Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Recenzje najlepszych gier PC 84

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.

Darkened Skye - recenzja gry

6.0 15 lipca 2002

Skittles: Darkened Skye to gra akcji posiadająca interesujący wątek przygodowy, w której zastosowano widok z perspektywy trzeciej osoby z ruchomą kamerą.

Darkened Skye - recenzja gry

Conflict: Denied Ops - recenzja gry

6.0 10 marca 2008

Zgodnie z zapowiedziami producenta nowy Conflict: Denied Ops (wcześniej Crossfire) jest próbą przyciągnięcia do serii szerszej publiczności, która do tej pory miała do czynienia z raczej prostymi i niewymagającymi strzelankami.

Conflict: Denied Ops - recenzja gry

Ford Racing 3 - recenzja gry

6.0 23 czerwca 2005

W Ford Racing 3 pojawia się ponad 50 różnych maszyn, wśród których nie zabrakło wozów sportowych, limuzyn, pick-upów, muscle-carów czy też aut zabytkowych. Gra jednak nie zawiera żadnych rewolucyjnych rozwiązań, nie rozwija serii w wystarczającym stopniu.

Ford Racing 3 - recenzja gry

ShellShock: Nam '67 - recenzja gry

6.0 13 października 2004

Rzecz dzieje się w Wietnamie, w gorącym roku 67. Fabuła wciela nas w postać szeregowego żołnierza Armii Amerykańskiej, który rzucony w wir wojny otrzymał od Wuja Sama tylko jedno zadanie – zabijać jednocześnie nie dając się zabić.

ShellShock: Nam '67 - recenzja gry

Wyścigi Wykrętów - recenzja gry

6.0 23 listopada 2001

Wyścigi Wykrętów to zwariowane wyścigi. Na starcie staje dziesięć, niesłychanie wymyślnych i prześmiesznych stworków, z których każdy chce wygrać za wszelką cenę. Co najważniejsze, zasada jest tylko jedna – „nie ma żadnych zasad”.

Wyścigi Wykrętów - recenzja gry

Primitive Wars - recenzja gry

6.0 16 kwietnia 2002

Na fali olbrzymiej popularności Starcrafta w Azji, zaczęły powstawać coraz to nowe RTSy, mniej lub bardziej nawiązujące do klasycznego już arcydzieła. Primitive Wars, stworzona przez koreańską firmę Wizard Soft, jest jedną z nich.

Primitive Wars - recenzja gry

Mage Knight Apocalypse - recenzja gry

6.0 7 listopada 2006

Mage Knight Apocalypse może spodobać się tym osobom, które oczekują niezbyt złożonej zręcznościówki. Kampania single player powinna wystarczyć na kilka dni zabawy.

Mage Knight Apocalypse - recenzja gry

Championship Manager 2008 - recenzja gry

6.0 18 grudnia 2007

Po pierwszych niepowodzeniach własnych koncepcji, Eidos postanowił naśladować pomysły z FM-a i czyni to także w najnowszej edycji. Sęk w tym, iż siłą FM-a jest nie tyle koncept, co zaawansowane skrypty.

Championship Manager 2008 - recenzja gry

Cities in Motion: Symulator Transportu Miejskiego - recenzja gry

6.0 26 kwietnia 2011

Po kilku tygodniach beta-testów pełna wersja gry Cities in Motion trafiła wreszcie do rąk maniaków tycoonów. Czy efekt końcowy jest na tyle zadowalający, by klasyka tego gatunku poszła w odstawkę?

Cities in Motion: Symulator Transportu Miejskiego - recenzja gry
Recenzja gry DiRT Showdown - minimum rajdów, dużo destrukcji

Recenzja gry DiRT Showdown - minimum rajdów, dużo destrukcji

6.0 1 czerwca 2012

Codemasters jakiś czas temu dostało zadyszki i najwyraźniej wciąż nie może wrócić do pełni sił. Sytuacji nie poprawia arcade'owy DiRT.

Recenzja gry DiRT Showdown - minimum rajdów, dużo destrukcji
SimCity Społeczności - recenzja gry

SimCity Społeczności - recenzja gry

6.0 22 listopada 2007

Społeczności to świetny przykład na to, że idea stworzona przez Willa Wrighta była strzałem w dziesiątkę. Nie warto jej zmieniać.

SimCity Społeczności - recenzja gry

Still Life 2 - recenzja gry

6.0 23 czerwca 2009

Po raz kolejny ruszamy tropem seryjnego mordercy. Tym razem w roli głównej duet agentki FBI i dziennikarki.

Still Life 2 - recenzja gry

Airline Tycoon Evolution - recenzja gry

6.0 9 grudnia 2002

Airline Tycoon Evolution to nowe wydanie klasycznej już strategii ekonomicznej niemieckiego zespołu Spellbound Studio, w której zarządzaliśmy własnymi liniami lotniczymi.

Airline Tycoon Evolution - recenzja gry

Vietcong: Fist Alpha - recenzja gry

6.0 17 maja 2004

Oficjalne rozszerzenie taktycznej gry akcji – Vietcong - opowiadającej o wojnie wietnamskiej. Akcja Fist Alpha rozgrywa się w bazie Nui Pek przed wydarzeniami, które mieliśmy okazję przeżyć w podstawowej grze.

Vietcong: Fist Alpha - recenzja gry
Recenzja gry The Dwarves – liche krasnoludzkie rzemiosło

Recenzja gry The Dwarves – liche krasnoludzkie rzemiosło

6.0 6 grudnia 2016

Bacznie obserwujemy studio King Art Games, odkąd Jakub Różalski wybrał je na twórców gry Iron Harvest. The Dwarves można uznać za sprawdzian przed egzaminem z gatunku RTS. Niestety wyszło średnio…

Recenzja gry The Dwarves – liche krasnoludzkie rzemiosło

Obscure: Learn about Fear - recenzja gry

6.0 9 czerwca 2005

Kenny, jeden z najbardziej cenionych sportowców szkoły, do której uczęszcza cała grupa, znika w niewyjaśnionych okolicznościach. Przyjaciele Kenny’ego postanawiają pozostać w szkole po zmroku, tak aby spróbować odnaleźć zaginionego kolegę. Klasyka.

Obscure: Learn about Fear - recenzja gry

Legacy of Kain: Blood Omen 2 - recenzja gry

6.0 25 czerwca 2002

Blood Omen 2 to kontynuacja przygód wampira Kaina znanego z cyklu Legacy of Kain, równoległego do serii Soul Reaver. Fabuła nawiązuje bezpośrednio do wydarzeń z pierwszej części gry, w której gdy Kain wybrał rządy nad krainą potępionych, a następnie umarł

Legacy of Kain: Blood Omen 2 - recenzja gry

Constantine - recenzja gry

6.0 30 maja 2005

Gracz wciela się w postać Johna, którego filmowy wizerunek stworzył Keanu Reeves. W grze pozostał z niego tylko smolisty nałóg oraz symboliczna ilość złośliwych docinek. Jednak fani filmu powinni być jak najbardziej z gry „Constantine” zadowoleni.

Constantine - recenzja gry

Hammer & Sickle: Czerwony Sztorm - recenzja gry

6.0 22 lutego 2006

W tytułach z serii Silent Storm mieliśmy do czynienia z niezbyt wyszukaną fabułą. Akcja Hammer & Sickle rozgrywa się w 1949 roku, wcielamy się w postać rosyjskiego szpiega mającego przedostać się do okupowanych Niemiec – w tej kwestii jest ciekawie.

Hammer & Sickle: Czerwony Sztorm - recenzja gry
Axis & Allies - recenzja gry

Axis & Allies - recenzja gry

6.0 12 stycznia 2005

AA to gra osadzona w realiach II Wojny Światowej, w której rozgrywka toczy się na poziomie strategicznym (przemieszczanie jednostek między państwami na dużej, ładnie przygotowanej mapie świata) i taktycznym (klasyczne bitwy toczone w czasie rzeczywistym).

Axis & Allies - recenzja gry
Ultima IX: Ascension - recenzja gry

Ultima IX: Ascension - recenzja gry

6.0 18 grudnia 2000

Fani serii Ultima czekali na tę grę wiele lat. Czy efekt końcowy był tego wart?

Ultima IX: Ascension - recenzja gry

Crazy Factory - recenzja gry

6.0 23 lipca 2003

Crazy Factory to gra finansowo-strategiczna, w której rozwijamy własny interes, zarządzamy zespołem wynalazców i tworzymy, a następnie sprzedajemy różnego rodzaju... zabawki.

Crazy Factory - recenzja gry
Recenzja gry Ashes of the Singularity - ogromne bitwy w cieniu mankamentów

Recenzja gry Ashes of the Singularity - ogromne bitwy w cieniu mankamentów

6.0 15 kwietnia 2016

Zgodnie z zapowiedzią Ashes of the Singularity przynosi wirtualne batalie na ogromną skalę. Czy to jednak wystarczy, żeby nowego RTS-a nazwać wyjątkowym?

Recenzja gry Ashes of the Singularity - ogromne bitwy w cieniu mankamentów

Combat Wings: Bitwa o Anglię - recenzja gry

6.0 11 października 2006

Z grami value nigdy tak do końca nie wiadomo – ganić za prostotę, czy chwalić za niską cenę? Combat Wings: Battle of Britain tego dylematu nie rozwiązuje.

Combat Wings: Bitwa o Anglię - recenzja gry