Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Halls of Light

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści


1 - Halls of Light | Pool of Radiance Ruins of Myth Drannor - Pool of Radiance: Ruins of Myth Drannor - poradnik do gry

Halls of Light

1. Orog Captain, trzech Orog Sergants, dwóch Orog Shamans, dwóch Orogs mają Small Platinum Key.

2. Great Seal of Mythanthor umożliwi Ci dostanie się do wnętrza Myth Drannor, jeśli będziesz miał przy sobie Ring of Calling.

3. W skrzyni zabezpieczonej pułapką znajdziesz Small Platinum Key.

4. Drzwi zamknięte na Small Platinum Key.

5. Trójka Ormyrrów poprosi Cię o oczyszczenie Sharpstick Room z orków.

6. Drzwi zamknięte na Small Platinum Key.

7. Lizardfolk Warlord, dwóch Lizardfolk Healers i trzech Lizardfolks Scavengers pilnuje Brewer's Key.

8. W skrzyni spoczywa Soot-Coated Key.

9. Wyjście do Stillwater.

10. Grobowiec - oczekuje od Ciebie Sword of the Eye.

11. Ta fontanna wprawdzie truje, ale gada głosem Faeril...

12. Studnia mocno lecznicza.

13. W skrzyni z pułapką znajdziesz Idolon.

14. Tu znajdziesz kolejną Evil Book.

15. W jednym z kegów spoczywa Onyx of the Richest Wort.

16. Te drzwi otwierają się tylko od środka.

17. Gadająca skrzynia, która wspomina o istnieniu Onyx of the Richest Wort.

18. Drzwi zamknięte na Cold Brass Key.

19. Drzwi otwierane na dźwięk Word of the Dragon.

20. Rhonglyn z fioletowym kamieniem.

21. Drzwi zamknięte na Stronghold Key.

22. Skrzynia, w której zamknięte jest Word of Constriction.

23. Po otwarciu skrzyni zaatakuje cię dwójka Spectres, w środku zaś znajdziesz Halberd of Vigilance.

24. Dwóch Orog Guardsmen, Orog Veteran i Orog strzegą Cold Brass Key.

25. Ta dwójka Orog Guardsmen też ma Cold Brass Key.

26. W jednej skrzyni znajdziesz Idolon a w drugiej Stronghold Key.

27. Tutaj odbędziesz walkę u boku ogrów, a walczyć będziesz z jednym Cult Archmage'm, dwoma Cult Mages i czterema Cult Soldiers.

28. W tym pokoju zaś stoczysz pojedynek z Orog Championem o doskonały topór - Helm Cleaver. Jeśli wygrasz, to po wyjściu z pokoju podejdą do Ciebie orogi, by oddać Ci wygraną. Jeśli jej nie przyjmiesz, to dostaniesz w zamian Gloves of the Archmage.

29. Drzwi otwierane przez Word of the Dragon.

30. Tutaj czekać będą na ciebie orogi, którym obiecasz wcześniej pomoc w walce. Nauczysz się od nich Word of the Dragon.

31. Cult Mage, dwóch Orog Hunters, dwóch Orog Guardsmen i dwóch Orog strzegą Key of Dumathoin.

32. Te dwa orogi powiedzą ci o pojmaniu Nottle'go i o różnych innych ciekawych rzeczach, a jeśli poruszysz w rozmowie z nimi temat Pool of Radiance, wówczas się pobiją ze sobą, znakomicie ułatwiając Ci dotarcie do schodów prowadzących na wieżę.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2001-12-09
17:03

VOSTOK Generał

😒

Mam problem z uzyskaniem klucza "Ancient Rusted Iron Key'' , który znajduje się w lokacji nr. 19 na mapie w MainHall's (czyli drugiej mapie) .W związku z czym nie mogę otworzyć drzwi do pomieszczenia 49 (które notabene nie jest w solucji opisane ).Skrzynia w pomieszczeniu 19 jest otwarta a DM informuje że nic niema w środku.Przed wejsciem do pomieszczenia słyszę odgłosy wywoływane przez duchy
Krasnoludów ( dostaje też odpowiedni komunikat ) .W razie jakieś niejasności proszę o kontakt.

Z poważaniem
VOSTOK

Komentarz: VOSTOK
2002-01-12
19:50

zanonimizowany4322 Junior

niestety nie wiem jak to zrobić
le morzesz mi pomuc w innej rzeczy nie wiem co zrobić w main hols po zabiciu ducha nie ma gdzie iść
przejścia są zamurowane , jak prubuje iść dalej to pisze mi rze przejście jest zzablokowane.

Komentarz: zanonimizowany4322
2002-08-14
10:54

zanonimizowany18701 Pretorianin

😉

Mam pytanie do kogoś kto pisał ten poradnik.
Halls of light- o co chodzi z tymi orogami mającymi czekać na lokacji 30 . Nikt tam na mnie nie czeka i nie wiem co zrobić zeby czekał. Ponoć mają mnie nauczyć word of the dragon a ten z kolei umożliwi dostę do nowego słowa mocy. Więc prooooosze Cię Shuck pomóż mi.

Komentarz: zanonimizowany18701
2004-10-11
20:40

zanonimizowany194047 Junior

ja też mam problem.Zabiłam Prybeshlisha i według poradników mi dostępnych(dokładnych jak nic:)) mam iść do jakiś czarowników kultu Smoka czy jakoś podobnie. Problem w tym że ja nie umie się dostać na mury w Myth Dranor i nie moge tam dojść.Jak to zrobić?????

Komentarz: zanonimizowany194047
2004-10-11
20:48

zanonimizowany194047 Junior

moge jednak pomóc temu jakiemuś bhaalowi.jeżeli chodzi ci o miejsce o które mi chodzi to dobże.jeżeli więc tak jest to wróć sie i jeżeli dobże sie domyślam to dzięki kluczowi który napewno masz w posiadaniu otwożysz niezbyt widoczne drzwi po prawej(od wejścia). też miałam z tym problem ale wpadłam potem na to. w lochach urzywaj chorągiewek na mapie bo sie pogubisz.czyli wracasz ale nie wychdzisz, skręcasz, wchodzisz i zabijasz chyba 5 orków.jażeli chodzi ci o co innego to pisz może już tam byłam

Komentarz: zanonimizowany194047
2005-01-04
14:14

zanonimizowany109820 Junior

Na drugim pietrze katakumb w lokacji 13 14 jest do zdobycia MATOWY MOSIĘŻNY KLUCZ. Po otwarciu drzwi, zamknąłem je i niestety nie moge juz ich otworzyć. Czy jest jeszcze drugi sposób aby dostać sie na kolejny poziom katakumb?
Pozdr

Komentarz: zanonimizowany109820
2005-01-04
14:28

VOSTOK Generał

Cholender latający!!! Mój pierwzy Post na forum!! Jak wyście to odgrzebali....

skubi 99--> w związku z tym że to było 3 lata temu może byc problem z uzyskaniem odpowiedzi :P..

Komentarz: VOSTOK

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl