SpellForce 2 Shadow Wars: The Shadow Ring
Aktualizacja:
Act: Ur the Patriarch
Chapter: The Shadow Ring
![]() | Udaj się teraz do obozu Black Fangs gdzie stoi Chieftain Kor. Porozmawiaj z nim. Ork wskaże Ci położenie Wyroczni (11) mogącej odpowiedzieć na Twe pytanie. Dostajesz zadanie: udaj się do Wyroczni. Kor dołącza do Twej drużyny. Niedaleko Kora stoi kowal Morca. Porozmawiaj z nim to dostaniesz zadanie: użyj magicznego miecza by przywołać duchy Orków w Fireforge. Porozmawiaj z nimi. Na wzgórzu jest jeszcze Undar, wątpiący w Twoją umiejętność walki. Ork proponuje byś stanął do walk na arenie. U |
daj się tam za nim i porozmawiaj z nim. Walczyłeś już na arenie, więc Twoja reputacja wzrosła. Wypytaj go dokładnie a dostaniesz zadanie: zabij Laksha, mistrza łucznictwa klanu Storm Blades, i przynieś jego głowę Undarowi. Laksha znajdziesz na zachodzie niedaleko wyroczni. Wracaj do drużyny i ruszajcie w drogę.
Zadanie wykonane: porozmawiaj z Korem
![]() | Idź na zachód. Uważaj na silne grupy Nieumarłych patrolujące okolicę. Po chwili znajdziesz Laksha. Zabij go i zabierz jego głowę. Teleportuj się na moment do Undara i oddaj mu głowę Laksha. Dostaniesz nowe zadania zabij i przynieś głowy Tzanga i Oroga. Wracaj z powrotem do drużyny i kontynuuj marsz do Wyroczni. Weź ze sobą Orków z obozu Black Fangs. Nie jest ich dużo, ale przydadzą się w walce z Nieumarłymi. Niszcz kolejne grupy i zmierzaj do Wyroczni. |
Zadanie wykonane (poboczne): zabij Laksha i oddaj jego głowę Undarowi
![]() | Kiedy dotrzesz do Wyroczni przekonasz się, że nie Ty jeden pragniesz zadać jej pytanie. Dostajesz zadanie: odszukaj cztery kwiaty drzewa Lenya zanim zrobi to Madrag i wróć do Wyroczni. Kwiaty rosną na wzgórzu gdzie znajduje się Wyrocznia (lub bardzo blisko niego). |
Kiedy uda Ci się zebrać kwiaty wracaj do Wyroczni i zadaj pytanie. Usłyszysz wskazówki, które są kolejnymi zadaniami: udaj się do Fireforge i wykuj własny pierścień. Przejdź przez portal do Uram Gor, na południe od Wyroczni. Przeszukaj skrzynie stojące obok Wyroczni. Zanim ruszysz w dalszą drogę poświęć trochę czasu na zadania poboczne.
Zadanie wykonane: odszukaj Wyrocznię
Zadanie wykonane: odszukaj cztery kwiaty drzewa Lenya i wróć do Wyroczni
![]()
| Zacznij od powrotu na Arenę. Masz dodatkowych bohaterów w drużynie i wyższy poziom, więc powinieneś dać sobie radę. I rzeczywiście tym razem udaje się pokonać Fire Golemy a także następną grupę Orków Szamanów i łuczników. W kolejnej rundzie spotykasz się z wilkami, Treantami i Crystal Warriorem. Im także powinieneś dać radę. Jednak kolejny przeciwnik (grupa bagiennych Demonów i ich Tytan), jest raczej za silny. |
![]() | Skorzystaj z Journey Stone i teleportuj się do Westguard. Rozkaż Warradowi zbudować mur i przekaż Karze przeprosiny od Letho Grey'a. Teraz teleportuj się do Sevenkeeps. Oddaj paczkę od Daria kupcowi Marcusowi. Będziesz musiał z nim walczyć. Otrzymasz zadanie: wróć do Dario Greya, który Cię oszukał. |
Idź teraz przeprosić biedaka w imieniu Letho. Ów biedak to ta sama osoba, która znalazła wcześniej sztandar wojsk Sevenkeeps. Po sprawie udaj się do Silent Glade by namalować pejzaż dla Myry. Miejsce, w którym masz malować, oznaczone jest pulsującymi, białymi kołami, wystarczy stanąć w jego pobliżu. Wracaj teraz do Westguard - mury są już gotowe. Porozmawiaj z Utrechtem.
Zadanie wykonane (poboczne): przekaż Karze przeprosiny od Letho Grey'a
Zadanie wykonane (poboczne): oddaj paczkę od Daria kupcowi Matricusowi
Zadanie wykonane (poboczne): przeproś biedaka w imieniu Letho
Zadanie wykonane (poboczne): namaluj pejzaż Silent Glade
![]() | Otrzymasz kolejne zadanie: wywalcz niepodległość. Król Ulf oskarżył Cię o zdradę i najechał Twe ziemie. Odeprzyj atak jego armii. Musisz działać bardzo szybko, bo wróg atakuje ze wszystkich stron. Jednak tych sześćdziesięciu żołnierzy, których powołałeś wcześniej, wspieranych przez bohaterów, powinno dać sobie radę. |
Po walce porozmawiaj z Utrechtem. Dostaniesz kolejne zadanie: pobuduj mury wokół zamku. Zleć to Warradowi, ale najpierw musisz uzbierać potrzebne surowce. Napraw wszystkie uszkodzone budynki, postaw nowe, jeśli trzeba i uzupełnij straty w ludziach. Teraz teleportuj się do Connach, a potem do the Needle, namalować kolejne pejzaże.
Zadanie wykonane (poboczne): postaw mury wokół miasta Westguard
![]() | Dom Grey'ów stoi przy wschodnim krańcu mapy, nad wioską Connach. Z kolei w the Needle musisz odwiedzić północno - zachodni szczyt, na którym siedzibę miał Spiritist Patriarch (podczas oblężenia Bullwark). |
Zadanie wykonane (poboczne): namaluj dom Grey'ów
Zadanie wykonane (poboczne): namaluj pejzaż the Needle
![]() | Na razie nic więcej nie możesz zrobić bez konieczności odwiedzenia nowej wyspy. Wracaj więc do Gate of Swords, odwiedź rodzinę Grey'ów i porozmawiaj z Letho i Dario. Odbierz nagrody i ruszaj do portalu prowadzącego do Uram Gor. Przejdź przez niego. |
0
- Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry
- Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry
- SpellForce 2 Shadow Wars: Ur the Patriarch
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Clans - Gate of Swords (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Clans - Gate of Swords (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Shadow Ring
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Shadow Ring - Uram Gor (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Shadow Ring - Uram Gor (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Shadow Ring - Fireforge (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Shadow Ring - Fireforge (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Shadow Ring - Fireforge (3)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Black Mirror - Gate of Swords (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Black Mirror - Westguard (4)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Black Mirror - Magnet Stones (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Black Mirror - Magnet Stones (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Black Mirror - Crater (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Black Mirror - Crater (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Storm on Dragh'Lur
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Storm on Dragh'Lur - Tuscari
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Storm on Dragh'Lur - Dragh'Lur (1)
- SpellForce 2 Shadow Wars: The Storm on Dragh'Lur - Dragh'Lur (2)
- SpellForce 2 Shadow Wars: Ur the Patriarch
- Spellforce 2: Czas Mrocznych Wojen - poradnik do gry
Komentarze czytelników
kunek90 Chorąży
Recenzja by się przydała ;] Poradnik sobie zaraz trochę poczytam, ale nie za dużo bo nie chce sobie zabawy psuć :). W piątek ma do mnie kurier ze Spellforcem 2 wpaść ;]
k0rnas Legionista
Do autora poradnika: czy przejście gry rzeczywiście zajmuje ok. 60 godzin ?? Chodzi mi o normalne granie wieczorkiem po pracy :) Z góry dzięki za odpowiedź.
Ps. sam poradnik miodzio, ale ja również nie chcę sobie psuć przyjemności z grania czytając tekst przed samą instalacją.
kunek90 Chorąży
k0rnas -> W pewnym czasopiśmie (nie chce robić reklamy :P) czytałem, że prawie 60h. Myśle, że przy graniu po pracy bez poradników spokojnie można tyle osiągnąć ;)
cRaven -> gra kosztuje 99.90, ale ja wykorzystałem na nią 30wPLN i jeszcze 10 na darmową przesyłke więc zapłace 69.90 :D
zanonimizowany334859 Junior
W sprawie długości gry:
Rzeczywiście przejście zajmuje mnóstwo czasu. Jeśli ktoś zamierza pogrywać sobie tylko kontrolnie wieczorami to powinien spokojnie te szęśćdziesiąt godzin zaliczyć.
Co do refcenzji to również miałem okazję ją popełnić i gdzieś powinna na GOLu być. Tam również poruszyłem sprawę długości rozgrywki.
pozdrawiam
Rylak
zanonimizowany117 Senator
prawde mowiac to ten poradnik wydaje mi sie ogolny i malo szczegolowy... lokacje niektorych artefaktow, kluczowych dla samej gry powinne byc naniesione na mapy... samem mapy powyciagane z gry wygladaja kiepsko, ale na to nie mozna za duzo poradzic...
poza tym to fajnie, ze jest :)
pozdrawiam
boro
zanonimizowany489780 Generał
Jak dla mnie to tylko tłumaczenie z http://guides.gamepressure.com/spellforce2shadowwars/
nawet "obrazki" te same.
zanonimizowany656559 Junior
Absolutna strata pieniędzy, poradnik pisany ogólnikowo, kluczowe elementy pominięte. Szkoda czasu i marnych 10zl
Ahtek84 Pretorianin
wkładanie płytek Portalu : Ani nienapisane od jakiej zacząć tylko Godzina czwarta na wshodzie !!! Ale mi to Solucja ,mogli chociasz po włożeniu płytek screnna zrobić hu.... z taką solucją ZERO pomocna
Sandro_de_Vega Centurion
To jest chyba najgorszy poradnik jaki widziałem. "Metodą prób i błędów przestawiaj dźwignie." No kurwa dzięki. Do usranej śmierci będę przekładał te dźwignie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








