Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Zadania główne (cz.2) Samarach północny
Aktualizacja:
Biblioteka

11. Powrót na poziom 2
12. Archiwista
13. Biblioteczka - Potężne magiczne zwoje
Na drugim poziomie zacznij od rozmowy z Nessą . Jeżeli uda Ci się ją przekonać, to zdradzi Ci, że w jednej z komnat skryty jest kalendarz , będący pomocny w dostaniu się na kolejny poziom. Nie jest on co prawda potrzebny, ale możesz wypróbować swojego łotrzyka i wysłać go po niego. W drodze do komnaty z kalendarzem musisz cały czas się skradać, aby nie zauważył Cię golem . W dodatku cały korytarz jest zabezpieczony pułapkami, które warto rozbroić choćby dla samych, zdobytych w ten sposób punktów doświadczenia. Kiedy przejdziesz już przez korytarz, wejdź do komnaty i ze skrzyni zabierz kalendarz . Możesz teraz jeszcze wejść do biblioteki, w której znajdziesz zwoje z bardzo silnymi czarami . W pomieszczeniu znajduje się także archiwista , który Cię rozpozna. Przekonaj go, że się myli, ponieważ inaczej będziesz musiał z nim walczyć. Na tym poziomie możesz także porozmawiać z Ar'Sulisem i ograbić kilka skrzyń. Idź teraz do drzwi prowadzących na poziom trzeci . Aby przez nie przejść musisz odpowiedzieć na pytania, które związane są z wcześniej wspomnianym kalendarzem . Poniżej podaję pary pytanie - odpowiedź:
Pełnia Zimy - Zielone Trawy
Topnienie - Letnie Przesilenie
Słoneczny Zenit - Obfite Żniwa
Opadanie Liści - Zimowe Przesilenie
Marpenoth - Mirtul
Alturiak - Młot
Elasias - Tarsakh
Kythorn - Ches.
Poziom 3

0. Powrót na poziom 2
1. Skrzynia - 10000 $, miecz półtoraręczny +3, pawęż +3, różdżka (rzuca czar Przywrócenie)
2. Przełącznik
3. Wejście na poziom 4
Na tym poziomie wszyscy Yuan-Ti są wrogo nastawieni. Jeżeli chcesz po cichu dostać się na kolejny poziom, nie mogą Cię zauważyć. Yuan-Ti znajdują się głównie w zachodniej części lokacji. Po wschodniej stronie porusza się tylko jeden z nich, patrolując tą część. Możesz się przekraść obok niego i dotrzeć do wejścia na kolejny poziom . Musisz tylko uważać na rozłożone wszędzie pułapki i zneutralizować je łotrzykiem. Drzwi na czwarty poziom są otwarte do momentu, aż ktoś Cię zauważy. Jeżeli Yuan-Ti Cię zobaczą, drzwi zostaną zamknięte i będziesz je musiał otworzyć korzystając z przełącznika w jednej z zachodnich komnat. Warto także zajrzeć do komnaty ze skrzynią. Znajdziesz w niej kilka cennych przedmiotów . Jeżeli nie chcesz zostać zauważony, wejdź do tego pomieszczenia jedynie łotrzykiem i użyj Skradania się.
Poziom 4

0. Powrót na poziom 3
1. Mapa świata - Dostępna dopiero po walce
2. Herold Zehira
3. Hierofant N'Safa
4. Zehir
5. Fanatycy
Właśnie dotarłeś na miejsce ostatniej walki (lub przedostatniej jeżeli później postanowisz rozprawić się z Sa'Sani ). Upewnij się, że jesteś do niej odpowiednio przygotowany. Rozdziel swoim postaciom eliksiry lecznicze oraz monety życia i rzuć na swoich bohaterów ochronne zaklęcia. Na początku podsłuchaj część rozmowy między Zehirem i jego sługami , a następnie rozpocznij walkę. Najpierw możesz zająć się fanatykami , którzy ślą na Ciebie co jakiś czas magiczne pociski. Kiedy sobie z nimi poradzisz, skup się na Heroldzie i Hierofancie . Są to trudni przeciwnicy, ale poradzisz sobie z nimi jeżeli będziesz cały czas kontrolował sytuację poprzez leczenie rannych i wskrzeszanie umarłych członków drużyny, a także przywoływanie stworzeń i ciągłe rzucanie czarów. Po skończonej walce czeka Cię jeszcze rozmowa z samym Zehirem . Niestety nie będziesz miał okazji się z nim zmierzyć. Możesz już opuścić tą lokację. Kiedy to zrobisz dostaniesz do wyboru trzy opcje: skończenie gry, dalsze zwiedzanie świata oraz powrót do Sa'Sani . Jeżeli zdecydujesz się na powrót do Sa'Sani będziesz mógł z nią walczyć lub pozwolić jej odejść zmuszając ją do dania Ci pieniędzy (50000 $ ) lub do złożenia przysięgi, że już nikogo nie skrzywdzi. Po walce możesz zabrać pozostałości po niej: naramienniki (premia do pancerza +8), magiczny pierścień (premia do pancerza +3), magiczny amulet (Mądrość +6), magiczny pierścień (swoboda ruchów) .
Komentarze czytelników
andrzej1 Senator
Neverwinter Nights nie podobają mi się gierki z tej serii!
zanonimizowany576996 Legionista
Czy ktoś może mi pomóc w zadaniu z duchem w lantańskim obozie drwali? Obiecałam jej, że jej pomogę i wygrzebię ciało, ale nie wiem, gdzie ono jest i jak je wykopać!
Karolus86 Chorąży
Nana1x --> Miejsce gdzie pogrzebano ciało jest zaznaczone na mapie (Samarach: Zadania główne cz.2), a tak na szybko to znajdziesz je w północno zachodniej częsci lokacji.
zanonimizowany576996 Legionista
Dzięki, Karolus86 :)
Wtedy w końcu poradziłam sobie sama, ale teraz mam większy problem. Moje dwie karawany zostały napadnięte tuż przy wejściu do Highcliff i tam stoją, czekając na deski czy co tam jeszcze. No i ok, ale kiedy chcę z nimi pogadać i sprawdzić, co potrzebują, nie da się na nie nakierować myszką! To znaczy, da się, ale podświetla się Highcliff. Nie mogę przez to ich naprawić, a nie da się obrócić, żeby mieć widok na teren z innej perspektywy. Czy da się coś z tym zrobić?
zanonimizowany640388 Junior
1.Nana muszisz odjechac tak daleko od miasta aby nie bylo go juz widac na mapie ale by karawana nadal byla widoczna i wtedy da sie na nią kliknąc. tez tak mialem w lelionie.
2.Dziś przez przypadek odkryłem że gdy mamy recepturę dodawanie KP do zbroi w warsztacie rzemieslnika to w przypadku np premi +3 w rzeczywistosci mozemy otrzymac +12 :D
A chodzi o to ze uzywamy dodatku premi KP na: zbroi(premia za zbroje), butach(premia za unik), pierscieniu,płaszczu,rekawicach,pasie lub chełmie(premia za odbicie, tylko na 1 przedmiecoie bo i tak sie nie sumuje) oraz na amulecie(premia za naturalny pancerz) Dlatego nie oplaca sie kupowac lub zakladac przedmiotow ktore juz takie premia mają, tylko np robimy amulet mądrości +6 i uzywamy receptury na tym amulecie i dostaje dodatkowo np+3 KP naturalnego :) tak samo nie kupujemy piersienia ochrony tylko na pierscieniu odpornosci uzywamy receptury i mamy 2 premie :). Wszelkie premie z receptur ktore mozna dac w pancerz mozna "wkleic" do dowolnego przedmiotu poza broniami, wiec jesli mamy receptury odpornosci na jakis zywiol to wrzucamy go np do plaszcza charyzmy itp. Dzieki temu wszystkie moje postacie maja odpornosc 10/- na kazdy zywiol kwas i dzwiek. dodatkowo kazdy dostaje +12 do KP od tych roznych premii(narazie znalazlem tylko recepture +3 do KP, ale szukam dalej) Moj mag ma bez czarow 30 KP :) a wojownik 44 :)
3. W poradniku jest blad odnosnie zadania z badaczem rzadkich surowcow. wystarczy mu zaniesc 8 surowcow i konczy sie zadanie choc niby kaze przyniesc 9. W prezencie dostajemy artefakt ktory daje 2000 xp po uzyciu :)
zanonimizowany576996 Legionista
Sorki, że odpowiadam dopiero teraz, ale miałam dłuższą przerwę od gry :)
EG2009_142638225 - dzięki za pomoc, ale to nie działa :( I tak podświetla się Highcliff... Chyba dlatego, że ustawienie jest nieco inne niż gdyby tak się stało pod Leilonem - H. jest tak wkurzająco po skosie ><
Morra72 Junior
Jak ci sie nie podoba andrzej1 i inni to po co gracie
netherian01 Junior
czesc, mam pewien problem. mianowicie nie moge odnalezc ładunków, które przesłałem z poszczególnych miast do warowni. uzbierałem sobie masę sztabek i wydałem je w miastach na surowce, gdy osiągałem limit 15, to je wysyłałem. gdzie je teraz znajde?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
