Artykuły i opinie na temat gry Star Wars: The Old Republic

Najlepsze gry MMORPG w 2025 roku - nasze TOP 10
artykuł7 lutego 2025
Gatunek MMORPG nie samym World of Warcraft żyje! Jest całkiem sporo tytułów, które stanowią godną konkurencję dla ledwie zipiącego króla, i właśnie je postaramy się przybliżyć. Przed Wami zestawienie najlepszych wirtualnych światów!

Najlepsze MMORPG dla jednego gracza w 2020 roku – gry dla samotnych wilków
artykuł16 marca 2020
Wydawać by się mogło, że sieciowe RPG-i przeznaczone są dla miłośników wspólnej zabawy z innymi graczami. Gildie, rajdy, teamspeak – to symbole MMORPG. Na szczęście dla miłośników grania samemu jest też kilka świetnych tytułów.

Czy gry MMORPG nie mają już nic do zaoferowania?
artykuł11 października 2017
Mamy rok 2017, a niegdyś popularny gatunek zaczyna przypominać RTS-y. Od dobrych kilku lat nie dostajemy dużych produkcji. Te zaś, które się pojawią, są średniej jakości. W dodatku nadal króluje World of Warcraft...

Koniec MMORPG? Analizujemy stan i przyszłość sieciowych gier RPG
artykuł12 lutego 2017
12-letnie rządy World of Warcraft budzą podziw, ale w ich cieniu kryje się ponura refleksja na temat kondycji gatunku MMORPG. Czy jedyną szansą na ratunek przed zepchnięciem w otchłań są dla niego azjatyckie i/lub mobilne gry free-to-play?

Uratowane przez free-to-play – 7 gier, którym darmowość dała drugie życie
artykuł4 sierpnia 2016
Widok konających gier sieciowych chwyta za serce. Na szczęście jest pewna metoda, pozwalająca wydłużyć żywot skazanym na niebyt tytułom, a czasem wręcz ofiarować im drugą młodość. Słowo klucz: free-to-play.

LucasArts w rękach Myszki Miki – jakie gry powinien wskrzesić Disney?
artykuł9 listopada 2012
Lucasfilm to nie tylko filmowe Gwiezdne Wojny, ale też cała masa kultowych gier ze stajni LucasArts, do których prawa ma teraz Disney. Spytaliśmy redaktorów naszego serwisu, które z tych produkcji powinny doczekać się kontynuacji.

Nowa era free to play – przedstawiamy trzy gry, które uratowały „darmowość”
artykuł8 maja 2012
Slogan „graj za darmo” stał się synonimem nijakości i próby wyciągnięcia kasy za pomocą mikropłatności. Zapracowali na to twórcy wielu średnich gier free to play. Rok 2012 przynosi jednak zmianę: trzy tytuły, które windują standardy na niebotyczny poziom.

Star Wars: The Old Republic - MMO dla samotników?
artykuł20 grudnia 2011
Wraz z premierą Star Wars: The Old Republic pojawia się pytanie. Czy fan tytułów BioWare, przeznaczonych dla pojedynczego gracza, odnajdzie w tej masywnej produkcji coś dla siebie?

Raport z bety Star Wars: The Old Republic cz.2: Jasna strona Ciemnej Strony
artykuł7 grudnia 2011
Ciemna i Jasna Strona Mocy. Pojęcia nieodłącznie związane z uniwersum Gwiezdnych Wojen. Poważna sprawa, ale jak udało się zaimplementować to w grze Star Wars: The Old Republic?

Raport z bety Star Wars: The Old Republic cz.1: Massive Singleplayer Online
artykuł24 listopada 2011
Star Wars: The Old Republic to z jednej strony projekt niezwykle nowatorski, a z drugiej oparty na wypróbowanych pomysłach. Deweloperom w bardzo dużym stopniu udało się wzbogacić klasyczną rozgrywkę MMO o elementy singleplayerowe.

Star Wars: The Old Republic - świeże wrażenia z wersji beta
artykuł20 października 2011
W grudniu wielu z nas pożegna się ze znajomymi i rodziną, aby przywdziać szaty rycerza Jedi w Star Wars: The Old Republic. Mieliśmy okazję sprawdzić nowy fragment nadchodzącej gry MMO studia BioWare.

Star Wars: The Old Republic - tryb operacji i Huttball - gamescom 2011
artykuł29 sierpnia 2011
Na gamescomie BioWare ujawniło kolejne elementy Star Wars: The Old Republic. Warzone: Huttball to jedyny tryb sieciowy, w którym Jedi stanie przeciwko Jedi, a tryb Operations to instancje dla wysokopoziomowych postaci.

Star Wars: The Old Republic - klasy zaawansowane cz.2
artykuł22 czerwca 2011
Deweloperzy Star Wars: The Old Republic postanowili zmienić swoje podejście do klas zaawansowanych. Dzięki temu znaleźliśmy się znacznie bliżej filmowych bohaterów uniwersum Gwiezdnych Wojen niż klasycznej mechaniki MMO.

Graliśmy w Star Wars: The Old Republic - PvP
artykuł6 maja 2011
Nie ma wątpliwości, że w Star Wars: The Old Republic zwiedzimy intrygujący świat wypełniony rozbudowanymi zadaniami. Firma BioWare nie zapomina o graczach, którzy zamiast spokojnego eksplorowania otoczenia wolą walkę z innymi uczestnikami zabawy.

Graliśmy w Star Wars: The Old Republic - flashpointy i bitwy kosmiczne
artykuł4 maja 2011
W Star Wars: The Old Republic wcielimy się w bohaterów wzorowanych na klasycznych postaciach z filmów i książek. Mieliśmy okazję sprawdzić w akcji imperialnego agenta i przyjrzeć się kilku atrakcjom tej oczekiwanej gry.

Star Wars: The Old Republic - zadania, świat i crafting
artykuł29 kwietnia 2011
Co najbardziej lubią miłośnicy gier wieloosobowych? Oczywiście rozbudowane zadania, bogaty świat, dziesiątki przedmiotów i crafting. W tym materiale dowiecie się, jak te elementy rozgrywki wyglądają w Star Wars: The Old Republic.

Graliśmy w Star Wars: The Old Republic - fabuła
artykuł28 kwietnia 2011
Star Wars: The Old Republic to zdecydowanie jedna z najciekawszych gier sieciowych, jakie obecnie powstają. Mieliśmy okazję spędzić z nią kilkanaście godzin i wykonać dziesiątki zadań. Czego można spodziewać się po nowym dziele BioWare?

Star Wars: The Old Republic - MMO według BioWare
artykuł9 lutego 2011
Czy BioWare planuje swój debiut w gatunku MMO od innowacji, czy może od wzbogacenia sprawdzonych schematów? Dzisiaj spróbujemy się temu przyjrzeć.

Star Wars: The Old Republic - rzemiosło i towarzysze
artykuł17 grudnia 2010
Cały pomysł BioWare na The Old Republic wydaje się opierać na prostym połączeniu tego, co deweloperzy wiedzą o grach RPG, i sprawdzonych rozwiązań znanych z gier MMO. Nie inaczej jest w przypadku załogi naszego statku i umiejętności rzemieślniczych.

Star Wars: The Old Republic - kompani i strefy wojny
artykuł12 listopada 2010
Star Wars: The Old Republic to epicka opowieść, ale i wieloosobowa gra sieciowa, w której nie mogło zabraknąć charakterystycznych dla gatunku elementów. W jaki sposób studio BioWare podchodzi do tematu?