Twierdza 3: Zakole rzeki

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

2. Zakole rzeki

Warunki zwycięstwa:

- znajdź rozproszone jednostki;

- zbierz jabłka: 80;

- zbierz ser: 80;

- zbierz drewno: 80.

Warunki przegranej:

- śmierć władcy.

117 - 2. Zakole rzeki | Kampania militarna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
117
118 - 2. Zakole rzeki | Kampania militarna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
118

Skład postaw dość blisko drzew, ale zostaw pomiędzy nim a lasem miejsce na chaty drwala. Spichlerz postaw obok ruin na zachodzie [117]. Obok składu tuż przy lesie postaw trzy chaty drwala [118]. Natomiast obok spichlerza wybuduj sad jabłoni oraz serowiarnię.

119 - 2. Zakole rzeki | Kampania militarna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
119
120 - 2. Zakole rzeki | Kampania militarna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
120

Władcą oraz dwójką posiadanych kmieci udaj się na północ. Tam rozpraw się z kilkoma kręcącymi się wilkami, a następnie z ich legowiskiem [119]. Co ważne w tym rejonie odkryjesz kilka swoich zagubionych jednostek [120]. Obok donżonu postaw chatę. Możesz zmniejszyć racje żywnościowe do połowy i jednocześnie zmniejszyć podatki.

121 - 2. Zakole rzeki | Kampania militarna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
121
122 - 2. Zakole rzeki | Kampania militarna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
122

Wszystkimi posiadanymi jednostkami skieruj się na wschód - tam w rogu planszy odkryjesz kolejną grupę twoich zagubionych ludzi [121]. Wszystkimi jednostkami powróć do miasta. Możesz zniszczyć ruiny obok których wskazałem byś postawić spichlerz [122].

123 - 2. Zakole rzeki | Kampania militarna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
123
124 - 2. Zakole rzeki | Kampania militarna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
124

Być może, że z lasu wybiegnie mała grupka wilków [123]. Skieruj wszystkie jednostki na nie by narobiły jak najmniej szkód. Następnie jednostkami skieruj się na północny zachód lokacji. Obejdź kolejne tereny na północy by odszukać inne swoje jednostki. Jeśli chcesz możesz wybudować koszary, zbrojownię oraz jeden-dwa warsztaty grotnika [124], jednak nie ma to większego sensu biorąc pod uwagę ile jednostek odnajdziesz łącznie w lesie.

125 - 2. Zakole rzeki | Kampania militarna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
125
126 - 2. Zakole rzeki | Kampania militarna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
126

Zadbaj o ekonomię: pamiętaj, że dobrym sposobem na podreperowanie popularności jest zapewnienie dodatkowych kwater [125]. W miarę możliwości zadbaj o jabłka i ser. Postaw kilka dodatkowych sadów jabłoni oraz serowiarni [126]. Dotychczas zatrudnieni drwale bez problemu załatwią drzewo. W ten sposób po pewnym czasie wypełnisz cele misji.

Podobało się?

0

Stronghold 3

25 października 2011

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl