Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Poradnik do gry - Myth Drannor

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści


1 - Poradnik do gry - Myth Drannor | Pool of Radiance Ruins of Myth Drannor - Pool of Radiance: Ruins of Myth Drannor - poradnik do gry

Myth Drannor

1. Przy zabitych orkach znajdziesz stronę z dziennika Athana, z której dowiesz się o magach zamieszanych w całą aferę z nie działającym jak trzeba Mythalem.

2. Spinning Spire (Stillwater) - to urządzenie do otwierania portali uruchmisz znacznie później.

3. Klucz do skrzyni znajdziesz w baryłce nieopodal.

4. Tu rozłożył się ze swoim kramikiem handlarz Nottle. Po uwolnieniu go od dwóch zombi zdradzi Knocking Word, które otwiera wejście do siedziby Berianda i Faeril, znajdującej się w Stillwater, czyli na zachód, za mostem.

5. Wejście do siedziby elfów: Berianda i Faeril. Beriand stanowi źródło questów, a także służy pomocą medyczną. Faeril znacznie później zechce się przyłączyć do drużyny, a jest wykwalifikowanym dwuklasowcem: fighter i cleric. To tutaj poznasz Word of Mystra, które otwiera drzwi prowadzące do lochów. Znacznie później, po dotarciu do ruin świątyni Mystry, dostaniesz od Berianda Medallion of Mystra, który będziesz musiał przekazać duchowi Anorrweyn Eversong.

6. Wejście do jaskini jest początkowo niedostępne, lecz szybko stanie się podstawowym kanałem łączącym Stillwater ze wszystkimi lochami, które przyjdzie Ci zwiedzić.

7. Po przyłączeniu się Faeril do drużyny, znajdziesz się pośrodku spierających się ze sobą grup orogów i jaszczurów. Warto ich pokonać, gdyż mają przy sobie wartościową włócznię - Deathspike.

8. Tu znajdziesz świecący mech, który ma właściwości lecznicze. Jego kępki rosną tu i ówdzie w okolicach ruin Myth Drannor.

9. Tumbledown Door otwierają się na dźwięk Word of Mystra i prowadzą do Main Halls. Orki, które bronią wrót mają przy sobie Blue Stone - jeden z symboli planet, które może zechcesz później zebrać, by uruchomić system Spinning Spires.

10. Wyjmij miecz z ciała kobiety (jest to wcale ciekawy oręż - Flame Blade), a wówczas Spawn Pool wyschnie.

11. Broken Statue - musisz umieścić w niej Tumblebar, który otrzymasz od Harldaina, a wówczas otworzy się zejście do Hoard Chamber. Tam znajdziesz w skrzyni Emerald of the Weave.

12. Po tym jak zdobędziesz emerald, zaatakuje Cię tutaj Azmark Duathel w asyście pięciu Doomkin Cult Fighters. Przy trupach znajdziesz: Longbow +5 oraz naszyjnik Doomkin Scarab.

13. Tu zaatakują cię: Dragon-kin Captain, sześciu Dragon-kins, Cult Overseer i Cult Archmage. Mają przy sobie przydatne: Quiver of Arrows +5 oraz Chainmail +5.

14. Zainteresowanie się słupkiem popłaci opuszczeniem mostu na drugą stronę murów.

15. Tutaj spotkasz trójkę skłonnych do rozmowy Gargoyles (zrozumiesz ich mowę dopiero po znalezieniu Stone Mouth). Ich szef - Tusk-Lord - zachwycony twoją zbrodniczą działalnością zechce się z tobą spotkać. Przy jego zwłokach znajdziesz Twisted Iron Key otwierający skrzynkę, która miała być darem od Tusk-Lorda. W niej zaś znajduje się kolejna planeta.

16. Spinning Spire (Windrider Glade).

17. Musisz zniszczyć Orcs Idol, żeby Spawn Pool wyschło.

18. Odelinde wróci do świątyni po zniszczeniu Spawn Pool. U niego będziesz się w stanie i wyleczyć i odzyskać utraconą siłę, kondycję lub poziom, a także dowiesz się o misjach do wykonania.

19. Orc Captain i dwójka Orc Warlocks bronią skrzyni, w której znajdziesz Firemeet Ceremonial Key oraz Idolon.

20. Tu spotkasz po raz pierwszy Odelinde, strażnika świątyni Shaundakula. Poprosi cię o oczyszczenie świątyni z panoszących się po niej orków.

21. Gadająca, a nawet rozśpiewana fontanna miejska. Jeśli zaniesiesz do niej trzy Waterbells, to dostaniesz kolejno w darze: Dagger of Ritual, Necklace of Odoacer i Ring of Calming. Po zniszczeniu zaś samego Pool of Radiance jeszcze Jewel of Sanmaster.

22. Spinning Spire (Glim-Gardens).

23. Wejście do krypty, w której spotkasz paladyna Eadreda. Aby jednak się przyłączył do twojej drużyny, będziesz musiał bezwarunkowo kimś się za niego zamienić.

24. Wejście do Knight's Cache. Na dole, po zabiciu pięciu Arracats, znajdziesz w skrzyni: Roderick's Walking Stick, Small Shield +3 i Light Mace +3.

25. Giant Stone Head. W tym miejscu będziesz w stanie zamienić znalezione Idolony na wartościowe pierścienie magiczne.

26. Świecący mech leczniczy.

27. Tędy wyjdziesz z The Prisons po uwolnieniu Silverblade'a.

28. Ruiny świątyni Mystry. Najpierw będziesz musiał pokonać trzy Dark Nagas: Skerndli'ego, Gorgata, Koga. Następnie zniszczyć Naga Idol, żeby Spawn Pool wyschło. Gdy przyniesiesz Medallion of Mystra otrzymany od Berianda, to pojawi się duch Anorrweyn Eversong, która nauczy Cię Word of Necessity, jak sama nazwa wskazuje: niezbędnego. Gdy jeszcze później doniesiesz tutaj znalezioną w katakumbach czaszkę Eversong, wówczas kapłanka otworzy dla ciebie Antorn's Gate.

29. Ear of the City. Tutaj dowiesz się, gdzie się znajdują, w okolicach Myth Drannor, różne wartościowe przedmioty.

30. Jedno z wyjść z The Prisons.

31. Tutaj urzęduje, w osłonie czterech Stone Lizardfolks, czarodziej Malgi Hi. W skrzyni znajdziesz Ring of Relinquishment. Lizardfolk Totem zaś zniszczysz po to, by uwolnić kolejną planetę.

32. Portal, jedyne wejście do Catacombs, otworzy się, gdy będziesz miał przy sobie naprawiony przez Harldaina Wizards Torc.

33. Świecący mech leczniczy.

34. Gdy skompletujesz wszystkie dziewięć planet, wówczas zaczną działać rozsiane (jest ich siedem) po mieście i po lochach Spinning Spires.

35. Altar of the Mythal. Gdy przyniesiesz doń Emerald of the Weave, wówczas zostaniesz przeniesiony do Castle Passage.

36. Antarn's Gate. Eversong otworzy je dla Ciebie, gdy uzupełnisz jej kościec o znalezioną w katakumbach czaszkę.

37. Tędy wkroczysz do Myth Drannor po odpięczętowaniu Seal of Mythanthor, znajdującej się w Halls of Light.

38. Spinning Spire (Sullymarsh).

39. Świecący mech leczniczy.

40. Na tym patyku znajduje się jeszcze jedna planeta.

41. Chief Pujik jest uzurpatorem. Należy go zabić, a wówczas nie tylko Ormyrry będą ci wdzięczne, lecz również wyschnie kolejne Spawn Pool. Flem i Samaj przyjdą na zwolnione przez Pujika miejsce i będziesz mógł u nich dostać questy oraz pohandlować.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2001-12-09
17:03

VOSTOK Generał

😒

Mam problem z uzyskaniem klucza "Ancient Rusted Iron Key'' , który znajduje się w lokacji nr. 19 na mapie w MainHall's (czyli drugiej mapie) .W związku z czym nie mogę otworzyć drzwi do pomieszczenia 49 (które notabene nie jest w solucji opisane ).Skrzynia w pomieszczeniu 19 jest otwarta a DM informuje że nic niema w środku.Przed wejsciem do pomieszczenia słyszę odgłosy wywoływane przez duchy
Krasnoludów ( dostaje też odpowiedni komunikat ) .W razie jakieś niejasności proszę o kontakt.

Z poważaniem
VOSTOK

Komentarz: VOSTOK
2002-01-12
19:50

zanonimizowany4322 Junior

niestety nie wiem jak to zrobić
le morzesz mi pomuc w innej rzeczy nie wiem co zrobić w main hols po zabiciu ducha nie ma gdzie iść
przejścia są zamurowane , jak prubuje iść dalej to pisze mi rze przejście jest zzablokowane.

Komentarz: zanonimizowany4322
2002-08-14
10:54

zanonimizowany18701 Pretorianin

😉

Mam pytanie do kogoś kto pisał ten poradnik.
Halls of light- o co chodzi z tymi orogami mającymi czekać na lokacji 30 . Nikt tam na mnie nie czeka i nie wiem co zrobić zeby czekał. Ponoć mają mnie nauczyć word of the dragon a ten z kolei umożliwi dostę do nowego słowa mocy. Więc prooooosze Cię Shuck pomóż mi.

Komentarz: zanonimizowany18701
2004-10-11
20:40

zanonimizowany194047 Junior

ja też mam problem.Zabiłam Prybeshlisha i według poradników mi dostępnych(dokładnych jak nic:)) mam iść do jakiś czarowników kultu Smoka czy jakoś podobnie. Problem w tym że ja nie umie się dostać na mury w Myth Dranor i nie moge tam dojść.Jak to zrobić?????

Komentarz: zanonimizowany194047
2004-10-11
20:48

zanonimizowany194047 Junior

moge jednak pomóc temu jakiemuś bhaalowi.jeżeli chodzi ci o miejsce o które mi chodzi to dobże.jeżeli więc tak jest to wróć sie i jeżeli dobże sie domyślam to dzięki kluczowi który napewno masz w posiadaniu otwożysz niezbyt widoczne drzwi po prawej(od wejścia). też miałam z tym problem ale wpadłam potem na to. w lochach urzywaj chorągiewek na mapie bo sie pogubisz.czyli wracasz ale nie wychdzisz, skręcasz, wchodzisz i zabijasz chyba 5 orków.jażeli chodzi ci o co innego to pisz może już tam byłam

Komentarz: zanonimizowany194047
2005-01-04
14:14

zanonimizowany109820 Junior

Na drugim pietrze katakumb w lokacji 13 14 jest do zdobycia MATOWY MOSIĘŻNY KLUCZ. Po otwarciu drzwi, zamknąłem je i niestety nie moge juz ich otworzyć. Czy jest jeszcze drugi sposób aby dostać sie na kolejny poziom katakumb?
Pozdr

Komentarz: zanonimizowany109820
2005-01-04
14:28

VOSTOK Generał

Cholender latający!!! Mój pierwzy Post na forum!! Jak wyście to odgrzebali....

skubi 99--> w związku z tym że to było 3 lata temu może byc problem z uzyskaniem odpowiedzi :P..

Komentarz: VOSTOK

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl