Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry
Poradnik do gry Two Worlds II: Pirates of the Flying Fortress zawiera szczegółowy i ilustrowany opis wszystkich zadań głównych i pobocznych, jakie można spotkać w grze. Każde zadanie zostało opatrzone jedną lub kilkoma mapami, do których odnosi się opis.
Aktualizacja:
Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Poradnik do gry Two Worlds II: Pirates of the Flying Fortress zawiera szczegółowy i ilustrowany opis wszystkich zadań głównych i pobocznych, jakie można spotkać w grze. Każde zadanie zostało opatrzone jedną lub kilkoma mapami, do których odnosi się opis.
Numeracja zadań jest proponowaną kolejnością ich wykonywania przy założeniu, że gracza interesuje wykonanie wszystkich zadań głównych i pobocznych (tym bardziej, że możliwość ukończenia niektórych zadań pobocznych w miarę rozwoju fabuły przepada).
Przed korzystaniem z poradnika dobrze jest zapoznać się z legendą oznaczeń w tekście i na mapach.
Piotr "Ziuziek" Deja (www.gry-online.pl)
Oznaczenia w tekście
"Rozpoczęcie" zadania opisuje pokrótce, w jakich okolicznościach dostajesz lub możesz dostać zadanie.
"Opcjonalnie" opisuje czynności, które można, ale nie trzeba wykonywać (np. przeszukanie grobowca niezwiązanego ani z opisywanym, ani z żadnym innym zadaniem).
Wszelkie postacie niezależne, z którymi będziesz rozmawiał podczas wykonywania zadań oraz przeciwnicy (potwory, zwierzęta itp.) zostały oznaczone kolorem brązowym.
Ważne przedmioty, jakie będziesz zdobywał podczas zadań, jak również cenniejsze artefakty (np. nagroda za wykonanie jakiejś misji) zostały oznaczone kolorem zielonym.
Nazwy zadań głównych i pobocznych zostały oznaczone kolorem pomarańczowym. Dodatkowo każde zadanie ma swój numer, zaś litera przy numerze oznacza, czy zadanie jest główne (G), czy poboczne (P). Do ukończenia gry niezbędne jest wykonanie wszystkich zadań głównych.
- Wypunktowany fragment tekstu oznacza, że w tym momencie trzeba wykonać inne zadanie główne lub dobrze jest wykonać wskazane zadanie poboczne.
Wszelkie liczby oznaczone kolorem niebieskim odnoszą się do map. Wskazują ważniejsze miejsca, postacie, teleportery itp.
Nazwy własne lokacji, jak również wszelkie ołtarze (siły, wytrzymałości, celności i siły woli) zostały oznaczone pogrubioną czcionką.
Legenda map

Wszystkie liczby na mapie odnoszą się do zaznaczonych niebieskim kolorem liczb w opisie misji. Dodatkowo żółte liczby na mapie oznaczają teleportery.
Kwadraty otoczone czerwonym kolorem wskazują przeciwników, zaś zielonym - wszelkie pojemniki, które można przeszukać (skrzynie, szafy itp.) lub pojedyncze przedmioty.
Niebieskie litery wskazują ołtarze: siły (S), celności (C), wytrzymałości (W) i siły woli (O).
Porady i wskazówki
- Piracki okręt "Wędrujący Gniew" to Twoja baza wypadowa. Prócz postaci, które będą zlecały ci zadania główne i poboczne, spotkasz tu Muzyka (sprzedaje instrumenty muzyczne i nuty do pieśni), zaś pod pokładem możesz zagrać z piratami w jedną z kilku gier.
- Jeśli chcesz skorzystać z usług Ratownika Dusz w celu ponownego rozdysponowania punktów umiejętności, to znajdziesz go na plaży, dokładnie na wschód od teleportera Pracownia Maren.
- W rozmowach z postaciami zawsze najlepiej jest wybierać tematy od góry, dzięki czemu wyciągniesz z danej postaci wszystkie informacje, jakie tylko możesz. Wszystkie opcje dialogowe, które mają jakiś konkretny wpływ na rozwój fabuły lub konkretnego zadania, zostały wyszczególnione w poradniku.
- Korzystaj ze wszystkich ołtarzy (niezależnie od profesji) w celu uleczenia się. Często ołtarze są blisko teleporterów, co oznacza, że podczas ciężkiej walki, po otrzymaniu dotkliwych obrażeń, możesz za pomocą kamienia teleportacyjnego błyskawicznie przenieść się w pobliże któregoś z ołtarzy, uleczyć się, a potem wrócić do walki. Niestety, ta sztuczka nie działa w podziemiach.
- Jest kilka miejsc niezwiązanych z żadnym zadaniem głównym czy pobocznym, a które możesz odwiedzić. Są to grobowce na cmentarzu (opisane w zadaniu [08-G] Zagubione dusze), kryjówka przemytników (opisana w zadaniu [17-P] Piraci nie płaczą) i schowek rabusiów (opisany w zadaniu [30-P] Quercus Robur Lecterus).
GRYOnline
Gracze
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Szklana mapa - część druga
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Duchy natury
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Szklany słój
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Ikayorte Teala
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Pracownia
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Przenosiny przodków
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Zagubione dusze
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Skarb (1/2)
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Intryga kochanków (1/2)
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Łódka
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Zlecenie od pirata
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Zadania główne
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Alfabetyczny spis zadań
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Opis przejścia
- Two Worlds 2 Pirates of The Flying Fortress: Osiągnięcia
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.