Neverwinter Nights Hordes of the Underdark: Rozdział 3 Questy 1
Aktualizacja:
Arden Swift
1. Mapa 12: Wejdź do [E] - do Karczmy Ognia Piekielnego. Porozmawiaj z Ponurym Pielgrzymem w [13] , a dostaniesz 100 EXP i to zadanie.
2. Mapa 12: Osobnik ten stoi w [14] - porozmawiaj z nim, dostaniesz 200 EXP, a następnie zapytaj o trąbkę (300 EXP). Możesz spróbować wygrać Trąbkę Pandemonium - musisz w tym celu mieć BARDZO (powyżej 40) mądrość oraz postawić na stole 5000 złota lub coś w tej wartości.
3. Mapa 12: Arden wybiera kartę z talii, a ty musisz ją zgadnąć zadając maksymalnie pięć pytań. Małe są szanse, że ją zgadniesz, ale jeśli to zrobisz - dostaniesz 600 EXP. Możesz go zabić i po prostu zabrać trąbkę, ale tej metody nie polecam - Arden przyda się później.
Czwarta Tajemnica Śpiącego
1. Mapa 12: Jest to jedno z pięciu zadań składowych questu Pielgrzymi Śpiącego . Powie ci ją Arden Swift lub dowiesz się o niej z tomu w środku świątyni. Dostaniesz 500 EXP za wykonanie zadania.
Diabelskie kamieniołomy
1. Mapa 12: Zapytaj się zmęczonych robotników w Mieście Zaginionych Dusz (impów, slaadów lub sukubów), czy nie ma tutaj jakiegoś sklepu - dostaniesz 100 EXP i to zadanie.
2. Mapa 12: Idź do [C] - do Biura Kamieniołomów. W środku porozmawiaj z Gru'ulem, nadzorcą kamieniołomów w [9] . Zapytaj się o jego sklep, dostaniesz 200 EXP. Nie masz tu co robić na razie, więc zejdź schodami w [G] do Lodowych Kamieniołomów.
3. Mapa 12: W [10] jest Leniwy Imp z lodowych kamieniołomów . Na początku zapytaj go o imię Żniwiarza , a dostaniesz 200 EXP. Możesz na kilka sposobów wykonać zadanie.
4. Mapa 12: Albo przepuścisz impa przez maszynę zabijając go (300 EXP, +5 do złego), albo wykonasz test na zręczność, by go uwolnić (200 EXP, +3 do dobrego). Jednak tylko w drugim przypadku będziesz mógł (wykonując test na inteligencję) naprawić maszynę, za co jest 300 EXP.
5. Mapa 12: Wróć się do Gru'ula - jeśli maszyna została zepsuta lub zabiłeś impa, to nadzorca będzie żądał 50000 do 30000 złota jako rekompensaty. Jeśli nie - spokojnie pokaże swój sklep. Dostaniesz 700 EXP i wykonasz to zadanie. Nie zabijaj na razie diabła.
Druga Tajemnica Śpiącego
1. Mapa 12: Jest to jedno z pięciu zadań składowych questu Pielgrzymi Śpiącego . Powie ci ją Skryba lub Zmęczony Robotnik Lodowych Kamieniołomów . Dostaniesz 500 EXP za wykonanie zadania.
Grobowiec Mistrza Zagadek
1. Mapa 14: Jest to obowiązkowa część zadania Ucieczka z Piekieł . Musisz używając dźwigni przenieść się w trzy miejsca - [2] , [3] i [4] i w każdym miejscu przesunąć pięć razy większą dźwignię.
2. Mapa 14: Przenosisz się w sposób następujący - na każdym polu jest strzałka, która co chwila zmienia kierunek. Kiedy wskaże kierunek, w którym chcesz się przemieścić - przesuń mniejszą dźwignię. Gdy przesuniesz te trzy większe (po każdym ekran powinien się trząść), przenieś się do [5] .
3. Mapa 14: Tam ustaw trzy posągi tak, by skierowane były przodem do drzwi. Teraz przesuń dźwignię w [6] , a wrota z błyskawic zostaną otwarte - dostaniesz 300 EXP. W pokoju w [7] masz dwie skrzynie i drzwi. Skrzynię lub drzwi możesz otworzyć wtedy, gdy wskazuje w nie strzałka.
4. Mapa 14: Gdy dojdziesz do [8] , zaczniesz znowu wykorzystywać demoniczną rękę - musisz ustawiać się przodem do łańcuchów. Takim sposobem przedostaniesz się dalej.
5. Mapa 14: Pokonaj przeciwników i idź do [9] . Tu jest kolejny Strażnik Drogi - czarny slaad. Zabij go, a dostaniesz 500 EXP. Zadanie zostanie wykonane. Skorzystaj z portalu obok.
Mefistofeles: Złowrogie znaki
1. Mapa 12: Zadanie to polega na wejrzeniu w trzy kryształy. Pierwszy znajduje się w Mieście Zaginionych Dusz, w [11] . Po obejrzeniu animacji otrzymasz 500 EXP.
2. Mapa 13: Drugi jest w Głębszych Pustkowiach Canii, w [2] . Dostaniesz 650 EXP.
3. Mapa 15: Trzeci jest w Najgłębszych Pustkowiach Canii w [8] . Dostaniesz 850 EXP.
Mimik
1. Mapa 13: Jest to obowiązkowa część zadania Ucieczka z Piekieł . Kiedy Mimik zabierze ci ubranie / zbroję i ucieknie, dostaniesz 500 EXP i to zadanie. Musisz dostać się do [4] - jednak przejścia bronią magiczne bariery.
2. Mapa 13: Sztuczka polega na tym, że niektóre pojawiają się tylko wtedy, gdy masz założony Pierścień Zagadek , a jak go zdejmiesz - znikają (i odwrotnie). W ten sposób przeszukaj też skrzynie i zabij Azery na środku w [4] .
3. Mapa 13: Musisz przesunąć cztery dźwignie w [4] (dwie widoczne są gdy masz pierścień na palcu, drugie dwie jak go nie masz), by móc przejść do [D] - do Sali Klejnotów.
4. Mapa 13: Przeszukaj całe pomieszczenie i zbieraj Stosy Klejnotów - wyrzucają je cztery maszyny w [5] , [6] , [7] i [8] . Gdy będziesz miał z osiem stosów, poustawiaj je w linii prowadzącej do [9] .
5. Mapa 13: W [10] jest dźwignia. Musisz czekać, aż Mimik zacznie jeść klejnoty (odpędzaj szczury które też je zjadają). Gdy Mimik dojdzie do [9] , przesuń dźwignię w [10] . Dostaniesz 1000 EXP i wykonasz to zadanie.
6. Mapa 13: Dostaniesz Demoniczną Chwytającą Rękę . Po chwili pojawi się Gargamesh i zaatakuje - zabij go i użyj bramy w [E] by przenieść się z powrotem do Głębszych Pustkowi Canii.
Piąta Tajemnica Śpiącego
1. Mapa 12: Jest to jedno z pięciu zadań składowych questu Pielgrzymi Śpiącego . Powie ci ją Aribeth lub Żniwiarz . Dostaniesz 500 EXP za wykonanie zadania.
Pielgrzymi Śpiącego
1. Mapa 12: Zapytaj się zmęczonych robotników w Mieście Zaginionych Dusz o świątynię i pielgrzymów, a dostaniesz 100 EXP i to zadanie. Zapytaj się też jednego z Ponurych pielgrzymów o Sensei Dharvanę , a otrzymasz kolejne 100 EXP.
2. Mapa 12: Wejdź do Świątyni Śpiącego w [D] i porozmawiaj z Sensei Dharvaną w [12] . Dostaniesz 500 EXP za wykonanie zadania Pierwsza tajemnica Śpiącego , wypytaj się o nie, to dostaniesz 300 EXP i kolejne zadania: Druga Tajemnica Śpiącego , Trzecia Tajemnica Śpiącego , Czwarta Tajemnica Śpiącego i Piąta Tajemnica Śpiącego .
3. Mapa 12: Po ich wykonaniu będziesz mógł wyrecytować u Sensei Dharvany pięć tajemnic. Dostaniesz 500 EXP i Amulet Sensei .
Pierwsza Tajemnica Śpiącego
1. Mapa 12: Jest to jedno z pięciu zadań składowych questu Pielgrzymi Śpiącego . Wystarczy porozmawiać z Sensei Dharvaną w [12] , w środku Świątyni Śpiącego w [D] , by wykonać to zadanie. Dostaniesz 500 EXP.
Pożeracz Dusz
1. Mapa 12: Jak tylko wyjdziesz ze Strażnicy, dostaniesz to zadanie, gdy zobaczysz że jedna z dusz zostaje pożarta. Rozpocznij rozmowę z jedną ze Zmartwionych Dusz w [2] . Za rozpoczęcie rozmowy możesz dostać 200 EXP. Jeśli zapytasz się, co się stało (czyli dlaczego był błysk światła itp.), otrzymasz 300 EXP i wykonasz zadanie.
Prawdziwe Imiona
1. Mapa 16: Są to różne zadania, które pojawiają się, jeśli poznasz prawdziwe imię jakiejś postaci. Po szczegółowe informacje zapraszam do CIEKAWOSTEK. Jedynym wymaganym imieniem jest imię Żniwiarza .
0
- Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark - poradnik do gry
- Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark - poradnik do gry
	- Neverwinter Nights Hordes of the Underdark: Rozdział 3
		- Neverwinter Nights Hordes of the Underdark: Miasto Zaginionych Dusz
- Neverwinter Nights Hordes of the Underdark: Głębsze Pustkowia Canii
- Neverwinter Nights Hordes of the Underdark: Grób Mistrza Zagadek
- Neverwinter Nights Hordes of the Underdark: Najgłębsze Pustkowia Canii
- Neverwinter Nights Hordes of the Underdark: Pobojowisko i Waterdeep
- Neverwinter Nights Hordes of the Underdark: Ciekawostki
- Neverwinter Nights Hordes of the Underdark: Rozdział 3 Questy 1
- Neverwinter Nights Hordes of the Underdark: Rozdział 3 Questy 2
 
 
- Neverwinter Nights Hordes of the Underdark: Rozdział 3
		
 
- Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark - poradnik do gry
	
Komentarze czytelników
Tofu Legend
Ugh, I znowu mapki na czarnym tle... Moja drukarka miała Wam coś do powiedzenia, ale nie nadawało się to do publikacji, więc powiem tylko, że Was nie lubi ;)
Sam poradnik dobry - co prawda mam wersję angielską gry, więc czasem czyta się go troche ciężko (kto na bogów przetłumaczył "Drider" na "pająk kosarz" ?!?! To oczywiście nie Wasza wina ale ten ktoś powinien dostać trzy tuziny razów na goły tyłek), ale generalnie jest wszystko, co trzeba (no może poza małym dodatkiem opisującym klasy prestiżowe i co z nich można zrobić - patrz "Epic Character Builds" na oficjalnej angielskiej stronie NWN). Suma sumarum - dobra robota. I tyle.
Tofu Legend
Zamienię od razu, ale najpierw prześlij mi na maila Twoją wersję Painta, bo moja nie obsługuje PDF-ów :P
zanonimizowany97314 Junior
buhahaha mapki pobiez ze strony lub daj w pdfie zaznacz i kopiuj a w jakims programie graf daj wstaw lub wklej i po klopocie
zanonimizowany145923 Senator
Poradnik jest OK :)
Ale znalazłem dwa niewielkie błędy. W opisie Miasta Zaginionych Dusz jest napisane: 
"Teraz po prostu musisz po kolei iść do kamieni...", natomiast nie ma wspomniane, że przy kamieniach trzeba porozmawiać ze Skrybą...
Teraz nieco poważniejszy błąd:
W opisie Głębszych Pustkowii Canii jest napisane:
"Wróć się formą wilka przez dziurę i idź do [ B ] - znajdziesz się w Gnieździe Mimika. Otóż, na mapce punkt [ B ] to wyjście do Pustkowii Canii, czyli wcale nie znajdziemy się w Gnieździe Mimika, a cofniemy się do wcześniejszej lokacji ;-)
Gniazdo Mimika jest oznaczone [ C ] - zapewne autorowi się pomyliło... :-)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
