Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Bestiariusz
Aktualizacja:
Bestiariusz
Oto lista gatunków wrogich stworzeń, napotkanych przeze mnie w okolicach Myth Drannor, podczas długich jesiennych spacerów. Po nazwie bądź imieniu stworzenia następuje liczba oznaczająca jego armor class (często jest to zakres od-do, gdyż poszczególne stworzenia występują w kilku, nieznacznie się od siebie różniących odmianach), później hit dice, a na końcu mogą się znaleźć, choć nie muszą, dodatkowe uwagi takie jak to, czy stworzenie posługuje się bronią strzelecką oraz jak groźne czary rzucać potrafi.
- Orc, 14-16, 1d8, łuk.
- Orc Leader, 16-21, 2d10.
- Orc Ghoul, 16, 3d12.
- Orc Shaman, 15-17, 4d8, paraliż.
- Orc Witch Doctor, 19, 4d6, magiczne pociski.
- Orc Warlock, 19-21, 6d6+6, magiczne pociski.
- Mol (orc), 21, 3d10+3.
- Mol's Shaman (orc), 20, 3d8.
- Zud (orc).
- Orc Sergeant, 23-28, 5d10.
- Orc Captain, 23, 7d10+4, magiczne pociski, 2 ataki.
- Orc Chief, 23, 3d10.
- Orog, 16-23, 3d10+3, łuk.
- Orog Guardsman, 26, 5d10+5.
- Orog Healer, 20, 4d10+4, paraliż.
- Orog Hunter, 21, 5d10+5, łuk.
- Orog Veteran, 24-29, 7d10+7.
- Orog Conscript, 23, 3d10+3.
- Orog Champion, 22, 7d10+3.
- Soulless Orog, 17, 7d12+7, 2 ataki.
- Orog Marauder, 20-27, 7d10+16, łuki, 2 ataki.
- Orog Marauder Brute, 30, 11d10+20, 2 ataki.
- Orog Marauder Boss, 26, 9d10+18, 2 ataki.
- Orog Marauder Big Boss, 32-34, 14d10+24, 3 ataki.
- Orog Marauder Hoodoo, 24, 12d8+11, mocne czary ofensywne, 2 ataki.
- Orog Elite, 26, 3d12.
- Orog Berserker, 25, 6d10+6, łuk, 2 ataki.
- Zombie, 10, 2d12+3.
- Ancient Zombie, 10, 4d12+4, 2 ataki.
- Zombie Lord, 13, 9d12+3, 2 ataki.
- Skeleton, 14-18, 1d12.
- Skeleton Knight, 15-22, 2d12, 2 ataki.
- Skeleton Elder, 19-24, 3d12.
- Skeleton Lord, 18-28, 6d10, 2 ataki.
- Ghoul, 16, 3d12, 3 ataki.
- Ghast, 18, 5d12, paraliż, 3 ataki.
- Shambling Ghast, 20, 7d12, paraliż, 2 ataki.
- Onglore (ghoul), 18, 4d12.
- Inglore (ghoul), 18, 4d12.
- Shadow, 15, 3d12, zabiera strength.
- Master Shadow, 18, 7d12, zabiera strength.
- Wraith, 18, 7d12, zabiera constitution.
- Master Wraith, 19, 10d12, zabiera constitution, 2 ataki.
- Spectre, 18, 9d12, obniża level.
- Master Spectre, 20, 14d12, obniża level, 2 ataki.
- Lich, 23, 12d12, mocne czary ofensywne.
- Archlich, 29, 16d12, mocne czary ofensywne.
- Mohrg, 16, 14d12, paraliż, dziwnie niebezpieczny, 3 ataki.
- Wight, 16, 5d12+15, czasem obniża poziom, 2 ataki.
- Master Wight, 18, 8d12+18, czasem obniża poziom.
- Revenant, 16, 12d12+3, 3 ataki.
- Scarred Mage, 12, 6d4+8, czary ofensywne, 3 ataki.
- Geb (ormyrr), 16, 7d10+7, 5 ataków.
- Ormyrr, 20, 12d10+12, 5 ataków.
- Chief Pujik (ormyrr), 21, 15d10+15, 5 ataków.
- Lizardfolk, 15-17, 2d8+2.
- Lizardfolk Ghoul, 16, 3d12.
- Lizardfolk Leader, 16, 2d8+1.
- Lizardfolk Chief, 18, 3d10+3.
- Lizardfolk Shaman, 19, 4d8.
- Lizardfolk Warrior, 19, 6d8+6, 2 ataki.
- Lizardfolk Taskmaster, 18, 5d8+8, magiczne pociski.
- Lizardfolk Healer, 16, 4d8+4, paraliż.
- Lizardfolk Faith Healer, 17, 5d8+6.
- Lizardfolk Scavenger, 15, 4d8+8.
- Lizardfolk Warlord, 19, 9d8+8.
- Stone Lizardfolk, 21, 7d8+4, 2 ataki.
- Lizardfolk Geomancer, 22, 7d8+4, czary ofensywne.
- Arracat, 21, 7d10+7, 2 ataki.
- Guard Arracat, 21-23, 10d10+10.
- Black Arracat, 29, 16d10+32, 2 ataki.
- Arracat Mother, 25, 20d10+6, 2 ataki.
- Cult Soldier Recruit, 12-14, 5d10+5.
- Cult Soldier, 19, 7d10+14.
- Cult Soldier Elite, 26, 9d10+27, łuk, 2 ataki.
- Cult Quartermaster, 27, 11d10+33, 3 ataki.
- Cult Lieutenant, 30, 13d10+39, 3 ataki.
- Cult Brigadier, 31, 15d10+45.
- Cult Field Marshal, 32, 17d10+68, 4 ataki.
- Doomkin Cult Fighter, 30-36, 12d10+36, łuk, 2 ataki.
- Cult Mage Recruit, 10, 4d4.
- Cult Mage, 11-12, 8d4+8, czary ofensywne, 2 ataki.
- Cult Archmage, 15, 12d4+24, mocne czary ofensywne, 3 ataki.
- Cult Overseer, 17, 16d4+32, mocne czary ofensywne, 4 ataki.
- Cult Grand Overseer, 20, 20d4+60.
- Freth Drow Scout, 20, 6d10, łuk, 2 ataki.
- Kilsek Drow Warrior, 20, 8d10.
- Freth Drow Inquisitor, 20, 20d8.
- Freth Drow Commando, 21, 10d10, łuk.
- Freth Drow Warrior, 21, 8d10, łuk.
- Freth Drow Commander, 23, 12d10, łuk.
- Freth Drow Robber, 25, 9d6, sling, 2 ataki.
- Freth Drow Assassin, 26, 17d6, łuk, 3 ataki.
- Freth Drow Guard, 29, 14d10, łuk, 3 ataki.
- Freth Drow Guard Master, 32, 16d10, łuk, 3 ataki.
- Freth Drow Priest, 14, 12d8, sling, paraliż.
- Freth Drow High Priest, 18, 16d8, paraliż.
- Enthralled Drow, 23-27, 9d12+9, 3 ataki.
- Bergos (drow), 29, 12d10, łuk, 3 ataki.
- Preybelish (dark naga), 16, 9d8+18, mocne czary ofensywne.
- Skerndli (dark naga), 16, 9d8+18, trucizna.
- Gorgat (dark naga), 16, 9d8+18, trucizna.
- Kog (dark naga), 18, 10d8+20, trucizna.
- Dark Naga, 16, 13d8+26, trucizna.
- Gulrithi (dark naga), 16, 20d8+40.
- Sleethurr (dark naga), 16, 17d8+34.
- Dwarven Statue, 25, 14d10, 2 ataki.
- Lifespring Guardian (statue), 19, 8d10, 2 ataki.
- Gargoyle, 18, 5d10+16, 4 ataki.
- Gargoyle Leader, 19, 6d10+20, 4 ataki.
- Tusk-Lord (gargoyle), 30, 18d10.
- Margoyle, 21, 7d10+24, 4 ataki.
- Margoyle Queen, 22, 10d10+32, 4 ataki.
- Dragon-kin, 26, 10d12+7, 2 ataki.
- Dragon-kin Captain, 30, 14d12+9, 2 ataki.
- Malgi Hi, 23, 8d6+40.
- Dreydre, 28, 16d8.
- Thyaast, 31, 20d12, bardzo mocne czary.
- Kalannar, 24, 13d10+6.
- Foluben, 32, 16d10.
- Greyanna, 32, 15d10+20, paraliż.
- Azmark Duathel, 23, 10d8+40.
- Nathlilik (drow), 38, 10d10+12.
- Kya Mordrayn, 29, 38d5+76, bardzo mocne czary, 3 postaci.
- Pelendralaar, 36, 64d12+255, zionie ogniem i przygniata.
- Pool of Radiance: Ruins of Myth Drannor - poradnik do gry
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor - poradnik do gry
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Poradnik do gry - Myth Drannor
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Main Halls
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Deep Halls
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Halls of Stone
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Halls of Light
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Catacombs First Cellar
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Catacombs Second Cellar
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Catacombs Lower Keep
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Catacombs The Prisons
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Castle Passage
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Castle Cormanthor
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Hall of Wizards, Safekeep Halls, Hearthhame Halls i Tower
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Lizardfolk Tunnel i Ancient Tomb
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Przejścia pomiędzy poziomami
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Nieznacznie lakoniczny opis przejścia gry
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Bestiariusz
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Sztylety, miecze, topory, młoty, maczugi, włócznie, kije, etc
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Łuki, strzały i proce, zbroje, tarcze, rękawice i buty
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Mikstury, czary, zaklęcia i różdżki
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Książki, klejnoty, pierścienie i naszyjniki
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Cholender latający!!! Mój pierwzy Post na forum!! Jak wyście to odgrzebali....
skubi 99--> w związku z tym że to było 3 lata temu może byc problem z uzyskaniem odpowiedzi :P..
Na drugim pietrze katakumb w lokacji 13 14 jest do zdobycia MATOWY MOSIĘŻNY KLUCZ. Po otwarciu drzwi, zamknąłem je i niestety nie moge juz ich otworzyć. Czy jest jeszcze drugi sposób aby dostać sie na kolejny poziom katakumb?
Pozdr
moge jednak pomóc temu jakiemuś bhaalowi.jeżeli chodzi ci o miejsce o które mi chodzi to dobże.jeżeli więc tak jest to wróć sie i jeżeli dobże sie domyślam to dzięki kluczowi który napewno masz w posiadaniu otwożysz niezbyt widoczne drzwi po prawej(od wejścia). też miałam z tym problem ale wpadłam potem na to. w lochach urzywaj chorągiewek na mapie bo sie pogubisz.czyli wracasz ale nie wychdzisz, skręcasz, wchodzisz i zabijasz chyba 5 orków.jażeli chodzi ci o co innego to pisz może już tam byłam
ja też mam problem.Zabiłam Prybeshlisha i według poradników mi dostępnych(dokładnych jak nic:)) mam iść do jakiś czarowników kultu Smoka czy jakoś podobnie. Problem w tym że ja nie umie się dostać na mury w Myth Dranor i nie moge tam dojść.Jak to zrobić?????
Mam pytanie do kogoś kto pisał ten poradnik.
Halls of light- o co chodzi z tymi orogami mającymi czekać na lokacji 30 . Nikt tam na mnie nie czeka i nie wiem co zrobić zeby czekał. Ponoć mają mnie nauczyć word of the dragon a ten z kolei umożliwi dostę do nowego słowa mocy. Więc prooooosze Cię Shuck pomóż mi.
niestety nie wiem jak to zrobić
le morzesz mi pomuc w innej rzeczy nie wiem co zrobić w main hols po zabiciu ducha nie ma gdzie iść
przejścia są zamurowane , jak prubuje iść dalej to pisze mi rze przejście jest zzablokowane.
Mam problem z uzyskaniem klucza "Ancient Rusted Iron Key'' , który znajduje się w lokacji nr. 19 na mapie w MainHall's (czyli drugiej mapie) .W związku z czym nie mogę otworzyć drzwi do pomieszczenia 49 (które notabene nie jest w solucji opisane ).Skrzynia w pomieszczeniu 19 jest otwarta a DM informuje że nic niema w środku.Przed wejsciem do pomieszczenia słyszę odgłosy wywoływane przez duchy
Krasnoludów ( dostaje też odpowiedni komunikat ) .W razie jakieś niejasności proszę o kontakt.
Z poważaniem
VOSTOK
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
