Zimne powitanie (1) | Kampania
Aktualizacja:
Zimne powitanie

Legenda :
1) Drużyna Avitusa.
2) Drużyna Tarkusa.
3) Radiostacja.
4) Centrum komunikacyjne.
5) Alternatywna droga.
6) Punkt ewakuacyjny.
Początek pierwszej misji to w zasadzie krótkie przypomnienie możliwości Twoich bohaterów, prezentacja zagrożeń z jakimi mogą się spotkać oraz metod ich wyeliminowania. Jeśli jesteś nowym graczem, zwróć baczną uwagę na pojawiające się z lewej strony ekranu podpowiedzi, które systematycznie będą przybliżać mechanikę rozgrywki i prawidła nią rządzące.
Na starcie oprócz Zakonnego Dowódcy, pod Twoją komendą znajduje również Cyrus. Oswój się z talentami obu charakterów. Zdolność skoku szturmowego pierwszego z nich będziesz miał okazję przetestować już teraz, gdyż program wymaga od Ciebie przedostania się na drugą stronę muru. Cyrusem z kolei podłóż coś wybuchowego pod bramę, dzięki czemu lodowa planeta Aurelia stanie wreszcie przed Tobą otworem.
![[#1] - Pierwsza krew - Zimne powitanie (1) - Kampania - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1000/1143824296.jpg)
[#1] - Pierwsza krew
Głównym celem jest zlokalizowanie i skompletowanie innych drużyn [1, 2] . Podążaj dróżką ucząc się jak uzupełniać swoje zapasy z porozrzucanych tu i ówdzie kontenerów. Za chwilę zauważysz brygadę Imperialnych Gwardzistów [#1], którzy po krótkiej wymianie zdań otworzą ogień. Pamiętaj o skoku szturmowym Dowódcy, czy też jego umiejętności szarży lub okrzyku. Przeciwnicy siedzą również w dwóch bunkrach, z którymi w mig poradzi sobie Cyrus i jego wybuchowe zabawki.
![[#2] - Kłopotliwa baszta za moment rozleci się na kawałki - Zimne powitanie (1) - Kampania - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1000/1143824312.jpg)
[#2] - Kłopotliwa baszta za moment rozleci się na kawałki
Kontynuując podróż nadziejesz się na obleganą przez wrogów wieżę strażniczą [#2]. Najlepiej wejdź wówczas Cyrusem w tryb infiltracji i niezauważony rzuć w budynek ładunkiem burzącym. Od tej pory nic już przeszkodzi Ci w dotarciu do Avitusa i jego ekipy ciężkiego wsparcia. Do odnalezienia pozostał jeszcze jeden kompan.
![[#3] - Wstajemy kolego - Zimne powitanie (1) - Kampania - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1000/1143824328.jpg)
[#3] - Wstajemy kolego
Idź w kierunku zaznaczonym na mapie, a natkniesz się na pułapkę zastawiona przez gwardzistów. Z drugiej strony świadkiem wydarzeń będzie jednak Tarkus, który jak na prawdziwego taktyka przystało, ściągnie na siebie nieprzyjacielski ogień, tak abyś Ty mógł wykończyć oponenta. Ma Ci to zademonstrować jak w świecie Dawn of War II Twoje drużyny mogą wspaniale się uzupełniać. Na koniec podejdź do padniętego weterana przywracając mu świadomość prawym klawiszem myszki bądź pakietem stymulantów [#3]. W komplecie skieruj się na radiolatarnię Krwawych Kruków nadającą sygnał o pomoc [#4] [3] . W jej obrębie czeka Cię niemiłą niespodzianka...
Okazuje się to zasadzka, którą przygotowali podstępni Imperialni Gwardziści. W filmiku ujrzysz jednego z nich, który podaje współrzędne do ostrzału artyleryjskiego na Twoje pozycje. Kiedy tylko wrócisz do rozgrywki, dostaniesz rozkaz odwrotu ale też momentalnie rozpocznie się kolejna animacja i ostatecznie znajdziesz się w bezpieczniej lokacji z misją destrukcji obcego centrum komunikacyjnego [4] .
![[#4] - Ekipa ratunkowa na miejscu, na swoje nieszczęście - Zimne powitanie (1) - Kampania - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1000/1143824343.jpg)
[#4] - Ekipa ratunkowa na miejscu, na swoje nieszczęście
0
- Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry
- Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry
- Kampania
- Wstęp | Kampania
- Zimne powitanie (1) | Kampania
- Zimne powitanie (2) | Kampania
- Wezwanie pomocy (1) | Kampania
- Wezwanie pomocy (2) | Kampania
- Powstanie przy Anielskiej Kuźni (1) | Kampania
- Powstanie przy Anielskiej Kuźni (2) | Kampania
- Krew i lód (1) | Kampania
- Krew i lód (2) | Kampania
- Ratunek | Kampania
- Powrót brata | Kampania
- Powstanie w Legis | Kampania
- Krwawa Ręka (1) | Kampania
- Krwawa Ręka (2) | Kampania
- Klucz do Przeszłości | Kampania
- Kosmiczne Relikwie | Kampania
- Obrona Stolicy | Kampania
- Lord Chaosu (1) | Kampania
- Lord Chaosu (2) | Kampania
- Rajd na Calderis | Kampania
- Kara za grzechy | Kampania
- Rozgrywka w Zakonnej Twierdzy (1) | Kampania
- Rozgrywka w Zakonnej Twierdzy (2) | Kampania
- Kampania
- Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany59755 Legend
Lista zakończeń jest zbyt długa. ZAWSZE zostajesz uznany za zdrajcę, wraz z Angelosem
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
