Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Halls of Stone
Aktualizacja:
Halls of Stone
1. Po otwarciu skrzyń ze złotem zaatakują cię dwa Wraiths i jeden Master Spectre, które mają przy sobie Waterbell.
2. Drzwi otwierane przez Splashing Word.
3. Drzwi zamknięte na Brewer's Key.
4. Channel of Earthborn Wind.
5. W skrzyni znajdziesz Idolon.
6. Na stołach znajdziesz dwie Evil Books, z których jedna poprosi Cię o odnalezienie Pyre of Silence i wrzucanie doń wszystkich innych Evil Books, jakie możesz znaleźć.
7. Drzwi zamknięte na Delicate Pewter Key, a w pomieszczeniu, w skrzyni spoczywa Elena's Pewter Locket.
8. Pięciu Skeleton Elders broni skrzyni z Vial of Naga Blood. Ponadto jeśli do znajdującego się tu paleniska wrzucisz trzy Battleaxes, to dostaniesz w zamian jeden Battleaxe +3. Dwa Battleaxes znajdują się na miejscu, trzeci obok (10).
9. Piątka Skeleton Elders i palenisko, które przetapia trzy Large Shields na jedną Large Shield +3. Surowce znajdują się na miejscu.
10. Tu znajdziesz zwykły Battleaxe.
11. Pyre of Calming - leczy.
12. Delicate Pewter Key.
13. Te drzwi są wprawdzie zamknięte, ale otworzą się, gdy zabijesz wszystkie orogi z pomieszczenia naprzeciw - tędy wyjdą dodatkowe orogi na pomoc.
14. Channel of Earthborn Wind.
15. Wyjście do Stillwater.
16. Skrzynia z Leather Armor +2. No co, nie wszystkie punkty muszą coś wnosić.
17. Orog Guardsman i pięciu Orogs mają w posiadaniu doskonałą włócznię - Libertas.
18. Prawdopodobnie od Lizardfolks tu się znajdujących po raz pierwszy usłyszysz o niejakim Malgi Hi.
19. Tu w skrzyni znajdziesz Vial of Naga Blood.
20. W tym okrągłym pomieszczeniu znajduje się Gate to Mungoth, którym to portalem nieustannie wyłażą nieumarli. Portal zamyka Word of Constriction.
21. Spinning Spire (Dungeons).
22. Rhonglyn z zielonym kamieniem.
23. Gdy zabijesz Cult Mage, dwóch Skeleton Elders i dwóch Skeleton Knights, to uwolnisz Emmerica, jednego z ludzi Athana. Emmeric jest dobrym wojakiem i chętnie się do twojej drużyny przyłączy.
24. Fountain of Macabre jest broniona przez Skeleton Lorda, trzech Skeleton Knights i trzech Skeleton Elders. Oczekuje od ciebie daru w postaci czterech Vials of Naga Blood.
25. W skrzyni znajdziesz Sword of Firebrand.
26. Warto tym dwóm rannym orogom pomóc w walce z kościotrupem i trzema zombi, gdyż wówczas pomogą Ci w Twojej najbliższej walce.
27. Szóstka Ancient Zombie ma w posiadaniu Vial of Naga Blood.
28. Channel of Earthborn Wind.
29. Środkowa fontanna daje ochronę przed trucizną - trzykrotnie.
30. Oboje drzwi do tych pomieszczeń otwiera się tylko na dźwięk The Singing Word.
- Pool of Radiance: Ruins of Myth Drannor - poradnik do gry
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor - poradnik do gry
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Poradnik do gry - Myth Drannor
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Main Halls
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Deep Halls
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Halls of Stone
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Halls of Light
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Catacombs First Cellar
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Catacombs Second Cellar
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Catacombs Lower Keep
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Catacombs The Prisons
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Castle Passage
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Castle Cormanthor
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Hall of Wizards, Safekeep Halls, Hearthhame Halls i Tower
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Lizardfolk Tunnel i Ancient Tomb
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Przejścia pomiędzy poziomami
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Nieznacznie lakoniczny opis przejścia gry
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Bestiariusz
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Sztylety, miecze, topory, młoty, maczugi, włócznie, kije, etc
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Łuki, strzały i proce, zbroje, tarcze, rękawice i buty
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Mikstury, czary, zaklęcia i różdżki
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Książki, klejnoty, pierścienie i naszyjniki
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Cholender latający!!! Mój pierwzy Post na forum!! Jak wyście to odgrzebali....
skubi 99--> w związku z tym że to było 3 lata temu może byc problem z uzyskaniem odpowiedzi :P..
Na drugim pietrze katakumb w lokacji 13 14 jest do zdobycia MATOWY MOSIĘŻNY KLUCZ. Po otwarciu drzwi, zamknąłem je i niestety nie moge juz ich otworzyć. Czy jest jeszcze drugi sposób aby dostać sie na kolejny poziom katakumb?
Pozdr
moge jednak pomóc temu jakiemuś bhaalowi.jeżeli chodzi ci o miejsce o które mi chodzi to dobże.jeżeli więc tak jest to wróć sie i jeżeli dobże sie domyślam to dzięki kluczowi który napewno masz w posiadaniu otwożysz niezbyt widoczne drzwi po prawej(od wejścia). też miałam z tym problem ale wpadłam potem na to. w lochach urzywaj chorągiewek na mapie bo sie pogubisz.czyli wracasz ale nie wychdzisz, skręcasz, wchodzisz i zabijasz chyba 5 orków.jażeli chodzi ci o co innego to pisz może już tam byłam
ja też mam problem.Zabiłam Prybeshlisha i według poradników mi dostępnych(dokładnych jak nic:)) mam iść do jakiś czarowników kultu Smoka czy jakoś podobnie. Problem w tym że ja nie umie się dostać na mury w Myth Dranor i nie moge tam dojść.Jak to zrobić?????
Mam pytanie do kogoś kto pisał ten poradnik.
Halls of light- o co chodzi z tymi orogami mającymi czekać na lokacji 30 . Nikt tam na mnie nie czeka i nie wiem co zrobić zeby czekał. Ponoć mają mnie nauczyć word of the dragon a ten z kolei umożliwi dostę do nowego słowa mocy. Więc prooooosze Cię Shuck pomóż mi.
niestety nie wiem jak to zrobić
le morzesz mi pomuc w innej rzeczy nie wiem co zrobić w main hols po zabiciu ducha nie ma gdzie iść
przejścia są zamurowane , jak prubuje iść dalej to pisze mi rze przejście jest zzablokowane.
Mam problem z uzyskaniem klucza "Ancient Rusted Iron Key'' , który znajduje się w lokacji nr. 19 na mapie w MainHall's (czyli drugiej mapie) .W związku z czym nie mogę otworzyć drzwi do pomieszczenia 49 (które notabene nie jest w solucji opisane ).Skrzynia w pomieszczeniu 19 jest otwarta a DM informuje że nic niema w środku.Przed wejsciem do pomieszczenia słyszę odgłosy wywoływane przez duchy
Krasnoludów ( dostaje też odpowiedni komunikat ) .W razie jakieś niejasności proszę o kontakt.
Z poważaniem
VOSTOK
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

