Twierdza 3: Pora działania
Aktualizacja:
1. Pora działania
Warunki zwycięstwa:
- eskortuj Lady Katarzynę w bezpieczne miejsce.
Warunki przegranej:
- śmierć władcy;
- śmierć Lady Katarzyny.
![]() 111
| ![]() 112
|
Zgarnij wszystkie posiadane jednostki i wyrusz nimi we wskazanym kierunku [111]. Gdy natkniesz się na jednostki wroga oczywiście je wyeliminuj (najedź kursorem na nie, ikonka zmieni się w miecz). Skieruj się do następnej wyrwy w murze, a następnie skręć w kierunku kościoła [112].
![]() 113
| ![]() 114
|
Tam natkniesz się na Lady Katarzynę, która doskonale radzi sobie z mieczem [113]. Zbierz całą ekipę i skieruj się na północ, a następnie w wyrwę w murze na wschodzie [114]. Pamiętaj, że gdy natkniesz się na wrogie jednostki atakuj je - nie unikaj walki. Jest małe prawdopodobieństwo, że kmiecie dotrą do celu, ale nie jest to ważne.
![]() 115
| ![]() 116
|
Po wyjściu z terenu zamku skieruj się w dół [115] - po drodze natkniesz się na kilka wrogich jednostek, oczywiście je zlikwiduj. W końcu dotrzesz do koni co zakończy misję [116].
0
- Twierdza 3 - poradnik do gry
- Twierdza 3: Poradnik do gry
- Twierdza 3: Kampania militarna
- Twierdza 3: Pora działania
- Twierdza 3: Zakole rzeki
- Twierdza 3: Trzy forty
- Twierdza 3: Martwy król
- Twierdza 3: Straż tylna
- Twierdza 3: Czarny Kostur
- Twierdza 3: Szczury nocą
- Twierdza 3: Sułtan
- Twierdza 3: Zawiązanie przymierza
- Twierdza 3: Szczurzy azyl
- Twierdza 3: Promyk nadziei
- Twierdza 3: W pułapce!
- Twierdza 3: Biskup Szynkowór
- Twierdza 3: Warownia Długorękiego
- Twierdza 3: Dwa małe wieprzki
- Twierdza 3: Powrót do domu
- Twierdza 3: Ostatnia bitwa
- Twierdza 3: Kampania militarna
- Twierdza 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






