Recenzje najlepszych gier PC 86
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.
Call to Power II - recenzja gry
6.0 16 stycznia 2001
Czy Call to Power 2 zasługuje na postawiony w tytule numerek? Czy może jest to jedynie nieco ulepszona i poszerzona część pierwsza i powinna być raczej oznaczona jako „Gold”? Autor niniejszej recenzji postara się odpowiedzieć na powyższe pytania.
Call to Power II - recenzja gryThe Great Escape - recenzja gry
6.0 30 października 2003
The Great Escape, to gra przygodowa z elementami zręcznościowymi oparta na znanym filmie „Wielka Ucieczka” z roku 1963, gdzie widzieliśmy znakomitą rolę Steve’a McQueena. W grze możemy przejąć kontrolę nad czterema żołnierzami alianckimi...
The Great Escape - recenzja gryChampionship Manager 5 - recenzja gry
6.0 24 maja 2005
U podstaw koncepcji projektowania Championship Managera 5 legły godne pochwały założenia. Otóż miała to być gra łatwiejsza w odbiorze, a tym samym przyciągająca większą ilość graczy.
Championship Manager 5 - recenzja gryX-Men: The Official Game - recenzja gry
6.0 12 czerwca 2006
Mamy do czynienia z chaotyczną pozycją, która może przypadnie do gustu miłośnikom mniej skomplikowanych gier akcji, ale z całą pewnością odstraszy od siebie tych graczy, którzy od takich produkcji oczekują więcej.
X-Men: The Official Game - recenzja gryBelief & Betrayal: Medalion Judasza - recenzja gry
6.0 6 grudnia 2007
Miłośników klasycznych przygodówek wciąż nie brakuje. Naprzeciw ich wymaganiom wychodzi Artematica ze swoim nowym tytułem. Z jednej strony nowojorski dziennikarz, z drugiej – średniowieczne sekrety, artefakty, zakon Templariuszy i tajemnicza sekta.
Belief & Betrayal: Medalion Judasza - recenzja gryWindchaser - recenzja gry
6.0 27 lipca 2009
Produkcja niemieckiego studia prezentuje nieco inne podejście do takich gatunków jak cRPG czy RTS. Czy twórcom udało się stworzyć dobrą grę?
Windchaser - recenzja gryDyplomacja - recenzja gry
6.0 14 grudnia 2005
Negocjowanie „pod stołem” umów z innymi państwami, by w najmniej spodziewanym momencie wbić im w plecy sztylet i doprowadzić do ich ostatecznego upadku, to kwintesencja oryginalnej Dyplomacji. W komputerowej adaptacji gracze mogą robić to samo.
Dyplomacja - recenzja gryAtrox - recenzja gry
6.0 6 sierpnia 2003
Atrox to strategia czasu rzeczywistego wzorowana na takim znanym RTS-ie jak Starcraft. Akcja przenosi nas do odległej przyszłości, kiedy to trwa wojna (Atrox War) pomiędzy trzema odmiennymi nacjami: Intelion, Createse oraz Hominian.
Atrox - recenzja gry
Recenzja gry The Dwarves – liche krasnoludzkie rzemiosło
6.0 6 grudnia 2016
Bacznie obserwujemy studio King Art Games, odkąd Jakub Różalski wybrał je na twórców gry Iron Harvest. The Dwarves można uznać za sprawdzian przed egzaminem z gatunku RTS. Niestety wyszło średnio…
Recenzja gry The Dwarves – liche krasnoludzkie rzemiosło
Recenzja Piratów Dzikiego Morza, dodatku do gry Heroes VI
6.0 23 lipca 2012
Nowa łatka, nowe ekrany miast, nowa kampania, czyli – na ile studio Limbic Entertainment ulepszyło Heroes VI za sprawą rozszerzenia zatytułowanego Piraci Dzikiego Morza.
Recenzja Piratów Dzikiego Morza, dodatku do gry Heroes VI
Tyrania króla Waszyngtona: Hańba, recenzja DLC do Assassin’s Creed III
6.0 23 lutego 2013
Tyrania króla Waszyngtona to składające się z trzech epizodów DLC do Assassin’s Creed III, w którym trafiamy do Ameryki rządzonej przez bezwzględnego monarchę. Sprawdźmy, jak prezentuje się pierwsza część trylogii – Hańba.
Tyrania króla Waszyngtona: Hańba, recenzja DLC do Assassin’s Creed III
Recenzja gry Phantaruk – czasem straszy, nie odstrasza, ale i nie porywa
6.0 16 sierpnia 2016
Polska odpowiedź na skradankowe straszaki. Phantaruk staje w szranki z Amnesią, Somą i Obcym: Izolacją. Czy wychodzi z tej batalii z tarczą?
Recenzja gry Phantaruk – czasem straszy, nie odstrasza, ale i nie porywaGore: Ultimate Soldier - recenzja gry
6.0 28 października 2002
W połowie XXI wieku, ogólnoświatowe przeludnienie i masowa konsumpcja spowodowały wyczerpanie prawie wszystkich surowców planety. Wszystkie rezerwy paliwa zostały zużyte już w 2031 roku.
Gore: Ultimate Soldier - recenzja gryDead Reefs - recenzja gry
6.0 26 lipca 2007
Anglia, XVIII wiek. Na wysepce Dead Reefs, nie dzieje się wiele dobrego. Od lat zamieszkiwana była przez hordy piratów, zwabiających przepływające nieopodal statki w pułapkę, a następnie zabijających załogę i grabiących co popadnie...
Dead Reefs - recenzja gryChampionship Manager 2008 - recenzja gry
6.0 18 grudnia 2007
Po pierwszych niepowodzeniach własnych koncepcji, Eidos postanowił naśladować pomysły z FM-a i czyni to także w najnowszej edycji. Sęk w tym, iż siłą FM-a jest nie tyle koncept, co zaawansowane skrypty.
Championship Manager 2008 - recenzja gryOpowieści z Narnii: Książę Kaspian - recenzja gry
6.0 22 lipca 2008
The Chronicles of Narnia: Prince Caspian zdecydowanie przeznaczone są dla młodszych odbiorców. Zaryzykowałbym nawet stwierdzenie, że dla tych poniżej 12 roku życia.
Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - recenzja grySiN Episodes: Emergence - recenzja gry
6.0 9 czerwca 2006
SiN, jako znak handlowy, nie wywołuje wielu emocji wśród graczy. Sam tytuł nie powoduje gęsiej skórki na ciele miłośników wirtualnej rozgrywki, jak choćby Quake, Unreal czy HL. Co gorsza, jego kampania promocyjna jeszcze bardziej pogłębiła to wrażenie.
SiN Episodes: Emergence - recenzja gryNeuro Hunter - recenzja gry
6.0 23 maja 2006
Z zapowiedzi Neuro Hunter wyłaniał się produkt, który przypominał wielkiego Deus Exa. Czy można zatem porównywać nową produkcję wydaną przez Deep Silver do wspomnianej wyżej, kultowej już gry?
Neuro Hunter - recenzja gryChris Sawyer's Locomotion - recenzja gry
6.0 30 grudnia 2004
„Locomotion” to gra, która w dzisiejszych czasach, może co najwyżej konkurować z produkcjami trzeciej kategorii. Przyjemna gra straciła wiele w oczach fanów również dzięki wprowadzeniu masy nikomu nie potrzebnych usprawnień i usunięciu starych.
Chris Sawyer's Locomotion - recenzja grySoldiers of Anarchy - recenzja gry
6.0 8 sierpnia 2003
SoA to strategia czasu rzeczywistego rozgrywająca się post-apokaliptycznym świecie przyszłości. Po naszej wielkiej i dumnej cywilizacji zostało już tylko wspomnienie, a nieliczni ocaleni połączyli się w małe rywalizujące ze sobą grupy.
Soldiers of Anarchy - recenzja gryF1 2001 - recenzja gry
6.0 6 listopada 2001
Kolejna adaptacja najszybszych wyścigów świata. Formuła 1 firmy Electronic Arts, wprowadza nas w świat opływowych bolidów poruszających się z zawrotnymi prędkościami po wszystkich najważniejszych torach na świecie, od Monaco po Monza.
F1 2001 - recenzja gryEvil Dead: Hail to the King - recenzja gry
6.0 6 listopada 2001
Evil Dead: Hail to the King to niezwykle mroczny przedstawiciel gatunku survival horror, będący kontynuacją sagi Asha i Necronomicona. Jego akcja toczy się w osiem lat po ostatnich wydarzeniach przedstawionych w filmach z cyklu Evil Dead.
Evil Dead: Hail to the King - recenzja gryU-Boat: Morze Śródziemne - recenzja gry
6.0 11 grudnia 2006
U-Boat to szansa na popływanie po wodach Basenu Śródziemnego, a także u wybrzeży Afryki. To znacznie ożywiony świat gry, kilka nowych baz, jedna eksperymentalna łódź podwodna, wiele nowych portów i zero koncepcyjnych zmian względem Silent Huntera.
U-Boat: Morze Śródziemne - recenzja grySpace Empires IV - recenzja gry
6.0 8 października 2001
Space Empires IV to przykład na potwierdzenie tezy, że dobra strategia kosmiczna niekoniecznie musi błyszczeć graficznie. Gra jest typowym 4X (eXploruj, eXpanduj, eXploatuj, eXterminuj), porównywalnym skalą komplikacji do Stars!
Space Empires IV - recenzja gry