SpellForce 2 Shadow Wars: The Catapults of Underhall - Underhall (1)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Act: Threatened Homelands

Chapter: the Catapults of Underhall

Underhall

W Underhall początkowo poprowadzisz bohaterów i mały oddział wojska (taktyka taka jak zawsze). Później będziesz dowodził bazą wojskową, którą musisz rozbudować do poważnych rozmiarów. Postaw wiele wieżyczek i powołaj naprawdę silną armię. W późniejszej fazie dostaniesz także potężne krasnoludzkie katapulty. Uważaj na nie, bo łatwo je zniszczyć a mają niesamowitą siłę ognia (atakują zarówno budynki jak i żołnierzy). Do dyspozycji będziesz miał oddział Olbrzymów (bez możliwości powołania nowych). Dbaj o nich, bo są prawdziwymi maszynami bojowymi - potężna siła i wielka odporność. Nie strać żadnego w głupi sposób. Stoczysz tu największą jak dotąd bitwę.

1 - The Catapults of Underhall - Underhall (1) | Threatened Homelands - Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

1. Portal do Underhall

2, 3, 4, 5, 6, 7. Journey Stones

8. Portal do kopalni

9. Duch Windhammera

10. Pierwsza dźwignia

11. Druga dźwignia

12. Lela

13. Śnieżny kot

14. Heart of Niethalf

15. Iuan

16. Wyjście na powierzchnię

17, 18. Skamieniałe olbrzymy

19. Miejsce bitwy/kwatera główna

20. Pierwsza linia obrony

21. Obóz Thane'a

22. Droga do siedziby Aman

23, 24. Bazy bestii

25. Aman Lodowa Wiedźma

Kiedy przejście będzie gotowe możesz śmiało ruszać do siedziby Krasnoludów - The Catapults of Underhall - Underhall (1) | Threatened Homelands - Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

Kiedy przejście będzie gotowe możesz śmiało ruszać do siedziby Krasnoludów. W Sevenkeeps na razie nie masz nic do roboty. Po przejściu przez portal (1) zostaniesz zapoznany z sytuacją w mieście Krasnoludów. Otrzymasz też zadanie: wejdź do kopalni i znajdź wyjście do miasta. Zanim podążysz śladem Jandrima zbadaj najbliższą okolicę. Nie zajmie to wiele czasu a znajdziesz kilka magicznych przedmiotów. Teraz możesz wejść w portal prowadzący do kopalni (8). Po drugiej stronie znajdziesz Jandrima i oddział krasnoludzkich wojowników, którymi możesz dowodzić.

Zadanie wykonane: wejdź do kopalni

1 - The Catapults of Underhall - Underhall (1) | Threatened Homelands - Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

 

Po chwili spotkasz ducha ojca Jandrima (9). Dowiesz się, co mu się przytrafiło i dostaniesz kilka zadań: odnajdź i uaktywnij dźwignię, skradnij the Heart of Niethalf, oraz odszukaj i ocal Thane'a i jego żołnierzy. Ruszaj więc w drogę. Pierwsze kroki skieruj na zachód do dźwigni (10). Po drodze likwiduj grupy szkieletów i zbieraj skarby. Spotkasz także duchy, żeby je zabić musisz odciągać je od kryształów, przy których odzyskują energię.

Po pewnym czasie dojdziesz do dźwigni pilnowanej przez kilka duchów - The Catapults of Underhall - Underhall (1) | Threatened Homelands - Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry

Po pewnym czasie dojdziesz do dźwigni pilnowanej przez kilka duchów. Zniszcz je i przełącz dźwignię. Idź później nieco na wschód gdzie jest druga dźwignia (11) i grupa duchów. Zrób to samo, co w przypadku pierwszej dźwigni.

Zadanie wykonane: przełącz dźwignie

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2006-08-09
19:50

kunek90 Chorąży

kunek90
😊

Recenzja by się przydała ;] Poradnik sobie zaraz trochę poczytam, ale nie za dużo bo nie chce sobie zabawy psuć :). W piątek ma do mnie kurier ze Spellforcem 2 wpaść ;]

Komentarz: kunek90
2006-08-10
15:36

k0rnas Legionista

k0rnas

Do autora poradnika: czy przejście gry rzeczywiście zajmuje ok. 60 godzin ?? Chodzi mi o normalne granie wieczorkiem po pracy :) Z góry dzięki za odpowiedź.

Ps. sam poradnik miodzio, ale ja również nie chcę sobie psuć przyjemności z grania czytając tekst przed samą instalacją.

Komentarz: k0rnas
2006-08-10
15:43

cRaven Generał

cRaven

ile kosztuje rzeczona gierka?

Komentarz: cRaven
2006-08-10
17:32

kunek90 Chorąży

kunek90

k0rnas -> W pewnym czasopiśmie (nie chce robić reklamy :P) czytałem, że prawie 60h. Myśle, że przy graniu po pracy bez poradników spokojnie można tyle osiągnąć ;)

cRaven -> gra kosztuje 99.90, ale ja wykorzystałem na nią 30wPLN i jeszcze 10 na darmową przesyłke więc zapłace 69.90 :D

Komentarz: kunek90
2006-08-19
12:16

zanonimizowany334859 Junior

W sprawie długości gry:
Rzeczywiście przejście zajmuje mnóstwo czasu. Jeśli ktoś zamierza pogrywać sobie tylko kontrolnie wieczorami to powinien spokojnie te szęśćdziesiąt godzin zaliczyć.

Co do refcenzji to również miałem okazję ją popełnić i gdzieś powinna na GOLu być. Tam również poruszyłem sprawę długości rozgrywki.

pozdrawiam
Rylak

Komentarz: zanonimizowany334859
2006-11-04
05:54

zanonimizowany117 Senator

😊

prawde mowiac to ten poradnik wydaje mi sie ogolny i malo szczegolowy... lokacje niektorych artefaktow, kluczowych dla samej gry powinne byc naniesione na mapy... samem mapy powyciagane z gry wygladaja kiepsko, ale na to nie mozna za duzo poradzic...

poza tym to fajnie, ze jest :)

pozdrawiam
boro

Komentarz: zanonimizowany117
2008-09-16
16:56

zanonimizowany489780 Generał

Jak dla mnie to tylko tłumaczenie z http://guides.gamepressure.com/spellforce2shadowwars/
nawet "obrazki" te same.

Komentarz: zanonimizowany489780
2012-04-01
20:46

zanonimizowany656559 Junior

Absolutna strata pieniędzy, poradnik pisany ogólnikowo, kluczowe elementy pominięte. Szkoda czasu i marnych 10zl

Komentarz: zanonimizowany656559
2016-08-14
17:44

Ahtek84 Pretorianin

Ahtek84

wkładanie płytek Portalu : Ani nienapisane od jakiej zacząć tylko Godzina czwarta na wshodzie !!! Ale mi to Solucja ,mogli chociasz po włożeniu płytek screnna zrobić hu.... z taką solucją ZERO pomocna

Komentarz: Ahtek84
2016-11-30
18:38

Sandro_de_Vega Centurion

To jest chyba najgorszy poradnik jaki widziałem. "Metodą prób i błędów przestawiaj dźwignie." No kurwa dzięki. Do usranej śmierci będę przekładał te dźwignie.

Komentarz: Sandro_de_Vega

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl