SpellForce 2 Shadow Wars: Rescue for the Iron Fields - Iron Fields (2)
Aktualizacja:
![]()
| Czas najwyższy zabrać się do ofensywy. Zbierz armię i zaatakuj bazę Cienia na północ od Twojej (5). Nie jest to główny cel, ale nie można zostawić wroga obok swojej kwatery. Zostaw dość silny oddział we własnej bazie na wypadek ataków Cienia (na pewno takie będą). Główny pożytek z atakowania tej bazy to kolejny Mindshard, który znajdziesz przy ciele dowódcy obozu. |
![]()
| Po zniszczeniu pierwszej bazy idź dalej w kierunku północnym. Natkniesz się na kolejny obóz Cieni (6). Zrównaj wszystko z ziemią. Tutaj znajdujesz kolejny Mindstone. Użyj Mindshard, znaleziony w poprzedniej bazie, i podsłuchaj myśli Sorviny. Teraz ruszaj w drogę. Kieruj się na północ. |
![]() | Po chwili dojdziesz do grupy Cieni blokujących przejście. Zaatakuj ich. Po tym jak zniszczysz wszystkie Cienie, Drzewce usuną blokadę z kamieni (7). Tym samym droga do fortecy Shaikur stoi otworem. Zbieraj armię i ruszaj odbić fortecę. Trasa ta sama jak w pierwszym akcie: przez most i wioskę, aż do miasta i cytadeli Ura. Armia Cienia nie jest szczególnie imponująca. Do centrum miasta powinieneś dotrzeć bez problemu (8). Kiedy to zrobisz dostaniesz kolejne zadanie: zabij Galgalatha the Devourera - bestię przywołaną przez Sorvinę ( 9 ). |
Zadanie wykonane: odbij fortecę Shaikur z rąk Cieni
![]()
| Zadanie do łatwych nie należy, musisz atakować wszystkimi siłami. Uważaj też na grypę Nightmares pilnujących bestii. Najlepiej zlikwidować je konnymi kusznikami. |
![]() | Przy tym kolosie nawet Treanty wyglądają jak karzełki. Jednak zorganizowany atak wszystkich sił powinien być skuteczny. Dobrym pomysłem jest atakowanie dużą ilością jednostek strzelających - nie przeszkadzają sobie one w walce. Możesz również powołać Tytana i włączyć go do walki. Po pokonaniu Galgalatha obejrzysz film kończący akt drugi. Dostajesz zadanie: teleportuj się do Gate of Swords. Udaj się teraz do portalu wiodącego do Gate of Swords (10). |
Zadanie wykonane: zabij Galgalatha the Devourera
Za wykonane możesz uważać następujące zadania:
Nightsong's Kidnapping: odszukaj porwaną Nightsong
Matricus and the Griffons: nie pozwól by Matricus zginął w bitwie o Bullwark
Against the Shadows: znajdź sposób na pokonanie armii Cieni
Shaikur: odbij fortecę Shaikur z rąk Cieni
Westguard: New Allies: rozbuduj farmy a także wykonaj krasnoludzkie i elfie ulepszenia budynków
Wetsguard: the Builder's Worries: odszukaj córkę Warrada
Wetsguard: The Army of the Westguard: powołaj, co najmniej sześćdziesięciu żołnierzy
Westguard: The Westguard Grows: pobuduj krasnoludzkie i elfie budynki
Westguard: A New Home: postaw kolejne krasnoludzkie i elfie budynki
Westguard: The Monument: rozkaż Warradowi postawienie pomnika i zaopatrz go w stosowne materiały
Westguard: Grey Hordes: zniszcz Nieumarłych atakujących Westguard
The Art Of Forging - Lightfist: przynieś Jandrimowi składniki potrzebne do wykucia młota Lightfist
0
- Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry
- Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry
- SpellForce 2 Shadow Wars: Threatened Homelands
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King - Norimar (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King - Norimar (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King - Norimar (3)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King - Norimar (4)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King - Rushwater Downs (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King - Rushwater Downs (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King - Rushwater Downs (3)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King - Sevenkeeps
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Catapults of Underhall - Westguard (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Catapults of Underhall - Westguard (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Catapults of Underhall - Sevenkeeps (2) (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Catapults of Underhall - Sevenkeeps (2) (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Catapults of Underhall - Underhall (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Catapults of Underhall - Underhall (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Catapults of Underhall - Underhall (3)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Bows of Dun Mora - Sevenkeeps (3) (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Bows of Dun Mora - Sevenkeeps (3) (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Bows of Dun Mora - Dun Mora
- SpellForce 2 Shadow Wars: Rescue for the Iron Fields - Westguard (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Rescue for the Iron Fields - Sevenkeeps (4)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Rescue for the Iron Fields - The Needle (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Rescue for the Iron Fields - The Needle (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Rescue for the Iron Fields - Westguard (3)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Rescue for the Iron Fields - Iron Fields (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Rescue for the Iron Fields - Iron Fields (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Threatened Homelands
- Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry
Komentarze czytelników
kunek90 Chorąży
Recenzja by się przydała ;] Poradnik sobie zaraz trochę poczytam, ale nie za dużo bo nie chce sobie zabawy psuć :). W piątek ma do mnie kurier ze Spellforcem 2 wpaść ;]
k0rnas Legionista
Do autora poradnika: czy przejście gry rzeczywiście zajmuje ok. 60 godzin ?? Chodzi mi o normalne granie wieczorkiem po pracy :) Z góry dzięki za odpowiedź.
Ps. sam poradnik miodzio, ale ja również nie chcę sobie psuć przyjemności z grania czytając tekst przed samą instalacją.
kunek90 Chorąży
k0rnas -> W pewnym czasopiśmie (nie chce robić reklamy :P) czytałem, że prawie 60h. Myśle, że przy graniu po pracy bez poradników spokojnie można tyle osiągnąć ;)
cRaven -> gra kosztuje 99.90, ale ja wykorzystałem na nią 30wPLN i jeszcze 10 na darmową przesyłke więc zapłace 69.90 :D
zanonimizowany334859 Junior
W sprawie długości gry:
Rzeczywiście przejście zajmuje mnóstwo czasu. Jeśli ktoś zamierza pogrywać sobie tylko kontrolnie wieczorami to powinien spokojnie te szęśćdziesiąt godzin zaliczyć.
Co do refcenzji to również miałem okazję ją popełnić i gdzieś powinna na GOLu być. Tam również poruszyłem sprawę długości rozgrywki.
pozdrawiam
Rylak
zanonimizowany117 Senator
prawde mowiac to ten poradnik wydaje mi sie ogolny i malo szczegolowy... lokacje niektorych artefaktow, kluczowych dla samej gry powinne byc naniesione na mapy... samem mapy powyciagane z gry wygladaja kiepsko, ale na to nie mozna za duzo poradzic...
poza tym to fajnie, ze jest :)
pozdrawiam
boro
zanonimizowany489780 Generał
Jak dla mnie to tylko tłumaczenie z http://guides.gamepressure.com/spellforce2shadowwars/
nawet "obrazki" te same.
zanonimizowany656559 Junior
Absolutna strata pieniędzy, poradnik pisany ogólnikowo, kluczowe elementy pominięte. Szkoda czasu i marnych 10zl
Ahtek84 Pretorianin
wkładanie płytek Portalu : Ani nienapisane od jakiej zacząć tylko Godzina czwarta na wshodzie !!! Ale mi to Solucja ,mogli chociasz po włożeniu płytek screnna zrobić hu.... z taką solucją ZERO pomocna
Sandro_de_Vega Centurion
To jest chyba najgorszy poradnik jaki widziałem. "Metodą prób i błędów przestawiaj dźwignie." No kurwa dzięki. Do usranej śmierci będę przekładał te dźwignie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.





