Przedmiotem ich sporu jest bardzo bogaty w surowce naturalne pas asteroidów, stanowiący klucz do dalszego rozwoju obu nacji.

O.R.B. - recenzja gry

Evil Dead: Hail to the King - recenzja gry

6.0 6 listopada 2001

Evil Dead: Hail to the King to niezwykle mroczny przedstawiciel gatunku survival horror, będący kontynuacją sagi Asha i Necronomicona. Jego akcja toczy się w osiem lat po ostatnich wydarzeniach przedstawionych w filmach z cyklu Evil Dead.

Evil Dead: Hail to the King - recenzja gry

Tajemnica Janatris - recenzja gry

6.0 23 listopada 2004

Ukazanie się drugiej części „Gooki” poprzedziły dziesiątki pochlebnych zapowiedzi. Fani wręcz się przekrzykiwali, jaka to będzie rewolucyjna i wspaniała gra. Nadszedł więc moment prawdy i najwyższa pora sprawdzić, ile z tych słów było czczymi obietnicami.

Tajemnica Janatris - recenzja gry

Świat papierowych mebelków - recenzja gry

6.0 3 marca 2003

Świat Papierowych Mebelków to gra gra przeznaczona głównie dla dziewczynek w wieku od 8 do 12 lat, pozwalająca im na zabawę w projektanta wnętrz, gdyż można w niej samodzielne zbudować od podstaw domek dla lalek.

Świat papierowych mebelków - recenzja gry

Conflict: Denied Ops - recenzja gry

6.0 10 marca 2008

Zgodnie z zapowiedziami producenta nowy Conflict: Denied Ops (wcześniej Crossfire) jest próbą przyciągnięcia do serii szerszej publiczności, która do tej pory miała do czynienia z raczej prostymi i niewymagającymi strzelankami.

Conflict: Denied Ops - recenzja gry