Neverwinter Nights Hordes of the Underdark: Rozdział 3 Questy 2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Skryba

1. Mapa 12: Zadanie to dostajesz od jednej ze Zmartwionych Dusz w [2] , w Mieście Zaginionych Dusz. Wraz z otrzymaniem go, dostaniesz też 100 EXP.

2. Mapa 12: Idź do [3] , spróbuj wejść do jaskini w [B] - nie uda ci się, ale dostaniesz 100 EXP. Porozmawiaj ze Skrybą - za rozpoczęcie rozmowy możesz dostać 200 EXP. Za pogłaskanie go dostaniesz +1 do dobrego charakteru, za kopnięcie +3 do złego.

3. Mapa 12: Porozmawiaj z nim o kamieniach, dostaniesz 200 EXP. Teraz po prostu musisz po kolei iść do kamieni: w [4] (400 EXP), potem do [5] (500 EXP) i wreszcie - do [6] (500 EXP + 300 EXP). Po ostatnim zadanie zostanie wykonane, a Skryba cię opuści.

Strażnicy arcydiabła

1. Mapa 12: Udaj się do Świątyni Śpiącego w [C] . Gdy Sensei Dharvana nie będzie czytała tomu, ty go przeczytaj. Dostaniesz to zadanie i 500 EXP. Rozwiązanie tego zadania idzie w tym samym czasie z wykonywaniem zadania Ucieczka z Piekieł , więc tam są wszystkie niezbędne informacje.

Trzecia Tajemnica Śpiącego

1. Mapa 12: Jest to jedno z pięciu zadań składowych questu Pielgrzymi Śpiącego . Powie ci ją Ponury Pielgrzym . Dostaniesz 500 EXP za wykonanie zadania.

Ucieczka z Piekieł

1. Mapa 12: Jest to główne zadanie trzeciego rozdziału. Znajdujesz się w Strażnicy w [A] . Porozmawiaj ze Żniwiarzem w [1] , dostaniesz to zadanie i 300 EXP. Wyjdź na zewnątrz.

2. Mapa 12: Wykonaj zadanie Pielgrzymi Śpiącego . Udaj się do Świątyni Śpiącego i idź do [17] - znajduje się tam Śpiący . Załóż amulet i użyj go, dostaniesz 300 EXP - możesz na kilka sposobów posunąć się dalej.

3. Mapa 12: Najprostszy - zranić nożem Śpiącego (+10 do złego, 200 EXP). Drugi - użyć Trąbki Pandemonium (1000 EXP plus 300 EXP za zabicie Sensei Dharvany , która cię zaatakuje), patrz zadanie Arden Swift . Trzeci - użyć wiedzy, by prześledzić sen i skoncentrować się na pierścieniu (też 1000 EXP). Najlepszy jest ostatni sposób.

4. Mapa 12: Pojawią się drzwi w [H] , które zaprowadzą cię do Podziemnego Skarbca. Spójrz na kartkę przed sobą, a potem idź do [18] i pokonaj trzy razy: czterech szkieletów i jednego kościanego golema. Zabierz trzy kawałki pierścienia z piedestałów i złącz je w jedno w kolejności: N - W - M. Dostaniesz 300 EXP.

5. Mapa 12: Załóż Pierścień Zagadki , a zauważysz cztery skrzynie oraz dwie koło [H] . Wyjdź na górę, z ołtarza zabierz Hełm Prawości i idź do Biura Kamieniołomów w [C] - zobaczysz skrzynkę, w której będzie zbroja Żelazny Szkielet . Wyjdź i idź do [J] - do Pustkowi Canii.

6. Mapa 13: Idź do [1] - zaczniesz walczyć ze Strażnikiem Drogi . Podczas walki będziesz zmieniał się w różne formy, aż w końcu odkryjesz że Amulet Sensei pozwala ci się zmieniać w formy wróżki, wilka lub żywiołaka. Pokonaj strażnika, a dostaniesz 500 EXP.

7. Mapa 13: Używając amuletu zmień się w żywiołaka i zniszcz kamienie blokujące drogę w [B] do Głębszych Pustkowii Canii. Przedzierając się dostań się do [C] - do Gniazda Mimika. Gdy tam się znajdziesz, dostaniesz zadanie Mimik , które wykonaj.

8. Mapa 13:Używając demonicznej ręki przedostań się na drugi brzeg. Pokonaj dwie grupy trolli i przygotuj się na walkę. Wejdź do Opuszczonego Przejścia w [F] - zaatakuje cię tam grupa wrogów w [11] , z czego niektórzy znani są z NWN.

9. Mapa 13: Idź do [12] i zmień się w formę wróżki. Porozmawiaj z dziurą i przeleć przez nią. Zmień się w człowieka, przesuń dźwignię, i wróć się też w postaci wróżki. Drzwiami w [F] idź do Grobu Mistrza Zagadek.

10. Mapa 14: Pokonaj przeciwników i przeczytaj napis na posągu w [1] - dostaniesz 200 EXP i zadanie Grobowiec Mistrza Zagadek . Wykonaj je.

11. Mapa 14: Za pomocą teleportu w [B] przenieś się do Znającej Miejsca. Znająca Miejsca stoi w [10] - porozmawiaj z nią, niech powie ci, gdzie znajduje się Znająca Imiona , dostaniesz 500 EXP. Bramą w [C] przeniesiesz się do Najgłębszych Pustkowii Canii.

12. Mapa 15: Możesz opcjonalnie wykonać zadanie Więzień . Idź potem lub od razu do [D] . Wejdź na Dziedziniec Fortecy, pokonaj wszystkich przeciwników i skieruj kroki do [E] - na Smagane Wiatrem Pobojowisko.

13. Mapa 16: Przenieś się na wyspę używając demonicznej ręki, do [3] . Pojawi się bardzo dużo przeciwników - kilkadziesiąt diabelskich wojowników. Gdy ich pokonasz, zjawi się także ostatni Strażnik Drogi . Zabij go, wykonasz zadanie Strażnicy arcydiabła .

14. Mapa 16:Idź do przejścia na północy, a potem do [4] . Tutaj zmień się w formę żywiołaka ziemi i przerzuć katapultę na drugi brzeg. Wróć się tam z powrotem. Musisz ustawić katapultę tak, by wskazywała dół pokryty lodem w [5] .

15. Mapa 16 : Strzel, a uwolnisz Znającą Imiona . Porozmawiaj z nią. Możesz poznać wiele imion, lecz po dokładną rozpiskę zapraszam do działu CIEKAWOSTKI. Jedynym niezbędnym imieniem jest imię Żniwiarza . Dostaniesz za nie 1000 EXP, ale będziesz musiał oddać Pierścień Zagadki i Amulet Sensei .

16. Mapa 12: Przenieś się do Miasta Zaginionych Dusz. Idź do Strażnicy w [A] i rozkaż Żniwiarzowi otworzyć bramę do Torilu. Dostaniesz 1200 EXP.

17. Mapa 15: Popatrz do opisu lokacji "Pobojowisko i Waterdeep", by dowiedzieć się wszystkiego o walce z Mefistofelesem i jej zasadach.

Więzień

1. Mapa 15: Będąc w Najgłębszych Pustkowiach Canii idź na północny zachód. W okolicach rzeki lawy na północy pokonasz żywiołaki ognia. Tutaj użyj demonicznej ręki, by przedostać się na drugi brzeg, a następnie wejdź do jaskini Pod Lodem w [C] .

2. Mapa 15: W [2] jest ściana z ognia, której lepiej nie próbuj sforsować. Najpierw każ swoim najemnikom stanąć w miejscu i się nie ruszać, potem zamień się w formę wróżki. Gdy będziesz już za ścianą, zmień się z powrotem w ludzką postać i używając łańcuchów (i pokonując żywiołaki ognia) przedostań się na wysepkę w [3] lub [4] .

3. Mapa 15: Dostaniesz 200 EXP. Teraz z każdej wysepki - [3] , [4] , [5] i [6] - zwróć się w stronę [7] i użyj ręki. Zniszczysz cztery piedestały - niestety, więzień spadnie i zginie. Dostaniesz 300 EXP.

4. Mapa 15: Teraz użyj ręki, by ściągnąć do siebie torbę - znajdziesz w niej Obręcz Ognia i Mrozu . Wykonasz zadanie i dostaniesz 500 EXP.

Zaginiona przywódczyni

1. Mapa 12: Zadanie to dostajesz od jednej ze Zmartwionych Dusz w [2] , w Mieście Zaginionych Dusz. Wraz z otrzymaniem go, dostaniesz też 100 EXP. Najpierw wykonaj zadanie Skryba .

2. Mapa 12: Kiedy już będziesz mógł wejść do Zamarzniętej Jaskini w [B] , zejdź tam do [8] . Użyj trzech jagód, by rozpalić ognisko - 500 EXP. Aribeth obudzi się i zaatakuje, pokonaj ją. Gdy się podda, zacznij z nią rozmawiać. Możesz teraz zrobić dwie rzeczy.

3. Mapa 12: Możesz sprowadzić ją na drogę zła (stanie się ona Czarnym Strażnikiem, dostaniesz +10 w stronę złego) lub dobra (Paladynem, +10 do dobrego). W obu przypadkach otrzymasz 500 EXP, wykonasz zadanie, a co najważniejsze - Aribeth będzie mogła się do ciebie przyłączyć.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2004-04-15
09:20

Tofu Legend

Ugh, I znowu mapki na czarnym tle... Moja drukarka miała Wam coś do powiedzenia, ale nie nadawało się to do publikacji, więc powiem tylko, że Was nie lubi ;)

Sam poradnik dobry - co prawda mam wersję angielską gry, więc czasem czyta się go troche ciężko (kto na bogów przetłumaczył "Drider" na "pająk kosarz" ?!?! To oczywiście nie Wasza wina ale ten ktoś powinien dostać trzy tuziny razów na goły tyłek), ale generalnie jest wszystko, co trzeba (no może poza małym dodatkiem opisującym klasy prestiżowe i co z nich można zrobić - patrz "Epic Character Builds" na oficjalnej angielskiej stronie NWN). Suma sumarum - dobra robota. I tyle.

Komentarz: Tofu
2004-04-20
23:15

KhaYmaN Junior

👍

To w Paintcie zamien go na bialy :P

Komentarz: KhaYmaN
2004-04-20
23:19

Tofu Legend

😜

Zamienię od razu, ale najpierw prześlij mi na maila Twoją wersję Painta, bo moja nie obsługuje PDF-ów :P

Komentarz: Tofu
2004-04-21
02:15

zanonimizowany97314 Junior

👍

buhahaha mapki pobiez ze strony lub daj w pdfie zaznacz i kopiuj a w jakims programie graf daj wstaw lub wklej i po klopocie

Komentarz: zanonimizowany97314
2004-06-23
01:10

zanonimizowany145923 Senator

👍

Poradnik jest OK :)
Ale znalazłem dwa niewielkie błędy. W opisie Miasta Zaginionych Dusz jest napisane:
"Teraz po prostu musisz po kolei iść do kamieni...", natomiast nie ma wspomniane, że przy kamieniach trzeba porozmawiać ze Skrybą...

Teraz nieco poważniejszy błąd:
W opisie Głębszych Pustkowii Canii jest napisane:
"Wróć się formą wilka przez dziurę i idź do [ B ] - znajdziesz się w Gnieździe Mimika. Otóż, na mapce punkt [ B ] to wyjście do Pustkowii Canii, czyli wcale nie znajdziemy się w Gnieździe Mimika, a cofniemy się do wcześniejszej lokacji ;-)

Gniazdo Mimika jest oznaczone [ C ] - zapewne autorowi się pomyliło... :-)

Komentarz: zanonimizowany145923

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl