SpellForce 2 Shadow Wars: Rescue for the Iron Fields - The Needle (1)
Aktualizacja:
Act: Threatened Homelands
Chapter: Rescue for the Iron Fields
The Needle
W krainie Orków będziesz dowodził siłami aż trzech ras: Ludzi, Elfów i Krasnoludów. Stoczysz tutaj jedną z największych i najtrudniejszych bitew w całej grze. Podstawowe znaczenie ma szybkość podejmowania decyzji i działania, armie Orków są niesłychanie liczne i atakują bez przerwy. Konieczne jest stawianie wieżyczek obronnych w bazie głównej i przy brodzie rzecznym. Nie musisz maksymalnie rozbudowywać bazy, wystarczą dwie podstawowe jednostki krasnoludzkie oraz elfi łucznicy i Druidzi. Armia Ludzi niech składa się z jednostek konnych - Crossbowman i Paladins. W późniejszej fazie bitwy konieczne będzie powołanie Magów na Gryfach (nie przesadzaj z ich ilością), i krasnoludzkich katapult. Dobrym pomysłem jest powołanie Tytana. Wykorzystuj także bez wahania sojuszników z niedalekich baz. Pod żadnym pozorem nie atakuj frontalnie bazy Orków. Bullwark jest potężnie ufortyfikowane i taki atak skazany jest na porażkę. Cierpliwie likwiduj kolejne punkty oporu a do niszczenia fortecy wykorzystaj katapulty i wojsko sojuszników.

1. Portal 2. Bród 3, 4. Północna i południowa baza Orków 5. Uwięzione gryfy 6. Ruiny Nieumarłych 7. Baza Orków przed Bullwark | 8. Bullwark 9, 10. Spiritist Patriarch 11. Kara 12, 13, 14, 15. Bazy Orków 16. Portal do Iron Fields 17, 18, 19. Journey Stones |
![]() | Przechodzisz na drugą stronę gdzie zostajesz zaznajomiony z sytuacją. Otrzymujesz także nowe zadania: nie pozwól by Matricus zginął w bitwie, porozmawiaj z Matricusem by objąć dowództwo nad kwaterą główną. Matricus stoi niedaleko portalu (1). Porozmawiaj z nim. Dostaniesz od niego zadania: przebij się przez fortecę Bullwark by dostać się do portalu, powstrzymaj pierwszą falę nacierających Orków. |
Rozkaż robotnikom zbierać surowce i powołaj kilku żołnierzy. Wybuduj wieżyczki obronne w bazie i przy brodzie (2) i wysyłaj tam elfich łuczników. Pamiętaj o tym żeby w bazie zostawić silny oddział - Orkowie będą atakować Matricusa. Jeśli będziesz szybki to łatwo powstrzymasz pierwszy atak.
Zadanie wykonane: przejmij dowództwo nad kwaterą główną
Zadanie wykonane: powstrzymają pierwszy atak Orków
![]() | Po pierwszym sukcesie otrzymasz kolejne zadania: uwolnij gryfy uwięzione na wschód od rzeki, przedyskutuj taktykę walki z generałami Einarem i Karanem. Obaj Generałowie stoją w centrum obozu. Najlepiej będzie jak rozkażesz im atakować północny i południowy obóz Orków (każdy niech atakuje jeden) (3,4) - rywale nie będą wtedy tak często napadać na Twój obóz. W tym czasie zajmij się rozbudową i rekrutacją. Postaw oddział na brodzie i grupę łuczników w centrum kwatery. Zbierz także oddział i bohaterów i rusz odbić gryfy. |
Zadanie wykonane: ustal taktykę walki z Orkami
![]() | Korzystając z tego, że sojusznicy atakują najbliższe obozy Orków wybierz się odbić gryfy. Nie angażuj się w drobne potyczki, biegnij wprost na wzgórze (5). Weź ze sobą kilku żołnierzy. Po chwili gryfy są wolne. Możesz je rekrutować i wysyłać do walki. Otrzymujesz zadanie: zaatakuj wielką fortecę na wschodzie. |
Zanim to zrobisz zbadaj tereny wokół własnego obozu. Pamiętaj żeby jeszcze raz sprawdzić teren już po tym jak wojska generałów zniszczą obozy Orków. W obu bazach znajdziesz skrzynie ze skarbami. Tuż za bazą na południowym wschodzie znajdziesz wejście do kopalni. Zajrzyj tam koniecznie, znajdziesz Lumps of Limestone (potrzebne do wybudowania pomnika w Westguard) oraz kolejną płytkę do gry w Drakkar.
Zadanie wykonane: uwolnij gryfy
0
- Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry
- Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry
- SpellForce 2 Shadow Wars: Threatened Homelands
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King - Norimar (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King - Norimar (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King - Norimar (3)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King - Norimar (4)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King - Rushwater Downs (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King - Rushwater Downs (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King - Rushwater Downs (3)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King - Sevenkeeps
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Catapults of Underhall - Westguard (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Catapults of Underhall - Westguard (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Catapults of Underhall - Sevenkeeps (2) (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Catapults of Underhall - Sevenkeeps (2) (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Catapults of Underhall - Underhall (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Catapults of Underhall - Underhall (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Catapults of Underhall - Underhall (3)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Bows of Dun Mora - Sevenkeeps (3) (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Bows of Dun Mora - Sevenkeeps (3) (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Bows of Dun Mora - Dun Mora
- SpellForce 2 Shadow Wars: Rescue for the Iron Fields - Westguard (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Rescue for the Iron Fields - Sevenkeeps (4)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Rescue for the Iron Fields - The Needle (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Rescue for the Iron Fields - The Needle (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Rescue for the Iron Fields - Westguard (3)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Rescue for the Iron Fields - Iron Fields (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Rescue for the Iron Fields - Iron Fields (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Threatened Homelands
- Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry
Komentarze czytelników
kunek90 Chorąży
Recenzja by się przydała ;] Poradnik sobie zaraz trochę poczytam, ale nie za dużo bo nie chce sobie zabawy psuć :). W piątek ma do mnie kurier ze Spellforcem 2 wpaść ;]
k0rnas Legionista
Do autora poradnika: czy przejście gry rzeczywiście zajmuje ok. 60 godzin ?? Chodzi mi o normalne granie wieczorkiem po pracy :) Z góry dzięki za odpowiedź.
Ps. sam poradnik miodzio, ale ja również nie chcę sobie psuć przyjemności z grania czytając tekst przed samą instalacją.
kunek90 Chorąży
k0rnas -> W pewnym czasopiśmie (nie chce robić reklamy :P) czytałem, że prawie 60h. Myśle, że przy graniu po pracy bez poradników spokojnie można tyle osiągnąć ;)
cRaven -> gra kosztuje 99.90, ale ja wykorzystałem na nią 30wPLN i jeszcze 10 na darmową przesyłke więc zapłace 69.90 :D
zanonimizowany334859 Junior
W sprawie długości gry:
Rzeczywiście przejście zajmuje mnóstwo czasu. Jeśli ktoś zamierza pogrywać sobie tylko kontrolnie wieczorami to powinien spokojnie te szęśćdziesiąt godzin zaliczyć.
Co do refcenzji to również miałem okazję ją popełnić i gdzieś powinna na GOLu być. Tam również poruszyłem sprawę długości rozgrywki.
pozdrawiam
Rylak
zanonimizowany117 Senator
prawde mowiac to ten poradnik wydaje mi sie ogolny i malo szczegolowy... lokacje niektorych artefaktow, kluczowych dla samej gry powinne byc naniesione na mapy... samem mapy powyciagane z gry wygladaja kiepsko, ale na to nie mozna za duzo poradzic...
poza tym to fajnie, ze jest :)
pozdrawiam
boro
zanonimizowany489780 Generał
Jak dla mnie to tylko tłumaczenie z http://guides.gamepressure.com/spellforce2shadowwars/
nawet "obrazki" te same.
zanonimizowany656559 Junior
Absolutna strata pieniędzy, poradnik pisany ogólnikowo, kluczowe elementy pominięte. Szkoda czasu i marnych 10zl
Ahtek84 Pretorianin
wkładanie płytek Portalu : Ani nienapisane od jakiej zacząć tylko Godzina czwarta na wshodzie !!! Ale mi to Solucja ,mogli chociasz po włożeniu płytek screnna zrobić hu.... z taką solucją ZERO pomocna
Sandro_de_Vega Centurion
To jest chyba najgorszy poradnik jaki widziałem. "Metodą prób i błędów przestawiaj dźwignie." No kurwa dzięki. Do usranej śmierci będę przekładał te dźwignie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.



