Twierdza 3: Promyk nadziei

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

11. Promyk nadziei

Warunki zwycięstwa:

- śmierć władcy.

Warunki przegranej:

- śmierć wszystkich posiadanych jednostek;

- upływ czasu (75 dni).

247 - 11. Promyk nadziei | Kampania militarna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
247
248 - 11. Promyk nadziei | Kampania militarna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
248

Pogoda nie sprzyja, a czasu jest naprawdę mało. Musisz przebić się mniej więcej w miejscu gdzie stoi wieża [247]. Od razu przenieś trebuszet do podnóża wzniesienia i go rozłóż. Następnie rozpocznij ostrzał kamieniami w kierunku wieży [248]. Gdy ta runie za mury wrzuć kilka martwych zwierząt - ustawiasz to na panelu na dole ekranu.

249 - 11. Promyk nadziei | Kampania militarna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
249
250 - 11. Promyk nadziei | Kampania militarna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
250

Jako pierwszych wyślij grupkę uzbrojonych chłopów, ale nie wszystkich których posiadasz. Dzięki temu smoła zostanie podpalona przez łuczników wroga [249] - później po wypaleniu nie ucierpią od niej cenne jednostki. Trebuszetem możesz posłać po jednym głazie na okoliczne mury w celu eliminacji stojących na nich łuczników [250] (nie w celu ich zburzenia).

251 - 11. Promyk nadziei | Kampania militarna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
251
252 - 11. Promyk nadziei | Kampania militarna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
252

W tym samym czasie twoi łucznicy skryci za plutejami powinni podchodzić pod mury i wystrzeliwać pozostałych łuczników wroga [251]. Skieruj pozostałe jednostki na wzniesienie. Pozostałych uzbrojonych chłopów podziel na dwie grupy i wyślij we wskazane miejsca - aktywują kolejne rowy ze smołą [252].

253 - 11. Promyk nadziei | Kampania militarna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
253
254 - 11. Promyk nadziei | Kampania militarna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
254

Wszystkie jednostki skieruj we wskazanym kierunku. Łucznikami wystrzelaj jednostki na wieży i murach [253]. Czasu jest niewiele, więc wyrusz od razu przed donżon. Łucznikami oczyść kolejną wieżę, a wszystkimi jednostkami zaatakuj wrogiego władcę [254].

255 - 11. Promyk nadziei | Kampania militarna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
255
256 - 11. Promyk nadziei | Kampania militarna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
256

Staraj się odciągać swoje jednostki od atakowania innych - celem jest władca [255], a czasu na pewni nie masz zbyt wiele. Dobrze by było gdyby wskazaną wcześniej drogą udało się przemknąć grupce twoich łuczników, wtedy stanowili by oni silne wsparcie i przyspieszyli wyeliminowanie władcy [256].

Podobało się?

0

Stronghold 3

25 października 2011

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl