Powstanie w Legis | Kampania
Aktualizacja:
Powstanie w Legis

Legenda :
1) Budowle Chaosu.
2) Czarny Relikwiarz.
3) Miejsca ostrzału artyleryjskiego.
4) Zautomatyzowana kuźnia.
Pierwsza z opcjonalnych ale na pewno i opłacalnych misji. Po raz kolejny udajemy się na Meridian by wspomóc tamtejszą gubernator Derosę w konflikcie ze zdrajcami. Milicja rodu Vandis oraz Czarny Legion upatrzyły sobie iglicę w Legis, wyposażając się przy okazji w potężne działa artyleryjskie i budowle sprowadzające posiłki Chaosu.
![[#43] - Emanujące energią Osnowy budowle widać z daleka - Powstanie w Legis - Kampania - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1000/1144592531.jpg)
[#43] - Emanujące energią Osnowy budowle widać z daleka
Twoim zadaniem jest zniszczyć wszystkie nieprzyjacielskie konstrukcje [#43], co umożliwi Gwardii Imperialnej przeprowadzenie kontruderzenia. Na misję zabrać chce się Thaddeus i jeśli mu na to nie pozwolisz, zarobi on dodatkowe punkty splugawienia. Ukształtowanie mapy moim zdaniem może premiować zarówno stawiających na walkę wręcz jak i typowych dystansowców, dobór bohaterów zależy więc tu bardziej od osobistych upodobań. Rekomenduję tylko Cyrusa lub Jonaha (z mocą znikania) do akcji wywiadowczych
![[#44] - Polowa siedziba Czarnego Relikwiarza, wystarczy np - Powstanie w Legis - Kampania - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1000/1144592546.jpg)
[#44] - Polowa siedziba Czarnego Relikwiarza, wystarczy np. rzucić ładunek burzący
Zaznaczone na mapie punkty [1] to niewielkie, obce posterunki z Kaplicami Chaosu (wzywają na pole bitwy nowych wojowników) i Generatorami Pola (wzmacniają ich zdolności bitewne). W zależności od lokalizacji, oprócz dobrze już poznanej piechoty, obrona może składać się także z wieżyczek, zajętych budynków, czy też pojazdów (łącznie kilka Drednotów Chaosu i ciężkich czołgów). Najczęściej towarzyszyć im także będzie mała grupka demonów, których dobrze jest sprowokować do ataku wyprzedzającego.
Zaczynając grę zostaniesz ponadto poinformowany o możliwości odkupienia. W tym celu należy zdewastować budynek Czarnego Relikwiarza [2] [#44], co nie będzie czynnością trudniejszą od przejmowania kontroli w innych sektorach mapy. Zwróć jednak drogi graczu uwagę na lokacje nr [3] . Kiedy tylko znajdziesz się w ich obrębie, obca artyleria zrzuci na Twoją głowę morze ognia [#45]. Aby uniknąć wtedy poważniejszych szkód, polecam skorzystać z funkcji natychmiastowego odwrotu lub w ogóle obrać inną drogę.
![[#45] - Chodu - Powstanie w Legis - Kampania - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1000/1144592562.jpg)
[#45] - Chodu!
Swego rodzaju sekretnym miejscem jest to oznaczone [4] . Tamtejszy teren broniony jest przez wieże strażnicze i bunkry (czerwone oznaczenia) jak i m.in. przez Czempiona Zarazy. Nagrodą za trud jest zautomatyzowana kuźnia [#46], czyli jedna ze strategicznych budowli, której zajęcie zostanie Ci odnotowane na mostku.
![[#46] - O kuźni nikt nie mówi przed misją - Powstanie w Legis - Kampania - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1000/1144592578.jpg)
[#46] - O kuźni nikt nie mówi przed misją
0
- Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry
- Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry
- Kampania
- Wstęp | Kampania
- Zimne powitanie (1) | Kampania
- Zimne powitanie (2) | Kampania
- Wezwanie pomocy (1) | Kampania
- Wezwanie pomocy (2) | Kampania
- Powstanie przy Anielskiej Kuźni (1) | Kampania
- Powstanie przy Anielskiej Kuźni (2) | Kampania
- Krew i lód (1) | Kampania
- Krew i lód (2) | Kampania
- Ratunek | Kampania
- Powrót brata | Kampania
- Powstanie w Legis | Kampania
- Krwawa Ręka (1) | Kampania
- Krwawa Ręka (2) | Kampania
- Klucz do Przeszłości | Kampania
- Kosmiczne Relikwie | Kampania
- Obrona Stolicy | Kampania
- Lord Chaosu (1) | Kampania
- Lord Chaosu (2) | Kampania
- Rajd na Calderis | Kampania
- Kara za grzechy | Kampania
- Rozgrywka w Zakonnej Twierdzy (1) | Kampania
- Rozgrywka w Zakonnej Twierdzy (2) | Kampania
- Kampania
- Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany59755 Legend
Lista zakończeń jest zbyt długa. ZAWSZE zostajesz uznany za zdrajcę, wraz z Angelosem
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
