Twierdza 3: Zakole rzeki
Aktualizacja:
2. Zakole rzeki
Warunki zwycięstwa:
- znajdź rozproszone jednostki;
- zbierz jabłka: 80;
- zbierz ser: 80;
- zbierz drewno: 80.
Warunki przegranej:
- śmierć władcy.
![]() 117
| ![]() 118
|
Skład postaw dość blisko drzew, ale zostaw pomiędzy nim a lasem miejsce na chaty drwala. Spichlerz postaw obok ruin na zachodzie [117]. Obok składu tuż przy lesie postaw trzy chaty drwala [118]. Natomiast obok spichlerza wybuduj sad jabłoni oraz serowiarnię.
![]() 119
| ![]() 120
|
Władcą oraz dwójką posiadanych kmieci udaj się na północ. Tam rozpraw się z kilkoma kręcącymi się wilkami, a następnie z ich legowiskiem [119]. Co ważne w tym rejonie odkryjesz kilka swoich zagubionych jednostek [120]. Obok donżonu postaw chatę. Możesz zmniejszyć racje żywnościowe do połowy i jednocześnie zmniejszyć podatki.
![]() 121
| ![]() 122
|
Wszystkimi posiadanymi jednostkami skieruj się na wschód - tam w rogu planszy odkryjesz kolejną grupę twoich zagubionych ludzi [121]. Wszystkimi jednostkami powróć do miasta. Możesz zniszczyć ruiny obok których wskazałem byś postawić spichlerz [122].
![]() 123
| ![]() 124
|
Być może, że z lasu wybiegnie mała grupka wilków [123]. Skieruj wszystkie jednostki na nie by narobiły jak najmniej szkód. Następnie jednostkami skieruj się na północny zachód lokacji. Obejdź kolejne tereny na północy by odszukać inne swoje jednostki. Jeśli chcesz możesz wybudować koszary, zbrojownię oraz jeden-dwa warsztaty grotnika [124], jednak nie ma to większego sensu biorąc pod uwagę ile jednostek odnajdziesz łącznie w lesie.
![]() 125
| ![]() 126
|
Zadbaj o ekonomię: pamiętaj, że dobrym sposobem na podreperowanie popularności jest zapewnienie dodatkowych kwater [125]. W miarę możliwości zadbaj o jabłka i ser. Postaw kilka dodatkowych sadów jabłoni oraz serowiarni [126]. Dotychczas zatrudnieni drwale bez problemu załatwią drzewo. W ten sposób po pewnym czasie wypełnisz cele misji.
0
- Twierdza 3 - poradnik do gry
- Twierdza 3: Poradnik do gry
- Twierdza 3: Kampania militarna
- Twierdza 3: Pora działania
- Twierdza 3: Zakole rzeki
- Twierdza 3: Trzy forty
- Twierdza 3: Martwy król
- Twierdza 3: Straż tylna
- Twierdza 3: Czarny Kostur
- Twierdza 3: Szczury nocą
- Twierdza 3: Sułtan
- Twierdza 3: Zawiązanie przymierza
- Twierdza 3: Szczurzy azyl
- Twierdza 3: Promyk nadziei
- Twierdza 3: W pułapce!
- Twierdza 3: Biskup Szynkowór
- Twierdza 3: Warownia Długorękiego
- Twierdza 3: Dwa małe wieprzki
- Twierdza 3: Powrót do domu
- Twierdza 3: Ostatnia bitwa
- Twierdza 3: Kampania militarna
- Twierdza 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










