Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Catacombs Second Cellar

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści


1 - Catacombs: Second Cellar | Pool of Radiance Ruins of Myth Drannor - Pool of Radiance: Ruins of Myth Drannor - poradnik do gry

Catacombs: Second Cellar

1. Cult Soldier ma przy sobie Dull Metal Key.

2. Beczka podnosząca dexterity.

3. Drzwi zamknięte na Dull Metal Key.

4. Drzwi zamknięte na New Iron Key.

5. Spinning Spire (Catacombs).

6. Orog Marauder Hoodoo, czterech Orog Marauders Brute i Orog Marauder Boss mają przy sobie Worn Elven Key, a w pomieszczeniu znajduje się dodatkowo beczka podnosząca intelligence. Po wejściu jednak otaczają dodatkowo: Orog Marauder Big Boss, sześciu Orog Marauders Brute, Orog Marauder Hoodoo, czterech Orog Marauders.

7. Beczka podnosząca charisma.

8. Drzwi zamknięte na Large Metal Key.

9. Wyjście do Stillwater (Cult Stronghold).

10. Świątynia Silver Fire, obecnie strzeżona przez Kellen i Bronwyn.

11. Drzwi zamknięte na Fragile Iron Key.

12. Beczka podnosząca wisdom.

13. Drzwi zamknięte na Dull Brass Key.

14. Czwórka Cult Soldiers ma przy sobie Dull Brass Key.

15. Drzwi zamknięte na Oily Iron Key.

16. Dark Naga strzeże Oily Iron Key oraz Quiver of Arrows +5. Dodatkowo w jednej ze skrzyń znajdziesz Dawnpike, a w drugiej Slender Silver Key. Obie skrzynie zabezpieczone są pułapkami.

17. Trująca fontanna.

18. Lich Phylactery - zniszczyć. Znajdziesz tu jeszcze dwie Bottles of Congealing Extract of Daemon Liver.

19. Trzech Orog Marauders, trzech Orog Marauders Brute i Orog Elite strzegą Scarred Elven Key.

20. Drzwi zamknięte na Scarred Elven Key.

21. Mohrg i czterech Cult Soldiers trzymają ręce na Blackened Elven Key.

22. Drzwi zamknięte na Worn Elven Key.

23. Drzwi zamknięte na Blackened Elven Key.

24. Tego mostu pilnuje piątka Margoyles. Skuszą się, by go opuścić, jeśli powiesz, że jesteś ranny i potrzebujesz pomocy, po czym zapewnisz, że jesteś BADLY hurt. Oczywiście, by zrozumieć ich mowę, potrzebować będziesz Stone Mouth.

25. Wyjście do Stillwater (Margoyles Chasm).

26. W skrzyni znajdziesz: Battleaxe +5, Quarterstaff +5, Light Hammer +5, Shortsword +5 oraz Idolon.

27. Beczka podnosząca constitution.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2001-12-09
17:03

VOSTOK Generał

😒

Mam problem z uzyskaniem klucza "Ancient Rusted Iron Key'' , który znajduje się w lokacji nr. 19 na mapie w MainHall's (czyli drugiej mapie) .W związku z czym nie mogę otworzyć drzwi do pomieszczenia 49 (które notabene nie jest w solucji opisane ).Skrzynia w pomieszczeniu 19 jest otwarta a DM informuje że nic niema w środku.Przed wejsciem do pomieszczenia słyszę odgłosy wywoływane przez duchy
Krasnoludów ( dostaje też odpowiedni komunikat ) .W razie jakieś niejasności proszę o kontakt.

Z poważaniem
VOSTOK

Komentarz: VOSTOK
2002-01-12
19:50

zanonimizowany4322 Junior

niestety nie wiem jak to zrobić
le morzesz mi pomuc w innej rzeczy nie wiem co zrobić w main hols po zabiciu ducha nie ma gdzie iść
przejścia są zamurowane , jak prubuje iść dalej to pisze mi rze przejście jest zzablokowane.

Komentarz: zanonimizowany4322
2002-08-14
10:54

zanonimizowany18701 Pretorianin

😉

Mam pytanie do kogoś kto pisał ten poradnik.
Halls of light- o co chodzi z tymi orogami mającymi czekać na lokacji 30 . Nikt tam na mnie nie czeka i nie wiem co zrobić zeby czekał. Ponoć mają mnie nauczyć word of the dragon a ten z kolei umożliwi dostę do nowego słowa mocy. Więc prooooosze Cię Shuck pomóż mi.

Komentarz: zanonimizowany18701
2004-10-11
20:40

zanonimizowany194047 Junior

ja też mam problem.Zabiłam Prybeshlisha i według poradników mi dostępnych(dokładnych jak nic:)) mam iść do jakiś czarowników kultu Smoka czy jakoś podobnie. Problem w tym że ja nie umie się dostać na mury w Myth Dranor i nie moge tam dojść.Jak to zrobić?????

Komentarz: zanonimizowany194047
2004-10-11
20:48

zanonimizowany194047 Junior

moge jednak pomóc temu jakiemuś bhaalowi.jeżeli chodzi ci o miejsce o które mi chodzi to dobże.jeżeli więc tak jest to wróć sie i jeżeli dobże sie domyślam to dzięki kluczowi który napewno masz w posiadaniu otwożysz niezbyt widoczne drzwi po prawej(od wejścia). też miałam z tym problem ale wpadłam potem na to. w lochach urzywaj chorągiewek na mapie bo sie pogubisz.czyli wracasz ale nie wychdzisz, skręcasz, wchodzisz i zabijasz chyba 5 orków.jażeli chodzi ci o co innego to pisz może już tam byłam

Komentarz: zanonimizowany194047
2005-01-04
14:14

zanonimizowany109820 Junior

Na drugim pietrze katakumb w lokacji 13 14 jest do zdobycia MATOWY MOSIĘŻNY KLUCZ. Po otwarciu drzwi, zamknąłem je i niestety nie moge juz ich otworzyć. Czy jest jeszcze drugi sposób aby dostać sie na kolejny poziom katakumb?
Pozdr

Komentarz: zanonimizowany109820
2005-01-04
14:28

VOSTOK Generał

Cholender latający!!! Mój pierwzy Post na forum!! Jak wyście to odgrzebali....

skubi 99--> w związku z tym że to było 3 lata temu może byc problem z uzyskaniem odpowiedzi :P..

Komentarz: VOSTOK

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl