SpellForce 2 Shadow Wars: The Bows of Dun Mora - Sevenkeeps (3) (1)
Aktualizacja:
Act: Threatened Homelands
Chapter: The Bows of Dun Mora
Sevenkeeps (3)
![]() | Zanim udasz się do Einara odwiedź Profesora Twiddle'a. W nagrodę za uratowanie Leli i odzyskanie zapisków dostaniesz broń produkcji Profesora (sztylet lub łuk do wyboru). Teraz skorzystaj z Journey Stone lub portalu i przenieś się na moment do Westguard. Możesz już rozbudować kwatery, tak by powoływać krasnoludzkie jednostki. Wracaj teraz do Sevenkeeps i porozmawiaj z Einarem. Generał da Ci następne zadanie: zdobądź wsparcie Elfów. W tym celu porozmawiaj z elfią ambasadorką w Sevenkeeps. Znajdziesz ją niedaleko Silent Glade (12). Idź z nią porozmawiać. |
Zadanie wykonane (poboczne): pomóż Profesorowi Twiddle'owi uzyskać proch
Zadanie wykonane (poboczne): rozbuduj budynki w Wetsguard (krasnoludzkie)
Zadanie wykonane: zdobądź wsparcie Krasnoludów w walce z Orkami
Zadanie wykonane: porozmawiaj z Generałem Einarem
![]()
| Porozmawiaj z Idarą. Od niej dowiesz się, że ambasadorka wyruszyła w poszukiwaniu lekarstwa na plagę nękającą królestwo. Aby ją odszukać musisz skontaktować się z magiem Hagardem przebywającym w Spring Keeps (13). Idź tam. |
![]() | Porozmawiaj z Hagardem a ten powie Ci, co się dzieje z ambasadorką. Dostaniesz też kolejne zadanie: zapytaj w mieście gdzie może rosnąć zioło o nazwie Snakenettle. Pomocy szukaj u szefów miejskich gildii. Zacznij od High Priest Alastar. Ten skieruje Cię do magiczki Alyre (dystrykt magów) (14). Porozmawiaj z nią a zostaniesz wysłany do szefowej kupców Laudinii. Zanim do niej pójdziesz porozmawiaj z magami, bo wielu ma dla Ciebie zadanie. Zacharias zleca odszukanie kilku rodzajów grzybów. Jest duża szansa, że już masz je wszystkie. |
Jeśli nie czeka Cię runda dookoła zamku w poszukiwaniu grzybów. Potem wróć do maga i oddaj je. Alba prosi o odszukanie pięciu Heart of Stone. By je zdobyć musisz zabić kilka żywiołaków ziemi znajdujących się na zachód i południe od miasta. Talienne zleca odszukanie drugiego kawałka magicznej harfy, zakopanego gdzieś obok farmy na południu miasta. Zbierz grupę i zacznij od zachodu i żywiołaków.
Zadanie wykonane: porozmawiaj z magiem Hagardem
Zadanie wykonane (poboczne): zbierz grzyby dla maga Zachariasa
![]() | Bandy Earth Elementals włóczą się na zachodzie i południu (głównie tam gdzie wcześniej przebywały pająki). Zabij wszystkie żywiołaki to zdobędziesz pięć Heart of Stone. Skoro już jesteś na południu poszukaj też harfy. Kieruj się głosem wydawanym przez kawałek podarowany Ci przez Tallienne. Przedmiot znajdziesz niedaleko południowej farmy. Przy jednym z drzew jest pryzma kamieni. Jeśli staniesz dostatecznie blisko pojawi się wykrzyknik. To znak, że możesz zacząć kopać. |
Teraz wracaj do dystryktu magów. Oddaj znalezione przedmioty i porozmawiaj z Alyre. Dostaniesz nagrodę i zaskarbisz sobie wdzięczność magów. Udaj się teraz do Laudinii. Niestety niewiele się od niej dowiesz, zostajesz wysłany do generała Redmonda (Garrison of the Militia) (15).
Zadanie wykonane (poboczne): odnajdź pięć Heart of Stone
Zadanie wykonane (poboczne): odszukaj zaginioną część Glass Harp
![]() | Generał nie jest zbyt pomocny, skieruje Cię do Cardogana, szefa gildii rzemieślników. Zanim się do niego udasz porozmawiaj z oficerami Redmonda - znajdą dla Ciebie jakąś pracę. Generał Irion rozkazuje zabić, co najmniej dziesięć Harpii, a porucznik Falida dziesięciu Ogrów. Szukaj ich na całym terenie Sevenkeeps. Zanim udasz się za miasto porozmawiaj z Cardoganem. Ten jednak nie ma pojęcia jak Ci pomóc. Teraz porozmawiaj z kręcącym się za Tobą Jesterem. Chłopak powie Ci, że Hagard robi z Ciebie durnia. |
Wróć do maga i zażądaj wyjaśnień. Najpierw zamień słowo ze stojącym nieopodal kupcem Flannem Gondersenem. Ten opowie Ci o swych kłopotach. Dostaniesz zadanie: odzyskaj skrzynię skradzioną przez bandytów. Teraz możesz wyruszyć poza miasto, wykonać kilka zadań.
![]()
| Wyposaż bohaterów w broń dystansową na wypadek spotkania Harpii i zrób obchód dookoła miasta. Zacznij od południowego - wschodu, i przejdź cały południowy kraniec mapy aż do zachodu. |
![]() | W południowo - zachodnim rogu mapy znajduje się obóz rabusiów (16), którzy okradli Flanna Gondersena. Zaatakuj bandytów i odbierz skradziony towar. W skrzyni znajduje się kilka zaadresowanych paczek. Otrzymujesz zadanie: odnieś paczki adresatom. Możesz je sam odnieść adresatom lub sprzedać złodziejce Siobhan, czekającej obok obozu rabusiów. Złodziejka podzieli się łupem a adresaci dają nagrody. Sam musisz sprawdzić, które przedmioty bardziej przydadzą się Twoim bohaterom. |
W tej chwili powinieneś mieć już na koncie wystarczającą ilość Harpii i Ogrów by udać się po nagrodę do żołnierzy. Porozmawiaj więc z Irionem i Falidą a później z Generałem Redmontem. Otrzymasz nagrody. Porozmawiaj jeszcze raz z żołnierzami a dostaniesz nowe zadania: odszukaj zaginiony sztandar i zbadaj plany bandy Lemuela. Oba zadania wykonujesz na północy, będzie więc okazja na odwiedzenie Hagarda.
Zadanie wykonane (poboczne): zabij dziesięć Harpii
Zadanie wykonane (poboczne): zabij dziesięciu Ogrów
Zadanie wykonane (poboczne): odszukaj zrabowaną skrzynię Gondersena
Zadanie wykonane (poboczne): oddaj paczki adresatom
Zadanie wykonane: znajdź Black Snakenettle
0
- Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry
- Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry
- SpellForce 2 Shadow Wars: Threatened Homelands
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King - Norimar (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King - Norimar (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King - Norimar (3)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King - Norimar (4)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King - Rushwater Downs (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King - Rushwater Downs (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King - Rushwater Downs (3)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King - Sevenkeeps
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Catapults of Underhall - Westguard (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Catapults of Underhall - Westguard (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Catapults of Underhall - Sevenkeeps (2) (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Catapults of Underhall - Sevenkeeps (2) (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Catapults of Underhall - Underhall (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Catapults of Underhall - Underhall (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Catapults of Underhall - Underhall (3)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Bows of Dun Mora - Sevenkeeps (3) (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Bows of Dun Mora - Sevenkeeps (3) (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Bows of Dun Mora - Dun Mora
- SpellForce 2 Shadow Wars: Rescue for the Iron Fields - Westguard (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Rescue for the Iron Fields - Sevenkeeps (4)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Rescue for the Iron Fields - The Needle (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Rescue for the Iron Fields - The Needle (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Rescue for the Iron Fields - Westguard (3)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Rescue for the Iron Fields - Iron Fields (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Rescue for the Iron Fields - Iron Fields (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Threatened Homelands
- Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry
Komentarze czytelników
kunek90 Chorąży
Recenzja by się przydała ;] Poradnik sobie zaraz trochę poczytam, ale nie za dużo bo nie chce sobie zabawy psuć :). W piątek ma do mnie kurier ze Spellforcem 2 wpaść ;]
k0rnas Legionista
Do autora poradnika: czy przejście gry rzeczywiście zajmuje ok. 60 godzin ?? Chodzi mi o normalne granie wieczorkiem po pracy :) Z góry dzięki za odpowiedź.
Ps. sam poradnik miodzio, ale ja również nie chcę sobie psuć przyjemności z grania czytając tekst przed samą instalacją.
kunek90 Chorąży
k0rnas -> W pewnym czasopiśmie (nie chce robić reklamy :P) czytałem, że prawie 60h. Myśle, że przy graniu po pracy bez poradników spokojnie można tyle osiągnąć ;)
cRaven -> gra kosztuje 99.90, ale ja wykorzystałem na nią 30wPLN i jeszcze 10 na darmową przesyłke więc zapłace 69.90 :D
zanonimizowany334859 Junior
W sprawie długości gry:
Rzeczywiście przejście zajmuje mnóstwo czasu. Jeśli ktoś zamierza pogrywać sobie tylko kontrolnie wieczorami to powinien spokojnie te szęśćdziesiąt godzin zaliczyć.
Co do refcenzji to również miałem okazję ją popełnić i gdzieś powinna na GOLu być. Tam również poruszyłem sprawę długości rozgrywki.
pozdrawiam
Rylak
zanonimizowany117 Senator
prawde mowiac to ten poradnik wydaje mi sie ogolny i malo szczegolowy... lokacje niektorych artefaktow, kluczowych dla samej gry powinne byc naniesione na mapy... samem mapy powyciagane z gry wygladaja kiepsko, ale na to nie mozna za duzo poradzic...
poza tym to fajnie, ze jest :)
pozdrawiam
boro
zanonimizowany489780 Generał
Jak dla mnie to tylko tłumaczenie z http://guides.gamepressure.com/spellforce2shadowwars/
nawet "obrazki" te same.
zanonimizowany656559 Junior
Absolutna strata pieniędzy, poradnik pisany ogólnikowo, kluczowe elementy pominięte. Szkoda czasu i marnych 10zl
Ahtek84 Pretorianin
wkładanie płytek Portalu : Ani nienapisane od jakiej zacząć tylko Godzina czwarta na wshodzie !!! Ale mi to Solucja ,mogli chociasz po włożeniu płytek screnna zrobić hu.... z taką solucją ZERO pomocna
Sandro_de_Vega Centurion
To jest chyba najgorszy poradnik jaki widziałem. "Metodą prób i błędów przestawiaj dźwignie." No kurwa dzięki. Do usranej śmierci będę przekładał te dźwignie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.







