Neverwinter Nights Hordes of the Underdark: Rozdział 1 Questy 2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

W głąb Podgórza

1. Mapa 1: Jest to główne zadanie. Najpierw wykonaj quest Gwałtowne przebudzenie , a następnie zejdź do [C] , do Pod Ziejącą Czeluścią - Komnaty Studni i pokonaj napastników w [8] .

2. Mapa 1: Kiedy wszyscy najemnicy pogonią za Obserwatorem, porozmawiaj z Durnanem (możesz blefem lub perswazją wyłudzić 500 złota), a potem z Białą Thestą obok.

3. Mapa 1: Po oględzinach miasta, sklepów i po zaopatrzeniu się we wszystko, co potrzebne, zejdź używając studni w [E] do Podgórza - Wejścia.

4. Mapa 1: W [9] spotkasz goblina Grovela . Da ci on informację, że Halaster opuścił Podgórze. Z goblinem możesz zrobić kilka następujących rzeczy: zabicie go to 5 punktów w stronę złego charakteru, jeśli powiesz że mu nie pomożesz - nic. Możesz także pozwolić goblinowi wjechać na górę, a później porozmawiać z nim i Durnanem .

5. Mapa 1: Jeśli wydasz Grovela na przesłuchanie, dostaniesz 5 w stronę złego, ale jeśli zgodzisz się na to, by goblin pracował w karczmie - otrzymasz 3 w stronę dobrego.

6. Mapa 1: Masz informację dla Durnana - poproś o nagrodę. Rezygnacja z niej nie przyniesie ci punktów do dobrego charakteru, natomiast zastraszenie da ci 5 w stronę złego. Najlepiej perswadować lub blefować. Nagroda to 3000 sztuk złota plus 1000 za każdy poziom. Przez wejście, drzwiami w [F] zejdź do Podgórza, Poziomu 1 - Centrum.

7. Mapa 2: Wykonaj zadanie Zablokowane przejście , by dostać się do Podgórza, Poziomu 2 - Centrum.

8. Mapa 3: Podnieś Żółty Łańcuch z ciała goblina z [1] . Potrzebne ci są jeszcze trzy łańcuchy. Postaw punkt teleportacyjny w [4] .

9. Mapa 3: Czerwony i Zielony Łańcuch zdobędziesz wykonując zadanie Niewolnicy Halastera . Fioletowy Łańcuch jest w posiadaniu Argo Czarnego Zęba w [12] (Podgórze, Poziom 2 - Północ).

10. Mapa 3: Z czterema łańcuchami idź do Podgórza, Poziom 2 - Centrum, a dokładniej - do [4] . Włóż łańcuchy w odpowiednie miejsca i zapisz grę. Kliknij na sadzawce i opuść kamerę najniżej jak się da - nad sadzawką pojawi się kolejno sześć kolorów. Zapisz ich kolejność i w takiej samej kolejności pociągaj za łańcuchy.

11. Mapa 3: Drzwi się otworzą, a ty dostaniesz 500 EXP. W następnej sali jest Berger - porozmawiaj z nim, a dowiesz się, że Halaster został porwany przez Drowy. Z tą informacją wracaj do Durnana .

12. Mapa 1: Nagroda i możliwości rozmowy są tu identyczne, jak w punkcie 6. Po odebraniu (lub nie) nagrody przenieś się do ostatniego punktu teleportacyjnego i schodami w [F] dostań się do Podgórza, Poziomu 3 - Centrum.

13. Mapa 4: W [1] lub [2] spotkasz Nathyrrę , porozmawiaj z nią, a dowiesz się że przywódczyni ataku nazywa się Valsharessą . Postaw tu punkt teleportacyjny.

14. Mapa 1: Z tą informacją wróć się do Durnana - dostaniesz +3 do dobrego charakteru (jeśli odmówisz nagrody) albo 3000 złota + 1000 za każdy twój poziom. Dalej wykonuj zadanie Nieoczekiwany sojusznik .

Zablokowane przejście

1. Mapa 2: Są dwa sposoby, aby dostać się z tego poziomu na poziom niższy. Oba przynoszą doświadczenie i oba można wykonać, dzięki czemu razem dostaniesz 4000 EXP - i tu właśnie taki sposób został opisany. Idź wpierw do [2] , zauważysz kolorowe bloki. Potrzebne ci jest pięć różnokolorowych prętów. Postaw tu punkt teleportacyjny.

2. Mapa 2: Idź na północ, do [3] . Niebieski pręt znajdziesz w kościach leżących na zachodnim tronie. Przejdź drzwiami w [D] do Podgórza, Poziomu 1 - Południa.

3. Mapa 2: Pokonaj wrogów w salach w [16] i [15] Przeszukaj trzy stojące obok siebie skrzynie - znajdziesz m.in. Żółty Pręt i Biały Pręt . Pokonaj przeciwników w [13] , a potem udaj się do [14] .

4. Mapa 2: Pokonaj Wróżkę Czarodziejkę , gdy się podda, dostaniesz 2000 EXP. Teraz masz do wyboru - albo ją wypuścić (500 EXP), albo zabić (i zabrać jej przedmioty: Maczugę Zniszczenia , Płaszcz Nimfy +4 , Amulet Mądrości +3 i Pył Skrzatów ).

5. Mapa 2: Zabierz beczkę - Ogień Alchemiczny - stojącą w małym, północnym pokoju. Przenieś się do Podgórza, Poziomu 1 - Centrum i idź drzwiami w [B] do Podgórza, Poziomu 1 - Północ.

6. Mapa 2: Idź prosto, uważaj na pułapki. Pokonaj wrogów i przeszukaj ciało leżące po prawej - znajdziesz Zielony Pręt . Teraz przedostań się przez cały poziom pierwszy do [27] , gdzie siedzibę swą ma Olgin Hasterean .

7. Mapa 2: Pokonaj go (dostaniesz 2000 EXP) i porozmawiaj, gdy się podda, o dostaniu się na niższy poziom (otrzymasz to zadanie), a potem wypuść lub zabij, nie ma to znaczenia. Przeszukaj skrzynie i paki, znajdziesz m.in. Czerwony Pręt .

8. Mapa 2: Przy gruzach w [28] postaw beczkę (Ogień Alchemiczny ) i podpal lont. Wybuch oczyści przejście, dostaniesz 2000 EXP. Jednak nie korzystaj z niego, tylko teleportuj się do Podgórza, Poziomu 1 - Centrum. Powinieneś znaleźć się w [2] .

9. Mapa 2: Cztery dźwignie (kolejno od lewej do prawej) odpowiadają czterem rzędom bloków (gdzie pierwszy to najbliższy tobie). Jeśli chcesz np. opuścić zielony blok w trzecim rzędzie, musisz włożyć Zielony pręt w trzecią od lewej dźwignię i ją przesunąć. W ten sposób pozbądź się wszystkich bloków.

10. Mapa 2: Zejdź schodami w [F] do Podgórza, Poziomu 2 - Centrum. Jeszcze zanim dojdziesz do drzwi, powinieneś otrzymać drugie 2000 EXP.

Zbrojownia

1. Mapa 1: Na samym początku ([1] ) gry zabij drowkę, która magicznym sposobem ukradła ci rzeczy z pokoju.

2. Mapa 1: Idź do [2] i przeszukaj wszystko. Co prawda ekwipunek ustępuje temu, który posiadałeś, ale nie masz innego wyboru.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2004-04-15
09:20

Tofu Legend

Ugh, I znowu mapki na czarnym tle... Moja drukarka miała Wam coś do powiedzenia, ale nie nadawało się to do publikacji, więc powiem tylko, że Was nie lubi ;)

Sam poradnik dobry - co prawda mam wersję angielską gry, więc czasem czyta się go troche ciężko (kto na bogów przetłumaczył "Drider" na "pająk kosarz" ?!?! To oczywiście nie Wasza wina ale ten ktoś powinien dostać trzy tuziny razów na goły tyłek), ale generalnie jest wszystko, co trzeba (no może poza małym dodatkiem opisującym klasy prestiżowe i co z nich można zrobić - patrz "Epic Character Builds" na oficjalnej angielskiej stronie NWN). Suma sumarum - dobra robota. I tyle.

Komentarz: Tofu
2004-04-20
23:15

KhaYmaN Junior

👍

To w Paintcie zamien go na bialy :P

Komentarz: KhaYmaN
2004-04-20
23:19

Tofu Legend

😜

Zamienię od razu, ale najpierw prześlij mi na maila Twoją wersję Painta, bo moja nie obsługuje PDF-ów :P

Komentarz: Tofu
2004-04-21
02:15

zanonimizowany97314 Junior

👍

buhahaha mapki pobiez ze strony lub daj w pdfie zaznacz i kopiuj a w jakims programie graf daj wstaw lub wklej i po klopocie

Komentarz: zanonimizowany97314
2004-06-23
01:10

zanonimizowany145923 Senator

👍

Poradnik jest OK :)
Ale znalazłem dwa niewielkie błędy. W opisie Miasta Zaginionych Dusz jest napisane:
"Teraz po prostu musisz po kolei iść do kamieni...", natomiast nie ma wspomniane, że przy kamieniach trzeba porozmawiać ze Skrybą...

Teraz nieco poważniejszy błąd:
W opisie Głębszych Pustkowii Canii jest napisane:
"Wróć się formą wilka przez dziurę i idź do [ B ] - znajdziesz się w Gnieździe Mimika. Otóż, na mapce punkt [ B ] to wyjście do Pustkowii Canii, czyli wcale nie znajdziemy się w Gnieździe Mimika, a cofniemy się do wcześniejszej lokacji ;-)

Gniazdo Mimika jest oznaczone [ C ] - zapewne autorowi się pomyliło... :-)

Komentarz: zanonimizowany145923

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl