SpellForce 2 Shadow Wars: The Catapults of Underhall - Underhall (3)
Aktualizacja:
![]() | Nieopodal miejsca gdzie znalazłeś posągi gigantów wrze wielka bitwa - ludzie walczą z bestiami (19). Pomóż pokonać stwory a w ten sposób wykonasz zadanie zlecone przez Windhammera. Porozmawiaj teraz z dowódcą oddziałów ludzi. Otrzymasz nowe zadania: rozbuduj i ufortyfikuj bazę, oraz wyślij jeźdźców z odsieczą Thane'owi i jego Krasnoludom. |
Na początek rozkaż robotnikom zbierać surowce. Nie polecam przyjmowania taktyki defensywnej, zamiast tylko budować wieżyczki i czekać na ataki sam wybierz się do bazy wroga. Grupa złożona z bohaterów oraz olbrzymów i uwolnionych krasnoludów niech atakuje bazy potworów znajdujące się na północ od Twojej kwatery głównej (19). Jednocześnie zbuduj w bazie Castle.
Zadanie wykonane: zbierz rozproszone siły obrońców i oczyść miasto
![]() | Kiedy uporasz się z bazami na północy, przesuwaj się powoli na zachód. Jednak z wejściem w wysokie góry poczekaj aż będziesz miał silny oddział konnych kuszników. Czas brać się do poważnej ofensywy. Atak na bazę jaszczurów i Harpii (20) jest szczególnie ciężki, broni jej mnóstwo wieżyczek. Pilnuj więc by olbrzymy zajęły się niszczeniem wież, Mounted Crossbowman niech strzelają do Harpii a bohaterowie wspomagają bardziej potrzebujących. Kiedy przedrzesz się przez pierwszą linię obrony Lodowej Wiedźmy, wyślij konnicę do obozu krasnoludów Thane'a Wulfgara (21). |
Od tej chwili możesz korzystać z jego jednostek i przede wszystkim katapult. Teraz już możesz myśleć o fortyfikowaniu własnych baz. Bestie mają dwie siedziby i na pewno z którejś Cię zaatakują. Warto więc postawić kilka wieżyczek obronnych i powołać więcej wojska. Zaatakuj teraz główny obóz Ice Witch.
Zadanie wykonane: wyślij jeźdźców do krasnoludów
Zadanie wykonane: odnajdź i uratuj Thane'a
Zadanie wykonane: ufortyfikuj bazę
![]() | Aman zabezpieczyła drogę do swej siedziby (22) siecią wieżyczek strażniczych. Do ich niszczenia używaj krasnoludzkich katapult. Uważaj tylko żeby nie zniszczyli ich obrońcy. Następnym krokiem jest zrównanie z ziemią wielkiej bazy na północy (23) i kolejnej na zachodzie (24). Nie spiesz się, dbaj o katapulty a cierpliwość zostanie nagrodzona: można dotrzeć aż do samej Ice Witch (25) zaliczając bardzo małe straty. Wiedźma ma do towarzystwa oddział Frost Golemów. Bądź przygotowany na ciężką przeprawę, bo nawet siły, jakimi dysponujesz nie gwarantują gładkiego zwycięstwa. |
Po wygranej walce porozmawiaj z Thane'm i Jandrimem. Krasnoludy obiecują swoje wsparcie w walce z Orkami. Otrzymujesz nowe zadanie: porozmawiaj z Einarem w Sevenkeeps. Sprawy w Underhall możesz uznać za zakończone.
Zadanie wykonane: zniszcz Aman Lodową Wiedźmę
Za wykonane możesz uważać następujące zadania:
The Sobering Up Potion: przygotuj miksturę, która postawi Jandrima na nogi
The Ambassador of the Dwarves: porozmawiaj z Jandrimem Windhammerem, ambasadorem Krasnoludów w Sevenkeeps
In the Home of the Dwarves: otwórz portal do Underhall i przejdź przez niego
Ruler of Underhall: uratuj władcę Uderhall
A Friend: porozmawiaj ponownie z generałem Einarem w Sevenkeeps
Utrecht: porozmawiaj ze swoim zarządcą w Westguard
Westguard: Red Plague: zniszcz demony najeżdżające Westguard
Westguard: Reconstruction: odbuduj budynki zniszczone przez demony
Westguard: Utrecht's Wishes: wybuduj Blacksmith, Laboratory i Altar of Life
Westguard: The Guard in the Westguard: powołaj, co najmniej dwudziestu żołnierzy i postaw przynajmniej pięć wieżyczek obronnych
Westguard: Construction of a Well: rozkaż Warradowi postawić studnię i zaopatrz go w stosowne materiały
The Dying Portals: oddaj magiczne księgi Masterowi Askanowi
The Iron Falcons: odzyskaj zbroje Berengara od profesora Underganta
Sanctuary of Light: oczyść Sanktuarium z Nieumarłych
Observation: zdemaskuj kultystów w Sevenkeeps
Herbs for Gallius: zbierz kilka ziół dla kapłana
Strange Chest: znajdź sposób na otwarcie skrzyni kupca Jorge
Spidersilk: znajdź kilka rodzajów pajęczej sieci dla kupca Odgera
Monsters in the Quarry: oczyść kopalnię z golemów
The Right Twist - The Professor: odnajdź zpaiski w Underhall i uratuj Lelę
The Petrified Giant: użyj Heart of Niethalf by odczarować olbrzyma
0
- Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry
- Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry
- SpellForce 2 Shadow Wars: Threatened Homelands
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King - Norimar (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King - Norimar (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King - Norimar (3)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King - Norimar (4)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King - Rushwater Downs (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King - Rushwater Downs (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King - Rushwater Downs (3)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King - Sevenkeeps
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Catapults of Underhall - Westguard (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Catapults of Underhall - Westguard (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Catapults of Underhall - Sevenkeeps (2) (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Catapults of Underhall - Sevenkeeps (2) (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Catapults of Underhall - Underhall (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Catapults of Underhall - Underhall (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Catapults of Underhall - Underhall (3)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Bows of Dun Mora - Sevenkeeps (3) (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Bows of Dun Mora - Sevenkeeps (3) (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Bows of Dun Mora - Dun Mora
- SpellForce 2 Shadow Wars: Rescue for the Iron Fields - Westguard (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Rescue for the Iron Fields - Sevenkeeps (4)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Rescue for the Iron Fields - The Needle (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Rescue for the Iron Fields - The Needle (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Rescue for the Iron Fields - Westguard (3)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Rescue for the Iron Fields - Iron Fields (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Rescue for the Iron Fields - Iron Fields (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Threatened Homelands
- Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry
Komentarze czytelników
kunek90 Chorąży
Recenzja by się przydała ;] Poradnik sobie zaraz trochę poczytam, ale nie za dużo bo nie chce sobie zabawy psuć :). W piątek ma do mnie kurier ze Spellforcem 2 wpaść ;]
k0rnas Legionista
Do autora poradnika: czy przejście gry rzeczywiście zajmuje ok. 60 godzin ?? Chodzi mi o normalne granie wieczorkiem po pracy :) Z góry dzięki za odpowiedź.
Ps. sam poradnik miodzio, ale ja również nie chcę sobie psuć przyjemności z grania czytając tekst przed samą instalacją.
kunek90 Chorąży
k0rnas -> W pewnym czasopiśmie (nie chce robić reklamy :P) czytałem, że prawie 60h. Myśle, że przy graniu po pracy bez poradników spokojnie można tyle osiągnąć ;)
cRaven -> gra kosztuje 99.90, ale ja wykorzystałem na nią 30wPLN i jeszcze 10 na darmową przesyłke więc zapłace 69.90 :D
zanonimizowany334859 Junior
W sprawie długości gry:
Rzeczywiście przejście zajmuje mnóstwo czasu. Jeśli ktoś zamierza pogrywać sobie tylko kontrolnie wieczorami to powinien spokojnie te szęśćdziesiąt godzin zaliczyć.
Co do refcenzji to również miałem okazję ją popełnić i gdzieś powinna na GOLu być. Tam również poruszyłem sprawę długości rozgrywki.
pozdrawiam
Rylak
zanonimizowany117 Senator
prawde mowiac to ten poradnik wydaje mi sie ogolny i malo szczegolowy... lokacje niektorych artefaktow, kluczowych dla samej gry powinne byc naniesione na mapy... samem mapy powyciagane z gry wygladaja kiepsko, ale na to nie mozna za duzo poradzic...
poza tym to fajnie, ze jest :)
pozdrawiam
boro
zanonimizowany489780 Generał
Jak dla mnie to tylko tłumaczenie z http://guides.gamepressure.com/spellforce2shadowwars/
nawet "obrazki" te same.
zanonimizowany656559 Junior
Absolutna strata pieniędzy, poradnik pisany ogólnikowo, kluczowe elementy pominięte. Szkoda czasu i marnych 10zl
Ahtek84 Pretorianin
wkładanie płytek Portalu : Ani nienapisane od jakiej zacząć tylko Godzina czwarta na wshodzie !!! Ale mi to Solucja ,mogli chociasz po włożeniu płytek screnna zrobić hu.... z taką solucją ZERO pomocna
Sandro_de_Vega Centurion
To jest chyba najgorszy poradnik jaki widziałem. "Metodą prób i błędów przestawiaj dźwignie." No kurwa dzięki. Do usranej śmierci będę przekładał te dźwignie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.



