Lord Chaosu (2) | Kampania
Aktualizacja:
Buszując w śniegu kilkakrotnie mogą znikąd pojawić się Pustoszyciele, tak więc miej oczy szeroko otwarte. Oprócz tego napotkasz też pojedyncze skupiska wrogów w asyście Drednotów i czołgów. Uważaj ponadto w okolicy jednego z przekaźników teleportacyjnych [5] . Będąc w pobliżu, spodziewaj się następnej wizyty demonów i cięższego sprzętu [#72].
![[#72] - Zwarty i gotowy do odparcia szarży - Lord Chaosu (2) - Kampania - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1000/1144920703.jpg)
[#72] - Zwarty i gotowy do odparcia szarży
Potyczki z Araghastem [6] już nic, ani nikt Ci nie zakłóci, może tylko poza heretykami, dzięki którym w pewnym momencie naczelny Czarnego Legionu zacznie odzyskiwać siły. Likwiduj więc tych swoistych kapłanów naprędce [#73]. Łupieżca jest bardzo wytrzymały ale bombardowany uderzeniami, nawet nie będzie miał kiedy wyprowadzić kontruderzenia. Jest poza tym powolny i łatwo go przewrócić, co wykorzystaj.
![[#73] - Poddani wspomagają swojego pana modlitwą - Lord Chaosu (2) - Kampania - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1000/1144920718.jpg)
[#73] - Poddani wspomagają swojego pana modlitwą
Sprawy trochę się skomplikują kiedy nasz przeciwnik zwróci się do Eliphasa o otwarcie jeszcze jednego portalu (około 1/3 zdrowia). Ten odmówi zostawiając swojego dotychczasowego zwierzchnika na pastwę losu. Araghast w strachu zacznie się miotać, przez co przyspieszy i stanie się dużo bardziej groźny [#74]. Zacznie także przyzywać demony.
![[#74] - Araghats będzie desperacko próbował ratować swoją skórę - Lord Chaosu (2) - Kampania - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1000/1144920734.jpg)
[#74] - Araghats będzie desperacko próbował ratować swoją skórę
0
- Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry
- Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry
- Kampania
- Wstęp | Kampania
- Zimne powitanie (1) | Kampania
- Zimne powitanie (2) | Kampania
- Wezwanie pomocy (1) | Kampania
- Wezwanie pomocy (2) | Kampania
- Powstanie przy Anielskiej Kuźni (1) | Kampania
- Powstanie przy Anielskiej Kuźni (2) | Kampania
- Krew i lód (1) | Kampania
- Krew i lód (2) | Kampania
- Ratunek | Kampania
- Powrót brata | Kampania
- Powstanie w Legis | Kampania
- Krwawa Ręka (1) | Kampania
- Krwawa Ręka (2) | Kampania
- Klucz do Przeszłości | Kampania
- Kosmiczne Relikwie | Kampania
- Obrona Stolicy | Kampania
- Lord Chaosu (1) | Kampania
- Lord Chaosu (2) | Kampania
- Rajd na Calderis | Kampania
- Kara za grzechy | Kampania
- Rozgrywka w Zakonnej Twierdzy (1) | Kampania
- Rozgrywka w Zakonnej Twierdzy (2) | Kampania
- Kampania
- Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany59755 Legend
Lista zakończeń jest zbyt długa. ZAWSZE zostajesz uznany za zdrajcę, wraz z Angelosem
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
