Wstęp | Kampania
Aktualizacja:
Wstęp
W Chaos Rising uwzględniono status splugawienia bohaterów sterowanych przez gracza, który zmniejsza się lub wzrasta pod wpływem decyzji podjętych na polu bitwy lub używanego sprzętu. Szczegółowych informacji na ten temat dostarcza instrukcja do gry. W poradniku możliwe rozwiązania zostały oznaczone kolorem brązowym (splugawienie) oraz pomarańczowym (pozostanie w czystości).

Ścieżka jaką podążysz ma decydujący wpływ na zakończenie gry, choć istnieją też i inne warunki, które należy spełnić. Oto jak w szczegółach się one prezentują:
- Musisz wybrać czystość wypełniając misje zgodnie z zasadami moralnymi, dodatkowo należy zgładzić Konsyliarza Galana oraz najlepiej pozostawić przy życiu Apollo Diomedesa w misji Rajd na Calderis.
- W tym wypadku nie zabijasz Galana i przypuszczasz atak na Diomedesa, czyli robisz na odwrót; za to na koniec zostaniesz uznany za zdrajcę (razem z Gabrielem Angelosem).
- Neutralne rozwiązanie, jeśli wykonasz podmisje ukierunkowane obojętnie czy to na splugawienie, czy odkupienie (zabijanie Krwawych Kruków, zagłada Galana ale i Diomedesa), karą będzie opuszczenie zakonu i życie na wygnaniu.
- W czwartej ewentualności twój pasek splugawienia powinien być zajęty więcej niż w połowie, w konsekwencji w oczach Gabriela Angelosa staniesz się heretykiem, a z takimi wiadomo co się robi.
- Możesz też stać się nowym Lordem Chaosu, trzeba tylko zapewnić wszystkim drużynom pełny zakres splugawienia.
0
- Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry
- Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry
- Kampania
- Wstęp | Kampania
- Zimne powitanie (1) | Kampania
- Zimne powitanie (2) | Kampania
- Wezwanie pomocy (1) | Kampania
- Wezwanie pomocy (2) | Kampania
- Powstanie przy Anielskiej Kuźni (1) | Kampania
- Powstanie przy Anielskiej Kuźni (2) | Kampania
- Krew i lód (1) | Kampania
- Krew i lód (2) | Kampania
- Ratunek | Kampania
- Powrót brata | Kampania
- Powstanie w Legis | Kampania
- Krwawa Ręka (1) | Kampania
- Krwawa Ręka (2) | Kampania
- Klucz do Przeszłości | Kampania
- Kosmiczne Relikwie | Kampania
- Obrona Stolicy | Kampania
- Lord Chaosu (1) | Kampania
- Lord Chaosu (2) | Kampania
- Rajd na Calderis | Kampania
- Kara za grzechy | Kampania
- Rozgrywka w Zakonnej Twierdzy (1) | Kampania
- Rozgrywka w Zakonnej Twierdzy (2) | Kampania
- Kampania
- Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany59755 Legend
Lista zakończeń jest zbyt długa. ZAWSZE zostajesz uznany za zdrajcę, wraz z Angelosem
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
