Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Catacombs First Cellar
Aktualizacja:
Catacombs: First Cellar
1. W skrzyni znajduje się Elven Royal Necklace.
2. Na stole leży Old Iron Key.
3. Fountain of Healing oraz skrzynia zamknięta na Old Iron Key, w której są klejnoty.
4. Dwójka Soulless Orogs posiada Brass Key.
5. Drzwi zamknięte na Brass Key.
6. Gdy zabijesz Cult Mage'a i dwóch Soulless Orogs, to znajdziesz przy nich Rusty Key oraz Bronze Key.
7. Fountain of Power - daje Bull's Strength, jeden raz.
8. W skrzyni znajdziesz Rusty Key i Bronze Key.
9. Keg of Elven Wine - jednorazowe leczenie.
10. Tego przejścia bronią: czwórka Orog Marauders Brute, dwójka Orog Marauders, dwójka Soulless Orogs, Orog Marauder Hoodoo i Dark Naga. Na jednej półce znajdziesz Cleric's Tome of Truths, a na drugiej Sorcerers' Cyclopedia Illuminati.
11. Dark Naga, Orog Marauder Hoodoo, dwójka Orog Marauders Brute, czterech Soulless Orogs.
12. Wyjście do Stillwater (Naga's Lair).
13. W Orrery Cage znajduje się jeszcze jedna planeta czekająca na uwolnienie.
14. Keg of Elven Nectar - Restoration, Keg of Elven Mead - Bull's Strength, Keg of Elven Wine - Heal.
15. W skrzyni znajduje się Ring of Dodging.
16. W skrzyni: Rusty Elven Key.
17. Dziesięciu Skeleton Lords broni skrzyni z Wand of Electra.
18. Dziesięciu Skeleton Lords broni skrzyni z Ring of Electra.
19. Klasyczna pułapka: po wejściu okrążają: ośmiu Wights i czterech Mohrgs, studnia ledwie leczy, lecz rzuca czar - Web.
20. Prison Key Ring.
21. Drzwi otwierane przez Prison Key Ring.
22. Na stole spoczywa Drande's Illustrated Codex Maleficus.
23. Drzwi zamknięte na Rusty Elven Key.
24. Na stole znajdziesz Aasirak's Book of Dancing Dead.
25. Adamanite Key.
26. Drzwi zamknięte na Adamanite Key.
27. Drzwi zamknięte na Silver Spider Key.
28. Fountain of Drow Elixir - ujmuje constitution.
29. Dotknięcie Spider Idol otwiera ołtarz, a w nim znajdują się: Drow Ceremonial Dagger oraz Drow Spinnan Trisagion.
30. To przejście znajduje się w rękach sporej grupy drowów: Bergos, Freth Drow High Priest, ośmiu Freth Drow Commandos, dwójka Guard Arracats. Musisz ich jednak pokonać, gdyż mają przy sobie Silver Spider Key. Aby zdjęli z siebie czar Darkness, musisz najpierw powiedzieć, że to Bergos zginie a nie Ty, a później zasugerować, że ma za mało ludzi, by Cię pokonać.
31. Te orogi nie zaatakują Cię pierwsze. Mają jednak przy sobie Greenish-Copper Key. W jednej ze skrzyń zaś znajdziesz Old Elven Key.
32. Drzwi do tego pomieszczenia są zamknięte na Greenish-Copper Key, a w środku znajduje się Fountain of Restoration, dwukrotnego użytku.
33. W skrzyni leży Idolon.
34. Tutaj stoczysz walkę z: Greyanną, Folubenem, Kalannerem, szóstką Freth Drow Guards i dwoma Guard Arracats, a to po to, by zdobyć czaszkę Anorrweyn Eversong oraz ewentualnie Drow Chainmail +5 i Drow Shortsword +5.
0
- Pool of Radiance: Ruins of Myth Drannor - poradnik do gry
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor - poradnik do gry
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Poradnik do gry - Myth Drannor
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Main Halls
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Deep Halls
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Halls of Stone
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Halls of Light
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Catacombs First Cellar
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Catacombs Second Cellar
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Catacombs Lower Keep
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Catacombs The Prisons
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Castle Passage
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Castle Cormanthor
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Hall of Wizards, Safekeep Halls, Hearthhame Halls i Tower
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Lizardfolk Tunnel i Ancient Tomb
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Przejścia pomiędzy poziomami
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Nieznacznie lakoniczny opis przejścia gry
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Bestiariusz
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Sztylety, miecze, topory, młoty, maczugi, włócznie, kije, etc
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Łuki, strzały i proce, zbroje, tarcze, rękawice i buty
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Mikstury, czary, zaklęcia i różdżki
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor: Książki, klejnoty, pierścienie i naszyjniki
- Pool of Radiance Ruiny Myth Drannor - poradnik do gry
Komentarze czytelników
VOSTOK Generał
Mam problem z uzyskaniem klucza "Ancient Rusted Iron Key'' , który znajduje się w lokacji nr. 19 na mapie w MainHall's (czyli drugiej mapie) .W związku z czym nie mogę otworzyć drzwi do pomieszczenia 49 (które notabene nie jest w solucji opisane ).Skrzynia w pomieszczeniu 19 jest otwarta a DM informuje że nic niema w środku.Przed wejsciem do pomieszczenia słyszę odgłosy wywoływane przez duchy
Krasnoludów ( dostaje też odpowiedni komunikat ) .W razie jakieś niejasności proszę o kontakt.
Z poważaniem
VOSTOK
zanonimizowany4322 Junior
niestety nie wiem jak to zrobić
le morzesz mi pomuc w innej rzeczy nie wiem co zrobić w main hols po zabiciu ducha nie ma gdzie iść
przejścia są zamurowane , jak prubuje iść dalej to pisze mi rze przejście jest zzablokowane.
zanonimizowany18701 Pretorianin
Mam pytanie do kogoś kto pisał ten poradnik.
Halls of light- o co chodzi z tymi orogami mającymi czekać na lokacji 30 . Nikt tam na mnie nie czeka i nie wiem co zrobić zeby czekał. Ponoć mają mnie nauczyć word of the dragon a ten z kolei umożliwi dostę do nowego słowa mocy. Więc prooooosze Cię Shuck pomóż mi.
zanonimizowany194047 Junior
ja też mam problem.Zabiłam Prybeshlisha i według poradników mi dostępnych(dokładnych jak nic:)) mam iść do jakiś czarowników kultu Smoka czy jakoś podobnie. Problem w tym że ja nie umie się dostać na mury w Myth Dranor i nie moge tam dojść.Jak to zrobić?????
zanonimizowany194047 Junior
moge jednak pomóc temu jakiemuś bhaalowi.jeżeli chodzi ci o miejsce o które mi chodzi to dobże.jeżeli więc tak jest to wróć sie i jeżeli dobże sie domyślam to dzięki kluczowi który napewno masz w posiadaniu otwożysz niezbyt widoczne drzwi po prawej(od wejścia). też miałam z tym problem ale wpadłam potem na to. w lochach urzywaj chorągiewek na mapie bo sie pogubisz.czyli wracasz ale nie wychdzisz, skręcasz, wchodzisz i zabijasz chyba 5 orków.jażeli chodzi ci o co innego to pisz może już tam byłam
zanonimizowany109820 Junior
Na drugim pietrze katakumb w lokacji 13 14 jest do zdobycia MATOWY MOSIĘŻNY KLUCZ. Po otwarciu drzwi, zamknąłem je i niestety nie moge juz ich otworzyć. Czy jest jeszcze drugi sposób aby dostać sie na kolejny poziom katakumb?
Pozdr
VOSTOK Generał
Cholender latający!!! Mój pierwzy Post na forum!! Jak wyście to odgrzebali....
skubi 99--> w związku z tym że to było 3 lata temu może byc problem z uzyskaniem odpowiedzi :P..
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

