Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Main Halls

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści


1 - Main Halls | Pool of Radiance Ruins of Myth Drannor - Pool of Radiance: Ruins of Myth Drannor - poradnik do gry

Main Halls

1. W skrzyni znajduje się Key of the Living, który otwiera drzwi z prawej, dwa Orcs i Orc Leader zaś posiadają przy sobie Key of the Dead, który otwiera drzwi na wprost.

2. W skrzyni: Ancient Dwarven Chest Key.

3. Skrzynia zamknięta na Ancient Dwarven Chest Key, a w niej: Pale Blue Key oraz Dwarven Great Warhammer of Death.

4. Zud wraz z obstawą: Orc Shaman i Orc Witch Doctor pilnują Crude Pot Metal Key.

5. Iron Key.

6. Drzwi otwiera Iron Key. W środku spotkasz się z Onglorem i z Inglorem. Po ich pokonaniu znajdziesz w trumnie z lewej Onglore's Amulet of War.

7. W skrzyni zamkniętej na Crude Pot Metal Key spoczywa Deathbane, którą orki skradły Beriandowi.

8. Warriors Fountain.

9. Dwa kegi, z których jeden obdarza czarem Cat's Grace a drugi: Bull's Strength.

10. Wrought Iron Key.

11. Sześć beczek jednorazowego użytku, podnoszących kolejno: strength, dexterity, constitution, intelligence, wisdom i charisma.

12. Fountain of Healing.

13. Fountain of Restoration - jednorazowego użytku.

14. Skrzynia zamknięta na Wrought Iron Key, a w niej Warhammer +2.

15. Beczka podnosząca constitution.

16. Rhonglyn - starożytne urządzenie do teleportacji. Później je uruchomisz. Ten tutaj ma żółty kamień.

17. W skrzyni leży Black Skeleton Key.

18. Drzwi zamknięte na Black Skeleton Key.

19. W skrzyni: Ancient Rusted Iron Key.

20. Midnight Black Fountain - przy próbie napicia się z niej atakuje dwójka zombi. Fontanna jest pusta.

21. Cztery studnie (Well of Endurance, Well of Wisdom, Well of Beauty, Well of Rest), Aby móc się z nich napić, będziesz musiał pokonać Lifespring Guardiana mieszkającego w Deep Halls, o co Cię z resztą poprosi duch spacerującej przy studniach Eleny. Nauczy Cię ona dodatkowo Echoing Word.

22. Jariala, uwięzionego w kamieniu przez Ozamę, uwolnisz rozbijając kamień (poszukaj uważnie właściwego piksela poza obszarem zajmowanym przez Jariala). Jarial jest czarownikiem, który chętnie się do drużyny przyłączy.

23. Skrzynia zamknięta na Hidden Chest Key.

24. Rogue's Fountain - podnosi na chwilę dexterity.

25. Drzwi zamknięte na Undead Cell Key.

26. Mol, Mol's Shaman i dwóch Orc Leaders mają przy sobie Undead Cell Key oraz Orcish Lead Mace.

27. Orc, dwóch Orc Leaders i Orc Witch Doctor mają przy sobie Hidden Chest Key oraz Massive Club +3.

28. Lizardfolk Chief i Lizardfolk Shaman bronią Brass "L" Key. W zamkniętej nań skrzyni znajduje się Brass "R" Key oraz Greatsword +2 i Large Shield +2. W skrzyni zamkniętej na drugi klucz spoczywa Greataxe +2.

29. Keg of Healing.

30. Drzwi do tego pomieszczenia rozmrożą się, gdy stłuczesz trzy studnie w pomieszczeniu obok (31). Po pokonaniu jednego Shadow'a, znajdziesz w zabezpieczonej pułapką skrzyni: Wand of Chain Lightning, Sorcerer Scroll of Melf's Acid Arrow i Sorcerer Scroll of Protection from Evil.

31. Do zniszczenia tych studni wyznacz kogoś o największej odporności (masz obok Keg of Shielding), gdyż każda z nich przy zniszczeniu wydaje z siebie Cone of Cold.

32. Keg of Shielding - podnosi AC o 6, na chwilę.

33. Przyjazny Ormyrr Geb poszukuje swojego klanu Sharpstick.

34. Czwórka Orc Ghouls broni dostępu do Keg of Healing.

35. Keg of Blinking, Keg of Invisibility - oba dają się użyć trzykrotnie.

36. Wyjście do Stillwater (Tombs).

37. Black Oily Fountain. Obniża constitution.

38. Keg of Healing.

39. Zabij Skeleton Lorda, roztłucz kamień, z którego się wydobywa trujący dym i zabierz Greatsword of Fire.

40. Fountain of Healing.

41. Drzwi zamknięte są na Lockpick (?), ten zaś znajduje się w środku.

42. Siedziba Preybelish'a. Otworzy drzwi, gdy zaoferujesz mu na wymianę Onglore's Amulet of War. Gdy go pokonasz, znajdziesz przy nim Wizard's Torc (póki co zepsuty), a wewnątrz pomieszczenia dodatkowo: Necklace of Protection, Amulet of Protection, Amulet of Protection from Paralysis oraz Medallion of Defence.

43. Ciało Ozamy, a przy nim Snakeskin Boots.

44. Wyjście do Stillwater (Mines). W łóżku: Silver Key. W skrzyni: Pale Green Key oraz Dwarven Ringmail of Protection. Silver Key otwiera drzwi na prawo.

45. Fountain of the Earth: CON+4, DX-1, CHA-2. Drzwi do pomieszczenia zamknięte są na Pale Blue Key.

46. Drzwi zamknięte na Pale Green Key.

47. W skrzyni bronionej przez Shadow'a oraz przez pułapkę znajdziesz Ring of Brute Strength.

48. Po pokonaniu Scarred Mage, dwóch Ancient Zombie i dwóch Zombie, znajdziesz przy trupach list, z którego się dowiesz, że magowie ci służą tajemniczemu Cult of the Dragon.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2001-12-09
17:03

VOSTOK Generał

😒

Mam problem z uzyskaniem klucza "Ancient Rusted Iron Key'' , który znajduje się w lokacji nr. 19 na mapie w MainHall's (czyli drugiej mapie) .W związku z czym nie mogę otworzyć drzwi do pomieszczenia 49 (które notabene nie jest w solucji opisane ).Skrzynia w pomieszczeniu 19 jest otwarta a DM informuje że nic niema w środku.Przed wejsciem do pomieszczenia słyszę odgłosy wywoływane przez duchy
Krasnoludów ( dostaje też odpowiedni komunikat ) .W razie jakieś niejasności proszę o kontakt.

Z poważaniem
VOSTOK

Komentarz: VOSTOK
2002-01-12
19:50

zanonimizowany4322 Junior

niestety nie wiem jak to zrobić
le morzesz mi pomuc w innej rzeczy nie wiem co zrobić w main hols po zabiciu ducha nie ma gdzie iść
przejścia są zamurowane , jak prubuje iść dalej to pisze mi rze przejście jest zzablokowane.

Komentarz: zanonimizowany4322
2002-08-14
10:54

zanonimizowany18701 Pretorianin

😉

Mam pytanie do kogoś kto pisał ten poradnik.
Halls of light- o co chodzi z tymi orogami mającymi czekać na lokacji 30 . Nikt tam na mnie nie czeka i nie wiem co zrobić zeby czekał. Ponoć mają mnie nauczyć word of the dragon a ten z kolei umożliwi dostę do nowego słowa mocy. Więc prooooosze Cię Shuck pomóż mi.

Komentarz: zanonimizowany18701
2004-10-11
20:40

zanonimizowany194047 Junior

ja też mam problem.Zabiłam Prybeshlisha i według poradników mi dostępnych(dokładnych jak nic:)) mam iść do jakiś czarowników kultu Smoka czy jakoś podobnie. Problem w tym że ja nie umie się dostać na mury w Myth Dranor i nie moge tam dojść.Jak to zrobić?????

Komentarz: zanonimizowany194047
2004-10-11
20:48

zanonimizowany194047 Junior

moge jednak pomóc temu jakiemuś bhaalowi.jeżeli chodzi ci o miejsce o które mi chodzi to dobże.jeżeli więc tak jest to wróć sie i jeżeli dobże sie domyślam to dzięki kluczowi który napewno masz w posiadaniu otwożysz niezbyt widoczne drzwi po prawej(od wejścia). też miałam z tym problem ale wpadłam potem na to. w lochach urzywaj chorągiewek na mapie bo sie pogubisz.czyli wracasz ale nie wychdzisz, skręcasz, wchodzisz i zabijasz chyba 5 orków.jażeli chodzi ci o co innego to pisz może już tam byłam

Komentarz: zanonimizowany194047
2005-01-04
14:14

zanonimizowany109820 Junior

Na drugim pietrze katakumb w lokacji 13 14 jest do zdobycia MATOWY MOSIĘŻNY KLUCZ. Po otwarciu drzwi, zamknąłem je i niestety nie moge juz ich otworzyć. Czy jest jeszcze drugi sposób aby dostać sie na kolejny poziom katakumb?
Pozdr

Komentarz: zanonimizowany109820
2005-01-04
14:28

VOSTOK Generał

Cholender latający!!! Mój pierwzy Post na forum!! Jak wyście to odgrzebali....

skubi 99--> w związku z tym że to było 3 lata temu może byc problem z uzyskaniem odpowiedzi :P..

Komentarz: VOSTOK

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl