Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Recenzje najlepszych gier PC 85

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.

ShellShock: Nam '67 - recenzja gry

6.0 13 października 2004

Rzecz dzieje się w Wietnamie, w gorącym roku 67. Fabuła wciela nas w postać szeregowego żołnierza Armii Amerykańskiej, który rzucony w wir wojny otrzymał od Wuja Sama tylko jedno zadanie – zabijać jednocześnie nie dając się zabić.

ShellShock: Nam '67 - recenzja gry

Constantine - recenzja gry

6.0 30 maja 2005

Gracz wciela się w postać Johna, którego filmowy wizerunek stworzył Keanu Reeves. W grze pozostał z niego tylko smolisty nałóg oraz symboliczna ilość złośliwych docinek. Jednak fani filmu powinni być jak najbardziej z gry „Constantine” zadowoleni.

Constantine - recenzja gry

Neuro Hunter - recenzja gry

6.0 23 maja 2006

Z zapowiedzi Neuro Hunter wyłaniał się produkt, który przypominał wielkiego Deus Exa. Czy można zatem porównywać nową produkcję wydaną przez Deep Silver do wspomnianej wyżej, kultowej już gry?

Neuro Hunter - recenzja gry
Recenzja gry The Dwarves – liche krasnoludzkie rzemiosło

Recenzja gry The Dwarves – liche krasnoludzkie rzemiosło

6.0 6 grudnia 2016

Bacznie obserwujemy studio King Art Games, odkąd Jakub Różalski wybrał je na twórców gry Iron Harvest. The Dwarves można uznać za sprawdzian przed egzaminem z gatunku RTS. Niestety wyszło średnio…

Recenzja gry The Dwarves – liche krasnoludzkie rzemiosło
Recenzja Piratów Dzikiego Morza, dodatku do gry Heroes VI

Recenzja Piratów Dzikiego Morza, dodatku do gry Heroes VI

6.0 23 lipca 2012

Nowa łatka, nowe ekrany miast, nowa kampania, czyli – na ile studio Limbic Entertainment ulepszyło Heroes VI za sprawą rozszerzenia zatytułowanego Piraci Dzikiego Morza.

Recenzja Piratów Dzikiego Morza, dodatku do gry Heroes VI

Paradise - recenzja gry

6.0 4 października 2006

Jakie to uczucie być córką króla...? Jakie to uczucie być córką tyrana i despoty...? Jakie to uczucie przeżyć zestrzelenie samolotu, stracić pamięć, znaleźć się w haremie, a potem przemierzać bezdroża Afryki w towarzystwie czarnego lamparta...?

Paradise - recenzja gry

Gobliiins 4 - recenzja gry

6.0 23 kwietnia 2009

Po kilkunastu latach nieobecności sympatyczne gobliny powracają na rynek. Nowa gra zaskakuje słabą oprawą wizualną i archaiczną mechaniką. Czy tego typu produkt ma szanse rywalizować z dzisiejszymi hitami?

Gobliiins 4 - recenzja gry
Ultima IX: Ascension - recenzja gry

Ultima IX: Ascension - recenzja gry

6.0 18 grudnia 2000

Fani serii Ultima czekali na tę grę wiele lat. Czy efekt końcowy był tego wart?

Ultima IX: Ascension - recenzja gry

Soldiers of Anarchy - recenzja gry

6.0 8 sierpnia 2003

SoA to strategia czasu rzeczywistego rozgrywająca się post-apokaliptycznym świecie przyszłości. Po naszej wielkiej i dumnej cywilizacji zostało już tylko wspomnienie, a nieliczni ocaleni połączyli się w małe rywalizujące ze sobą grupy.

Soldiers of Anarchy - recenzja gry

Crazy Factory - recenzja gry

6.0 23 lipca 2003

Crazy Factory to gra finansowo-strategiczna, w której rozwijamy własny interes, zarządzamy zespołem wynalazców i tworzymy, a następnie sprzedajemy różnego rodzaju... zabawki.

Crazy Factory - recenzja gry

X-Men: The Official Game - recenzja gry

6.0 12 czerwca 2006

Mamy do czynienia z chaotyczną pozycją, która może przypadnie do gustu miłośnikom mniej skomplikowanych gier akcji, ale z całą pewnością odstraszy od siebie tych graczy, którzy od takich produkcji oczekują więcej.

X-Men: The Official Game - recenzja gry
Recenzja gry Alien Rage - CI Games śladami starej szkoły strzelanek

Recenzja gry Alien Rage - CI Games śladami starej szkoły strzelanek

6.0 24 września 2013

Alien Rage to pomysł CI Games, mający udowodnić, że firma potrafi robić dobre gry. Czy połączenie elementów z Bulletstorm i Unreal Tournament to przepis na sukces?

Recenzja gry Alien Rage - CI Games śladami starej szkoły strzelanek

SiN Episodes: Emergence - recenzja gry

6.0 9 czerwca 2006

SiN, jako znak handlowy, nie wywołuje wielu emocji wśród graczy. Sam tytuł nie powoduje gęsiej skórki na ciele miłośników wirtualnej rozgrywki, jak choćby Quake, Unreal czy HL. Co gorsza, jego kampania promocyjna jeszcze bardziej pogłębiła to wrażenie.

SiN Episodes: Emergence - recenzja gry

Call to Power II - recenzja gry

6.0 16 stycznia 2001

Czy Call to Power 2 zasługuje na postawiony w tytule numerek? Czy może jest to jedynie nieco ulepszona i poszerzona część pierwsza i powinna być raczej oznaczona jako „Gold”? Autor niniejszej recenzji postara się odpowiedzieć na powyższe pytania.

Call to Power II - recenzja gry

Medieval Lords: Buduj, Broń, Zdobywaj - recenzja gry

6.0 6 grudnia 2004

Przy całej swojej ograniczoności Medieval Lords są dobrą, sympatyczną i grywalną grą. Przyjemność wynikająca z wybudowania i gospodarowania miastem tętniącym życiem nie daje się przecenić.

Medieval Lords: Buduj, Broń, Zdobywaj - recenzja gry
Recenzja Jagged Alliance: Crossfire - rozszerzenia Back in Action

Recenzja Jagged Alliance: Crossfire - rozszerzenia Back in Action

6.0 24 sierpnia 2012

Remake kultowego Jagged Alliance 2 spotkał się z dość chłodnym przyjęciem. Kilka miesięcy po premierze Back in Action testujemy samodzielny dodatek - Crossfire. W ogniu krzyżowym cierpimy jak nigdy wcześniej.

Recenzja Jagged Alliance: Crossfire - rozszerzenia Back in Action
Recenzja gry Dead Rising 3 na PC - rozgrzewka przed Dying Light

Recenzja gry Dead Rising 3 na PC - rozgrzewka przed Dying Light

6.0 9 września 2014

Moda na żywe trupy nie chce przeminąć, a najbliższe miesiące będą należeć do zombi spod szyldu Dead Island 2 i Dying Light. Na rozgrzewkę proponujemy jednak Dead Rising 3, który po zainfekowaniu Xboksa One trafia w końcu także na komputery PC.

Recenzja gry Dead Rising 3 na PC - rozgrzewka przed Dying Light
Recenzja gry The Walking Dead: Michonne - opowiastka od szablonu

Recenzja gry The Walking Dead: Michonne - opowiastka od szablonu

6.0 27 kwietnia 2016

Ostatni interaktywny serial Telltale Games przed mającą wprowadzić trochę świeżości zmianą silnika graficznego wypełniony jest po brzegi akcją, ale to za mało, by zignorować dość przeciętną historię i brak jakichkolwiek nowych pomysłów.

Recenzja gry The Walking Dead: Michonne - opowiastka od szablonu
Recenzja gry The Walking Dead: Michonne - więcej akcji, jeszcze mniej wyborów

Recenzja gry The Walking Dead: Michonne - więcej akcji, jeszcze mniej wyborów

6.0 24 lutego 2016

Dużo akcji, wyborów moralnych i jeszcze mniej konsekwencji naszych decyzji – najnowszy interaktywny serial studia Telltale Games dostarcza jeszcze więcej tego, do czego fani zostali przyzwyczajeni cztery lata temu.

Recenzja gry The Walking Dead: Michonne - więcej akcji, jeszcze mniej wyborów

Z Moskwy po Berlin - recenzja gry

6.0 12 kwietnia 2006

Na bazie silnika z Desert Rats vs. Afrika Korps powstało kilka tytułów: 1944: Battle of the Bulge, D-Day czy Z Moskwy po Berlin – tak samo wyglądające, ale na pewno nie równie ciekawe, jak Pustynne Szczury.

Z Moskwy po Berlin - recenzja gry

Gangland - recenzja gry

6.0 14 lipca 2004

Gangland to gra-hybryda zawierająca w sobie elementy strategii czasu rzeczywistego, cRPG oraz gier akcji/FPS, traktująca o przemocy i zorganizowanej przestępczości.

Gangland - recenzja gry

Comar Barbarian - recenzja gry

6.0 23 stycznia 2002

Dawno, dawno temu na tajemniczej i dzikiej zielonej wyspie żyły dwa plemiona - Mrówdercy i Mrówkodziady. Od niepamiętnych czasów prowadzili między sobą walki o terytorium, żywność i skarby.

Comar Barbarian - recenzja gry

Die Hard: Nakatomi Plaza - recenzja gry

6.0 14 czerwca 2002

Die Hard: Nakatomi Plaza to gra akcji/FPS oparta na fabule pierwszej części słynnej serii filmów akcji „Die Hard”. Gracz wciela się w postać głównego bohatera filmu, policjanta John McClane.

Die Hard: Nakatomi Plaza - recenzja gry

Secret Service: In Harm's Way - recenzja gry

6.0 31 lipca 2002

Gra akcji/FPS, w której stajemy się młodym agentem tajnych służb Stanów Zjednoczonych „Secret Service” o imieniu Mark Brophy. Musimy sprawdzić się w szeregu wyrafinowanych i niebezpiecznych misjach bojowych.

Secret Service: In Harm's Way - recenzja gry