SpellForce 2 Shadow Wars: The Bows of Dun Mora - Sevenkeeps (3) (2)
Aktualizacja:
![]() | Idź teraz na północ do siedziby Lemuela (17). Uważaj, bo spotkasz resztki Ogrów i Harpii. Po rozmowie ze złodziejem dostaniesz nowe zadanie: ukradnij portfele pięciu przechodniom. Dostaniesz także Claw of Pickpocketry. Musisz zdobyć zaufanie Lemuela zanim ten zdradzi swoje plany. Żeby wypełnić zadanie wystarczy stanąć na ruchliwej ulicy Sevenkeeps. Claw sam będzie okradał przechodniów. Przy okazji zdobędziesz sporo przedmiotów, które możesz sprzedać u kupców. |
Kiedy uda Ci się uzbierać pięć portfeli wracaj do Lemuela. Po rozmowie otrzymasz następne zadanie: okradnij trzy skrzynie z dziennym utargiem kupców. Skrzynie stoją na jarmarku w Sevenkeeps i można je ukraść w nocy. Uważaj na patrole straży miejskiej! Musisz przypatrzeć się którędy i jak często chodzą strażnicy i wykonać zadanie niezauważonym.
Zadanie wykonane (poboczne): skontaktuj się z Lemuelem
Zadanie wykonane (poboczne): ukradnij przechodniom pięć portfeli
![]() | Wracaj do Lemuela z łupem. Oddaj pieniądze i zapytaj, co dalej. Lemuel wtajemniczy Cię w swoje działania, dostaniesz plan skoku na królewski skarbiec. Musisz teraz zdecydować czy wsypiesz bandę Lemuela czy pomożesz mu uciec. Skoro już zadałeś sobie tyle trudu by wspomagać siły prawa proponuję oddać plany Falidzie. Porozmawiaj też z Redmontem a dostaniesz nagrodę. |
Teraz udaj się na północ, po drodze odwiedzając, stojącego nieopodal jarmarku Drakkar Mentora, który wtajemniczy Cię w przepisy gry oraz obdaruje kompletem płytek do gry. Spróbuj swoich sił z trójką graczy stojących obok. Pokonasz ich łatwo i wygrasz kilka płytek. Porozmawiaj z Masterem, ten odbierze pożyczone płytki i poleci rozegranie serii pojedynków z graczami w Sevenkeeps. Za pokonanie Carli czeka nagroda. Teraz najwyższa pora odwiedzić Hagarda.
Zadanie wykonane (poboczne): ukradnij dzienny utarg kupców
Zadanie wykonane (poboczne): zdobądź plany Lemuela i oddaj je Falidzie
![]() | Idź wprost do twierdzy Hagarda. Uważaj, bo zaatakuje Cię grupa zabójców. Możesz także spotkać Ogry. Porozmawiaj z magiem. Obejrzysz krótki film wyjaśniający tajemnicze zachowanie Hagarda. Otrzymasz nowe zadanie: powiadom magów i milicję Sevenkeeps o knowaniach maga. Razem będziecie mogli zaatakować stwory Hagarda. Teleportuj się do miasta powiadomić magów i milicję. Otrzymasz wsparcie. Dostajesz nowe zadania: zniszcz Hagarda i uwolnij ambasadorkę Elfów. Zbierz wojsko i ruszaj. |
Zadanie wykonane: wróć do Hagarda
Zadanie wykonane: powiadom milicję i magów
![]()
| Hagard i jego stwory bronią się dzielnie, ale wsparcie powinno zapewnić Ci bezproblemowe zwycięstwo. Zniszcz przeciwnika (Hagardowi uda się uciec) i ruszaj w górę cytadeli. Po drodze znajdziesz skrzynię ze skarbami. |
![]() | Na samym szczycie cytadeli czeka na Ciebie Ylia - ambasadorka elfów. Porozmawiaj z nią. Elfka poprosi Cię o spotkanie w Silent Glade. Idź tam. Ylia pokaże Ci portal do Dun Mora (18), który stracił moc. Otrzymujesz zadanie: uruchom portal i przejdź na drugą stronę. Zrób to samo, co w przypadku portalu do Underhall. |
Zanim udasz się w podróż portalem porozmawiaj z Hermitem stojącym niedaleko cytadeli Hagarda (na zachodzie). Okaże się, że ma on chorągiew, której szukasz. Odbierz mu sztandar lub podziel go na połowy (nagrodzi Cię wtedy nie generał tylko Hermit). Później udaj się do generała Iriona. Porozmawiaj z nim, a później z Redmontem, a otrzymasz nagrodę.
Zadanie wykonane: zniszcz Hagarda i uwolnij ambasadorkę elfów
Zadanie wykonane (poboczne): odszukaj chorągiew wojsk Sevenkeeps
![]() | W ramach rozrywki możesz pograć trochę w Drakkara. W Sevenkeeps jest kilku graczy. Część ograsz bez problemu, część stanowi pewne wyzwanie. Na wszelki wypadek zapisuj stan gry przed pojedynkiem. Drakkar Master Carlę musisz jednak zostawić na później, nawet, jeśli wygrasz wszystkie pojedynki nie będziesz miał wystarczającej ilości płytek by ją pokonać. Teraz możesz ruszać w drogę do Dun Mora. Przejdź przez portal, który wcześniej uruchomiłeś. |
Zadanie wykonane: uruchom portal do Dun Mora i przejdź na drugą stronę
0
- Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry
- Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry
- SpellForce 2 Shadow Wars: Threatened Homelands
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King - Norimar (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King - Norimar (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King - Norimar (3)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King - Norimar (4)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King - Rushwater Downs (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King - Rushwater Downs (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King - Rushwater Downs (3)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Nightsong and the Message for the King - Sevenkeeps
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Catapults of Underhall - Westguard (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Catapults of Underhall - Westguard (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Catapults of Underhall - Sevenkeeps (2) (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Catapults of Underhall - Sevenkeeps (2) (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Catapults of Underhall - Underhall (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Catapults of Underhall - Underhall (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Catapults of Underhall - Underhall (3)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Bows of Dun Mora - Sevenkeeps (3) (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Bows of Dun Mora - Sevenkeeps (3) (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Bows of Dun Mora - Dun Mora
- SpellForce 2 Shadow Wars: Rescue for the Iron Fields - Westguard (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Rescue for the Iron Fields - Sevenkeeps (4)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Rescue for the Iron Fields - The Needle (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Rescue for the Iron Fields - The Needle (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Rescue for the Iron Fields - Westguard (3)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Rescue for the Iron Fields - Iron Fields (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Rescue for the Iron Fields - Iron Fields (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Threatened Homelands
- Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry
Komentarze czytelników
kunek90 Chorąży
Recenzja by się przydała ;] Poradnik sobie zaraz trochę poczytam, ale nie za dużo bo nie chce sobie zabawy psuć :). W piątek ma do mnie kurier ze Spellforcem 2 wpaść ;]
k0rnas Legionista
Do autora poradnika: czy przejście gry rzeczywiście zajmuje ok. 60 godzin ?? Chodzi mi o normalne granie wieczorkiem po pracy :) Z góry dzięki za odpowiedź.
Ps. sam poradnik miodzio, ale ja również nie chcę sobie psuć przyjemności z grania czytając tekst przed samą instalacją.
kunek90 Chorąży
k0rnas -> W pewnym czasopiśmie (nie chce robić reklamy :P) czytałem, że prawie 60h. Myśle, że przy graniu po pracy bez poradników spokojnie można tyle osiągnąć ;)
cRaven -> gra kosztuje 99.90, ale ja wykorzystałem na nią 30wPLN i jeszcze 10 na darmową przesyłke więc zapłace 69.90 :D
zanonimizowany334859 Junior
W sprawie długości gry:
Rzeczywiście przejście zajmuje mnóstwo czasu. Jeśli ktoś zamierza pogrywać sobie tylko kontrolnie wieczorami to powinien spokojnie te szęśćdziesiąt godzin zaliczyć.
Co do refcenzji to również miałem okazję ją popełnić i gdzieś powinna na GOLu być. Tam również poruszyłem sprawę długości rozgrywki.
pozdrawiam
Rylak
zanonimizowany117 Senator
prawde mowiac to ten poradnik wydaje mi sie ogolny i malo szczegolowy... lokacje niektorych artefaktow, kluczowych dla samej gry powinne byc naniesione na mapy... samem mapy powyciagane z gry wygladaja kiepsko, ale na to nie mozna za duzo poradzic...
poza tym to fajnie, ze jest :)
pozdrawiam
boro
zanonimizowany489780 Generał
Jak dla mnie to tylko tłumaczenie z http://guides.gamepressure.com/spellforce2shadowwars/
nawet "obrazki" te same.
zanonimizowany656559 Junior
Absolutna strata pieniędzy, poradnik pisany ogólnikowo, kluczowe elementy pominięte. Szkoda czasu i marnych 10zl
Ahtek84 Pretorianin
wkładanie płytek Portalu : Ani nienapisane od jakiej zacząć tylko Godzina czwarta na wshodzie !!! Ale mi to Solucja ,mogli chociasz po włożeniu płytek screnna zrobić hu.... z taką solucją ZERO pomocna
Sandro_de_Vega Centurion
To jest chyba najgorszy poradnik jaki widziałem. "Metodą prób i błędów przestawiaj dźwignie." No kurwa dzięki. Do usranej śmierci będę przekładał te dźwignie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






