Zimne powitanie (2) | Kampania
Aktualizacja:
Cała mapa, która od tej pory staje się dla Ciebie w pełni dostępna, opanowana jest przez grupki szturmowców ale przede wszystkim przez irytujących obserwatorów. Ci drudzy działają w pojedynkę podchodząc w rejon skupiska Twoich kamratów i wskazując cel dla artylerii. [#5] Łącznie naliczyłem ich siedmiu, więc miej się na baczności, bo przez kanonadę z nieba można na chwilę całkiem stracić kontrolę nad bohaterami. Jeśli już spodziewasz się ataku na swoją pozycję, zawsze możesz skorzystać z funkcji odwrotu, dzięki której Twoi podopieczni w trymiga udadzą się do najbliższego punktu kontrolnego.
![[#5] - Ten celowniczek zwiastuje kłopoty - Zimne powitanie (2) - Kampania - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1000/1143856937.jpg)
[#5] - Ten celowniczek zwiastuje kłopoty
W walce z obserwatorami polecać wspomóc się Cyrusem i jego Potężnym Strzałem. Najlepiej oczywiście eksplorować wtedy teren w skryciu. Na mapie rozmieszczono istne zatrzęsienie skrzyń z zaopatrzeniem, więc nie ma większej potrzeby oszczędzać na granatach (dobre na wieżyczki), czy innych, limitowanych gadżetach. Zauważ, że w wielu miejscach możesz też aktywować przekaźniki teleportacyjne (np. do uzupełniania stanu liczebnego drużyny).
Miejsce docelowe, czyli centrum komunikacyjne nie jest jakoś szczególnie chronione, ale zalecam dotrzeć do niego od północy [5] , łatwiej będzie Ci tam manewrować jednostkami [#6]. Poza tym na tyłach bazy wroga powinien koczować obserwator, którego w ten sposób szybko wyeliminujesz. Celu broni kilka grup szturmowców oraz wieżyczki i bunkry. Wszystkie newralgiczne budynki oraz instalacje widzisz zresztą zaznaczone na czerwono na mapce.
![[#6] - Walka o nadajnik rozpoczęta - Zimne powitanie (2) - Kampania - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1000/1143856953.jpg)
[#6] - Walka o nadajnik rozpoczęta
Kiedy już pył wojenny opadnie, zostaniesz poinformowany o konieczności udania się do punktu ewakuacyjnego [6] . Nie jest to daleko jak widzisz ale po drodze może tak się stać, że zostaniesz zaatakowany. Prawdziwy test przyjdzie Ci jednak zdać kiedy już znajdziesz się przy przekaźniku, jako że za chwilę gwardziści rozpoczną ostrzał i zaatakują ogromną liczbą swoich wojsk. Zawczasu, tak jak program sugeruje, przenieś więc Abitusa do pobliskiego budynku, który wesprze Cię swoim ciężkim bolterem. Resztą herosów ustaw się koło teleportera, zachowując jak najlepsze pozycje obronne.
![[#7] - Chuderlawych gwardzistów łatwo powalić - Zimne powitanie (2) - Kampania - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1000/1143856968.jpg)
[#7] - Chuderlawych gwardzistów łatwo powalić
Po pierwszej kanonadzie do natarcia ruszą szturmowcy. W tej ogromnej bitwie [#7], która nie jest tak trudna jak się wydaje, przede wszystkim bezustannie korzystaj ze zdolności postaci. Zakonnym Dowódcą wykonuj skoki szturmowe, szarże, natomiast Tarkus niech bezwzględnie ma włączony tryb marszu taktycznego. Używaj także różnych wspomagaczy, jak granaty czy zdalne detonacje - wszystko się tu przyda. W chwilach kryzysu korzystaj ze stymulantów, a kiedy zauważysz, że Kosmiczni Marines za bardzo oddalili się od strefy ostrzeliwanej przez Avitusa, klikaj funkcję odwrotu. Przetrwać masz 5 minut. Na kilkadziesiąt sekund przed końcem zdrajcy powinni się już dać już nieco na wstrzymanie, co wykorzystaj do zebrania wojennych łupów.
0
- Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry
- Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry
- Kampania
- Wstęp | Kampania
- Zimne powitanie (1) | Kampania
- Zimne powitanie (2) | Kampania
- Wezwanie pomocy (1) | Kampania
- Wezwanie pomocy (2) | Kampania
- Powstanie przy Anielskiej Kuźni (1) | Kampania
- Powstanie przy Anielskiej Kuźni (2) | Kampania
- Krew i lód (1) | Kampania
- Krew i lód (2) | Kampania
- Ratunek | Kampania
- Powrót brata | Kampania
- Powstanie w Legis | Kampania
- Krwawa Ręka (1) | Kampania
- Krwawa Ręka (2) | Kampania
- Klucz do Przeszłości | Kampania
- Kosmiczne Relikwie | Kampania
- Obrona Stolicy | Kampania
- Lord Chaosu (1) | Kampania
- Lord Chaosu (2) | Kampania
- Rajd na Calderis | Kampania
- Kara za grzechy | Kampania
- Rozgrywka w Zakonnej Twierdzy (1) | Kampania
- Rozgrywka w Zakonnej Twierdzy (2) | Kampania
- Kampania
- Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany59755 Legend
Lista zakończeń jest zbyt długa. ZAWSZE zostajesz uznany za zdrajcę, wraz z Angelosem
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
