SpellForce 2 Shadow Wars: The Shadow Ring - Fireforge (2)
Aktualizacja:
![]()
| Nie czekaj biernie na ruchy przeciwnika. Żołnierzami broń obozu a bohaterami urządzaj wycieczki na tereny wroga. Na wschodzie spotkasz kilku Gigantów. Zabij ich i przeszukaj skrzynię. |
![]()
| Jako pierwszy atakuj zachodni obóz (3). Upewnij się, że w głównej bazie masz wystarczające siły do obrony (musi być przynajmniej dwudziestu żołnierzy), i ruszaj do bazy bestii. Po zniszczeniu całego obozu, zabierz klucz ze skrzyni. Wracaj teraz do swej kwatery głównej, zbierz całą armię i ruszaj na zachodni obóz potworów (4). |
![]()
| Na wschodzie znajdziesz dziwny kamień (5). Obejrzyj go a następnie użyj miecza, który dał Ci Morca. Uważaj, bo przywołasz bardzo silne i agresywne duchy. Będziesz musiał pokonać trzy oddziały duchów, a później porozmawiać z ich przywódcą. W nagrodę dostaniesz hełm, który musisz zanieść Morce. Kontynuuj marsz na wschodnią bazę bestii. |
![]() | Zaatakuj wszystkimi siłami i zrównaj bazę z ziemią. Dowódca ma brakujący fragment klucza a także Perfect Beastskin. Po zlikwidowaniu bazy dostajesz kolejne zadanie: zniszcz oddziały bestii stacjonujące pod wrotami do miasta i pozwól Vladowi otworzyć wrota. Zabierz wojsko, które Ci zostało i ruszaj na miejsce (6). |
Zadanie wykonane: skompletuj trzy kawałki klucza do bram miasta
![]() | Pokonanie tej grupy to żaden problem po chwili pojawi się Vlad. Porozmawiaj z nim. Oddaj mu klucz dopiero jak się zgodzi dołączyć do Twojej krucjaty przeciw Cieniom. W ten sposób zyskasz cennego sojusznika. Teraz wejdź do miasta. W mieście szczególnie uważnie poszukuj skrzyń i skarbów! Możesz tu znaleźć wiele quest items, a także płytkę do gry w Drakkar. |
Zadanie wykonane: pozwól Vladowi otworzyć bramy miasta
![]() | Zabierz ze sobą całą armię, w mieście jest mnóstwo Bestii i potężnych Ognistych Golemów. Idź w prawą stronę a dojdziesz do pomieszczenia, w którym uwięziony jest olbrzymi Srebrny Wilk (7). To nikt inny jak Profesor Twiddle, który wpadł w magiczną pułapkę doktora Mausera. Dostajesz zadanie: pomóż Profesorowi odzyskać ludzką postać. W tym celu musisz przełączyć do góry wszystkie, znajdujące się obok, dźwignie. Metodą prób i błędów przestawiaj dźwignie aż do uzyskania pożądanego efektu. |
Znów w ludzkiej postaci Profesor da Ci kolejne zadanie: spotkaj się z nim w Gate of Swords i przynieś mu Stone of Eternal Fire. Ruszaj w drogę. Kamień powinieneś znaleźć tuż obok miejsca, w którym uwięziony był Profesor. Ma go grupa ognistych stworów.
Zadanie wykonane (poboczne): odszukaj Profesora Twiddle
Zadanie wykonane (poboczne): pomóż Profesorowi odzyskać ludzką postać
0
- Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry
- Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry
- SpellForce 2 Shadow Wars: Ur the Patriarch
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Clans - Gate of Swords (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Clans - Gate of Swords (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Shadow Ring
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Shadow Ring - Uram Gor (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Shadow Ring - Uram Gor (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Shadow Ring - Fireforge (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Shadow Ring - Fireforge (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Shadow Ring - Fireforge (3)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Black Mirror - Gate of Swords (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Black Mirror - Westguard (4)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Black Mirror - Magnet Stones (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Black Mirror - Magnet Stones (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Black Mirror - Crater (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Black Mirror - Crater (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Storm on Dragh'Lur
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Storm on Dragh'Lur - Tuscari
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Storm on Dragh'Lur - Dragh'Lur (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Storm on Dragh'Lur - Dragh'Lur (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Ur the Patriarch
- Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry
Komentarze czytelników
kunek90 Chorąży
Recenzja by się przydała ;] Poradnik sobie zaraz trochę poczytam, ale nie za dużo bo nie chce sobie zabawy psuć :). W piątek ma do mnie kurier ze Spellforcem 2 wpaść ;]
k0rnas Legionista
Do autora poradnika: czy przejście gry rzeczywiście zajmuje ok. 60 godzin ?? Chodzi mi o normalne granie wieczorkiem po pracy :) Z góry dzięki za odpowiedź.
Ps. sam poradnik miodzio, ale ja również nie chcę sobie psuć przyjemności z grania czytając tekst przed samą instalacją.
kunek90 Chorąży
k0rnas -> W pewnym czasopiśmie (nie chce robić reklamy :P) czytałem, że prawie 60h. Myśle, że przy graniu po pracy bez poradników spokojnie można tyle osiągnąć ;)
cRaven -> gra kosztuje 99.90, ale ja wykorzystałem na nią 30wPLN i jeszcze 10 na darmową przesyłke więc zapłace 69.90 :D
zanonimizowany334859 Junior
W sprawie długości gry:
Rzeczywiście przejście zajmuje mnóstwo czasu. Jeśli ktoś zamierza pogrywać sobie tylko kontrolnie wieczorami to powinien spokojnie te szęśćdziesiąt godzin zaliczyć.
Co do refcenzji to również miałem okazję ją popełnić i gdzieś powinna na GOLu być. Tam również poruszyłem sprawę długości rozgrywki.
pozdrawiam
Rylak
zanonimizowany117 Senator
prawde mowiac to ten poradnik wydaje mi sie ogolny i malo szczegolowy... lokacje niektorych artefaktow, kluczowych dla samej gry powinne byc naniesione na mapy... samem mapy powyciagane z gry wygladaja kiepsko, ale na to nie mozna za duzo poradzic...
poza tym to fajnie, ze jest :)
pozdrawiam
boro
zanonimizowany489780 Generał
Jak dla mnie to tylko tłumaczenie z http://guides.gamepressure.com/spellforce2shadowwars/
nawet "obrazki" te same.
zanonimizowany656559 Junior
Absolutna strata pieniędzy, poradnik pisany ogólnikowo, kluczowe elementy pominięte. Szkoda czasu i marnych 10zl
Ahtek84 Pretorianin
wkładanie płytek Portalu : Ani nienapisane od jakiej zacząć tylko Godzina czwarta na wshodzie !!! Ale mi to Solucja ,mogli chociasz po włożeniu płytek screnna zrobić hu.... z taką solucją ZERO pomocna
Sandro_de_Vega Centurion
To jest chyba najgorszy poradnik jaki widziałem. "Metodą prób i błędów przestawiaj dźwignie." No kurwa dzięki. Do usranej śmierci będę przekładał te dźwignie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






