Krew i lód (2) | Kampania
Aktualizacja:
Na straży zakładu energetycznego stoją dwa Drednoty, natomiast przed samą konstrukcją stacjonuje kilka podstawowych drużyn Czarnego Legionu. Jeśli tylko zostaną odpowiednio zaskoczone [#28], szybko oddadzą instalację w Twoje ręce. Niwelując zasłonę nad świątynią dowiesz się przy okazji, że ktoś z Twoich szeregów jest perfidnym zdrajcą ale kto, tego pewnie nie prędko się dowiemy.
![[#28] - Będzie bolało - Krew i lód (2) - Kampania - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1000/1144265484.jpg)
[#28] - Będzie bolało
Droga do centrum fortyfikacji wroga [4] stanęła w końcu otworem. Możesz od razu kierować się na świątynie albo też wcześniej oczyścić ośrodek z reszty wrogów, chociażby dla doświadczenia [#29]. Poszczególne strefy chronione są podobnie jak do tej pory, czyli oddziałami głównie heretyków, czasem marines, okupowanymi budynkami, a gdzieniegdzie wytrzymałym wieżyczkami z ciężkim bolterem. Okrążając lokację ze świątynią postaraj się również zawczasu zniszczyć konstrukcje wojskowe w jej obrębie, ułatwi Ci to finalne uderzenie.
![[#29] - Wycieczka krajoznawcza - Krew i lód (2) - Kampania - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1000/1144265500.jpg)
[#29] - Wycieczka krajoznawcza
Miejsce kultu sił Chaosu sprowadza na Aurelię demony, w tym małe Krwiopuszcze oraz poznane już wcześniej Krwiognioty. Bij się z nimi ale przede wszystkim okładaj świątynię [#30] gdyż jej dewastacja natychmiast zakończy misję zwycięsko. Pamiętaj oczywiście, że masz artylerię i być może Imperialnych Gwardzistów, którym wcześniej trzeba pomóc się tu przebić. Bardzo dobrze potrafią oni odwrócić uwagę demonów.
![[#30] - Obiekt sakralny w rozbiórce - Krew i lód (2) - Kampania - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1000/1144265515.jpg)
[#30] - Obiekt sakralny w rozbiórce
0
- Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry
- Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry
- Kampania
- Wstęp | Kampania
- Zimne powitanie (1) | Kampania
- Zimne powitanie (2) | Kampania
- Wezwanie pomocy (1) | Kampania
- Wezwanie pomocy (2) | Kampania
- Powstanie przy Anielskiej Kuźni (1) | Kampania
- Powstanie przy Anielskiej Kuźni (2) | Kampania
- Krew i lód (1) | Kampania
- Krew i lód (2) | Kampania
- Ratunek | Kampania
- Powrót brata | Kampania
- Powstanie w Legis | Kampania
- Krwawa Ręka (1) | Kampania
- Krwawa Ręka (2) | Kampania
- Klucz do Przeszłości | Kampania
- Kosmiczne Relikwie | Kampania
- Obrona Stolicy | Kampania
- Lord Chaosu (1) | Kampania
- Lord Chaosu (2) | Kampania
- Rajd na Calderis | Kampania
- Kara za grzechy | Kampania
- Rozgrywka w Zakonnej Twierdzy (1) | Kampania
- Rozgrywka w Zakonnej Twierdzy (2) | Kampania
- Kampania
- Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany59755 Legend
Lista zakończeń jest zbyt długa. ZAWSZE zostajesz uznany za zdrajcę, wraz z Angelosem
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
