Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Recenzje najlepszych gier PC 85

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.

Shrek Trzeci - recenzja gry

6.0 4 czerwca 2007

Po genialnej jedynce i równie świetnej dwójce, trzecia część filmowych przygód Shreka nie zbiera zbyt pochlebnych opinii. Niestety wygląda na to, że twórcy zaczynają powoli odcinać kupony od swojego sukcesu, a to nigdy nie kończy się to dobrze.

Shrek Trzeci - recenzja gry

Comar Barbarian - recenzja gry

6.0 23 stycznia 2002

Dawno, dawno temu na tajemniczej i dzikiej zielonej wyspie żyły dwa plemiona - Mrówdercy i Mrówkodziady. Od niepamiętnych czasów prowadzili między sobą walki o terytorium, żywność i skarby.

Comar Barbarian - recenzja gry

Hammer & Sickle: Czerwony Sztorm - recenzja gry

6.0 22 lutego 2006

W tytułach z serii Silent Storm mieliśmy do czynienia z niezbyt wyszukaną fabułą. Akcja Hammer & Sickle rozgrywa się w 1949 roku, wcielamy się w postać rosyjskiego szpiega mającego przedostać się do okupowanych Niemiec – w tej kwestii jest ciekawie.

Hammer & Sickle: Czerwony Sztorm - recenzja gry
Ultima IX: Ascension - recenzja gry

Ultima IX: Ascension - recenzja gry

6.0 18 grudnia 2000

Fani serii Ultima czekali na tę grę wiele lat. Czy efekt końcowy był tego wart?

Ultima IX: Ascension - recenzja gry

Call to Power II - recenzja gry

6.0 16 stycznia 2001

Czy Call to Power 2 zasługuje na postawiony w tytule numerek? Czy może jest to jedynie nieco ulepszona i poszerzona część pierwsza i powinna być raczej oznaczona jako „Gold”? Autor niniejszej recenzji postara się odpowiedzieć na powyższe pytania.

Call to Power II - recenzja gry

Medieval Lords: Buduj, Broń, Zdobywaj - recenzja gry

6.0 6 grudnia 2004

Przy całej swojej ograniczoności Medieval Lords są dobrą, sympatyczną i grywalną grą. Przyjemność wynikająca z wybudowania i gospodarowania miastem tętniącym życiem nie daje się przecenić.

Medieval Lords: Buduj, Broń, Zdobywaj - recenzja gry

Crazy Factory - recenzja gry

6.0 23 lipca 2003

Crazy Factory to gra finansowo-strategiczna, w której rozwijamy własny interes, zarządzamy zespołem wynalazców i tworzymy, a następnie sprzedajemy różnego rodzaju... zabawki.

Crazy Factory - recenzja gry

Tajemnica Janatris - recenzja gry

6.0 23 listopada 2004

Ukazanie się drugiej części „Gooki” poprzedziły dziesiątki pochlebnych zapowiedzi. Fani wręcz się przekrzykiwali, jaka to będzie rewolucyjna i wspaniała gra. Nadszedł więc moment prawdy i najwyższa pora sprawdzić, ile z tych słów było czczymi obietnicami.

Tajemnica Janatris - recenzja gry

Hegemonia: Żelazne Legiony - recenzja gry

6.0 30 grudnia 2002

Hegemonia – Żelazne Legiony to kosmiczna strategia stworzona przez autorów ciepło przyjętej przez graczy znanej gry Imperium Galactica II. W dobie posuchy na tego typu tytuły z tym większym zainteresowaniem przyjrzeliśmy mu się i oto co odkryliśmy...

Hegemonia: Żelazne Legiony - recenzja gry

Obscure: Learn about Fear - recenzja gry

6.0 9 czerwca 2005

Kenny, jeden z najbardziej cenionych sportowców szkoły, do której uczęszcza cała grupa, znika w niewyjaśnionych okolicznościach. Przyjaciele Kenny’ego postanawiają pozostać w szkole po zmroku, tak aby spróbować odnaleźć zaginionego kolegę. Klasyka.

Obscure: Learn about Fear - recenzja gry

Tron Evolution - recenzja gry

6.0 13 grudnia 2010

Fantastyczna cyberprzestrzeń świata Trona znana dotąd głównie z filmowego hitu z lat osiemdziesiątych trafia również na ekrany naszych komputerów! Czy Tron: Evolution to gra na miarę nadchodzącego kinowego hitu?

Tron Evolution - recenzja gry

Primitive Wars - recenzja gry

6.0 16 kwietnia 2002

Na fali olbrzymiej popularności Starcrafta w Azji, zaczęły powstawać coraz to nowe RTSy, mniej lub bardziej nawiązujące do klasycznego już arcydzieła. Primitive Wars, stworzona przez koreańską firmę Wizard Soft, jest jedną z nich.

Primitive Wars - recenzja gry
Recenzja gry DiRT Showdown - minimum rajdów, dużo destrukcji

Recenzja gry DiRT Showdown - minimum rajdów, dużo destrukcji

6.0 1 czerwca 2012

Codemasters jakiś czas temu dostało zadyszki i najwyraźniej wciąż nie może wrócić do pełni sił. Sytuacji nie poprawia arcade'owy DiRT.

Recenzja gry DiRT Showdown - minimum rajdów, dużo destrukcji
Recenzja gry Metal Gear Survive - bez Hideo Kojimy to nie mógł być hit

Recenzja gry Metal Gear Survive - bez Hideo Kojimy to nie mógł być hit

6.0 28 lutego 2018

Czy Metal Gear może się udać bez Hideo Kojimy? Metal Gear Survive sugeruje, że nie, choć zarazem trudno jednoznacznie wskazać w grze złe wybory ekipy deweloperskiej.

Recenzja gry Metal Gear Survive - bez Hideo Kojimy to nie mógł być hit

TMNT - Wojownicze Żółwie Ninja - recenzja gry

6.0 26 września 2007

TMNT to produkt grywalny i całkiem udany, jednak stanowi zabawę na góra dwie, trzy godziny. Wciąż powtarzany schemat, brak rozbudowanego systemu walk oraz niski poziom trudności powoduje, że gra bardzo szybko się nudzi.

TMNT - Wojownicze Żółwie Ninja - recenzja gry

Constantine - recenzja gry

6.0 30 maja 2005

Gracz wciela się w postać Johna, którego filmowy wizerunek stworzył Keanu Reeves. W grze pozostał z niego tylko smolisty nałóg oraz symboliczna ilość złośliwych docinek. Jednak fani filmu powinni być jak najbardziej z gry „Constantine” zadowoleni.

Constantine - recenzja gry

Die Hard: Nakatomi Plaza - recenzja gry

6.0 14 czerwca 2002

Die Hard: Nakatomi Plaza to gra akcji/FPS oparta na fabule pierwszej części słynnej serii filmów akcji „Die Hard”. Gracz wciela się w postać głównego bohatera filmu, policjanta John McClane.

Die Hard: Nakatomi Plaza - recenzja gry

Bad Boys II - recenzja gry

6.0 8 kwietnia 2004

Bad Boys II to wirtualna adaptacja kinowego obrazu pod tym samym tytułem, z Willem Smithem i Martinem Lawrencem w rolach głównych. Podczas faktycznej rozgrywki, prowadzimy tutaj jednego z dwóch głównych bohaterów-policjantów z oddziału narkotykowego.

Bad Boys II - recenzja gry

Cycling Manager 3 - recenzja gry

6.0 29 grudnia 2003

Trzecia część cyklu managerów kolarskich Cycling Manager, który na przestrzeni kilku lat swego rozwoju zdobył sobie zasłużone uznanie setek miłośników tej dyscypliny sportowej.

Cycling Manager 3 - recenzja gry

Arthur's Knights II: The Secret of Merlin - recenzja gry

6.0 3 lipca 2002

Druga część gry przygodowej Arthur's Knights: Origins of Excalibur promowanej przez firmę Cryo, w której wcielamy się w postać Bradwena i wyruszamy na wielką, fantastyczną przygodę, która zaprowadzi nas miedzy innymi do legendarnego Avalonu.

Arthur's Knights II: The Secret of Merlin - recenzja gry
Recenzja gry Agents of Mayhem – ubogi sandbox

Recenzja gry Agents of Mayhem – ubogi sandbox

6.0 15 sierpnia 2017

Nowa gra twórców Saints Row stara się połączyć najlepsze cechy poprzednich dzieł studia z rozwiązaniami typowymi dla gier MMORPG. Niestety, okazało się to chybionym pomysłem.

Recenzja gry Agents of Mayhem – ubogi sandbox
Recenzja gry Skyshine's Bedlam - rogalikowego Borderlands na silniku The Banner Sagi

Recenzja gry Skyshine's Bedlam - rogalikowego Borderlands na silniku The Banner Sagi

6.0 19 września 2015

Skyshine's Bedlam zabiera nas na pustkowia rodem z Mad Maksa i Borderlands. Tym razem jednak nie jesteśmy samotnym wędrowcem przemierzającym pustynię, a szefem przedsięwzięcia, od którego zależy życia tysięcy osób.

Recenzja gry Skyshine's Bedlam - rogalikowego Borderlands na silniku The Banner Sagi

Belief & Betrayal: Medalion Judasza - recenzja gry

6.0 6 grudnia 2007

Miłośników klasycznych przygodówek wciąż nie brakuje. Naprzeciw ich wymaganiom wychodzi Artematica ze swoim nowym tytułem. Z jednej strony nowojorski dziennikarz, z drugiej – średniowieczne sekrety, artefakty, zakon Templariuszy i tajemnicza sekta.

Belief & Betrayal: Medalion Judasza - recenzja gry

Championship Manager 2008 - recenzja gry

6.0 18 grudnia 2007

Po pierwszych niepowodzeniach własnych koncepcji, Eidos postanowił naśladować pomysły z FM-a i czyni to także w najnowszej edycji. Sęk w tym, iż siłą FM-a jest nie tyle koncept, co zaawansowane skrypty.

Championship Manager 2008 - recenzja gry