Neverwinter Nights Hordes of the Underdark: Rozdział 2 Questy 3
Aktualizacja:
Schwytana deva
1. Mapa 10: Jest to część zadania Ponura Otchłań . Dostajesz je od Lavorey w [17] (jest w Świątyni Kultu: Sanktuarium).
2. Mapa 10: Idź do [18] , a potem do [19] . Po drodze kilka razy będziesz musiał zabijać Mistrza Cienia . W [19] włóż kołek w sarkofag, dostaniesz 500 EXP. W skrzyni obok jest Różdżka Zerowania i Kula Energii .
3. Mapa 10: Wróć się teraz do devy w [17] . Możesz zrobić dwie rzeczy -- użyć mechanizmu (dźwigni) do zdobycia krwi i wylania jej na szczątki golemów. Stworzysz w ten sposób dwa golemy. Teraz masz do wyboru punkt 4 lub 5:
4. Mapa 10: Albo użyjesz mechanizmu po raz trzeci i zabijesz Lavoręę (dzięki czemu będziesz mógł stworzyć trzeciego golema). Dostaniesz 1500 EXP.
5. Mapa 10: Albo użyjesz Różdżki Zerowania by uwolnić devę. Dostaniesz 1500 EXP, jednak w tym przypadku możesz wykorzystać devę do tego, by pomogła ci albo w walce z Vix'thrą , albo z Valsharessą - i zabrać Kryształ Nie-śmierci .
Służąca
1. Mapa 9: Jeśli pokojowym sposobem dostałeś się do Zorvak'Mur, to idź do [4] . Odbędzie się tu aukcja - wejdź na podium dla licytujących, a potem zacznij gadać z Łupieżca Umysłów, handlarz niewolników .
2. Mapa 9: Gdy aukcja się rozpocznie milcz, a następnie staraj się przekonać że Służąca nie warta jest więcej niż 1300 złota. Po jej kupieniu możesz zrobić z nią kilka rzeczy (punkty 3 lub 4).
3. Mapa 9: Po pierwsze, możesz żądać posłuszeństwa albo wysłać na arenę gladiatorów. W obu przypadkach dostaniesz +7 do złego, ale w pierwszym kobieta ginie, w drugim dostajesz 1000 EXP. Idź do [5] i porozmawiaj z Łupieżcą Umysłu, nadzorcą kazamatów . Powiedz, że jesteś zainteresowany zakładem i daj 100 złota na ekwipunek dla swojej gladiatorki. Postaw na nią 500 złota, obejrzyj walkę.
4. Mapa 9: Najlepiej jednak jest skłamać Służącej , by poszła do Wyroczni z wiadomością - dostaniesz 1000 EXP i +10 do dobrego charakteru. Gdy udasz się do Lith My'athar: Świątyni Lolth, tam Służąca będzie stała. Kiedy z nią porozmawiasz, dostaniesz 500 EXP i +3 do dobrego.
Świątynia
1. Mapa 6: Jest to część zadania Avariel uwięzione pod ziemią . Udaj się do Świątyni w [D] , w środku w [7] porozmawiaj z Lomylithrarem , który zarazi cię trucizną. Nie zabijaj go od razu bo nie dostaniesz dodatkowego doświadczenia.
2. Mapa 6: Musisz przejść przez pięć prób (czyli pokonać pięciu przeciwników). Wrogów wybierasz pociągając za łańcuchy i zawsze są oni tacy sami: pierwszy od lewej to Ghul Łupieżca, drugi to Monstrualny Pająk, a trzeci to Zarażony Troll.
3. Mapa 6: Walczył będziesz w [8] - podczas walki możesz przeszukać kości, jest w nich Halabarda +4 . Po pokonaniu ich porozmawiaj ponownie z Lomylithrarem , dostaniesz 1500 EXP za zadanie i 1000 za otrzymanie kolejnego Odłamka Zwierciadła . Dostaniesz też Antidotum Talony , które wyleczy cię z trucizny.
4. Mapa 6: Teraz możesz zabić elfa - nie ma za to żadnej kary, a dzięki temu weźmiesz Laskę Wniebowstąpienia , Pas Zapaśnika , Smocze Pantofle i Togę Wiary .
Wieża Czarodzieja
1. Mapa 6: Jest to część zadania Avariel uwięzione pod ziemią . Idź do [9] , jest tam czarodziej Petyk Trenkhold . Dostaniesz od niego to zadanie (jeśli zabijesz maga, to możesz wziąć Kostur +3 ).
2. Mapa 6: Zanim wejdziesz do Wieży Czarodzieja - Poziomu 1 w [E] , wiedz, że używanie magii w wieży jest dość niebezpieczne, gdyż czasami zamiast czaru rzucasz zupełnie inny efekt - albo np. zamieniasz się w pingwina.
3. Mapa 6: Musisz dostać się na samą górę - do Wieży Czarodzieja - Poziomu 3. Tam zacznij walczyć z uczniem Jansilem w [10] . Gdy się podda i go wypuścisz, dostaniesz 1500 EXP, Odłamek Zwierciadła i standardowe 1000 EXP za niego.
4. Mapa 6: Potem możesz zabić ucznia, by zabrać mu Ostrze Kurtyzany . Dostaniesz jednak +5 do złego charakteru, więc zastanów się czy ci się to opłaca.
Zorvak'Mur - A
Jest to część zadania Illithidzi - sprzymierzeńcy Valsharessy . Są trzy możliwości wykonania tego zadania - A, B i C. Najwięcej korzyści przynosi sposób C (16500 EXP), ale tylko sposób A sprawi, że Illithidzi zerwą sojusz z Valsharessą (i nie pomogą jej w bitwie na końcu rozdziału).
Sposób A
1. Mapa 8: Po dostaniu tego zadania załóż Hełm Ekranowania i idź do [1] . Porozmawiaj z Łupieżcą Umysłu - nie zdejmuj hełmu. Dzięki temu pokojowym sposobem dostaniesz się do Zorvak'Mur.
2. Mapa 8: Najprostszy sposób to wręczenie Zwierciadła Wszechwidzenia (by je zdobyć, musisz wykonać zadanie Dziwne miasto na wyspie ) Arcymózgowi . W tym celu idź po prostu do [6] i porozmawiaj z Łupieżcą Umysłu.
3. Mapa 8: Zdejmij hełm, przeniesiesz się do Arcymózgu - daj mu lustro, a dostaniesz 7500 EXP. Jeśli dowiedziałeś się o buncie niewolników, to musisz o nim zawiadomić Arcymózg , by Illithidzi zerwali sojusz z Valsharessą .
Sposób B
1. Mapa 8: Jeśli nie chcesz pertraktować z Arcymózgiem , to najpierw dostań zadnie Bunt służących . Potem wybij wszystkich w Zorvak'Mur. Teleportem w [6] przeniesiesz się do Wielkiej Izby.
2. Mapa 8: Tutaj, uważając na iluzje, rozwiąż zagadki na drzwiach w [19] , [18] i [20] (750 EXP, zawsze prawidłowa jest odpowiedź trzecia) i pokonaj Wielebnego Ulitharida przed [20] (1000 EXP).
3. Mapa 8: Gdy wejdziesz do [12] , Arcymózg przeniesie cię do Spokojnego Przejścia. Jeśli uwierzysz w słowa czarującego mężczyzny / kobiety, to gra się skończy... ale jeśli nie, to będziesz musiał pokonać Balora, Obserwatora i Umbrowego Kolosa.
4. Mapa 8: Po tym przeniesiesz się z powrotem do Wielkiej Izby, a mózg będzie błagał cię o łaskę. Nadal możesz dać mu lustro, możesz też go zabić (2000 EXP). Po zabiciu wydostań się teleportem w [13] do Zorvak'Mur.
5. Mapa 8: Dostaniesz 5000 EXP za uwolnienie niewolników i 250 za każdego, który ucieknie. Pojawi się kilku niegroźnych Łupieżców Umysłu w różnych miejscach. Jeśli uciekną wszyscy, otrzymasz 2250 EXP.
Sposób C
W skrócie: najpierw porozmawiaj z niewolnikami i każ im czekać (zadanie Bunt służących ). Wybij wszystkich w Zorvak'Mur, a potem przenieś się do Wielkiej Izby teleportem w [6] . W środku rozwiąż zagadki na drzwiach w [19] , [18] i [20] (750 EXP, zawsze prawidłowa jest odpowiedź trzecia) i pokonaj Wielebnego Ulitharida przed [20] (1000 EXP). Potem idź do Arcymózgu w [12] . Po tym, jak pokonasz przeciwników w Spokojnym Przejściu i wrócisz się do Arcymózgu , zacznij z nim rozmawiać i wręcz Zwierciadło Wszechwidzenia (7500 EXP). Po przeniesieniu się do Zorvak'Mur wykonasz zadanie Bunt służących (5000 EXP). Pomóż walczyć niewolnikom z kilkoma łupieżcami umysłu, niech uciekną wszyscy (9 x 250 = 2250 EXP). Razem dostaniesz 16500 EXP, ale Illithidzi pojawią się w bitwie na końcu rozdziału (co nie jest wcale takim wielkim problemem).
0
- Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark - poradnik do gry
- Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark - poradnik do gry
- Neverwinter Nights Hordes of the Underdark: Rozdział 2
- Neverwinter Nights Hordes of the Underdark: Lith My'athar
- Neverwinter Nights Hordes of the Underdark: Szczyt Shaori
- Neverwinter Nights Hordes of the Underdark: Wyspa Twórcy
- Neverwinter Nights Hordes of the Underdark: Zorvak'mur
- Neverwinter Nights Hordes of the Underdark: Jaskinie Obserwatorów
- Neverwinter Nights Hordes of the Underdark: Ponura Odchłań
- Neverwinter Nights Hordes of the Underdark: Bitwa z Valsharessą
- Neverwinter Nights Hordes of the Underdark: Rozdział 3 Ciekawostki
- Neverwinter Nights Hordes of the Underdark: Rozdział 2 Questy 1
- Neverwinter Nights Hordes of the Underdark: Rozdział 2 Questy 2
- Neverwinter Nights Hordes of the Underdark: Rozdział 2 Questy 3
- Neverwinter Nights Hordes of the Underdark: Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Tofu Legend
Ugh, I znowu mapki na czarnym tle... Moja drukarka miała Wam coś do powiedzenia, ale nie nadawało się to do publikacji, więc powiem tylko, że Was nie lubi ;)
Sam poradnik dobry - co prawda mam wersję angielską gry, więc czasem czyta się go troche ciężko (kto na bogów przetłumaczył "Drider" na "pająk kosarz" ?!?! To oczywiście nie Wasza wina ale ten ktoś powinien dostać trzy tuziny razów na goły tyłek), ale generalnie jest wszystko, co trzeba (no może poza małym dodatkiem opisującym klasy prestiżowe i co z nich można zrobić - patrz "Epic Character Builds" na oficjalnej angielskiej stronie NWN). Suma sumarum - dobra robota. I tyle.
Tofu Legend
Zamienię od razu, ale najpierw prześlij mi na maila Twoją wersję Painta, bo moja nie obsługuje PDF-ów :P
zanonimizowany97314 Junior
buhahaha mapki pobiez ze strony lub daj w pdfie zaznacz i kopiuj a w jakims programie graf daj wstaw lub wklej i po klopocie
zanonimizowany145923 Senator
Poradnik jest OK :)
Ale znalazłem dwa niewielkie błędy. W opisie Miasta Zaginionych Dusz jest napisane:
"Teraz po prostu musisz po kolei iść do kamieni...", natomiast nie ma wspomniane, że przy kamieniach trzeba porozmawiać ze Skrybą...
Teraz nieco poważniejszy błąd:
W opisie Głębszych Pustkowii Canii jest napisane:
"Wróć się formą wilka przez dziurę i idź do [ B ] - znajdziesz się w Gnieździe Mimika. Otóż, na mapce punkt [ B ] to wyjście do Pustkowii Canii, czyli wcale nie znajdziemy się w Gnieździe Mimika, a cofniemy się do wcześniejszej lokacji ;-)
Gniazdo Mimika jest oznaczone [ C ] - zapewne autorowi się pomyliło... :-)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
