Klucz do Przeszłości | Kampania
Aktualizacja:
Klucz do Przeszłości

Legenda :
1) Przełącznik bramy.
2) Silnik.
3) Pułapka #1.
4) Pułapka #2.
5) Most.
Białe oznaczenia symbolizują płyty z danymi, zielone - genoziarna poległych braci.
Legendarny statek Sąd Zgnilizny lada moment wyłoni się z Osnowy i pojawi się w sektorze. Jeśli chcesz poznać zdrajcę w szeregach Kosmicznych Marines, trzeba wejść na jego pokład i dotrzeć do zaawansowanego silnika logicznego.
Jako, że penetrować będziemy wnętrze wraku, nie możesz używać w tej misji ostrzału artyleryjskiego, skoku szturmowego i tym podobnych rzeczy (teleporter działa). Biorąc pod uwagę owe ograniczenia, sens zabierania ze sobą chociażby Thaddeusa mija się więc kompletnie celem. Podobnie jak Avitusa, gdyż będzie on miał stosunkowo mało miejsca by z bezpiecznej odległości wspierać Cię ogniem. W warunkach panujących na Sądzie Zgnilizny, świetne moim zdaniem sprawdzi się za to Davian Thule.
![[#54] - Tyranidzi potrafią walczyć zarówno w zwarciu jak i na dystans - Klucz do Przeszłości - Kampania - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1000/1144755156.jpg)
[#54] - Tyranidzi potrafią walczyć zarówno w zwarciu jak i na dystans
Na statku zmierzysz się z dzikimi Tyranidami [#54] i to właściwie wszelakim ich typem, poczynając od podstawowego roju, a na wielgachnych Karnifeksach kończąc. Na koniec będziesz musiał jeszcze pokonać wytrzymałego Tyrana, który występuje tu w roli bossa.
Nadrzędnym celem jest otworzenie przejścia do skarbca [1] , gdzie ukryty jest silnik [2] . Do tego potrzebujesz jednak co najmniej dziesięć płyt z danymi, które są pochowane w typowych skrzynkach zaopatrzeniowych. Ich lokalizacje widzisz zaznaczone kolorem białym, przy czym jak łatwo policzyć, jest ich dużo więcej niż potrzeba. Zadanie jest na czas, na zebranie nośników i opuszczenie pokładu przeklętej jednostki masz 20 minut.
![[#55] - Sezamie, otwórz się - Klucz do Przeszłości - Kampania - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1000/1144755171.jpg)
[#55] - Sezamie, otwórz się
Rozwiązanie 1 - Jeśli pragniesz splugawienia, nie śpiesz się.
Rozwiązanie 2 - To będzie ekstremalne wyzwanie, 20 minut to bardzo mało, ale mając już gotową mapkę z zaznaczonymi płytkami, powinno Ci być trochę łatwiej. Podczas poszukiwań najlepiej skupić się na wybranej stronie pokładu. Dysponując już dziesięcioma nośnikami, potrzebujesz jeszcze otworzyć bramę majstrując przy przełączniku [#55]. W otwartej komorze jak już mówiłem czeka Cię jeszcze rywalizacja z bossem.
W razie niepożądanego splugawienia istnieje jednak szansa na odkupienie. Twoi bohaterowie bardzo szybko zauważą, że na pokładzie Sądu Zgnilizny leżą ciała martwych Kosmicznych Marines oraz ich genoziarna (zielone kółka na mapie). Jeśli zbierzesz ich pięć, wpływ Osnowy zostanie nieco zredukowany.
![[#56] - Gorące przywitanie - Klucz do Przeszłości - Kampania - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1000/1144755187.jpg)
[#56] - Gorące przywitanie
Obcy zastawili na przyjezdnych kilka groźnych pułapek. Uważaj już na samym początku, jako, że z okolicznego kanału kiedy tylko będziesz dostatecznie blisko, wyleje się rój Hormagauntów [#56]. Przygotuj się także do wizytacji punktu [3] , w którym znikąd pojawią się nagle młode Karnifeksy [#57]. Pod [4] natomiast na głowę spadnie Ci dosłownie horda tyranidzkich jednostek, choć na szczęcie nie będą one z górnej półki. Podejrzany most [5] w centralnej części mapy również jest monitorowany przez wroga, ale w tym wypadku problem bardziej będziesz miał z niewielka powierzchnią do manewrów, aniżeli z liczebnością agresora.
Część grupek Tyranidów patroluje swój rejon poruszając się w tę i z powrotem.
![[#57] - Przerośnięte robaki w akcji - Klucz do Przeszłości - Kampania - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1000/1144755203.jpg)
[#57] - Przerośnięte robaki w akcji
Tuż przed wejściem do komory z silnikiem, znajduje się rozległa arena, na której koniec końców pojawi się Tyran Roju [#58]. Boss potrafi razić strefowym atakiem trującym oraz po pewnym czasie zacznie otaczać się Strażnikami. Ponadplanowe jednostki wroga proponuje wyeliminować jak najszybciej, tak by nie przeszkadzały one w przygważdżającej ofensywie na głównego wroga.
![[#58] - Przez te kilka sekund to ja tu jestem panem - Klucz do Przeszłości - Kampania - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1000/1144755218.jpg)
[#58] - Przez te kilka sekund to ja tu jestem panem
0
- Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry
- Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry
- Kampania
- Wstęp | Kampania
- Zimne powitanie (1) | Kampania
- Zimne powitanie (2) | Kampania
- Wezwanie pomocy (1) | Kampania
- Wezwanie pomocy (2) | Kampania
- Powstanie przy Anielskiej Kuźni (1) | Kampania
- Powstanie przy Anielskiej Kuźni (2) | Kampania
- Krew i lód (1) | Kampania
- Krew i lód (2) | Kampania
- Ratunek | Kampania
- Powrót brata | Kampania
- Powstanie w Legis | Kampania
- Krwawa Ręka (1) | Kampania
- Krwawa Ręka (2) | Kampania
- Klucz do Przeszłości | Kampania
- Kosmiczne Relikwie | Kampania
- Obrona Stolicy | Kampania
- Lord Chaosu (1) | Kampania
- Lord Chaosu (2) | Kampania
- Rajd na Calderis | Kampania
- Kara za grzechy | Kampania
- Rozgrywka w Zakonnej Twierdzy (1) | Kampania
- Rozgrywka w Zakonnej Twierdzy (2) | Kampania
- Kampania
- Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany59755 Legend
Lista zakończeń jest zbyt długa. ZAWSZE zostajesz uznany za zdrajcę, wraz z Angelosem
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
