Dawn of War 2 Chaos Rising: Rajd na Calderis
Aktualizacja:
Rajd na Calderis

Legenda :
1) Generatory baz.
2) Konsyliarz Galan.
3) Kaplica imperialna.
4) Apollo Diomedes.
Kto by pomyślał, że kiedyś będziemy występować przeciwko samemu kapitanowi Diomedesowi. Uparty dowódca Gwardii Honorowej, który uznał Gabriela Angelosa za zdrajcę, zapłaci za swoje zaślepienie atakiem naszych herosów. To jedyny sposób by zidentyfikować kolaboranta w naszych szeregach oraz przy okazji oczyścić nieco sam zakon.
Cały teren przed fortecą Diomedesa patrolują członkowie Krwawych Kruków, którzy rzecz jasna nie wiedzą jak przedstawia się sytuacja, tylko lojalnie wypełniają swoje rozkazy. To jak z nimi postąpisz, zaważy na Twojej cnocie. Zadanie to zresztą ma o wiele większy ciężar gatunkowy, jako że w znacznej mierze wpływa na zakończenie gry. Piszę o tym na wstępie rozdziału.
![[#75] - Rozpoznanie zawsze w cenie - Rajd na Calderis - Kampania - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1000/1144952093.jpg)
[#75] - Rozpoznanie zawsze w cenie
Rozwiązanie 1 - Trudno uznać to za łatwiejsze podejście ale na pewno jest najszybsze. Splugawienia nabawisz się kiedy zabijesz co najmniej pięciu Krwawych Kruków. Po prostu wytnij w pień tych, którzy bezmyślnie staną Ci na drodze.
Rozwiązanie 2 - To wyzwanie wymaga małych podchodów, manipulowania jednostkami i unikania walki jak ognia [#75]. Osiągnięcie docelowej twierdzy bez kropli przelanej krwi jest mimo to prostsze niż się wydaje, choć na pewno czasochłonne. Temu rozwiązaniu trzeba jednak poświęcić więcej miejsca.
![[#76] - Cyrus już wie, że trzeba uciekać - Rajd na Calderis - Kampania - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1000/1144952109.jpg)
[#76] - Cyrus już wie, że trzeba uciekać
Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry
- Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry
- Dawn of War 2 Chaos Rising: Kampania
- Dawn of War 2 Chaos Rising: Wstęp
- Dawn of War 2 Chaos Rising: Zimne powitanie (1)
- Dawn of War 2 Chaos Rising: Zimne powitanie (2)
- Dawn of War 2 Chaos Rising: Wezwanie pomocy (1)
- Dawn of War 2 Chaos Rising: Wezwanie pomocy (2)
- Dawn of War 2 Chaos Rising: Powstanie przy Anielskiej Kuźni (1)
- Dawn of War 2 Chaos Rising: Powstanie przy Anielskiej Kuźni (2)
- Dawn of War 2 Chaos Rising: Krew i lód (1)
- Dawn of War 2 Chaos Rising: Krew i lód (2)
- Dawn of War 2 Chaos Rising: Ratunek
- Dawn of War 2 Chaos Rising: Powrót brata
- Dawn of War 2 Chaos Rising: Powstanie w Legis
- Dawn of War 2 Chaos Rising: Krwawa Ręka (1)
- Dawn of War 2 Chaos Rising: Krwawa Ręka (2)
- Dawn of War 2 Chaos Rising: Klucz do Przeszłości
- Dawn of War 2 Chaos Rising: Kosmiczne Relikwie
- Dawn of War 2 Chaos Rising: Obrona Stolicy
- Dawn of War 2 Chaos Rising: Lord Chaosu (1)
- Dawn of War 2 Chaos Rising: Lord Chaosu (2)
- Dawn of War 2 Chaos Rising: Rajd na Calderis
- Dawn of War 2 Chaos Rising: Kara za grzechy
- Dawn of War 2 Chaos Rising: Rozgrywka w Zakonnej Twierdzy (1)
- Dawn of War 2 Chaos Rising: Rozgrywka w Zakonnej Twierdzy (2)
- Dawn of War 2 Chaos Rising: Kampania
- Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Lista zakończeń jest zbyt długa. ZAWSZE zostajesz uznany za zdrajcę, wraz z Angelosem
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
