The Whispered World: Rozdział pierwszy - Jesienna puszcza (3)
Aktualizacja:
Przestrasz Bena, by zdobyć "spadochron"
![]() | ![]() |
Wejdź do wozu Sadwicka i uważnie przestudiuj podartą notatkę wiszącą nad łóżkiem chłopca (kliknij jej wszystkie aktywne punkty). To opis numeru z człowiekiem-kulą armatnią, który Sadwick ma wykonywać wraz z Benem. Właśnie tę ryzykowną myśl techniczną wykorzysta nasz klaun, by dostać się na wyspę Kalidy. Potrzebne są do tego: działo (tę rolę spełni wydrążony pień drzewa), spadochron, zatyczka i bomba z lontem.
Proponuję zacząć od spadochronu, w charakterze którego swobodnie można wykorzystać pantalony dziadka. Wiszą one na sznurku z praniem, rozciągniętym między wozami cyrkowymi. Niestety Ben nie pozwala ich zabrać, musisz więc uczynić to podstępem. Porozmawiaj z nim zatem, szczególnie dokładnie wypytując o to, czego się boi (kwestia pojawia się po poruszeniu tematu trzęsienia ziemi). Opisz mu Asgile jako istoty z ostrymi szponami, dwiema głowami i ostrymi zębami. Teraz musisz tylko stworzyć takiego potwora.
![]() | ![]() |
Użyj do tego szponów niedźwiedzia, które oderwij od leżącej na podłodze w wozie cyrkowym chłopców niedźwiedziej skóry (dywan). Kolejnym potrzebnym elementem jest sztuczna szczęka dziadka, którą powinieneś mieć przy sobie, zabrawszy ją wcześniej z jego wozu.
![]() | ![]() |
Potrzebujesz jeszcze dwu głów, po które udaj się w ruiny, skąd weź dwa kamienne żółwie stojące z obu stron posągu z jęzorem. Teraz musisz wszystkie te części składowe Asgila połączyć ze sobą, np. przy pomocy żywicy z drzewa. Nie masz jednak jej do czego zebrać. W tym celu udaj się do ostatniej lokacji na mapie (jaskinia). To miejsce kultu, w którym do jednego z totemów przyczepiona jest misa ofiarna. Nie da się jej odłamać gołymi rękoma, wykorzystaj więc do tego pękatą postać Spota, którego upuść na misę. Gdy ta odpadnie, Sadwick automatycznie ją podniesie.
![]() | ![]() |
Teraz wędruj pod drzewo i z jego pnia (w głębi po prawej) zeskrob do misy trochę żywicy. Połącz ją z którymkolwiek z elementów "Asgila" (szpony niedźwiedzia, sztuczna szczęka, żółwie), a następnie dołącz do niego pozostałe. Gotowego dwugłowego potwora pokaż żonglującemu Benowi, a kiedy ten zasłoni oczy, ściągnij pantalony dziadka ze sznurka.
Zdobądź ogień, by pozyskać lont
![]() | ![]() |
Zostało jeszcze 58% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- The Whispered World - poradnik do gry
- The Whispered World: Poradnik do gry
- The Whispered World: Rozdział pierwszy - Jesienna puszcza (1)
- The Whispered World: Rozdział pierwszy - Jesienna puszcza (2)
- The Whispered World: Rozdział pierwszy - Jesienna puszcza (3)
- The Whispered World: Rozdział drugi - Przebudzenie Kalidy (1)
- The Whispered World: Rozdział drugi - Przebudzenie Kalidy (2)
- The Whispered World: Rozdział drugi - Przebudzenie Kalidy (3)
- The Whispered World: Rozdział drugi - Przebudzenie Kalidy (4)
- The Whispered World: Rozdział trzeci - Asgil (1)
- The Whispered World: Rozdział trzeci - Asgil (2)
- The Whispered World: Rozdział trzeci - Asgil (3)
- The Whispered World: Rozdział trzeci - Asgil (4)
- The Whispered World: Rozdział trzeci - Asgil (5)
- The Whispered World: Rozdział czwarty - Korona (1)
- The Whispered World: Rozdział czwarty - Korona (2)
- The Whispered World: Rozdział czwarty - Korona (3)
- The Whispered World: Rozdział czwarty - Korona (4)
- The Whispered World: Rozdział czwarty - Korona (5)
- The Whispered World: Rozdział czwarty - Korona (6)
- The Whispered World: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Wrotekiusz Legionista
Bardzo dobry poradnik. Bardzo podoba mi się ten styl: informacja o tym co należy zrobić aby rozwiązać dany problem, a nie jak zrobić coś jak najszybciej.
Niestety wiele solucji do przygodówek jest tak zrobiona, że podpowiada rozwiązywanie problemów które jeszcze przed bohaterem sie nie pojawiły.
Tu bardzo fajnie, można tym samym grając samemu mając problem łatwo znaleźć do niego rozwiązanie, a nie grzebać przez pół poradnika aby dostrzec, że można było wziąć coś już wcześniej.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










