SpellForce 2 Shadow Wars: The Catapults of Underhall - Sevenkeeps (2) (2)
Aktualizacja:
![]()
| Czas teraz zająć się kultystami. Musisz podejść do domu podejrzanego a ten sam opuści budynek. Następny krok to śledzenie kultystów. Nie musisz być szczególnie ostrożny, oni i tak nie zwracają na Ciebie uwagi. Uwaga! Domy kultystów oznaczone są okrągłymi symbolami. Zapisz sobie (lub zapamiętaj), którzy z podejrzanych naprawdę uczestniczą w obrzędach kultu. |
![]()
| Może się zdarzyć, że nie zdążysz odwiedzić wszystkich podejrzanych w ciągu jednej nocy. By nie tracić na próżno dnia odwiedź jarmark (7), a tam porozmawiaj z Baru, która udzieli Ci podpowiedzi, dokąd udała się Kara. Możesz też porozmawiać z Laudinią, (jeśli tego jeszcze nie zrobiłeś), i nowymi kupcami. Od Jorge otrzymasz zadanie: poproś rzemieślnika Firina o otwarcie skrzyni. Firina znajdziesz w dzielnicy rzemieślników. Kupiec Odger poprosi Cię o odnalezienie kilku rodzajów pajęczej sieci. Szukaj ich w legowiskach pająków na południe od miasta (8). |
![]() | Po obserwacji wszystkich podejrzanych udaj się do Sephis z wieściami. Kultystami są: Turja, Haldor, Freja i Gunnar. Reszta jest niewinna. Teraz udaj się do Alastara po nagrodę. Otrzymasz kilka przedmiotów, w tym Bitter Lye. |
Zadanie wykonane (poboczne): zdemaskuj kultystów w Sevenkeeps
Zadanie wykonane: zdobądź Bitter Lye
![]() | Udaj się teraz do dzielnicy rzemieślników (9). Znajdziesz tu Guild Mastera Cardogana i Firina. Porozmawiaj z Cardoganem, który poprosi Cię o wykonanie kilku zadań. Dopiero wtedy nagrodzi Cię Crystal Vial. Porozmawiaj z rzemieślnikami i poproś o zadania. Zacznij od Firina. Wspomnij o skrzyni Jorge. Firin zgodzi się pomóc, ale za stosowną opłatą. Biegnij do Jorge omówić sprawę. |
Teraz musisz dokonać wyboru między interesami kupców (sam otwierasz skrzynię) lub rzemieślników (zlecasz robotę Firinowi). Pierwsza opcja wiąże się z główkowaniem, a druga zapewni nam wdzięczność Cardogana. Dlatego polecam tę drugą (jeśli chcesz zrobić to sam użyj kombinacji: Klucz 2 = Red, Klucz 9 = Blue, Klucz 4 = Green, Klucz 8 = Yellow). Porozmawiaj teraz z Troyą (stoi obok). Dostaniesz zadanie: odbij kopalnię z rąk Golemów. Kopalnia jest tuż za siedzibą ambasadora Krasnoludów (10).
Zadanie wykonane (poboczne): otwórz skrzynię Firina
![]() | Korzystając z okazji, że jesteś tak blisko głównego wejścia do miasta, udaj się do legowiska pająków, zdobyć sieci dla Odgera. Walka jest naprawdę ciężka, bo pająków jest całe mnóstwo i się regularnie odradzają. Nie atakuj frontalnie, wywabiaj bestie poza legowisko i niszcz kolejne grupy. Kiedy solidnie przerzedzisz szeregi wroga zaatakuj legowisko. W ten sposób zdobędziesz sieci i przydatne przedmioty. Wracaj teraz do Odgera. Oddaj mu pajęcze sieci i porozmawiaj z Laudinią. W nagrodę otrzymasz agat i trochę doświadczenia. |
Teraz ruszaj do kopalni rozprawić się z Golemami. Twoja drużyna powinna być już na tyle silna by poradzić sobie nawet w przypadku frontalnego ataku. Po walce wracaj do Thoy'i. Porozmawiaj z nią a później z Cardoganem. W nagrodę za zasługi dla rzemieślników otrzymasz kilka przedmiotów, w tym Crystal Vial.
Zadanie wykonane (poboczne): zdobądź pajęcze sieci dla Odgera
Zadanie wykonane (poboczne): oczyść kopalnię z Golemów
Zadanie wykonane: zdobądź Crystal Vial
![]()
| Czas teraz spotkać się z Jaredem by dostarczyć mu składniki mikstury. Na miejscu czeka Cię niemiła niespodzianka - Jared umiera. Uratuj go wykorzystując moc krwi Shaikan. Chłopak przyłącza się do Twojej drużyny. Sporządza też miksturę dla Jandrima. Idź teraz do ambasadora Krasnoludów. |
![]() | Porozmawiaj z Jandrimem, który opowie Ci o swych kłopotach. Pomóż mu uaktywnić portal wiodący do Underhall (11). W tym celu użyj kamienia znalezionego w ruinach twierdzy zakonu. |
Zadanie wykonane: przyrządź miksturę dla Jandrima Windhammera
Zadanie wykonane: uaktywnij portal do Underhall
0
- Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry
- Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry
- SpellForce 2 Shadow Wars: Threatened Homelands
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King - Norimar (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King - Norimar (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King - Norimar (3)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King - Norimar (4)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King - Rushwater Downs (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King - Rushwater Downs (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King - Rushwater Downs (3)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King - Sevenkeeps
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Catapults of Underhall - Westguard (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Catapults of Underhall - Westguard (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Catapults of Underhall - Sevenkeeps (2) (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Catapults of Underhall - Sevenkeeps (2) (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Catapults of Underhall - Underhall (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Catapults of Underhall - Underhall (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Catapults of Underhall - Underhall (3)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Bows of Dun Mora - Sevenkeeps (3) (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Bows of Dun Mora - Sevenkeeps (3) (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Bows of Dun Mora - Dun Mora
- SpellForce 2 Shadow Wars: Rescue for the Iron Fields - Westguard (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Rescue for the Iron Fields - Sevenkeeps (4)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Rescue for the Iron Fields - The Needle (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Rescue for the Iron Fields - The Needle (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Rescue for the Iron Fields - Westguard (3)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Rescue for the Iron Fields - Iron Fields (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Rescue for the Iron Fields - Iron Fields (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Threatened Homelands
- Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry
Komentarze czytelników
kunek90 Chorąży
Recenzja by się przydała ;] Poradnik sobie zaraz trochę poczytam, ale nie za dużo bo nie chce sobie zabawy psuć :). W piątek ma do mnie kurier ze Spellforcem 2 wpaść ;]
k0rnas Legionista
Do autora poradnika: czy przejście gry rzeczywiście zajmuje ok. 60 godzin ?? Chodzi mi o normalne granie wieczorkiem po pracy :) Z góry dzięki za odpowiedź.
Ps. sam poradnik miodzio, ale ja również nie chcę sobie psuć przyjemności z grania czytając tekst przed samą instalacją.
kunek90 Chorąży
k0rnas -> W pewnym czasopiśmie (nie chce robić reklamy :P) czytałem, że prawie 60h. Myśle, że przy graniu po pracy bez poradników spokojnie można tyle osiągnąć ;)
cRaven -> gra kosztuje 99.90, ale ja wykorzystałem na nią 30wPLN i jeszcze 10 na darmową przesyłke więc zapłace 69.90 :D
zanonimizowany334859 Junior
W sprawie długości gry:
Rzeczywiście przejście zajmuje mnóstwo czasu. Jeśli ktoś zamierza pogrywać sobie tylko kontrolnie wieczorami to powinien spokojnie te szęśćdziesiąt godzin zaliczyć.
Co do refcenzji to również miałem okazję ją popełnić i gdzieś powinna na GOLu być. Tam również poruszyłem sprawę długości rozgrywki.
pozdrawiam
Rylak
zanonimizowany117 Senator
prawde mowiac to ten poradnik wydaje mi sie ogolny i malo szczegolowy... lokacje niektorych artefaktow, kluczowych dla samej gry powinne byc naniesione na mapy... samem mapy powyciagane z gry wygladaja kiepsko, ale na to nie mozna za duzo poradzic...
poza tym to fajnie, ze jest :)
pozdrawiam
boro
zanonimizowany489780 Generał
Jak dla mnie to tylko tłumaczenie z http://guides.gamepressure.com/spellforce2shadowwars/
nawet "obrazki" te same.
zanonimizowany656559 Junior
Absolutna strata pieniędzy, poradnik pisany ogólnikowo, kluczowe elementy pominięte. Szkoda czasu i marnych 10zl
Ahtek84 Pretorianin
wkładanie płytek Portalu : Ani nienapisane od jakiej zacząć tylko Godzina czwarta na wshodzie !!! Ale mi to Solucja ,mogli chociasz po włożeniu płytek screnna zrobić hu.... z taką solucją ZERO pomocna
Sandro_de_Vega Centurion
To jest chyba najgorszy poradnik jaki widziałem. "Metodą prób i błędów przestawiaj dźwignie." No kurwa dzięki. Do usranej śmierci będę przekładał te dźwignie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.







