Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Lokacje - Neverwinter Wybrzeże Mieczy

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Neverwinter

0 - Lokacje - Neverwinter | Wybrzeże Mieczy w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira - Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

0. Mapa świata

1. Enklawa Thayan - W środku znajdziesz maga Akila oraz kupca, u którego warto sprzedawać towary, ponieważ jego limit wynosi 10000 $ za jeden przedmiot.

2. Świątynia

3. Tawerna - W środku możesz spotkać sir Nevalle, ale często przebywa również na zewnątrz.

4. Phineas Sensate - Pojawia się tutaj wraz z otrzymaniem zadania (Neverwinter): Zaspokajanie żądzy wiedzy Badacza .

5. Pani Jeanelle

6. Placówka handlowa

Świątynia w Neverwinter

0 - Lokacje - Neverwinter | Wybrzeże Mieczy w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira - Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

0. Wyjście

1. Alanna - Opowie Ci o trzech handlowych organizacjach.

2. Belueth the Calm - Przyłączy się do Ciebie, jeżeli zapłacisz jej 5000 $ lub 3000 $ mając rozwinięte umiejętności Blef lub Dyplomacja lub Zastraszanie.

3. Eramus - Może Cię wyleczyć.

4. Jon Archen

5. Aster Merris

6. Jordan Wright

7. Martin Keller

Aby wejść do miasta musisz zapłacić 200 $ . Będziesz to robił przy każdym odwiedzeniu Neverwinter , aż do chwili kiedy przyłączysz się do jednej z organizacji handlowych (patrz zadanie 3: Zaginieni współpracownicy ).

Zadanie: Supeł w splocie

Otrzymano: od Akila, w Enklawie Thayan

Porozmawiaj z należącym do Czerwonych Czarodziei magu Akila . Po dłuższej rozmowie poprosi Cię, abyś znalazł dla niego więcej tajemniczych Mistycznych ogniw rozmieszczonych w różnych częściach świata. Otrzymasz także specjalny artefakt służący do ich badania. Miejsca, w których znajdziesz Mistyczne ogniwo:

Zatoczka piratów

Posterunek Tajemnego Bractwa

Enklawa banitów

Kurhan nieumarłych

Parrumowa Skała

Kult Cienia

Kryjówka Rozwidlonych Języków

Śpiewające Pieczary (w Samarach)

Za każdy razem, kiedy oddasz Akilowi wypełniony magią Mistyczne ogniwo artefakt otworzy on dla Ciebie jedną z sześciu skrzyń, w których znajdziesz magiczny zwój (jego użycie daje każdemu członkowi drużyny 1000 punktów doświadczenia) . Po oddaniu trzech wypełnionych artefaktów otrzymasz nowy atut (Czaroznawstwo +2). Po oddaniu sześciu artefaktów otrzymasz kolejny atut (Czaroznawstwo +4), a Akila powie Ci, że musi przeanalizować zgromadzone dane i masz do niego wrócić później. Później oznacza w tym przypadku - aż wyjdziesz ze Świątyni Żmij na północny Samarach (związane z fabułą główną).

Zadanie: Faktoria handlowa

Otrzymano: od przedstawiciela wybranej przez Ciebie grupy handlowej (patrz zadanie 3: Zaginieni współpracownicy )

Przedstawiciel Twojej grupy handlowej chce, abyś założył placówkę handlową w Neverwinter . Formalności załatwisz rozmawiając z sir Nevallem . Musisz mu jedynie dać 800 znaczników handlowych .

Zadanie: Zaspokajanie żądzy wiedzy Badacza

Otrzymano: od przedstawiciela wybranej przez Ciebie grupy handlowej (patrz zadanie 3: Zaginieni współpracownicy )

Przedstawiciel Twojej grupy handlowej powie Ci o Phineasie Sensate , który potrzebuje pomocy przy pewnym zadaniu. Spotkasz go na zewnątrz świątyni. Poprosi Cię, abyś przyniósł mu rzadko spotykane surowce. Za pierwsze trzy surowce otrzymasz 500 sztabek handlowych . Za kolejne trzy podobnie. W tym zadaniu wkradł się niestety błąd. Phineas chce kolejnych trzech surowców, ale dostępne są jedynie dwa.

Zadanie: Co z dziećmi?

Otrzymano: od sir Nevalle, po przyłączeniu się do jednej z grup handlowych (patrz zadanie 3: Zaginieni współpracownicy )

Sir Nevalle szuka miejsca na sierociniec. Powiedz, że spróbujesz znaleźć je w Warowni na rozdrożach i udaj się tam. Następnie porozmawiaj z Khelgarem i przekonaj go do tego

Zadanie: Nowe władze

Otrzymano: od przedstawiciela wybranej przez Ciebie grupy handlowej (patrz zadanie 3: Zaginieni współpracownicy )

Twoim pierwszym zadaniem jest wznowienie kontaktu handlowego z Portem Llast . Skieruj się do Portu Llast i idź do garnizonu . W środku będziesz świadkiem rozmowy między Rynnem Shepherdem, a Septimundem . Tego drugiego będziesz mógł później przyłączyć do drużyny. Porozmawiaj teraz z Rynnem . Dowiesz się od niego, że miasto nękają dwa problemy: plaga nieumarłych oraz nienaturalne sztormy. Sprawę sztormów rozwiążesz wykonując zadanie (Port Llast): Gniew Umberlee . Bezpośrednio doprowadzi to do wznowienia handlu w mieście. Jeżeli chcesz skończyć z Luskańską okupacją, możesz ten problem rozwiązać od razu, zabijając Rynna Shepherda oraz wszystkich żołnierzy znajdujących się w mieście. Możesz również wpierw zyskać pomocników w tej walce. Jednym z nich jest Przeorysza (patrz zadanie (Port Llast): Gniew Umberlee) , a drugim armia nieumarłych (patrz zadanie (Port Llast): Armia umarłych) . Po pozbyciu się Luskańskiego wojska wróć do garnizonu i zabierz z ciała Rynna klucz . Otworzysz nim zamknięte drzwi w garnizonie, za którymi znajduje się Haeromos Dothwintyl - przywódca Portu Llast. W nagrodę za Twoje wsparcie otrzymasz magiczną pieczęć (bonus do pancerza przeciwko orkom +3, Wytrzymałość +2) . Jeżeli przed zabiciem Luskańczyków nie wykonałeś zadań Gniew Umberlee i Armia umarłych to zleci Ci je Haeromos .

Zadanie: Łatanie dziury

Otrzymano: od Akila, w Enklawie Thayan, po wykonaniu zadania (Neverwinter): Supeł w splocie i zadania 15: Zaginięcie Sa'Sani oraz wyjściu na teren północnego Samarach

Cudzoziemska świątynia

0 - Lokacje - Neverwinter | Wybrzeże Mieczy w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira - Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

0. Mapa świata (północny Samarach)

1. Czempion Cienia

2. Portal do drugiej części świątyni

3. Portal do pierwszej części świątyni

4. Netherski mistyk

5. Mapa świata (północne Wybrzeże mieczy)

Akila znalazł miejsce zakłóceń mocy - Lokacje - Neverwinter | Wybrzeże Mieczy w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira - Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

Akila znalazł miejsce zakłóceń mocy. Jest to świątynia w północnym Samarach . Udaj się tam, aby sprawdzić co jest przyczyną zakłóceń. W środku zostaniesz zaatakowany przez Czempiona Cienia . Za każdym razem, kiedy będzie blisko śmierci, zostanie wyleczony przez strumień magii wydobywający się z portalu. Przejdź częścią bohaterów przez portal, aby znaleźć się w innym miejscu. Spotkasz tam mistyka , który leczy Czempiona . Musisz go zabić, aby mógł zginąć również Czempion . Wyjście z drugiej części świątyni prowadzi do północnej, niedostępnej do tej pory części Wybrzeża mieczy . Wróć jeszcze do Neverwinter i opowiedz Akili z czym przyszło Ci się spotkać.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze8
2009-05-08
20:36

andrzej1 Senator

Neverwinter Nights nie podobają mi się gierki z tej serii!

Komentarz: andrzej1
2009-05-18
17:51

zanonimizowany576996 Legionista

Czy ktoś może mi pomóc w zadaniu z duchem w lantańskim obozie drwali? Obiecałam jej, że jej pomogę i wygrzebię ciało, ale nie wiem, gdzie ono jest i jak je wykopać!

Komentarz: zanonimizowany576996
2009-05-18
19:58

Karolus86 Chorąży

Karolus86

Nana1x --> Miejsce gdzie pogrzebano ciało jest zaznaczone na mapie (Samarach: Zadania główne cz.2), a tak na szybko to znajdziesz je w północno zachodniej częsci lokacji.

Komentarz: Karolus86
2009-06-05
10:11

zanonimizowany576996 Legionista

Dzięki, Karolus86 :)
Wtedy w końcu poradziłam sobie sama, ale teraz mam większy problem. Moje dwie karawany zostały napadnięte tuż przy wejściu do Highcliff i tam stoją, czekając na deski czy co tam jeszcze. No i ok, ale kiedy chcę z nimi pogadać i sprawdzić, co potrzebują, nie da się na nie nakierować myszką! To znaczy, da się, ale podświetla się Highcliff. Nie mogę przez to ich naprawić, a nie da się obrócić, żeby mieć widok na teren z innej perspektywy. Czy da się coś z tym zrobić?

Komentarz: zanonimizowany576996
2009-06-08
20:20

zanonimizowany640388 Junior

1.Nana muszisz odjechac tak daleko od miasta aby nie bylo go juz widac na mapie ale by karawana nadal byla widoczna i wtedy da sie na nią kliknąc. tez tak mialem w lelionie.

2.Dziś przez przypadek odkryłem że gdy mamy recepturę dodawanie KP do zbroi w warsztacie rzemieslnika to w przypadku np premi +3 w rzeczywistosci mozemy otrzymac +12 :D
A chodzi o to ze uzywamy dodatku premi KP na: zbroi(premia za zbroje), butach(premia za unik), pierscieniu,płaszczu,rekawicach,pasie lub chełmie(premia za odbicie, tylko na 1 przedmiecoie bo i tak sie nie sumuje) oraz na amulecie(premia za naturalny pancerz) Dlatego nie oplaca sie kupowac lub zakladac przedmiotow ktore juz takie premia mają, tylko np robimy amulet mądrości +6 i uzywamy receptury na tym amulecie i dostaje dodatkowo np+3 KP naturalnego :) tak samo nie kupujemy piersienia ochrony tylko na pierscieniu odpornosci uzywamy receptury i mamy 2 premie :). Wszelkie premie z receptur ktore mozna dac w pancerz mozna "wkleic" do dowolnego przedmiotu poza broniami, wiec jesli mamy receptury odpornosci na jakis zywiol to wrzucamy go np do plaszcza charyzmy itp. Dzieki temu wszystkie moje postacie maja odpornosc 10/- na kazdy zywiol kwas i dzwiek. dodatkowo kazdy dostaje +12 do KP od tych roznych premii(narazie znalazlem tylko recepture +3 do KP, ale szukam dalej) Moj mag ma bez czarow 30 KP :) a wojownik 44 :)

3. W poradniku jest blad odnosnie zadania z badaczem rzadkich surowcow. wystarczy mu zaniesc 8 surowcow i konczy sie zadanie choc niby kaze przyniesc 9. W prezencie dostajemy artefakt ktory daje 2000 xp po uzyciu :)

Komentarz: zanonimizowany640388
2009-07-03
12:57

zanonimizowany576996 Legionista

Sorki, że odpowiadam dopiero teraz, ale miałam dłuższą przerwę od gry :)
EG2009_142638225 - dzięki za pomoc, ale to nie działa :( I tak podświetla się Highcliff... Chyba dlatego, że ustawienie jest nieco inne niż gdyby tak się stało pod Leilonem - H. jest tak wkurzająco po skosie ><

Komentarz: zanonimizowany576996
2013-07-21
01:32

Morra72 Junior

😈

Jak ci sie nie podoba andrzej1 i inni to po co gracie

Komentarz: Morra72
2017-02-24
01:14

netherian01 Junior

czesc, mam pewien problem. mianowicie nie moge odnalezc ładunków, które przesłałem z poszczególnych miast do warowni. uzbierałem sobie masę sztabek i wydałem je w miastach na surowce, gdy osiągałem limit 15, to je wysyłałem. gdzie je teraz znajde?

Komentarz: netherian01

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl