SpellForce 2 Shadow Wars: The Rebellion - Shal
Aktualizacja:
Act: Malacay
Chapter: The Rebellion
Po raz kolejny opuszczają Cię sojusznicy - Orkowie i Nightsong. Wszystkiemu jest winny Malacay, któremu wreszcie udaje się zdobyć nowe ciało. Nowy akt rozpoczynasz w lochach Sorviny.
Shal
W Shal stajesz się dowódcą nowych jednostek - Mrocznych Elfów. Dowodząc tą armią nie korzystałem w ogóle z najsłabszej jednostki - Shadow Blade. Moje wojsko składało się, przede wszystkim, z Death Knights, wspieranych przez Sorceress, Necromancer i Arachnis. Wojska Norcaine nie spisują się za dobrze w zakresie niszczenia budynków i wieżyczek, ale mają jedną, wielką, zaletę: Nekromanci i Arachnis przywołują całe mnóstwo stworów (pająki i szkielety), absorbujących uwagę żołnierzy wroga. Możesz skierować żołnierzy na wieżyczkę, a w tym czasie przywołane stwory nie pozwolą przeciwnikowi bezkarnie atakować Twoich sił. Dlatego dbaj o dostateczną ilość tych jednostek, by wspierały Twoich Rycerzy w walce. Oczywiście zasada budowania wieżyczek pozostaje bez zmian (a w tej misji jest najważniejsza).

1. Pierwszy Flagpoint 2. Więzienie potwora 3. Pierwsza duża baza wroga 4. Komnata ze skrzyniami | 5. Druga duża baza wroga 6. Portal do Crystal Wastes 7, 8, 9, 10, 11. Journey Stones |
![]() | Po uwolnieniu się zabij strażników. Twoi przyjaciele leżą martwi w swych celach, musisz ich ożywić zanim będzie za późno. Dostajesz kolejne zadanie: znajdź wyjście z pałacu Sorviny. Na początek porozmawiaj z Urem. Ten powie Ci, dokąd udał się Malacay. Po chwili smok zdechnie, a Ty zabierz pozostały po nim Piece of Dragonskin. Po chwili pojawi się Nightsong. Porozmawiaj z nią i zgódź się na udział w walkach o Shal. |
Dostajesz zadania: odbij piętnaście Flagpoints, by przejąć kontrolę nad miastem, oraz uwolnij torturowane potwory by spowodować zamieszanie w szeregach wroga. W ten sposób oczyścisz sobie drogę do portalu do Crystal Wastes. Nightsong uwalnia Cię z więzienia. Przyłącz ją do grupy, i ruszaj w miasto.
Zadanie wykonane: znajdź wyjście z pałacu Sorviny
![]()
| Tuż obok wyjścia z pałacu jest pierwszy Flagpoint (1). Powołaj kilku żołnierzy i odbij go z rąk wroga. Od tej chwili Flagpoint gromadzi surowce dla Ciebie. Pamiętaj, że nie możesz zbierać surowców w normalny sposób, więc pilnuj by nie stracić żadnego z Flagpoints. |
![]()
| Na wschód od pierwszego Flagpoint jest zamknięty Tortured Netherbeast (2). Uwolnij stwora (klucz znajdziesz w skrzyni obok). Bestia będzie wędrować ulicami miasta atakując Twoich wrogów (może też zaatakować Ciebie). |
![]() | Teraz musisz budować wieże obronne wokół każdego ze zdobytych Flagpoints. Nie możesz zostawiać do obrony zbyt wielu żołnierzy, bo ich liczba jest ograniczona. A musisz mieć czym atakować. Zacznij zdobywać teren na północy od pierwszego Flagpoint. Odbij drugi, ustaw kilka wieżyczek. Zbierz maksymalną liczbę żołnierzy i zaatakuj dużą bazę wroga na północy (3). |
Chyba najlepszym sposobem jest atakowanie szturmem i wybieranie za cel budynków. Stworzy przywołane przez Arachne i Necromancerów będą zajmować walką jednostki wroga. Wzmacniaj ich działania czarami swoich bohaterów. Wrogowie rekrutują jednostki w tempie ekspresowym, więc musisz czym prędzej zniszczyć budynki. W tej okolicy jest uwięziony kolejny potwór. Jego również uwolnij.
Zadanie wykonane (poboczne): uwolnij torturowane potwory
![]()
| Na północnym wschodzie miasta znajdziesz salę ze skrzyniami i kilkoma dźwigniami (4). W skrzyni, którą możesz otworzyć znajduje się kawałek portalu dla profesora Twiddle'a. Dwie skrzynie są zamknięte. Otworzysz je przełączając dźwignie. Żeby otworzyć jedną, wszystkie dźwignie muszą być przełączone na prawą stronę. Później przełącz je na lewo a otworzysz drugą skrzynię. Oczywiście jedna dźwignia przełącza kilka innych, dlatego musisz kombinować. W skrzyniach znajdziesz klejnoty i monety z gwiazdkami (do otwarcia skrzyń w Magnet Stones). Ruszaj dalej walczyć z Rebeliantami. |
![]() | Wracając na południe dojdziesz do drugiej, dużej bazy wroga (5). Znów zastosuj taktykę frontalnego ataku. I znów w pierwszej kolejności zajmij się niszczeniem budynków. Ta baza to ostatni tak poważny posterunek. Po jej zniszczeniu możesz spokojnie kończyć odbijanie Flagpoints. Po sprawie, dostaniesz zadanie: przejdź przez portal do Crystal Wastes. Ruszaj więc w drogę do portalu (6). Nightsong i jej towarzysze przyłączą się do Ciebie. Razem przejdźcie przez portal. |
Zadanie wykonane: przejmij kontrolę nad miastem
Zadanie wykonane: oczyść drogę do portalu do Crystal Wastes
Kolejny rozdział za Tobą. Wykonałeś następujące zadania:
Captured: znajdź wyjście z pałacu Sorviny
Common Cause: pomóż rebeliantom odzyskać dostęp do portalu do Crystal Wastes
Civil War: zdobądź i utrzymaj wszystkie Flagpoints
To the Crystal Wastes: przejdź przez portal do Crystal Wastes
The Incalculables: uwolnij bestie torturowane w Shal
0
- Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry
- Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry
- SpellForce 2 Shadow Wars: Malacay
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Rebellion - Shal
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Hunt - Crystal Wastes
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Hunt - Song Glass (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Hunt - Song Glass (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Hunt - Crystal Forest (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Hunt - Crystal Forest (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Hunt - Father - Steel Shore
- SpellForce 2 Shadow Wars: Malacay
- Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry
Komentarze czytelników
kunek90 Chorąży
Recenzja by się przydała ;] Poradnik sobie zaraz trochę poczytam, ale nie za dużo bo nie chce sobie zabawy psuć :). W piątek ma do mnie kurier ze Spellforcem 2 wpaść ;]
k0rnas Legionista
Do autora poradnika: czy przejście gry rzeczywiście zajmuje ok. 60 godzin ?? Chodzi mi o normalne granie wieczorkiem po pracy :) Z góry dzięki za odpowiedź.
Ps. sam poradnik miodzio, ale ja również nie chcę sobie psuć przyjemności z grania czytając tekst przed samą instalacją.
kunek90 Chorąży
k0rnas -> W pewnym czasopiśmie (nie chce robić reklamy :P) czytałem, że prawie 60h. Myśle, że przy graniu po pracy bez poradników spokojnie można tyle osiągnąć ;)
cRaven -> gra kosztuje 99.90, ale ja wykorzystałem na nią 30wPLN i jeszcze 10 na darmową przesyłke więc zapłace 69.90 :D
zanonimizowany334859 Junior
W sprawie długości gry:
Rzeczywiście przejście zajmuje mnóstwo czasu. Jeśli ktoś zamierza pogrywać sobie tylko kontrolnie wieczorami to powinien spokojnie te szęśćdziesiąt godzin zaliczyć.
Co do refcenzji to również miałem okazję ją popełnić i gdzieś powinna na GOLu być. Tam również poruszyłem sprawę długości rozgrywki.
pozdrawiam
Rylak
zanonimizowany117 Senator
prawde mowiac to ten poradnik wydaje mi sie ogolny i malo szczegolowy... lokacje niektorych artefaktow, kluczowych dla samej gry powinne byc naniesione na mapy... samem mapy powyciagane z gry wygladaja kiepsko, ale na to nie mozna za duzo poradzic...
poza tym to fajnie, ze jest :)
pozdrawiam
boro
zanonimizowany489780 Generał
Jak dla mnie to tylko tłumaczenie z http://guides.gamepressure.com/spellforce2shadowwars/
nawet "obrazki" te same.
zanonimizowany656559 Junior
Absolutna strata pieniędzy, poradnik pisany ogólnikowo, kluczowe elementy pominięte. Szkoda czasu i marnych 10zl
Ahtek84 Pretorianin
wkładanie płytek Portalu : Ani nienapisane od jakiej zacząć tylko Godzina czwarta na wshodzie !!! Ale mi to Solucja ,mogli chociasz po włożeniu płytek screnna zrobić hu.... z taką solucją ZERO pomocna
Sandro_de_Vega Centurion
To jest chyba najgorszy poradnik jaki widziałem. "Metodą prób i błędów przestawiaj dźwignie." No kurwa dzięki. Do usranej śmierci będę przekładał te dźwignie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






