Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Halls of Stone
Aktualizacja:
Halls of Stone
1. Po otwarciu skrzyń ze złotem zaatakują cię dwa Wraiths i jeden Master Spectre, które mają przy sobie Waterbell.
2. Drzwi otwierane przez Splashing Word.
3. Drzwi zamknięte na Brewer's Key.
4. Channel of Earthborn Wind.
5. W skrzyni znajdziesz Idolon.
6. Na stołach znajdziesz dwie Evil Books, z których jedna poprosi Cię o odnalezienie Pyre of Silence i wrzucanie doń wszystkich innych Evil Books, jakie możesz znaleźć.
7. Drzwi zamknięte na Delicate Pewter Key, a w pomieszczeniu, w skrzyni spoczywa Elena's Pewter Locket.
8. Pięciu Skeleton Elders broni skrzyni z Vial of Naga Blood. Ponadto jeśli do znajdującego się tu paleniska wrzucisz trzy Battleaxes, to dostaniesz w zamian jeden Battleaxe +3. Dwa Battleaxes znajdują się na miejscu, trzeci obok (10).
9. Piątka Skeleton Elders i palenisko, które przetapia trzy Large Shields na jedną Large Shield +3. Surowce znajdują się na miejscu.
10. Tu znajdziesz zwykły Battleaxe.
11. Pyre of Calming - leczy.
12. Delicate Pewter Key.
13. Te drzwi są wprawdzie zamknięte, ale otworzą się, gdy zabijesz wszystkie orogi z pomieszczenia naprzeciw - tędy wyjdą dodatkowe orogi na pomoc.
14. Channel of Earthborn Wind.
15. Wyjście do Stillwater.
16. Skrzynia z Leather Armor +2. No co, nie wszystkie punkty muszą coś wnosić.
17. Orog Guardsman i pięciu Orogs mają w posiadaniu doskonałą włócznię - Libertas.
18. Prawdopodobnie od Lizardfolks tu się znajdujących po raz pierwszy usłyszysz o niejakim Malgi Hi.
19. Tu w skrzyni znajdziesz Vial of Naga Blood.
20. W tym okrągłym pomieszczeniu znajduje się Gate to Mungoth, którym to portalem nieustannie wyłażą nieumarli. Portal zamyka Word of Constriction.
21. Spinning Spire (Dungeons).
22. Rhonglyn z zielonym kamieniem.
23. Gdy zabijesz Cult Mage, dwóch Skeleton Elders i dwóch Skeleton Knights, to uwolnisz Emmerica, jednego z ludzi Athana. Emmeric jest dobrym wojakiem i chętnie się do twojej drużyny przyłączy.
24. Fountain of Macabre jest broniona przez Skeleton Lorda, trzech Skeleton Knights i trzech Skeleton Elders. Oczekuje od ciebie daru w postaci czterech Vials of Naga Blood.
25. W skrzyni znajdziesz Sword of Firebrand.
26. Warto tym dwóm rannym orogom pomóc w walce z kościotrupem i trzema zombi, gdyż wówczas pomogą Ci w Twojej najbliższej walce.
27. Szóstka Ancient Zombie ma w posiadaniu Vial of Naga Blood.
28. Channel of Earthborn Wind.
29. Środkowa fontanna daje ochronę przed trucizną - trzykrotnie.
30. Oboje drzwi do tych pomieszczeń otwiera się tylko na dźwięk The Singing Word.
0
- Pool of Radiance: Ruins of Myth Drannor - poradnik do gry
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor - poradnik do gry
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Poradnik do gry - Myth Drannor
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Main Halls
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Deep Halls
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Halls of Stone
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Halls of Light
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Catacombs First Cellar
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Catacombs Second Cellar
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Catacombs Lower Keep
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Catacombs The Prisons
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Castle Passage
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Castle Cormanthor
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Hall of Wizards, Safekeep Halls, Hearthhame Halls i Tower
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Lizardfolk Tunnel i Ancient Tomb
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Przejścia pomiędzy poziomami
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Nieznacznie lakoniczny opis przejścia gry
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Bestiariusz
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Sztylety, miecze, topory, młoty, maczugi, włócznie, kije, etc
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Łuki, strzały i proce, zbroje, tarcze, rękawice i buty
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Mikstury, czary, zaklęcia i różdżki
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Książki, klejnoty, pierścienie i naszyjniki
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor - poradnik do gry
Komentarze czytelników
VOSTOK Generał
Mam problem z uzyskaniem klucza "Ancient Rusted Iron Key'' , który znajduje się w lokacji nr. 19 na mapie w MainHall's (czyli drugiej mapie) .W związku z czym nie mogę otworzyć drzwi do pomieszczenia 49 (które notabene nie jest w solucji opisane ).Skrzynia w pomieszczeniu 19 jest otwarta a DM informuje że nic niema w środku.Przed wejsciem do pomieszczenia słyszę odgłosy wywoływane przez duchy
Krasnoludów ( dostaje też odpowiedni komunikat ) .W razie jakieś niejasności proszę o kontakt.
Z poważaniem
VOSTOK
zanonimizowany4322 Junior
niestety nie wiem jak to zrobić
le morzesz mi pomuc w innej rzeczy nie wiem co zrobić w main hols po zabiciu ducha nie ma gdzie iść
przejścia są zamurowane , jak prubuje iść dalej to pisze mi rze przejście jest zzablokowane.
zanonimizowany18701 Pretorianin
Mam pytanie do kogoś kto pisał ten poradnik.
Halls of light- o co chodzi z tymi orogami mającymi czekać na lokacji 30 . Nikt tam na mnie nie czeka i nie wiem co zrobić zeby czekał. Ponoć mają mnie nauczyć word of the dragon a ten z kolei umożliwi dostę do nowego słowa mocy. Więc prooooosze Cię Shuck pomóż mi.
zanonimizowany194047 Junior
ja też mam problem.Zabiłam Prybeshlisha i według poradników mi dostępnych(dokładnych jak nic:)) mam iść do jakiś czarowników kultu Smoka czy jakoś podobnie. Problem w tym że ja nie umie się dostać na mury w Myth Dranor i nie moge tam dojść.Jak to zrobić?????
zanonimizowany194047 Junior
moge jednak pomóc temu jakiemuś bhaalowi.jeżeli chodzi ci o miejsce o które mi chodzi to dobże.jeżeli więc tak jest to wróć sie i jeżeli dobże sie domyślam to dzięki kluczowi który napewno masz w posiadaniu otwożysz niezbyt widoczne drzwi po prawej(od wejścia). też miałam z tym problem ale wpadłam potem na to. w lochach urzywaj chorągiewek na mapie bo sie pogubisz.czyli wracasz ale nie wychdzisz, skręcasz, wchodzisz i zabijasz chyba 5 orków.jażeli chodzi ci o co innego to pisz może już tam byłam
zanonimizowany109820 Junior
Na drugim pietrze katakumb w lokacji 13 14 jest do zdobycia MATOWY MOSIĘŻNY KLUCZ. Po otwarciu drzwi, zamknąłem je i niestety nie moge juz ich otworzyć. Czy jest jeszcze drugi sposób aby dostać sie na kolejny poziom katakumb?
Pozdr
VOSTOK Generał
Cholender latający!!! Mój pierwzy Post na forum!! Jak wyście to odgrzebali....
skubi 99--> w związku z tym że to było 3 lata temu może byc problem z uzyskaniem odpowiedzi :P..
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

