Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Recenzje najlepszych gier PC 84

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.

Hotel Giant - recenzja gry

6.0 6 marca 2003

Hotel Tycoon to strategia ekonomiczna stworzona przez Trevora Chan’a, twórcę serii Seven Kingdoms. Gracz staje się młodym przedsiębiorcą, którego celem jest stworzenie najlepszej sieci ekskluzywnych hoteli.

Hotel Giant - recenzja gry

Podbój Rzymu - recenzja gry

6.0 5 listopada 2004

Fascynuje Cię Rzym? Zawsze chciałeś odegrać rolę rzymskiego władcy i pokierować losami cesarstwa? Masz okazję zrobić coś na przekór swoim marzeniom i wcielić się w wodza plemion barbarzyńskich. Twoim głównym celem będzie podbicie Rzymu.

Podbój Rzymu - recenzja gry

Głupki z Kosmosu - recenzja gry

6.0 19 lipca 2001

Co może czekać piątkę kosmitów, którzy wylądują na naszym globie, zmuszeni do tego awarią międzyplanetarnego statku? Odpowiedź brzmi: nic dobrego. Aby się o tym przekonać wystarczy zagrać w "Głupków z Kosmosu"

Głupki z Kosmosu - recenzja gry

HotDogs HotGirls - recenzja gry

6.0 30 marca 2006

HotDogs HotGirls prezentuje się zdecydowanie lepiej niż można byłoby początkowo sądzić. Z całą pewnością nie można jednak określić tej gry mianem pełnoprawnej strategii, gdyż elementy ekonomiczne zostały w bardzo dużym stopniu uproszczone.

HotDogs HotGirls - recenzja gry
Recenzja gry Dead Rising 3 na PC - rozgrzewka przed Dying Light

Recenzja gry Dead Rising 3 na PC - rozgrzewka przed Dying Light

6.0 9 września 2014

Moda na żywe trupy nie chce przeminąć, a najbliższe miesiące będą należeć do zombi spod szyldu Dead Island 2 i Dying Light. Na rozgrzewkę proponujemy jednak Dead Rising 3, który po zainfekowaniu Xboksa One trafia w końcu także na komputery PC.

Recenzja gry Dead Rising 3 na PC - rozgrzewka przed Dying Light
Recenzja Jagged Alliance: Crossfire - rozszerzenia Back in Action

Recenzja Jagged Alliance: Crossfire - rozszerzenia Back in Action

6.0 24 sierpnia 2012

Remake kultowego Jagged Alliance 2 spotkał się z dość chłodnym przyjęciem. Kilka miesięcy po premierze Back in Action testujemy samodzielny dodatek - Crossfire. W ogniu krzyżowym cierpimy jak nigdy wcześniej.

Recenzja Jagged Alliance: Crossfire - rozszerzenia Back in Action
Recenzja Warsaw - najlepsza gra o powstaniu warszawskim nie jest dobra

Recenzja Warsaw - najlepsza gra o powstaniu warszawskim nie jest dobra

6.0 8 października 2019

Warsaw nie jest wierną kopią znacznie bardziej udanego Darkest Dungeon. Niestety, te elementy, które deweloperzy z Pixelated Milk dodali od siebie, irytują zdecydowanie częściej, niż dają jakąkolwiek frajdę.

Recenzja Warsaw - najlepsza gra o powstaniu warszawskim nie jest dobra

Lords of the Realm III - recenzja gry

6.0 20 lipca 2004

Lords of the Realm III to nowa odsłona starej i niegdyś cieszącej się dużą popularnością, strategicznej serii z firmy Sierra. Akcja umiejscowiona została w Średniowieczu i rozgrywa się w różnych częściach Europy.

Lords of the Realm III - recenzja gry

007: Blood Stone - recenzja gry

6.0 8 listopada 2010

To już drugie podejście firmy Activision do Jamesa Bonda. Czy fani przygód agenta 007 będą usatysfakcjonowani, czy podobnie jak w przypadku Quantum of Solace czeka ich spory zawód?

007: Blood Stone - recenzja gry

Legacy of Kain: Blood Omen 2 - recenzja gry

6.0 25 czerwca 2002

Blood Omen 2 to kontynuacja przygód wampira Kaina znanego z cyklu Legacy of Kain, równoległego do serii Soul Reaver. Fabuła nawiązuje bezpośrednio do wydarzeń z pierwszej części gry, w której gdy Kain wybrał rządy nad krainą potępionych, a następnie umarł

Legacy of Kain: Blood Omen 2 - recenzja gry

Avatar: Gra komputerowa - recenzja gry

6.0 4 grudnia 2009

Gra na podstawie nadchodzącego filmu Avatar to wspólny projekt Ubisoftu i Jamesa Camerona. Czy podzieliła ona marny los innych adaptacji słynnych kinowych hitów?

Avatar: Gra komputerowa - recenzja gry

The First Templar - recenzja gry

6.0 25 maja 2011

Bułgarzy w natarciu. Znane z wielu startegii studio Haemimont Games zabrało się za przygodową grę akcji z elementami RPG? Co z tego wyszło? Tego dowiecie się z naszej recenzji.

The First Templar - recenzja gry
Recenzja gry The Walking Dead: Michonne - opowiastka od szablonu

Recenzja gry The Walking Dead: Michonne - opowiastka od szablonu

6.0 27 kwietnia 2016

Ostatni interaktywny serial Telltale Games przed mającą wprowadzić trochę świeżości zmianą silnika graficznego wypełniony jest po brzegi akcją, ale to za mało, by zignorować dość przeciętną historię i brak jakichkolwiek nowych pomysłów.

Recenzja gry The Walking Dead: Michonne - opowiastka od szablonu
Recenzja gry The Walking Dead: Michonne - więcej akcji, jeszcze mniej wyborów

Recenzja gry The Walking Dead: Michonne - więcej akcji, jeszcze mniej wyborów

6.0 24 lutego 2016

Dużo akcji, wyborów moralnych i jeszcze mniej konsekwencji naszych decyzji – najnowszy interaktywny serial studia Telltale Games dostarcza jeszcze więcej tego, do czego fani zostali przyzwyczajeni cztery lata temu.

Recenzja gry The Walking Dead: Michonne - więcej akcji, jeszcze mniej wyborów

Gobliiins 4 - recenzja gry

6.0 23 kwietnia 2009

Po kilkunastu latach nieobecności sympatyczne gobliny powracają na rynek. Nowa gra zaskakuje słabą oprawą wizualną i archaiczną mechaniką. Czy tego typu produkt ma szanse rywalizować z dzisiejszymi hitami?

Gobliiins 4 - recenzja gry
SimCity Społeczności - recenzja gry

SimCity Społeczności - recenzja gry

6.0 22 listopada 2007

Społeczności to świetny przykład na to, że idea stworzona przez Willa Wrighta była strzałem w dziesiątkę. Nie warto jej zmieniać.

SimCity Społeczności - recenzja gry

Singles 2: Triple Trouble - recenzja gry

6.0 18 lipca 2005

Życie wybranej postaci zależy od ciebie. Każda ma swoją osobowość i potrzeby. Dbasz o to, by podopieczny nie był głodny, zmęczony czy brudny. Wysyłasz go do pracy. Jego pieniądze wydajesz na meble, rośliny doniczkowe lub bibeloty.

Singles 2: Triple Trouble - recenzja gry

Mage Knight Apocalypse - recenzja gry

6.0 7 listopada 2006

Mage Knight Apocalypse może spodobać się tym osobom, które oczekują niezbyt złożonej zręcznościówki. Kampania single player powinna wystarczyć na kilka dni zabawy.

Mage Knight Apocalypse - recenzja gry

Paradise - recenzja gry

6.0 4 października 2006

Jakie to uczucie być córką króla...? Jakie to uczucie być córką tyrana i despoty...? Jakie to uczucie przeżyć zestrzelenie samolotu, stracić pamięć, znaleźć się w haremie, a potem przemierzać bezdroża Afryki w towarzystwie czarnego lamparta...?

Paradise - recenzja gry

American Conquest: Odwet - recenzja gry

6.0 19 lipca 2004

Oficjalne, samodzielne, rozszerzenie strategii czasu rzeczywistego o nazwie American Conquest. Warstwa fabularna rzeczonego dodatku obejmuje okres od 1517 do 1804 roku i odnosi się do historycznego podboju różnych części Nowego Świata.

American Conquest: Odwet - recenzja gry

Shrek Trzeci - recenzja gry

6.0 4 czerwca 2007

Po genialnej jedynce i równie świetnej dwójce, trzecia część filmowych przygód Shreka nie zbiera zbyt pochlebnych opinii. Niestety wygląda na to, że twórcy zaczynają powoli odcinać kupony od swojego sukcesu, a to nigdy nie kończy się to dobrze.

Shrek Trzeci - recenzja gry

Ford Racing 3 - recenzja gry

6.0 23 czerwca 2005

W Ford Racing 3 pojawia się ponad 50 różnych maszyn, wśród których nie zabrakło wozów sportowych, limuzyn, pick-upów, muscle-carów czy też aut zabytkowych. Gra jednak nie zawiera żadnych rewolucyjnych rozwiązań, nie rozwija serii w wystarczającym stopniu.

Ford Racing 3 - recenzja gry
Axis & Allies - recenzja gry

Axis & Allies - recenzja gry

6.0 12 stycznia 2005

AA to gra osadzona w realiach II Wojny Światowej, w której rozgrywka toczy się na poziomie strategicznym (przemieszczanie jednostek między państwami na dużej, ładnie przygotowanej mapie świata) i taktycznym (klasyczne bitwy toczone w czasie rzeczywistym).

Axis & Allies - recenzja gry

Wyścigi Wykrętów - recenzja gry

6.0 23 listopada 2001

Wyścigi Wykrętów to zwariowane wyścigi. Na starcie staje dziesięć, niesłychanie wymyślnych i prześmiesznych stworków, z których każdy chce wygrać za wszelką cenę. Co najważniejsze, zasada jest tylko jedna – „nie ma żadnych zasad”.

Wyścigi Wykrętów - recenzja gry