Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Zadania główne (cz.2) Samarach
Aktualizacja:
Zadanie 6: Zaginiony personel
Otrzymano: od Sa'Sani, po wykonaniu zadania 5: Niepokojące dowody
Plemię Kamiennych Noży (V)

W. Wejście
1. Stojak na broń - Strzały +1, kama +1, onyksowa włócznia, krótki łuk
2. Wódz plemienia
3. Klatka
4. Skrzynia - Klejnoty, lecznicza mikstura, miecz półtoraręczny +1

Kolejne zadanie polega na znalezieniu reszty załogi rozbitego statku, w tym panią kapitan - Lastri Kassireh . Idź do jaskini plemienia Kamiennych Noży , którą znajdziesz w okolicy wraku statku . W środku, blisko wejścia warto zabrać broń zostawioną na stojaku. Idź na koniec jaskini, gdzie znajdziesz plemiennego wodza wraz z kilkoma współbraćmi. Porozmawiaj z nim i pozwól mu odejść w pokoju lub rozpocznij walkę z goblinami (nie zapomnij przeszukać ich ciał). Zabierz jeszcze zawartość skrzyni , a następnie otwórz klatkę, w której zamknięta jest Lastri . Zrobisz to za pomocą klucza otrzymanego od wodza goblinów lub zabranego z jego ciała. Pani kapitan wróci do Samargolu , a Ty podążaj za nią. Idź porozmawiać z Sa'Sani . Otrzymasz nagrodę, w wysokości 2000 $ . Dowiesz się również, że w tawernie czeka na Ciebie Lastri i chce z Tobą porozmawiać.
Zadanie 7: Poszukiwanie prawdy
Otrzymano: od Sa'Sani, po wykonaniu zadania 6: Zaginiony personel
Lantański obóz drwali

0. Mapa świata
1. Wejście do obozu / golem
2. Portal
3. Dall Niklarz
4. Nil Sheafrustle
5. Ahri "Golemowa" (kupiec)
6. Duch
7. Zasypana ziemia / ciało ducha
Z zeznań Lastri Kassireh wynika, że za sabotaż odpowiedzialny jest Luaire - współpracownik Sa'Sani . Masz go wyśledzić i przyprowadzić do Samargolu . Udaj się na północ, do Lantańskiego obozu drwali . Podejdź do golema stojącego przy wejściu do obozu. Tam też porozmawiaj z Dallem Niklarzem . Idź teraz w głąb obozu, gdzie koło portalu znowu spotkasz Dalla . Jeszcze raz z nim porozmawiaj, aby dowiedzieć się więcej o lokalnych problemach.
Problemy z dinozaurami
Musisz zdobyć 6 pazurów deinonychów i oddać je Dallowi , aby udowodnić, że pozbyłeś się jednego z ich problemów. Jeżeli nie masz pazurów przy sobie wyjdź na mapę świata . W pobliżu obozu znajdziesz mnóstwo dinozaurów .
Niepokoje
Dall twierdzi, że ktoś w nocy niszczy ich sprzęt. Wyjdź przed obóz i poczekaj do zmierzchu. Tuż obok wejścia pojawi się duch . Najpierw musisz stoczyć z nim walkę, ale kiedy będzie bliski śmierci przestanie być agresywny i zacznie z Tobą rozmawiać. Opowie Ci o swojej śmierci spowodowanej przez jednego z tutejszych robotników. Teraz możesz go zabić lub pomóc w zadośćuczynieniu i wygrzebać jego ciało, a następnie powiedzieć o wszystkim Dallowi .
Problem z wihajstrem

Okazuje się, że do portalu brakuje pewnej części . Możesz skorzystać z umiejętności Rzemiosło i samemu wykonać potrzebny element lub wyjść na mapę świata i zaatakować znajdującego się w pobliżu obozu chorowitego Megaraptora . W ciele dinozaura znajdziesz brakującą część .
Po wykonaniu tych zadań Dall da Ci truciznę , którą został otruty jeden z jego pracowników.
- Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry
- Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Samarach
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Mapa Samarach
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Zadania główne (cz.1) Samarach
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Zadania główne (cz.2) Samarach
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Zadania główne (cz.3) Samarach
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Lokacje - Samargol (cz.1) Samarach
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Lokacje - Samargol (cz.2) Samarach
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Lokacje - Samargol (cz.3) Samarach
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Lokacje - Rassatan Samarach
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Lokacje - Taruin Samarach
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Lokacje - Torich Samarach
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Lokacje - Nimbre Samarach
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Pozostałe lokacje (cz.1) Samarach
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Pozostałe lokacje (cz.2) Samarach
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Samarach
- Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry
Komentarze czytelników
andrzej1 Senator
Neverwinter Nights nie podobają mi się gierki z tej serii!
zanonimizowany576996 Legionista
Czy ktoś może mi pomóc w zadaniu z duchem w lantańskim obozie drwali? Obiecałam jej, że jej pomogę i wygrzebię ciało, ale nie wiem, gdzie ono jest i jak je wykopać!
Karolus86 Chorąży
Nana1x --> Miejsce gdzie pogrzebano ciało jest zaznaczone na mapie (Samarach: Zadania główne cz.2), a tak na szybko to znajdziesz je w północno zachodniej częsci lokacji.
zanonimizowany576996 Legionista
Dzięki, Karolus86 :)
Wtedy w końcu poradziłam sobie sama, ale teraz mam większy problem. Moje dwie karawany zostały napadnięte tuż przy wejściu do Highcliff i tam stoją, czekając na deski czy co tam jeszcze. No i ok, ale kiedy chcę z nimi pogadać i sprawdzić, co potrzebują, nie da się na nie nakierować myszką! To znaczy, da się, ale podświetla się Highcliff. Nie mogę przez to ich naprawić, a nie da się obrócić, żeby mieć widok na teren z innej perspektywy. Czy da się coś z tym zrobić?
zanonimizowany640388 Junior
1.Nana muszisz odjechac tak daleko od miasta aby nie bylo go juz widac na mapie ale by karawana nadal byla widoczna i wtedy da sie na nią kliknąc. tez tak mialem w lelionie.
2.Dziś przez przypadek odkryłem że gdy mamy recepturę dodawanie KP do zbroi w warsztacie rzemieslnika to w przypadku np premi +3 w rzeczywistosci mozemy otrzymac +12 :D
A chodzi o to ze uzywamy dodatku premi KP na: zbroi(premia za zbroje), butach(premia za unik), pierscieniu,płaszczu,rekawicach,pasie lub chełmie(premia za odbicie, tylko na 1 przedmiecoie bo i tak sie nie sumuje) oraz na amulecie(premia za naturalny pancerz) Dlatego nie oplaca sie kupowac lub zakladac przedmiotow ktore juz takie premia mają, tylko np robimy amulet mądrości +6 i uzywamy receptury na tym amulecie i dostaje dodatkowo np+3 KP naturalnego :) tak samo nie kupujemy piersienia ochrony tylko na pierscieniu odpornosci uzywamy receptury i mamy 2 premie :). Wszelkie premie z receptur ktore mozna dac w pancerz mozna "wkleic" do dowolnego przedmiotu poza broniami, wiec jesli mamy receptury odpornosci na jakis zywiol to wrzucamy go np do plaszcza charyzmy itp. Dzieki temu wszystkie moje postacie maja odpornosc 10/- na kazdy zywiol kwas i dzwiek. dodatkowo kazdy dostaje +12 do KP od tych roznych premii(narazie znalazlem tylko recepture +3 do KP, ale szukam dalej) Moj mag ma bez czarow 30 KP :) a wojownik 44 :)
3. W poradniku jest blad odnosnie zadania z badaczem rzadkich surowcow. wystarczy mu zaniesc 8 surowcow i konczy sie zadanie choc niby kaze przyniesc 9. W prezencie dostajemy artefakt ktory daje 2000 xp po uzyciu :)
zanonimizowany576996 Legionista
Sorki, że odpowiadam dopiero teraz, ale miałam dłuższą przerwę od gry :)
EG2009_142638225 - dzięki za pomoc, ale to nie działa :( I tak podświetla się Highcliff... Chyba dlatego, że ustawienie jest nieco inne niż gdyby tak się stało pod Leilonem - H. jest tak wkurzająco po skosie ><
Morra72 Junior
Jak ci sie nie podoba andrzej1 i inni to po co gracie
netherian01 Junior
czesc, mam pewien problem. mianowicie nie moge odnalezc ładunków, które przesłałem z poszczególnych miast do warowni. uzbierałem sobie masę sztabek i wydałem je w miastach na surowce, gdy osiągałem limit 15, to je wysyłałem. gdzie je teraz znajde?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
