Rozgrywka w Zakonnej Twierdzy (2) | Kampania
Aktualizacja:
Biorąc pod uwagę powyższe informacje, człapaniem z Gabrielem Angelosem na nic Ci się nie zda. Tym bardziej, że warunek zachowania przy życiu Krwawych kruków działa tylko w jedną stronę. Nie obowiązuje tu kara splugawienia, tylko ewentualność odkupienia. Bardziej więc prędzej niż później kieruj się więc na demona, do którego zejście jest w centrum mapy [4] . Za klucznika robi tu jednak Eliphas...
![[#91] - Niech przynajmniej jedna drużyna skupi się na destrukcji kaplic - Rozgrywka w Zakonnej Twierdzy (2) - Kampania - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1000/1145058093.jpg)
[#91] - Niech przynajmniej jedna drużyna skupi się na destrukcji kaplic
Wprawdzie jest to cel opcjonalny, ale nie bardzo wyobrażam sobie odpuszczenie walki z Czempionem Chaosu, który po prostu stoi nam na drodze. Nowy przywódca Czarnego legionu to twardy orzech do zgryzienia, choć nie powiedziałbym, że jego zdolności bitewne są jakieś przytłaczające. Dużym zagrożeniem będą za to wytrzymałe kapliczki Tzeentcha lub Nurgla, które zaczną wyrastać na potęgę. Likwiduj je zanim zdążą wyrządzić znaczne szkody [#91].
![[#92] - Nieczysty się zrzygał - Rozgrywka w Zakonnej Twierdzy (2) - Kampania - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1000/1145058109.jpg)
[#92] - Nieczysty się zrzygał
Przed wkroczeniem do siedziby Ulkaira [#92], zajmij położony najbliżej przekaźnik teleportaycjny, bo sądzę, że może Ci się przydać (kolos nie odchodzi od ruin). Jak łatwo się domyślić Wielki Nieczysty dysponuje ogromnym cielskiem liczonym w setkach tysięcy punktów wytrzymałości, co zresztą doskonale po nim widać. Podstawowym atakiem demona jest uderzenie olbrzymim mieczem, niemniej potrafi on także odrzucić agresorów, a nawet jakiego chwycić i cisnąć nim. Dodatkowo gigant co jakiś czas wykrztusza z siebie trochę żółci albo sprawia, że z ziemi wyrastają ostre skały. Nawet najtwardszy pancerz Terminatora przy typowym ataku będzie pewnie w stanie wytrzymać ledwie kilka uderzeń potwora, więc radzę bez ustanku zerkać na zdrowie podopiecznych.
Po zakończeniu batalii pora zakończenie gry. Jedno z kilku dostępnych, które jak pisałem we wstępie uzależnione jest od poziomu splugawienia i wyborów podczas niektórych misji.
0
- Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry
- Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry
- Kampania
- Wstęp | Kampania
- Zimne powitanie (1) | Kampania
- Zimne powitanie (2) | Kampania
- Wezwanie pomocy (1) | Kampania
- Wezwanie pomocy (2) | Kampania
- Powstanie przy Anielskiej Kuźni (1) | Kampania
- Powstanie przy Anielskiej Kuźni (2) | Kampania
- Krew i lód (1) | Kampania
- Krew i lód (2) | Kampania
- Ratunek | Kampania
- Powrót brata | Kampania
- Powstanie w Legis | Kampania
- Krwawa Ręka (1) | Kampania
- Krwawa Ręka (2) | Kampania
- Klucz do Przeszłości | Kampania
- Kosmiczne Relikwie | Kampania
- Obrona Stolicy | Kampania
- Lord Chaosu (1) | Kampania
- Lord Chaosu (2) | Kampania
- Rajd na Calderis | Kampania
- Kara za grzechy | Kampania
- Rozgrywka w Zakonnej Twierdzy (1) | Kampania
- Rozgrywka w Zakonnej Twierdzy (2) | Kampania
- Kampania
- Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany59755 Legend
Lista zakończeń jest zbyt długa. ZAWSZE zostajesz uznany za zdrajcę, wraz z Angelosem
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
