Twierdza 3: Promyk nadziei
Aktualizacja:
11. Promyk nadziei
Warunki zwycięstwa:
- śmierć władcy.
Warunki przegranej:
- śmierć wszystkich posiadanych jednostek;
- upływ czasu (75 dni).
![]() 247
| ![]() 248
|
Pogoda nie sprzyja, a czasu jest naprawdę mało. Musisz przebić się mniej więcej w miejscu gdzie stoi wieża [247]. Od razu przenieś trebuszet do podnóża wzniesienia i go rozłóż. Następnie rozpocznij ostrzał kamieniami w kierunku wieży [248]. Gdy ta runie za mury wrzuć kilka martwych zwierząt - ustawiasz to na panelu na dole ekranu.
![]() 249
| ![]() 250
|
Jako pierwszych wyślij grupkę uzbrojonych chłopów, ale nie wszystkich których posiadasz. Dzięki temu smoła zostanie podpalona przez łuczników wroga [249] - później po wypaleniu nie ucierpią od niej cenne jednostki. Trebuszetem możesz posłać po jednym głazie na okoliczne mury w celu eliminacji stojących na nich łuczników [250] (nie w celu ich zburzenia).
![]() 251
| ![]() 252
|
W tym samym czasie twoi łucznicy skryci za plutejami powinni podchodzić pod mury i wystrzeliwać pozostałych łuczników wroga [251]. Skieruj pozostałe jednostki na wzniesienie. Pozostałych uzbrojonych chłopów podziel na dwie grupy i wyślij we wskazane miejsca - aktywują kolejne rowy ze smołą [252].
![]() 253
| ![]() 254
|
Wszystkie jednostki skieruj we wskazanym kierunku. Łucznikami wystrzelaj jednostki na wieży i murach [253]. Czasu jest niewiele, więc wyrusz od razu przed donżon. Łucznikami oczyść kolejną wieżę, a wszystkimi jednostkami zaatakuj wrogiego władcę [254].
![]() 255
| ![]() 256
|
Staraj się odciągać swoje jednostki od atakowania innych - celem jest władca [255], a czasu na pewni nie masz zbyt wiele. Dobrze by było gdyby wskazaną wcześniej drogą udało się przemknąć grupce twoich łuczników, wtedy stanowili by oni silne wsparcie i przyspieszyli wyeliminowanie władcy [256].
0
- Twierdza 3 - poradnik do gry
- Twierdza 3: Poradnik do gry
- Twierdza 3: Kampania militarna
- Twierdza 3: Pora działania
- Twierdza 3: Zakole rzeki
- Twierdza 3: Trzy forty
- Twierdza 3: Martwy król
- Twierdza 3: Straż tylna
- Twierdza 3: Czarny Kostur
- Twierdza 3: Szczury nocą
- Twierdza 3: Sułtan
- Twierdza 3: Zawiązanie przymierza
- Twierdza 3: Szczurzy azyl
- Twierdza 3: Promyk nadziei
- Twierdza 3: W pułapce!
- Twierdza 3: Biskup Szynkowór
- Twierdza 3: Warownia Długorękiego
- Twierdza 3: Dwa małe wieprzki
- Twierdza 3: Powrót do domu
- Twierdza 3: Ostatnia bitwa
- Twierdza 3: Kampania militarna
- Twierdza 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










