Twierdza 3: Biskup Szynkowór
Aktualizacja:
13. Biskup Szynkowór
Warunki zwycięstwa:
- przejmij kościół.
Warunki przegranej:
- nieprzejęcie kościoła prze świtem (upływ czasu);
- śmierć wszystkich posiadanych jednostek.
![]() 273
| ![]() 274
|
To bardzo szybka misja! Niestety nie masz za wiele jednostek [273]. Nie warto atakować od frontu, nie masz tutaj większych szans. Udaj się wzdłuż krawędzi mapy [274].
![]() 275
| ![]() 276
|
Pogrupuj jednostki według typu. Musisz uderzyć na mury w tym miejscu włączając w to zniszczenie bastionu [275]. Skieruj tutaj uzbrojonych chłopów, a za nimi wekierników oraz zbrojnych, a saperów skieruj bezpośrednio na bastion. Gdy runie od razu skieruj swoje jednostki w kierunku donżonu [276].
![]() 277
| ![]() 278
|
Tutaj ostatni mur obronny - postaraj się szybko zlikwidować napataczające się jednostki wroga [277]. Łuczników staraj się trzymać z tyłu jako wsparcie. Gdy się przebijesz podążaj szybko pod górę [278] - możesz omijać wrogie jednostki, szczególnie że z murów jesteś ostrzeliwany przez łuczników wroga.
![]() 279
| ![]() 280
|
Na szczycie nie powinno być wrogich jednostek [279]. A to oznacza, że wystarczy podejść do flagi, a po kilku sekundach przejmiesz donżon i zwyciężysz [280].
0
- Twierdza 3 - poradnik do gry
- Twierdza 3: Poradnik do gry
- Twierdza 3: Kampania militarna
- Twierdza 3: Pora działania
- Twierdza 3: Zakole rzeki
- Twierdza 3: Trzy forty
- Twierdza 3: Martwy król
- Twierdza 3: Straż tylna
- Twierdza 3: Czarny Kostur
- Twierdza 3: Szczury nocą
- Twierdza 3: Sułtan
- Twierdza 3: Zawiązanie przymierza
- Twierdza 3: Szczurzy azyl
- Twierdza 3: Promyk nadziei
- Twierdza 3: W pułapce!
- Twierdza 3: Biskup Szynkowór
- Twierdza 3: Warownia Długorękiego
- Twierdza 3: Dwa małe wieprzki
- Twierdza 3: Powrót do domu
- Twierdza 3: Ostatnia bitwa
- Twierdza 3: Kampania militarna
- Twierdza 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








