Twierdza 3: Trzy forty
Aktualizacja:
3. Trzy forty
Warunki zwycięstwa:
- przetrwaj ataki wroga;
- wyeliminuj wszystkie jednostki wroga.
Warunki przegranej:
- śmierć władcy.
![]() 127
| ![]() 128
|
Skład wybuduj w centralnym punkcie niedaleko lasu, a spichlerz na północy [127]. Przy składzie tuż obok lasu postaw dwie chaty drwala. Przy kościele znajduje się złoże kamienia - postaw tam kamieniołom oraz dwa postoje wołów [128]. Natomiast obok spichlerza wybuduj dwa sady jabłoni oraz dwie serowiarnie.
![]() 129
| ![]() 130
|
Wszystkie swoje jednostki zgromadź na przedpolu drugiego fortu [129] - trzeciego fortu nie warto bronić. Gdy będą pojawiać się kolejne grupki wroga atakuj je najpierw uzbrojonymi chłopami, a następnie kmieciami [130].
![]() 131
| ![]() 132
|
Wybuduj warsztat świecarza oraz ustaw odprawianie nabożeństw na poziomie "1" (w składzie masz trochę świec). Nie zapominaj o posiadłościach i dużych domach, które musisz stawiać przy donżonie [131]. Wybuduj koszary oraz zbrojownię oraz przynajmniej jeden warsztat grotnika. Postaw także rynek i od tej pory sprzedawaj cały zgromadzony w składzie kamień - nie będzie ci już do niczego potrzebny. Na polu walki nie zapomnij o niszczeniu katapult wroga oraz parku oblężniczego [132]. Dzięki rekrutacji nowych jednostek w koszarach dostarczaj nowe jednostki na front.
![]() 133
| ![]() 134
|
Zadbaj o pożywienie dobudowując kolejne budynki [133]. Gdy tylko będziesz miał złoto (np. ze sprzedaży kamienia) zbuduj kolejne warsztaty [134]. Aby polepszyć sobie popularność możesz zwiększyć częstotliwość mszy, a do tego celu świece możesz po prostu dokupić za złoto.
![]() 135
| ![]() 136
|
Postaraj się o kilka warsztatów grotnika [135] tak, aby ci włóczni nie zabrakło. Gdy tylko jest możliwość rekrutuj kolejne jednostki (kmieci) i wysyłaj na front. Rozprawiaj się z nadchodzącymi kolejnymi grupkami wrogich jednostek. Ostatnia tura będzie najliczniejsza, ale jeśli będziesz miał do dyspozycji ponad 50 kmieci spokojnie sobie z nimi poradzisz [136].
0
- Twierdza 3 - poradnik do gry
- Twierdza 3: Poradnik do gry
- Twierdza 3: Kampania militarna
- Twierdza 3: Pora działania
- Twierdza 3: Zakole rzeki
- Twierdza 3: Trzy forty
- Twierdza 3: Martwy król
- Twierdza 3: Straż tylna
- Twierdza 3: Czarny Kostur
- Twierdza 3: Szczury nocą
- Twierdza 3: Sułtan
- Twierdza 3: Zawiązanie przymierza
- Twierdza 3: Szczurzy azyl
- Twierdza 3: Promyk nadziei
- Twierdza 3: W pułapce!
- Twierdza 3: Biskup Szynkowór
- Twierdza 3: Warownia Długorękiego
- Twierdza 3: Dwa małe wieprzki
- Twierdza 3: Powrót do domu
- Twierdza 3: Ostatnia bitwa
- Twierdza 3: Kampania militarna
- Twierdza 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










