SpellForce 2 Shadow Wars: The Storm on Dragh'Lur - Dragh'Lur (1)
Aktualizacja:
Act: Ur the Patriarch
Chapter: The Storm on Dragh'Lur
Dragh'Lur
W Dragh'Lur dowodzisz jednostkami Orków, Trolli i Barbarzyńców. Ja korzystałem ze wszystkich, ze szczególnym uwzględnieniem jednostek strzelających i rzucających czary (Shaman, Axeman, Hurler). Silna grupa do walki wręcz również się przyda, do pokonania będziesz miał kilka Tytanów. Nie powoływałem właściwie tylko jednostek latających. Początkowo musisz zadbać o obronę - sześć wieżyczek i oddział piętnastu żołnierzy (również strzelających), powinny wystarczyć do odparcia wszystkich ataków. Do wyjścia w pole musisz przygotować olbrzymią armię, zdobycie głównej bazy przeciwnika pochłonie mnóstwo ofiar. W późniejszej fazie, jak odbijesz surowce rywala, powołaj Tytana i katapulty (będą potrzebne do zdobycia fortecy Dragh'Lur).

1. Portal z Tuscari 2. Kwatera główna 3. Pierwsza baza wojsk Sorviny 4. Baza przed fortecą | 5. Wejście do fortecy 6. Wieżyczki obronne 7. Toth Lar 8, 9, 10, 11, 12. Journey Stones |
![]() | Po przejściu przez portal (1) udaj się do kwatery głównej (2). Iron Lord tam zostanie - nie daj mu zginąć. Dostajesz nowe zadania: przedostań się przez bagna do fortecy Dragh'Lur, rozbrój wszystkie pułapki. Szybko fortyfikuj bazę, bo będzie regularnie najeżdżana. Niezbędnych jest kilka wieżyczek. Jak już będziesz w stanie odpierać ataki bez pomocy bohaterów, wyrusz drużyną w poszukiwaniu nowych surowców. Pamiętaj o zabraniu Orków wyszukujących pułapki. Rekrutuj wojska i przesuwaj się do przodu zdobywając teren. Spenetruj całą zachodnią stronę mapy. |
Zadanie wykonane: przeprowadź armię Orków do Dragh'Lur
![]()
| Uważaj na patrole sił wroga. Regularnie wędruje tamtędy oddział z Tytanem w składzie. Bądź ostrożny, bo przeciwnik rekrutuje Tytany w niezwykle szybkim czasie - ledwo zabijesz jednego a już jest następny. Nie daj się wciągnąć w walkę ze zbyt wieloma przeciwnikami. |
![]()
| Po zbadaniu okolicy i zabraniu wszystkich skarbów wycofaj swe wojska z zachodu. Wróć do bazy głównej, zbierz armię i ruszaj tą ścieżką, którą nadchodzą oddziały wroga. Zdobywaj teren, pamiętaj o szukaniu pułapek. Po jakimś czasie dojdziesz do pierwszej bazy wroga (3). Zniszcz wszystko, przy ciele Captain Zarach znajdziesz element potrzebny Jandrimowi do wykucia broni. |
0
- Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry
- Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry
- SpellForce 2 Shadow Wars: Ur the Patriarch
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Clans - Gate of Swords (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Clans - Gate of Swords (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Shadow Ring
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Shadow Ring - Uram Gor (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Shadow Ring - Uram Gor (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Shadow Ring - Fireforge (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Shadow Ring - Fireforge (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Shadow Ring - Fireforge (3)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Black Mirror - Gate of Swords (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Black Mirror - Westguard (4)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Black Mirror - Magnet Stones (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Black Mirror - Magnet Stones (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Black Mirror - Crater (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Black Mirror - Crater (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Storm on Dragh'Lur
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Storm on Dragh'Lur - Tuscari
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Storm on Dragh'Lur - Dragh'Lur (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Storm on Dragh'Lur - Dragh'Lur (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Ur the Patriarch
- Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry
Komentarze czytelników
kunek90 Chorąży
Recenzja by się przydała ;] Poradnik sobie zaraz trochę poczytam, ale nie za dużo bo nie chce sobie zabawy psuć :). W piątek ma do mnie kurier ze Spellforcem 2 wpaść ;]
k0rnas Legionista
Do autora poradnika: czy przejście gry rzeczywiście zajmuje ok. 60 godzin ?? Chodzi mi o normalne granie wieczorkiem po pracy :) Z góry dzięki za odpowiedź.
Ps. sam poradnik miodzio, ale ja również nie chcę sobie psuć przyjemności z grania czytając tekst przed samą instalacją.
kunek90 Chorąży
k0rnas -> W pewnym czasopiśmie (nie chce robić reklamy :P) czytałem, że prawie 60h. Myśle, że przy graniu po pracy bez poradników spokojnie można tyle osiągnąć ;)
cRaven -> gra kosztuje 99.90, ale ja wykorzystałem na nią 30wPLN i jeszcze 10 na darmową przesyłke więc zapłace 69.90 :D
zanonimizowany334859 Junior
W sprawie długości gry:
Rzeczywiście przejście zajmuje mnóstwo czasu. Jeśli ktoś zamierza pogrywać sobie tylko kontrolnie wieczorami to powinien spokojnie te szęśćdziesiąt godzin zaliczyć.
Co do refcenzji to również miałem okazję ją popełnić i gdzieś powinna na GOLu być. Tam również poruszyłem sprawę długości rozgrywki.
pozdrawiam
Rylak
zanonimizowany117 Senator
prawde mowiac to ten poradnik wydaje mi sie ogolny i malo szczegolowy... lokacje niektorych artefaktow, kluczowych dla samej gry powinne byc naniesione na mapy... samem mapy powyciagane z gry wygladaja kiepsko, ale na to nie mozna za duzo poradzic...
poza tym to fajnie, ze jest :)
pozdrawiam
boro
zanonimizowany489780 Generał
Jak dla mnie to tylko tłumaczenie z http://guides.gamepressure.com/spellforce2shadowwars/
nawet "obrazki" te same.
zanonimizowany656559 Junior
Absolutna strata pieniędzy, poradnik pisany ogólnikowo, kluczowe elementy pominięte. Szkoda czasu i marnych 10zl
Ahtek84 Pretorianin
wkładanie płytek Portalu : Ani nienapisane od jakiej zacząć tylko Godzina czwarta na wshodzie !!! Ale mi to Solucja ,mogli chociasz po włożeniu płytek screnna zrobić hu.... z taką solucją ZERO pomocna
Sandro_de_Vega Centurion
To jest chyba najgorszy poradnik jaki widziałem. "Metodą prób i błędów przestawiaj dźwignie." No kurwa dzięki. Do usranej śmierci będę przekładał te dźwignie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.



