Neverwinter Nights Hordes of the Underdark: Rozdział 2 Questy 2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Illithidy - sprzymierzeńcy Valsharessy

1. Mapa 5: Zadanie to dostajesz od Nathyrry , w Świątyni Lolth w [A] . Więcej informacji możesz uzyskać od Wodza Imlotha w [2] oraz Sierżanta Osyyra w Lith My'athar: Okolicach w [11] . Jest to jedno z trzech głównych, obowiązkowych zadań.

2. Mapa 5: Udaj się do lokacji Podmrok: Na zachód od Lith My'athar. Idź na zachód, do [16] - przeniesiesz się do [17] . Teraz idź do Zorvak'Mur: Jaskini wejściowej.

3. Mapa 8: Porozmawiaj z Duergarem bandytą w [1] . Pokonaj jego i jego grupę, zabierz i załóż Hełm Ekranowania . Dostaniesz zadanie Zorvak'Mur , które wykonaj.

4. Mapa 5: Poinformuj Wyrocznię o swoim sukcesie lub porażce, zadanie zostanie wykonane.

Jaskinia Shaori

1. Mapa 6: Jest to część zadania Avariel uwięzione pod ziemią . By je wykonać, musisz tylko wejdź do Szczytu Shaori: Jaskini w [C] i wypytać o wszystko królową Shaori .

Jaskinie obserwatorów

1. Mapa 9: Jest to część zadania Obserwatorzy sprzymierzeni z Valsharessą . Informacje o nim podaje ci Attiz znajdujący się w [2] lub [3] , w lokacji Jaskinie Obserwatorów.

2. Mapa 9: Idź do [C] , ale nie wchodź w tunel. Zabierz najpierw ze skrzyni Kamienną Płytę , która da nieco informacji o tunelach poniżej. Teraz dopiero zejdź do Jaskiń Obserwatorów: Niższych tuneli.

3. Mapa 9: Tutaj w ogóle nie można używać magii, nie działają też magiczne przedmioty. W każdym miejscu oznaczonym czerwoną kropką spotkasz różnego rodzaju pająki i Etterkapy.

4. Mapa 9: Idź szybko do [7] - jest tam mechanizm, który może rzucać na ciebie zaklęcia (ale by móc go używać, trzeba zbadać mechanizm, a do tego potrzeba umiejętności Wiedza lub Czaroznawstwo). Tajnymi drzwiami przejdź na północ (lub rozbrój i otwórz te obok).

5. Mapa 9: W [8] jest obelisk. Twoje zadanie polega na tym, aby ustawić w każdym rzędzie wszędzie taki sam znak, jak pierwszy, którego zmieniać nie można (licząc od obelisku). Dostaniesz 1500 EXP i wykonasz to zadanie, nie zapomnij zabrać Rdzenia Obelisku .

6. Mapa 9: Teraz znacznie łatwiej będziesz mógł pokonać Bebilitha w [9] i zabrać jego Truciznę Bebilitha - nie jest to jednak wymagane.

Kupiec

1. Mapa 6: Jest to część zadania Avariel uwięzione pod ziemią . Musisz w nim porozmawiać najpierw ze Skrzydlatym Elfem, Kupcem w [2] w Szczycie Shaori. Jest on w posiadaniu Odłamka Zwierciadła .

2. Mapa 6: Są trzy sposoby na to, by dał ci kompas: możesz okłamać go i wręczyć rzekomo obciążoną klątwą sztukę złota, dać Podniszczoną Księgę lub Spaloną Księgę (patrz zadanie Biblioteka ).

3. Mapa 6: Tak czy inaczej dostaniesz Kompas Kupca . Idź z nim do [6] , tam w śmieciach leży Odłamek Zwierciadła . Weź go, a otrzymasz 1000 EXP i wykonasz to zadanie.

Nieumarła armia Valsharessy

1. Mapa 5: Zadanie to dostajesz od Nathyrry , w Świątyni Lolth w [A] . Więcej informacji możesz uzyskać od Wodza Imlotha w [2] oraz Sierżanta Osyyra w Lith My'athar: Okolicach w [11] . Jest to jedno z trzech głównych, obowiązkowych zadań.

2. Mapa 5: Udaj się do lokacji Podmrok: Na zachód od Lith My'athar. Idź na południe, do [K] , do Ponurej Otchłani.

3. Mapa 10: Porozmawiaj z Cordiganem stojącym w [1] . Dostaniesz zadanie Ponura Otchłań , które wykonaj.

4. Mapa 5: Poinformuj o swoim sukcesie Wyrocznię , a zadanie zostanie wykonane.

Obserwatorzy sprzymierzeni z Valsharessą

1. Mapa 5: Zadanie to dostajesz od Nathyrry , w Świątyni Lolth w [A] . Więcej informacji możesz uzyskać od Wodza Imlotha w [2] oraz Sierżanta Osyyra w Lith My'athar: Okolicach w [11] . Jest to jedno z trzech głównych, obowiązkowych zadań.

2. Mapa 5: Udaj się do lokacji Podmrok: Na zachód od Lith My'athar. Idź do [14] , znajduje się tam panel. Jeśli posiadasz wystarczającą wiedzę, możesz spróbować odgadnąć symbole (500 EXP). Jeśli nie, kup od Volkariona (dżinna) Perłę Języków i włóż ją w panel (też 500 EXP, można wykonać obie te czynności).

3. Mapa 5: Za pomocą przycisków przesuń wszystkie wykrzykniki tak, aby stały w jednym pionowym rzędzie. Potem wciśnij świecący się przycisk. Dzięki temu zostanie utworzony most do siedziby Obserwatorów, a ty dostaniesz 1500 EXP. Wejdź do [L] - Podmroku: Rozpadliny Tyrana Oczu.

4. Mapa 9: W [1] pokonasz Eldatha wraz z jego sojusznikami, który zastawił pułapkę. Wejdź do Jaskiń Obserwatorów wejściem w [B] .

5. Mapa 9: Porozmawiaj z niewolnikiem Attizem w [2] lub [3] . Dostaniesz informacje i zadanie Jaskinie Obserwatorów , które możesz wykonać dla ułatwienia (zdobędziesz artefakt pomocny w walce z Obserwatorami).

6. Mapa 9: Zabij Tyrana Oczu znajdującego się w [5] i jego strażników: 5 zwykłych Obserwatorów i 2 magów. Poinformuj Wyrocznię o swoim sukcesie, a zadanie zostanie wykonane.

Pokonanie Valsharessy

1. Mapa 5: Tuż na początku gry porozmawiaj o wszystkim z Wyrocznią (w Świątyni Lolth), a następnie pogadaj z Valenem i Nathyrrą stojącymi nieopodal.

2. Mapa 5: Od Valena dostaniesz zadania Golemy na wyspie i Dziwne miasto na wyspie . Możesz je wykonać lub nie (nie są obowiązkowe).

3. Mapa 5: Trzecie nieobowiązkowe zadanie, które i tak warto wykonać, to Ambicje córki . Jeśli chcesz wykonać zadania nieobowiązkowe, to najpierw zrób je, a dopiero potem poniższe (odwrotnie nie będziesz mógł ukończyć zadań związanych z wyspami).

4. Mapa 5: Od Nathyrry dostaniesz trzy obowiązkowe zadania: Illithidzi - sprzymierzeńcy Valsharessy , Obserwatorzy sprzymierzeni z Valsharessą oraz Nieumarła armia Valsharessy . Wykonaj je.

5. Mapa 11: Spójrz do rozdziału 11: Bitwa z Valsharessą po szczegółowe informacje.

Pomocnik Twórcy

1. Mapa 7: Jest to opcjonalna część zadania Golemy na Wyspie . Musisz wpierw dostać się do lokacji Wyspa Twórcy: Niższy poziom ruin.

2. Mapa 7: By otworzyć zamek prowadzący do [18] potrzebna ci będzie naprawdę wysoka umiejętność otwierania zamków. Nie da się wyważyć tych drzwi, a chroni je dość silna pułapka.

3. Mapa 7: W celi jest Gloignar , który da ci zadanie Pomocnik Twórcy . By je wykonać wystarczy wziąć z piedestału obok Kamień Duszy i dać go pomocnikowi - zadanie będzie wykonane, dostaniesz 250 EXP oraz hasło.

Ponura Otchłań

1. Mapa 10: Jest to część zadania Nieumarła armia Valsharessy . Dostajesz je od Cordigana, skalnego gnoma z Ponurej Otchłani, stojącego w [1] .

2. Mapa 10: Idź do [3] i uderz w gong (500 EXP). Gdy kapłan przyjdzie, możesz pozostać cicho (+10 do złego), zaatakować kapłana lub najlepiej - zgłoś się sam na ochotnika (1000 EXP). Zostaniesz przeniesiony do Świątyni Kultu: Poziom 1 - do [4] .

3. Mapa 10: Dostań się do Świątyni Kultu: Poziomu 3. Pokonaj Kultystę, Ellitarnego Rycerza a [6] , a następnie Sodalisa w [7] . Dostaniesz 1000 EXP, zabierz z jego ciała Klucz do Niższej Krypty . Zejdź na sam dół, do Świątyni Kultu: Krypty.

4. Mapa 10: Pokonaj trzy kościane golemy i zabierz linę ze skrzyni w [8] . Użyj liny by w [I] zejść na dół - do Świątyni Kultu: Sanktuarium.

5. Mapa 10: Tutaj będziesz walczył z wampirami, do zabicia których potrzebne są kołki - czyli Rozszczepione Drewna . Znajdziesz takie niszcząc skrzynki, krzesła, szafki itp. - wszystko co drewniane. Zabijasz wampira klikając na sarkofagu i wbijając kołek w ciało.

6. Mapa 10: Zabij pierwszego wampira, włóż kołek w sarkofag w [9] , dostaniesz 500 EXP. Będziesz mógł też wyciągnąć z sarkofagu Klucz mnicha , a z cielesnej formy wampira - Kulę Energii .

7. Mapa 10: Włóż zdobytą kulę w piedestał w [10] . Pokonaj wampiry w [11] (ich sarkofagi są w [12] i [13] ). Razem dostaniesz za nich 3000 EXP. Rozpraw się także ze Starszym Kultystą Mnichem w [14] . Użyj kołka na jego sarkofagu w [15] (1000 EXP), a z ciała mnicha zabierz drugą Kulę Energii .

8. Mapa 10: Wyjmij kulę z [10] i włóż dwie w [16] . Lavorea w [17] daje ci zadanie Schwytana deva . Możesz je wykonać lub nie. Tak czy inaczej idź do [18] , a potem do [19] . Po drodze kilka razy będziesz musiał zabijać Mistrza Cienia . W [19] włóż kołek w sarkofag, dostaniesz 500 EXP. W skrzyni obok jest Różdżka Zerowania i Kula Energii .

9. Mapa 10: Wyjmij dwie kule z [16] i włóż trzy w [22] - dostaniesz 1000 EXP. Zabij drugi raz Sodalisa w [23] (1000 EXP) i włóż kołek w sarkofag obok (500 EXP). Przygotuj się na walkę i wejdź przez dziurę w [J] do Świątyni Kultu: Sali Świętego.

10. Mapa 10: czeka cię walka ze smokiem Vix'thrą w [24] . Jednak najlepiej pozostawić go swoim najemnikom i biegnąć do [25] - albo przez pułapki, albo przez tajne przejście (w pierwszym przypadku tracisz zdrowie, w drugim - czas). Zniszcz tam piedestał, to dostaniesz 1000 EXP, następnie zabij Vix'thrę - kolejne 2500 EXP.

11. Mapa 10: Wróć się do Ponurej Otchłani i porozmawiaj z Cordiganem - wykonasz to zadanie.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2004-04-15
09:20

Tofu Legend

Ugh, I znowu mapki na czarnym tle... Moja drukarka miała Wam coś do powiedzenia, ale nie nadawało się to do publikacji, więc powiem tylko, że Was nie lubi ;)

Sam poradnik dobry - co prawda mam wersję angielską gry, więc czasem czyta się go troche ciężko (kto na bogów przetłumaczył "Drider" na "pająk kosarz" ?!?! To oczywiście nie Wasza wina ale ten ktoś powinien dostać trzy tuziny razów na goły tyłek), ale generalnie jest wszystko, co trzeba (no może poza małym dodatkiem opisującym klasy prestiżowe i co z nich można zrobić - patrz "Epic Character Builds" na oficjalnej angielskiej stronie NWN). Suma sumarum - dobra robota. I tyle.

Komentarz: Tofu
2004-04-20
23:15

KhaYmaN Junior

👍

To w Paintcie zamien go na bialy :P

Komentarz: KhaYmaN
2004-04-20
23:19

Tofu Legend

😜

Zamienię od razu, ale najpierw prześlij mi na maila Twoją wersję Painta, bo moja nie obsługuje PDF-ów :P

Komentarz: Tofu
2004-04-21
02:15

zanonimizowany97314 Junior

👍

buhahaha mapki pobiez ze strony lub daj w pdfie zaznacz i kopiuj a w jakims programie graf daj wstaw lub wklej i po klopocie

Komentarz: zanonimizowany97314
2004-06-23
01:10

zanonimizowany145923 Senator

👍

Poradnik jest OK :)
Ale znalazłem dwa niewielkie błędy. W opisie Miasta Zaginionych Dusz jest napisane:
"Teraz po prostu musisz po kolei iść do kamieni...", natomiast nie ma wspomniane, że przy kamieniach trzeba porozmawiać ze Skrybą...

Teraz nieco poważniejszy błąd:
W opisie Głębszych Pustkowii Canii jest napisane:
"Wróć się formą wilka przez dziurę i idź do [ B ] - znajdziesz się w Gnieździe Mimika. Otóż, na mapce punkt [ B ] to wyjście do Pustkowii Canii, czyli wcale nie znajdziemy się w Gnieździe Mimika, a cofniemy się do wcześniejszej lokacji ;-)

Gniazdo Mimika jest oznaczone [ C ] - zapewne autorowi się pomyliło... :-)

Komentarz: zanonimizowany145923

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl