Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Lokacje - Zachodni Port Wybrzeże Mieczy
Aktualizacja:
Zachodni Port

0. Mapa świata
1. Brama / Caryl Nemorem
2. Sheydann Zinn (kupiec)
3. Lazlo Buckman
4. Cna Aruna (kupiec)
5. Jan Buckman
6. Quarrel
7. Cna Aruna - Znajdziesz ją tutaj w trakcie zadania (Zachodni Port): Szepty na mokradle , podczas wykonywania wariantu 2.
Zadanie: Chusta Cnej Aruny
Otrzymano: od Cna Aruna
Cna Aruna poprosi Cię o odnalezienie jej chusty , którą zgubiła w trakcie ucieczki przed jaszczuroludźmi. Znajdziesz ją w Smoczych jaskiniach , w jednej ze skrzyń. Wróć do Aruny i oddaj jej chustę . W nagrodę otrzymasz kostur bojowy +1 (Wytrzymałość +2, rzuca czar Leczenie Średnich Ran) .
Zadanie: Łowy na smoki
Otrzymano: od Lazlo Buckman
Smocze jaskinie

0. Mapa świata
1. Ukryta przejście
2. Skrzynia - Sztylet +1, magiczny amulet (premia do pancerza +1)
3. Beczka
4. Skrzynia - Chusta Aruny, relikwia (odporność na kwas 5%, rzuty obronne przeciwko chorobom +1)
5. Posąg - To pułapka. Najlepiej zostawić go w spokoju.
6. Skrzynia - Mikstury
7. Stojak na broń - Krótki łuk (premia do ataku +3, moc +3, premia przeciwko insektom +3)
8. Skrzynia - Mikstura, różdżka (rzuca czar Magiczny pocisk)
9. Magiczny puchar - Guano mefita (Charyzma -2, rzuca czar Cuchnąca Chmura)
10. Kapitan jaszczuroludzi - Topór bojowy +2, 472 $, klucz do więzienia
11. Więzienie / Tarmas
12. Magiczna bariera - Zniknie po śmierci smoków.
13. Skrzynia x2 - Magiczny amulet (rzuca zaklęcia Unieruchomienie Osoby i Unieruchomienie Potwora, odporność na Unieruchomienie Osoby), 3000 $, klejnoty, kolczuga +2, katana +2, krótki miecz +2 (wampirza regeneracja +1),
Lazlo powie Ci o parze czarnych smoków mających zamiar zaatakować tą miejscowość. Dowiesz się również, że ich czarodziej Tarmas udał się już wcześniej do Smoczych jaskiń i wszelki ślad po nim zaginął. Idź do jaskiń . Kiedy będziesz wchodził do środka, miniesz się z Tarmasem odprowadzanym przez dwójkę wojowników . Na razie się nimi nie przejmuj i rozpocznij eksplorację lokacji. Uważaj na gęsto rozmieszczone pułapki. Przyjrzyj się beczce w jednym z pomieszczeń. Za pomocą umiejętności Wiedza dowiesz się, że pochodzi ona z Zachodniego Portu . Idź na północ. W ostatnim pomieszczeniu czeka Cię walka z jaszczuroludźmi . Zabij ich i z ciała kapitana zabierz klucz . Teraz skieruj się na wschód, do celi. W środku znajduje się Tarmas . Porozmawiaj z nim i daj mu zdobyty przed chwilą klucz .
Zostało jeszcze 58% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry
- Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Mapa Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Zadania główne Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Lokacje - Leilon Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Lokacje - Phandalin Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Lokacje - Zachodni Port Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Lokacje - Warownia na rozdrożach (cz.1) Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Lokacje - Warownia na rozdrożach (cz.2) Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Lokacje - Neverwinter Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Lokacje - Port Llast Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Lokacje - Zajęcze Jagody Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Pozostałe lokacje (cz.1) Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Pozostałe lokacje (cz.2) Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Pozostałe lokacje (cz.3) Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Pozostałe lokacje (cz.4) Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry
Komentarze czytelników
andrzej1 Senator
Neverwinter Nights nie podobają mi się gierki z tej serii!
zanonimizowany576996 Legionista
Czy ktoś może mi pomóc w zadaniu z duchem w lantańskim obozie drwali? Obiecałam jej, że jej pomogę i wygrzebię ciało, ale nie wiem, gdzie ono jest i jak je wykopać!
Karolus86 Chorąży
Nana1x --> Miejsce gdzie pogrzebano ciało jest zaznaczone na mapie (Samarach: Zadania główne cz.2), a tak na szybko to znajdziesz je w północno zachodniej częsci lokacji.
zanonimizowany576996 Legionista
Dzięki, Karolus86 :)
Wtedy w końcu poradziłam sobie sama, ale teraz mam większy problem. Moje dwie karawany zostały napadnięte tuż przy wejściu do Highcliff i tam stoją, czekając na deski czy co tam jeszcze. No i ok, ale kiedy chcę z nimi pogadać i sprawdzić, co potrzebują, nie da się na nie nakierować myszką! To znaczy, da się, ale podświetla się Highcliff. Nie mogę przez to ich naprawić, a nie da się obrócić, żeby mieć widok na teren z innej perspektywy. Czy da się coś z tym zrobić?
zanonimizowany640388 Junior
1.Nana muszisz odjechac tak daleko od miasta aby nie bylo go juz widac na mapie ale by karawana nadal byla widoczna i wtedy da sie na nią kliknąc. tez tak mialem w lelionie.
2.Dziś przez przypadek odkryłem że gdy mamy recepturę dodawanie KP do zbroi w warsztacie rzemieslnika to w przypadku np premi +3 w rzeczywistosci mozemy otrzymac +12 :D
A chodzi o to ze uzywamy dodatku premi KP na: zbroi(premia za zbroje), butach(premia za unik), pierscieniu,płaszczu,rekawicach,pasie lub chełmie(premia za odbicie, tylko na 1 przedmiecoie bo i tak sie nie sumuje) oraz na amulecie(premia za naturalny pancerz) Dlatego nie oplaca sie kupowac lub zakladac przedmiotow ktore juz takie premia mają, tylko np robimy amulet mądrości +6 i uzywamy receptury na tym amulecie i dostaje dodatkowo np+3 KP naturalnego :) tak samo nie kupujemy piersienia ochrony tylko na pierscieniu odpornosci uzywamy receptury i mamy 2 premie :). Wszelkie premie z receptur ktore mozna dac w pancerz mozna "wkleic" do dowolnego przedmiotu poza broniami, wiec jesli mamy receptury odpornosci na jakis zywiol to wrzucamy go np do plaszcza charyzmy itp. Dzieki temu wszystkie moje postacie maja odpornosc 10/- na kazdy zywiol kwas i dzwiek. dodatkowo kazdy dostaje +12 do KP od tych roznych premii(narazie znalazlem tylko recepture +3 do KP, ale szukam dalej) Moj mag ma bez czarow 30 KP :) a wojownik 44 :)
3. W poradniku jest blad odnosnie zadania z badaczem rzadkich surowcow. wystarczy mu zaniesc 8 surowcow i konczy sie zadanie choc niby kaze przyniesc 9. W prezencie dostajemy artefakt ktory daje 2000 xp po uzyciu :)
zanonimizowany576996 Legionista
Sorki, że odpowiadam dopiero teraz, ale miałam dłuższą przerwę od gry :)
EG2009_142638225 - dzięki za pomoc, ale to nie działa :( I tak podświetla się Highcliff... Chyba dlatego, że ustawienie jest nieco inne niż gdyby tak się stało pod Leilonem - H. jest tak wkurzająco po skosie ><
Morra72 Junior
Jak ci sie nie podoba andrzej1 i inni to po co gracie
netherian01 Junior
czesc, mam pewien problem. mianowicie nie moge odnalezc ładunków, które przesłałem z poszczególnych miast do warowni. uzbierałem sobie masę sztabek i wydałem je w miastach na surowce, gdy osiągałem limit 15, to je wysyłałem. gdzie je teraz znajde?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
