Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Recenzje najlepszych gier PC 86

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.

Call to Power II - recenzja gry

6.0 16 stycznia 2001

Czy Call to Power 2 zasługuje na postawiony w tytule numerek? Czy może jest to jedynie nieco ulepszona i poszerzona część pierwsza i powinna być raczej oznaczona jako „Gold”? Autor niniejszej recenzji postara się odpowiedzieć na powyższe pytania.

Call to Power II - recenzja gry

The Great Escape - recenzja gry

6.0 30 października 2003

The Great Escape, to gra przygodowa z elementami zręcznościowymi oparta na znanym filmie „Wielka Ucieczka” z roku 1963, gdzie widzieliśmy znakomitą rolę Steve’a McQueena. W grze możemy przejąć kontrolę nad czterema żołnierzami alianckimi...

The Great Escape - recenzja gry

Championship Manager 5 - recenzja gry

6.0 24 maja 2005

U podstaw koncepcji projektowania Championship Managera 5 legły godne pochwały założenia. Otóż miała to być gra łatwiejsza w odbiorze, a tym samym przyciągająca większą ilość graczy.

Championship Manager 5 - recenzja gry

X-Men: The Official Game - recenzja gry

6.0 12 czerwca 2006

Mamy do czynienia z chaotyczną pozycją, która może przypadnie do gustu miłośnikom mniej skomplikowanych gier akcji, ale z całą pewnością odstraszy od siebie tych graczy, którzy od takich produkcji oczekują więcej.

X-Men: The Official Game - recenzja gry

Belief & Betrayal: Medalion Judasza - recenzja gry

6.0 6 grudnia 2007

Miłośników klasycznych przygodówek wciąż nie brakuje. Naprzeciw ich wymaganiom wychodzi Artematica ze swoim nowym tytułem. Z jednej strony nowojorski dziennikarz, z drugiej – średniowieczne sekrety, artefakty, zakon Templariuszy i tajemnicza sekta.

Belief & Betrayal: Medalion Judasza - recenzja gry

Windchaser - recenzja gry

6.0 27 lipca 2009

Produkcja niemieckiego studia prezentuje nieco inne podejście do takich gatunków jak cRPG czy RTS. Czy twórcom udało się stworzyć dobrą grę?

Windchaser - recenzja gry

Dyplomacja - recenzja gry

6.0 14 grudnia 2005

Negocjowanie „pod stołem” umów z innymi państwami, by w najmniej spodziewanym momencie wbić im w plecy sztylet i doprowadzić do ich ostatecznego upadku, to kwintesencja oryginalnej Dyplomacji. W komputerowej adaptacji gracze mogą robić to samo.

Dyplomacja - recenzja gry

Atrox - recenzja gry

6.0 6 sierpnia 2003

Atrox to strategia czasu rzeczywistego wzorowana na takim znanym RTS-ie jak Starcraft. Akcja przenosi nas do odległej przyszłości, kiedy to trwa wojna (Atrox War) pomiędzy trzema odmiennymi nacjami: Intelion, Createse oraz Hominian.

Atrox - recenzja gry
Recenzja gry The Dwarves – liche krasnoludzkie rzemiosło

Recenzja gry The Dwarves – liche krasnoludzkie rzemiosło

6.0 6 grudnia 2016

Bacznie obserwujemy studio King Art Games, odkąd Jakub Różalski wybrał je na twórców gry Iron Harvest. The Dwarves można uznać za sprawdzian przed egzaminem z gatunku RTS. Niestety wyszło średnio…

Recenzja gry The Dwarves – liche krasnoludzkie rzemiosło
Recenzja Piratów Dzikiego Morza, dodatku do gry Heroes VI

Recenzja Piratów Dzikiego Morza, dodatku do gry Heroes VI

6.0 23 lipca 2012

Nowa łatka, nowe ekrany miast, nowa kampania, czyli – na ile studio Limbic Entertainment ulepszyło Heroes VI za sprawą rozszerzenia zatytułowanego Piraci Dzikiego Morza.

Recenzja Piratów Dzikiego Morza, dodatku do gry Heroes VI
Tyrania króla Waszyngtona: Hańba, recenzja DLC do Assassin’s Creed III

Tyrania króla Waszyngtona: Hańba, recenzja DLC do Assassin’s Creed III

6.0 23 lutego 2013

Tyrania króla Waszyngtona to składające się z trzech epizodów DLC do Assassin’s Creed III, w którym trafiamy do Ameryki rządzonej przez bezwzględnego monarchę. Sprawdźmy, jak prezentuje się pierwsza część trylogii – Hańba.

Tyrania króla Waszyngtona: Hańba, recenzja DLC do Assassin’s Creed III
Recenzja gry Phantaruk – czasem straszy, nie odstrasza, ale i nie porywa

Recenzja gry Phantaruk – czasem straszy, nie odstrasza, ale i nie porywa

6.0 16 sierpnia 2016

Polska odpowiedź na skradankowe straszaki. Phantaruk staje w szranki z Amnesią, Somą i Obcym: Izolacją. Czy wychodzi z tej batalii z tarczą?

Recenzja gry Phantaruk – czasem straszy, nie odstrasza, ale i nie porywa

Gore: Ultimate Soldier - recenzja gry

6.0 28 października 2002

W połowie XXI wieku, ogólnoświatowe przeludnienie i masowa konsumpcja spowodowały wyczerpanie prawie wszystkich surowców planety. Wszystkie rezerwy paliwa zostały zużyte już w 2031 roku.

Gore: Ultimate Soldier - recenzja gry

Dead Reefs - recenzja gry

6.0 26 lipca 2007

Anglia, XVIII wiek. Na wysepce Dead Reefs, nie dzieje się wiele dobrego. Od lat zamieszkiwana była przez hordy piratów, zwabiających przepływające nieopodal statki w pułapkę, a następnie zabijających załogę i grabiących co popadnie...

Dead Reefs - recenzja gry

Championship Manager 2008 - recenzja gry

6.0 18 grudnia 2007

Po pierwszych niepowodzeniach własnych koncepcji, Eidos postanowił naśladować pomysły z FM-a i czyni to także w najnowszej edycji. Sęk w tym, iż siłą FM-a jest nie tyle koncept, co zaawansowane skrypty.

Championship Manager 2008 - recenzja gry

Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - recenzja gry

6.0 22 lipca 2008

The Chronicles of Narnia: Prince Caspian zdecydowanie przeznaczone są dla młodszych odbiorców. Zaryzykowałbym nawet stwierdzenie, że dla tych poniżej 12 roku życia.

Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - recenzja gry

SiN Episodes: Emergence - recenzja gry

6.0 9 czerwca 2006

SiN, jako znak handlowy, nie wywołuje wielu emocji wśród graczy. Sam tytuł nie powoduje gęsiej skórki na ciele miłośników wirtualnej rozgrywki, jak choćby Quake, Unreal czy HL. Co gorsza, jego kampania promocyjna jeszcze bardziej pogłębiła to wrażenie.

SiN Episodes: Emergence - recenzja gry

Neuro Hunter - recenzja gry

6.0 23 maja 2006

Z zapowiedzi Neuro Hunter wyłaniał się produkt, który przypominał wielkiego Deus Exa. Czy można zatem porównywać nową produkcję wydaną przez Deep Silver do wspomnianej wyżej, kultowej już gry?

Neuro Hunter - recenzja gry

Chris Sawyer's Locomotion - recenzja gry

6.0 30 grudnia 2004

„Locomotion” to gra, która w dzisiejszych czasach, może co najwyżej konkurować z produkcjami trzeciej kategorii. Przyjemna gra straciła wiele w oczach fanów również dzięki wprowadzeniu masy nikomu nie potrzebnych usprawnień i usunięciu starych.

Chris Sawyer's Locomotion - recenzja gry

Soldiers of Anarchy - recenzja gry

6.0 8 sierpnia 2003

SoA to strategia czasu rzeczywistego rozgrywająca się post-apokaliptycznym świecie przyszłości. Po naszej wielkiej i dumnej cywilizacji zostało już tylko wspomnienie, a nieliczni ocaleni połączyli się w małe rywalizujące ze sobą grupy.

Soldiers of Anarchy - recenzja gry

F1 2001 - recenzja gry

6.0 6 listopada 2001

Kolejna adaptacja najszybszych wyścigów świata. Formuła 1 firmy Electronic Arts, wprowadza nas w świat opływowych bolidów poruszających się z zawrotnymi prędkościami po wszystkich najważniejszych torach na świecie, od Monaco po Monza.

F1 2001 - recenzja gry

Evil Dead: Hail to the King - recenzja gry

6.0 6 listopada 2001

Evil Dead: Hail to the King to niezwykle mroczny przedstawiciel gatunku survival horror, będący kontynuacją sagi Asha i Necronomicona. Jego akcja toczy się w osiem lat po ostatnich wydarzeniach przedstawionych w filmach z cyklu Evil Dead.

Evil Dead: Hail to the King - recenzja gry

U-Boat: Morze Śródziemne - recenzja gry

6.0 11 grudnia 2006

U-Boat to szansa na popływanie po wodach Basenu Śródziemnego, a także u wybrzeży Afryki. To znacznie ożywiony świat gry, kilka nowych baz, jedna eksperymentalna łódź podwodna, wiele nowych portów i zero koncepcyjnych zmian względem Silent Huntera.

U-Boat: Morze Śródziemne - recenzja gry

Space Empires IV - recenzja gry

6.0 8 października 2001

Space Empires IV to przykład na potwierdzenie tezy, że dobra strategia kosmiczna niekoniecznie musi błyszczeć graficznie. Gra jest typowym 4X (eXploruj, eXpanduj, eXploatuj, eXterminuj), porównywalnym skalą komplikacji do Stars!

Space Empires IV - recenzja gry