Rozdział czwarty - Korona (4)
Aktualizacja:
Odzyskaj oliwę
![]() | ![]() |
Wydestylowanie oliwy to nie wszystko, bowiem butelka, do której się ona skropliła, stoi wysoko na oknie, poza zasięgiem małego chłopca. Nie mając wyjścia, rzuć w nią Spotem w pięciu egzemplarzach. Rzeczywiście Sadwickowi uda się strącić butelkę - na zewnątrz.
Opuść wieżę i biegnij do stodoły - tam bowiem spadła butelka z oliwą.
![]() | ![]() |
Niestety rozbiła się i jej zawartość wylądowała w krowim żłobie, a krowa ją pożarła. Chcesz odzyskać oliwę? Wydój krowę (wiaderko już masz - kliknij nim zatem na zwierzątku).
Naoliw mechanizm systemu planetarnego
![]() | ![]() |
Skoro udało się odzyskać oliwę, można nasmarować mechanizm systemu planetarnego. Maszeruj więc do wieży astronoma i spróbuj wlać oliwę z wiadra do rury smarującej - okaże się, że konieczny jest do tego lejek. Ponieważ takowego nie posiadasz, pozostaje Ci skraść trąbkę uszną astronoma. Potrzebujesz do tego gwoździ, które (jeśli jeszcze ich nie zdobyłeś) wyciągnij obcęgami z madejowego łoża w lochu.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Następnie użyj ich na tablicy w wieży astronoma. Dźwięk, jaki wydadzą, spowoduje, że mężczyzna odstawi trąbkę i będzie można ją zabrać.
Oczywiście wykorzystaj ją jako lejek i wsadziwszy w rurę smarującą, nalej przez nią oliwy z wiadra do mechanizmu.
Wydostań ze Spota Szepczący Kamień
![]() | ![]() |
Nie sposób już dłużej tego odwlekać, musisz wydostać ze Spota Szepczący Kamień, który jest niezbędny do uzupełnienia układu planetarnego. Maszeruj więc do lochu, gdzie przy pomocy ogniowego Spota rozpal na koksowniku po prawej. Następnie piłą wykrój otwór w usytuowanym obok stojaku (jest to konieczne, by Sadwick "widział" wnętrzności Spota).
![]() | ![]() |
Przesuń płonący koksownik pod otwór w stojaku, po czym ulokuj na stojaku Spota w wersji sprasowanej. Sadwick automatycznie przybije go gwoździami (zatem musisz mieć przy sobie wyciągnięte obcęgami z madejowego łoża gwoździe).
![]() | ![]() |
Teraz pora stworzyć narzędzie zbrodni, na które złożą się kościana dłoń kościotrupa z okrągłej klatki, obcęgi i lina - tę ostatnią (jeśli jeszcze jej nie masz) znajdziesz w stodole przy krowie. Użyj tak skomponowanego sprzętu na biednym Spocie, a Szepczący Kamień nareszcie trafi do ekwipunku Sadwicka.
0
- The Whispered World - poradnik do gry
- The Whispered World - poradnik do gry
- Poradnik do gry - Rozdział pierwszy - Jesienna puszcza (1)
- Rozdział pierwszy - Jesienna puszcza (2)
- Rozdział pierwszy - Jesienna puszcza (3)
- Rozdział drugi - Przebudzenie Kalidy (1)
- Rozdział drugi - Przebudzenie Kalidy (2)
- Rozdział drugi - Przebudzenie Kalidy (3)
- Rozdział drugi - Przebudzenie Kalidy (4)
- Rozdział trzeci - Asgil (1)
- Rozdział trzeci - Asgil (2)
- Rozdział trzeci - Asgil (3)
- Rozdział trzeci - Asgil (4)
- Rozdział trzeci - Asgil (5)
- Rozdział czwarty - Korona (1)
- Rozdział czwarty - Korona (2)
- Rozdział czwarty - Korona (3)
- Rozdział czwarty - Korona (4)
- Rozdział czwarty - Korona (5)
- Rozdział czwarty - Korona (6)
- The Whispered World - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Wrotekiusz Legionista
Bardzo dobry poradnik. Bardzo podoba mi się ten styl: informacja o tym co należy zrobić aby rozwiązać dany problem, a nie jak zrobić coś jak najszybciej.
Niestety wiele solucji do przygodówek jest tak zrobiona, że podpowiada rozwiązywanie problemów które jeszcze przed bohaterem sie nie pojawiły.
Tu bardzo fajnie, można tym samym grając samemu mając problem łatwo znaleźć do niego rozwiązanie, a nie grzebać przez pół poradnika aby dostrzec, że można było wziąć coś już wcześniej.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
















