Kosmiczne Relikwie | Kampania
Aktualizacja:
Kosmiczne Relikwie

Legenda :
1) Pułapka.
2) Dwa genoziarna.
3) Rój, Tyran Roju.
Misja opcjonalna, przewidująca dalszą eksplorację Sądu Zgnilizny. Chodzi naturalnie o kolejne przypadki porzuconych genoziaren, których odnalezienie bardzo przysłuży się zakonowi. Jonah Orion, stojący na straży historii i wszelkich związanych z nią relikwii, pragnie wziąć udział w tym ponadplanowym zadaniu. Do niego proponuję tak jak ostatnio - kapitana Thule. Pamiętaj, że wzorem ekspedycji po silnik logiczny, tutaj też obowiązują pewne ograniczenia terenowe (brak artylerii, zablokowany skok szturmowy, etc.).
![[#59] - Zwierzątka zechcą wziąć Cię w kleszcze - Kosmiczne Relikwie - Kampania - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1000/1144805671.jpg)
[#59] - Zwierzątka zechcą wziąć Cię w kleszcze
Na wykonanie misji masz dwadzieścia minut i jestem przekonany, że ukończysz ją w podanym czasie bez problemu (mapa jest bardzo mała). O ile rzecz jasna nie będziesz się zbytnio ociągał. Jeśli mimo to nie uda Ci się, zostaniesz automatycznie zabrany z powrotem na pokład Pomsty z mała porcją splugawienia. Będziesz mógł też wtedy spróbować jeszcze raz.
Wrogami po raz kolejny są Tyranidzi, którym tym razem patronuje Rój (budowla sprowadzająca jednostki) oraz jeszcze jeden z Tyranów (zobaczysz go przemykającego w początkowej fazie misji). Zanim jednak dojdzie do konfrontacji ze zwierzęcym autokratą, musisz przedrzeć się przez zastępy regularnej armii wroga, która zajęła pozycje w różnych częściach kompleksu. Generalnie potyczki te nie będą odbierać od normy, poza może lokacją [1] , gdzie Tyranidzi spróbują Cię zaskoczyć wychodząc z kanałów [#59]. Zwróć również uwagę na stacjonarne Rodnie [2] , które potrafią wypluwać z siebie miny zarodnikowe. To właśnie pod tymi przeciwnikami odkryjesz dwa pierwsze genoziarna [#60].
![[#60] - W Sądzie Zgnilizny nietrudno o niebezpieczną narośl - Kosmiczne Relikwie - Kampania - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1000/1144805687.jpg)
[#60] - W Sądzie Zgnilizny nietrudno o niebezpieczną narośl
Trzecią kapsułkę (z czterech łącznie) zbierzesz niszcząc na końcu korytarza Rój [3] . Co ciekawe, zmasakrowanie organicznej konstrukcji nie będzie niczym trudnym [#61]. Przede wszystkim atakowany obcy, poza naturalną reakcją stacjonującej tu obrony, nie spowoduje u wroga żadnej innej aktywności. Tyranidzka horda nadciągnie dopiero po wyplewieniu Roju, przez co już zawczasu przygotuj się do owych wydarzeń np. okopując się w pobliżu sąsiedniego nadajnika. Nieprzyjacielskie jednostki nadciągną głównie od strony mostu, choć spodziewaj się, że może też Ci coś spaść na głowę.
![[#61] - Pastwienie się na Rojem - Kosmiczne Relikwie - Kampania - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1000/1144805703.jpg)
[#61] - Pastwienie się na Rojem
W końcówce fali uderzeniowej pojawi się wielgachny Karnifeks [#62] oraz wspomniany Tyran. Ten drugi powinien być jednak bardzo osłabiony, więc po prostu skróć jego cierpienia i zgarnij upuszczony materiał genetyczny. Wraz z czwartym genoziarnem w kieszeni, misja zakończy się zwycięsko.
![[#62] - Za moment pojawi się i Tyran Roju - Kosmiczne Relikwie - Kampania - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1000/1144805718.jpg)
[#62] - Za moment pojawi się i Tyran Roju
0
- Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry
- Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry
- Kampania
- Wstęp | Kampania
- Zimne powitanie (1) | Kampania
- Zimne powitanie (2) | Kampania
- Wezwanie pomocy (1) | Kampania
- Wezwanie pomocy (2) | Kampania
- Powstanie przy Anielskiej Kuźni (1) | Kampania
- Powstanie przy Anielskiej Kuźni (2) | Kampania
- Krew i lód (1) | Kampania
- Krew i lód (2) | Kampania
- Ratunek | Kampania
- Powrót brata | Kampania
- Powstanie w Legis | Kampania
- Krwawa Ręka (1) | Kampania
- Krwawa Ręka (2) | Kampania
- Klucz do Przeszłości | Kampania
- Kosmiczne Relikwie | Kampania
- Obrona Stolicy | Kampania
- Lord Chaosu (1) | Kampania
- Lord Chaosu (2) | Kampania
- Rajd na Calderis | Kampania
- Kara za grzechy | Kampania
- Rozgrywka w Zakonnej Twierdzy (1) | Kampania
- Rozgrywka w Zakonnej Twierdzy (2) | Kampania
- Kampania
- Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany59755 Legend
Lista zakończeń jest zbyt długa. ZAWSZE zostajesz uznany za zdrajcę, wraz z Angelosem
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
